• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Lavigna
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Semper
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy gaat opzoek naar een meisje. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien en mee te nemen naar de bouwval.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    -

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 19:37 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Amare Sam Hill

    Ik zucht. Was hij doof of zo? 'Ik heet Amare, Amare Hill.' zeg ik voor de derde keer. Weer schud ik even mijn hoofd. 'Nee, niet echt en nee hoor.'
    Ik schrik even als zijn gezicht betrekt. 'Nou niet echt. Maar..'
    Nog voor ik verder kan gaan schrik ik weer een beetje doordat hij tegen iemand op knalt. Ik schud hevig mijn hoofd mijn hoofd als hij vraagt of ik even mee naar buiten wil. 'Ja, tuurlijk.' zeg ik tegelijkertijd. Een los hangende pluk haar gooi ik snel achter mijn oor en loop met Zayn mee naar buiten. Het is buiten best koud zonder jas. Maar die was ik al vergeten toen ik hier heen ging. Een kleine rilling loopt over mijn rug en er verschijnt een beetje kippenvel op mijn arm.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 15:49 ]


    Do what people say you can't.

    Rossi schreef:
    Louis Tomlinson.
    'Inderdaad.' Ik knikte grinnikend en leunde iets naar voren. 'Nou, dan leer je me toch kennen? Het lijkt me hartstikke gezellig. En dan vertel je me toch even je naam, bar-meisje?' Grijnzend pak ik het bier glas aan, die weer goed gevuld zit en zet deze aan mijn lippen om een klein slokje te nemen. Hopelijk hapte ze wel een beetje toe, anders had ik er niets aan en moest ik alsnog iemand anders zoeken en daar had ik niet zoveel zin in, deze hier had een beetje pit, dat was wat ik wilde.


    Isabella "Bella" Lyn Brights
    'Inderdaad.' knik hij dan en leunt iets naar voren en ik kijk hem nog steeds aan. 'Nou, dan leer je me toch kennen? Het lijkt me hartstikke gezellig. En dan vertel je me toch even je naam, bar-meisje?' zeg hij en pakt zijn glas van me aan en ik bijt even op mijn lip. 'Ik weet het niet zker meneer de charmeur. En bar-meisje?' vraag ik dan lachend. 'Als je me voor twaalf uur kan overhalen om met je mee te gaan, kom ik mee en krijg je mijn naam, die moet je verdienen.' zeg ik dan uitdagend met een speelse grijns rond mijn lippen. Ik vond het altijd wel leuk een spelletje te spelen met jongens, kijken hoever ze gaan. Ik neem weer een slokje van mijn water die ik naast me heb staan en kijk hem weer grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amelia Melody Williams
    Ik stopte uiteindelijk toch met lopen bij een van de laatste clubs van het district. Een biertje kon toch geen kwaad? Daarna zou ik naar huis gaan. Ik liep naar binnen naar de bar. Daar ging ik naast een jongen zitten die me vaag bekent voor kwam, maar ik had geen idee meer wat zijn naam was. Vast een van artiesten uit een ander deel van de studio. Ik bestelde een biertje en nam hem aan.Ik nam een grote slok en keek weer naar de jongen. Waar herkende ik hem nou ook al weer van? Ik nam nog een slokje bier en veegde een plukje haar uit mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 15:11 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson.
    Mijn blik bleef gericht op het bar-meisje, waar ik ondertussen wat slokjes van mijn bier nam. Ik vroeg me af of Harry zijn meisje al zover had en hoe het uberhaupt met de rest van de jongens ging, ik had ze nog niet gezien. 'Ja, bar-meisje, leuke vervanging, toch?' Een kort grinnik verliet mijn mond en ik zette mijn weeral lege glas op de bar neer, nu hoefde ik geen bier meer. Ik had geen zin meer om iets drinken, ik wilde gewoon dat zij meeging. Ik slaakte een korte, zachte, grom na haar woorden, dat ging nog een lange avond worden. 'Mag je misschien vijf seconde bij de bar weg? Of moet je hier werkelijk de hele avond blijven?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Lyn Brights
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Geweldige vervanging, die is nieuw ja.' Zeg ik toch met een lichte grijns. Ik zie hoe hij dan zijn alweer lege glas voor zich neerzet en ik pak hem en zet hem neer achter de bar, bij de andere vieze glazen waar uit gedronken was. Ik kijk even naar de andere die achter de bar staan en zucht, echt druk is het niet aan de bar, wat uitzonderlijk is, want de club is propvol, maar een paar mensen stonden er, te wachten op hun drankje, maar die werden geholpen door de andere, dus ik hoefde niet echt iets te doen. Ik hoor hem dan kort, zacht grommen door mijn woorden en lach even. Tsja, ik ben nou eenmaal niet zo'n makkelijke vang en als hij denkt dat hij ieder meisje gewoon makkelijk mee kan krijgen omdat hij 'Louis Tomlinson' is, heeft hij het wel degelijk fout. Of ja, ik ben niet zo, zo iemand die meteen half over hem heen hangt omdat hij is wie hij is.
    Als ik hem dan hoor vragen of ik misschien even van de bar weg kan bijt ik op mijn lip. Even zou niet zo erg zijn. 'Eigenlijk moet ik de hele avond hier blijven, maar even kan ik wel weg, het is nu toch niet druk.' Zeg ik dan toch met een glimlachje. Ik kijk even vanuit mijn ooghoeken naar David, een van mijn collega's die knikt, dat ik weg kan, hij had waarschijnlijk het gesprek meegeluisterd. 'Ga maar Isabella, we hebben het hier wel in de hand.' Hoor ik hem dan met een grijns zeggen en kijk dan naar Louis.
    Wacht even, David zei mijn naam erbij, is er net.. Ach ja, jammer dan, game over.
    'Ziet er naar uit dat ik wel weg kan.' Zeg ik tegen Louis met een grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zayn Malik

    Ik kijk haar dankbaar aan. Dan staan we midden in de kou. Ik zie dat ze rilt. Ik ga met mijn handen op mijn knieën staan en hap naar adem. Dan doe ik alsof het beter gaat en glimlach nog een keer dankbaar. 'Dank je, wil je een deken, dat ben ik je wel verschuldigd,' glimlach ik. Dan trek ik mijn jack aan en leg die om haar schouders. 'Alsjeblieft. Kan je dan ook even meelopen naar de auto, dan pak ik voor mezelf ook even een jas,' zeg ik en loop alvast richting mijn auto. Ik zal haar zo erin duwen en weggassen. Dat was een plan toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waar kan ik met Liam heen?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (De bar of naar buiten)


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Ik pakte mijn bier aan en keek wat rond. Mijn blik viel op een meisje die naast me bij de bar zat. Ik grijnsde breed, een prooi had ik inderdaad. Zo onopvallend mogelijk keek ik het meisje aan, door de donker kon je niet veel zien. Ik streek over haar arm en grijnsde breed, misschien was het toch een goed idee. Ze leek me ook nog zo onschuldig, wat alles veel beter maakte.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 17:39 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 17:39 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hoe kan ze hem een klap geven? hij heeft haar polsen vast.... En hoe kan ze op hem gaan zitten, hij ligt niet op de grond. sorry. ik snap het niet helemaal.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Amelia Melody Williams
    Ik keek op toen ik plots iemands hand over mijn arm voelde gaan. Ik keek op en zag de jongen grijnzen. "Ow hey." Hij was vast proberen mij aan het versieren. Sorry hoor, maar ik was niet geintereseert, ookal was hij schattig. Ik nam nog een slok bier. Als mijn glas leeg zou zijn zou ik naar huis gaan. Ik moest nog huiswerk maken. Ik dronk het glas leeg en zette het onderste boven. Ik schoof van mijn kruk. "Ik ga naar huis." meldde ik de vreemde jongen en liep richting de deur.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 15:12 ]


    Bowties were never Cooler

    Nyan schreef:
    Alice Valerie Duncan
    'en jij zegt dat je niet kan dansen?' zei hij en ik giechel even zacht. Best wel vreemd ik giechel eigenlijk bijna nooit.
    Daarna knikt hij en begin ook wat moves te doen. "Not bad Horan."grinnik ik en dans met hem mee.
    Echt niet te geloven dat ik net gedanst heb met een celeb. Ik kijk even rond om te zien of er geen paparazi is,want dat zou ik wel een ramp vinden.
    Maar ah ik heb dan wel een alibi dat ik echt met DE Niall Horan heb gedanst en gepraat natuurlijk. Ook hier en daar kon je al jaloerse blikken van meiden zien.
    Hun ogen spuwden echt vuur naar me.


    Niall James Horan

    Ik grijns even en haal mijn schouders op, 'Je leert nog wat met de clips' zeg ik lachend en glimlach even als ze meedanst. 'Sorry voor die fans' zeg ik daarna als ik gewoon weet dat ze daar naar aan het kijken is en ik het natuurlijk zelf ook gewoon zie. Ik steek even mijn hand op naar de fans, die beginnen te gillen en helemaal glimlach.Ik grinnik even en richt me dan op Alice met een glimlach op mijn gezicht. 'Wil je zo wat drinken?' vraag ik en kijk der aan.

    Alice Valerie Duncan
    Hij grijnsde even en haalde toen zijn schouders op.'Je leert nog wat met de clips' zei hij lachend en ik grinnik zacht.
    Ook hij lijkt de jaloerse fans te zien.'Sorry voor die fans' zei hij toen en zwaaide even ,waardoor er sommige begonnen te gillen.
    "Ah is niet erg ,zolang ze niet weten wie ik ben."zeg ik grinnikend.
    'Wil je zo wat drinken?' vroeg hij me dan en ik glimlachte. "Graag ,maar alleen als jij betaald."zeg ik grinnikend en kijk hem daarna met een grijnsje aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH