• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Lavigna
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Semper
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy gaat opzoek naar een meisje. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien en mee te nemen naar de bouwval.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amare Sam Hill

    'Ik heet Amare. Met een e.' zeg ik nog snel. Een heel klein lachje verlaat mijn mond als hij me optilt. Maar die lach verdwijnt snel als hij me in de auto gooit. Ik bijt nogal hard op mijn lip dat er zelfs een klein druppeltje bloed uitkomt. 'Wat doe je, laat me eruit!' gil ik.
    Zo hard als ik kan begin ik tegen de deuren te trappen. Wat ook weer redelijk pijn deed. Want ja, spieren had ik nou eenmaal niet echt. Al snel geef ik het op nadat ik weet dat het me niet gaat lukken. Hoe kan ik nou op tegen een auto? Niet dus. 'Zayn, waar gaan we heen?!' zeg ik nu wat zachter dan eerst maar nog aardig hard. Als nog was ik een beetje in paniek. Waarom deed hij dit en waar ga ik nu heen? Twee vragen die door mijn hoofd gingen.


    Do what people say you can't.

    Rossi schreef:
    Louis Tomlinson.
    Volgens mij ligt het gewoon allemaal aan haar dat ik het met de seconde heter lijk te krijgen, want zo heet is het nog niet eens in deze club. 'Ja, maar gezellig even buiten wandelen is ook goed, toch?' Ik glimlach zwakjes en loop met haar mee naar de uitgang van de club, waar ik even gauw mijn jas pak en deze aantrek. Om vervolgens de deur van de club voor haar open te houden. 'Meisjes gaan eerst,' glimlach ik als een echte gentleman, terwijl ik ondertussen mijn ogen in de rondte laat gaan om te zien of ik Harry ergens uit een van de vele auto's kan herkennen.


    Isabella "Bella" Lyn Brights
    Ik knik. 'Tuurlijk, wat frisse lucht is ook wel fijn.' zeg ik met een glimlach. Ik trek vlug mijn jasje aan over mijn blote schouders en kijk even kort naar Louis die ook zijn jas pakt en die aantrekt. Al snel staan we dan voor de deur die Louis voor me openhoudt en ik grinnik even. 'Hmm, gentleman, hu.' zeg ik lachend en loop naar buiten door de deur en kijk even grijnzend naar Louis en bijt dan weer zacht op mijn onderlip, dat is gewoon iets wat ik altijd doe, geen idee waarom.. Als we dan weer naast elkaar buiten staan kijk ik even om me heen en dan naar Louis, die duidelijk zoekend om zich heen kijkt en ik frons even. 'Zoek je iemand?' vraag ik dan en kijk even om me heen of er oiemand zou zijn en kijk dan weer met een vragende blik naar Louis.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Ik kan morgen middag pas weer reageren. Zaterdag kan ik bijna dehele ochtend niet reagen en in de middag en avond al hellemaal niet. En zondag heb ik een wedstrijd dus kan ik tot half 1/1 uur niet reagen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Malik

    Ze begint te gillen en te trappen. Iets waar ik echt niet tegen kan. Ik richt mijn blik recht op de weg en probeer haar te negeren. In een moment van zwakte, denk ik ervoer een ander iemand te gijzelen, maar er was geen weg terug. Ik trap nog harder op het gas en rijd met grote vaart door. Ik kijk haar aan via het spiegeltje. Gelukkig huilde ze niet. Nog niet. 'Dat kan ik je niet zeggen,' zeg ik kil. Het was enkel een masker, maar ik zou liegen als ik hier niet een beetje van genoot. Ik trap hard op de rem voor het gebouw en draai me om naar Amare. Zonder wat te zeggen stap ik uit en doe de auto op slot. ik loop het gebouw in en open de deuren. Dan loop ik terug naar mijn auto en rij naar binnen. Eenmaal daar zet ik de auto uit en gooi de achterdeuren open. Ik kijk Amare aan en til haar uit de auto. Hardhandig zet ik haar neer op een stoel en bind haar vast. Ik kijk haar even strak aan. Nog een laatste keer werp ik een blik in haar ogen, voordat ik haar een blinddoek omdoe. Ik laat haar los en neem plaats tegen over haar. Ik hoopte dat de andere een beetje opschoten. 'Houd je bek wil je, dan maak je het wat aangenamer voor je, anders moet ik je ook nog tape opdoen en dat is zonde voor je lippen en het doet pijn.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles
    Ik speelde met mijn mobiel in mijn handen en lachte lief naar mensen die voorbij kwamen lopen. Al moest dat stomme mens, natuurlijk weer verraden dat ik hier helemaal niet enkel onschuldig stond te staan. 'Ja, en ik hem een kleine lul. geloof je het zelf!' Ik sla met mijn vuist tegen de deur, als teken dat ze haar bek dicht moest houden. Godver. waar bleef Louis nou. Straks stond ik hier nog heel de nacht omdat het hem niet lukten. maar hij kon op zijn minste even terug smsen. Kijk, als ik nou net zoals Zayn rookten, kon ik mijn tijd hier nog een beetje verdoen. Ik zuchten en trok het voorportier van het busje open. Achter de twee voorstoelen waren een soort tralies geplaats, dus het meisje kon er onmogelijk uit of me aanraken. Ik ging zijwaarts in de stoel zitten, zodat mijn benen nog uit de auto hingen. Ik keek het meisje met een schuin hoofd aan en lachte onschuldig. Ik ging dit even anders aanpakken. 'oke, ik geef het toe, ik ben wanhoopig. Doe gewoon aardig en ga met me mee naar huis. Heb een geweldige avond en ga dan door met je leven.' Zei ik poeslief. Ik had geen zin om heel de tijd naar haar gegil te moeten luisteren of haar de eerste avond al met tegenzin te moeten neuken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Chiara Bella Love


    Met grote ogen kijk ik hem aan. Hij had geluk dat ik tussen de tralies zat als een of ander gevangenen anders was ik op hem afgerend en zijn haren eruit getrokken hebben. Ik stop met gillen. Ja, dat deed ik nog geheletijd. ''Je denkt toch niet dat ik je ga neuken om de volgende dag op straat te worden gezet''? met gespleten ogen kijk ik hem aan. Ik ben dronken maar niet zo dronken dat ik niet door heb dat dit een of andere ontvoering is. Ik adem dehele tijd nog steeds onregelmatig. ''Laat me asjeblieft naar buiten ik heb het heet en ik ben bang voor kleine ruimtes. Ik ga echt niet weg lopen'' ik doe mijn handen omhoog als een teken. Natuurlijk ga ik weglopen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles
    Ik rol even met mijn ogen. 'Wat dacht dan? dat heet een One-night-stand moppie. Meer ben je echt niet waard hoor.' ik bungelde heen en weer met mijn benen en zuchten. Ik had me best gedaan. Ze had nog een vrije avond kunnen verdienen. Maar die had ze zelf afgewezen. Ik lach schamper. 'Deze deur staat toch open. Je hebt frisse lucht en je zit daar prima.' Lachte ik onschuldig. Geloofde ze nu zelf dat ik haar zou geloven? Ik staarde door de voorruit naar buiten. Waar bleef die jongen. Het idee dat hij het nu veel leuker had met iemand anders dan met mij stond me totaal niet aan en hij moest zijn mooie kontje maar eens heel snel hier heen brengen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Gelukkig stribbelt ze niet tegen en loopt ze braaf met me mee naar buiten, geweldig. 'Ja, ik ben fantastisch, niet?' Een kleine glimlach speelt rond mijn lippen en ik loop achter Isabella aan naar buiten. Ik ga naast haar lopen en in de verte zie ik Harry staan, mijn glimlach veranderd in een grijns en ik draai me in Isabella's richting. Ik wist of het heel "verdacht" zou zijn als ik steeds van mening veranderde, maar ik had niet bepaald een idee hoe ik Isabella anders in de auto kreeg. 'Heb je anders zin om een filmpje bij mij thuis te kijken? Ik ben al wel afgekoeld.' Dat laatste klonk voor mij heel dubbelzinnig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chiara Bella Love

    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik de jongen aan. ''Wat als ik dat niet wil? Wat dan dwing je me dan? he he? Misschien ben je beroemd maar dat betekent niet dat je alles mag maken hoor.'' sis ik tegen hem. ''Mijn neef is poltitie. En alsw hij hoort dat ik vermist ben ben jij de lul'' ga ik verder. ''Dus doe deze tralies weg en laat me gaan. Want Styles je weet niet waar ik allemaal in staat ben'' ik sta op en zet mijn handen op mijn zij. ''Heb je anders zin om een filmpje bij mij thuis te kijken? Ik ben al wel afgekoeld'' hoor ik uit de verte. Ik krijg een schaterlach. ''Nog meer meisjes pakken met je goeie vriend'' spottend kijk ik hem aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles
    Ik rol met mijn ogen. Dit meisje dacht echt veelte goed over zichzelf. 'Wedden dat ik alles kan maken?' Grijns ik. Ik schiet in de lach als ze een verhaaltje over de politie begint. 'Schatje. wat denk je nu zelf? dat ik bang ben voor je neef? dat de politie. Mij. Harry styles. zou verdenken als jij weg ben?' ik schudden lachend mijn hoofd. 'Denk na. We hebben hier echt wel beter over nagedacht dan jij denkt.' Zeg ik simpel. Ik kijk op als het meisje begint te lachen en ik Louis zijn stem hoor. Ik zoek tussen de mensen en zie mijn vriend al snel staan. Samen met het barmeisje. Ik druk snel op de toeter, om zijn aandacht te trekken. Zodat hij weet dat ik hier sta.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sylvesti schreef:
    Amelia Melody Williams
    Ik schork toen de jongen mijn pols pakte. Ik draaide me naar hem toe en keek. Hij had mpooie ogen. Bij zijn complimentje bloosde ik licht, maar ik was nou nog niet van de wereld. "Amy" Ik schudde zijn hand en stak de mijne toen weer terug in mijn broekzak, net als de andere. "Leuk je te ontmoeten, maar ik moet echt naar huis. Ik moet nog een ton doen voor morgen." Ik streek een paar losse plukjes haar uit mijn ogen en keek naar hem van onder mijn lok. Ik wist het niet precies met deze gozer. Hij leek heel lief en schattig, maar ik had zo het gevoel alsof er nog iets onder zat. iets wat ik niet wilde uitvinden, hoe aardig ik hem nu ook vond.


    [Je kan hem haar ook laten volgen/naar huis laten lopen, en dan haar gewoon het steegje en het busje in trekken. Al is dat heel cliché ]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 17:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (...)

    [Je kan hem haar ook laten volgen/naar huis laten lopen, en dan haar gewoon het steegje en het busje in trekken. Al is dat heel cliché ]


    [Ik denk dat ik dat maar ga doen, een beetje inspiloos namelijk.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik grijnsde even en grinnikte kort. ''Ik ben Liam en ik wil je overhalen om hier te blijven en plezier te hebben, denk je niet dat dat wat beter is?'' glimlachte ik en stopte mijn rechterhand in mijn broekzak. Als ze weg ging lopen, ging ik wel iets anders verzinnen, maar ik moest haar gewoon hebben. Glimlachte schoof ik een plukje haar naar achteren en knikte. ''Maar als je per se weg wilt.. Ach ja, je kent me pas vijf minuten. Je moet niet alles opvolgen - al lijkt het me wel leuk, Amy.'' glimlachte ik. Ik kon wel mijn aardigheid gebruiken, alhoewel ik soms ruig over kon komen op één of andere manier.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amelia Melody Williams
    Ik keek naar de jongen. Ik had echt wel zin om te blijven, maar het kon niet. "Je hebt je net al voorgestelt." zei ik net hard genoeg voor hem om te horen. "Ik moet echt gaan. Ik moet nog door een deel van de stad waar ik niet na midder nacht alleen door wil." Ik drukte hem zacht een onschuldig kusje op zijn wang bij wijze van afscheid. Dat deed ik niet vaak, maar dit was bij wijze van goede wil. Ik legde mijn vlechten terug op mijn rug. "Misschien zie ik je morgen wel. Overmorgen ben ik namelijk vrij, dus morgen avond mag ik uit." Ik gaf hem een speelse knipoog. Ik was benieuwt naar deze jongen, maar school ging voor, daar kon ik nou eenmaal niks aan doen.


    Bowties were never Cooler

    Amare Sam Hill

    Ik zucht. Waar the fuck was ik in beland? Ik wil gillen maar doe het toch maar niet. Ik probeer nog de wegen buiten te volgen maar in het donker was het nou niet echt duidelijk. Met mijn vingertoppen speel ik wat met mijn veters. Tot de auto stopt. Weer probeer ik naar buiten te kijken en te zien waar Zayn heen loopt. Weer geen succes. Ik haal even wat klitten uit mijn haar en maak snel een schuine vlecht. Als ik hier nog lang moest zitten werd ik gek. Na een tijdje tilde Zayn me uit de auto. Volgens mij heb ik er nu een trauma aangelopen als iemand mij optilt. Ik voel iets in mijn rug als hij mij op die stoel zet. Had ik vroeger maar niet van een schommel af moeten vliegen. Dat vastbinden vind ik echt vre-se-lijk. Altijd zag je in films dat ze daar half dood aan gingen. Die blinddoek vind ik nog erger. Ik heb er een hekel aan als ik niet kan zien wat er gebeurd. 'Zayn, maak me los!' schreeuw ik terwijl ik mezelf probeer los te krijgen.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 18:35 ]


    Do what people say you can't.