• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Lavigna
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Semper
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy gaat opzoek naar een meisje. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien en mee te nemen naar de bouwval.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    ik rolde even met mijn ogen. 'Ik ben Harry Styles, ik kan iedereen aan en krijg inderdaad iedereen in bed.' ik stond op van mijn kruk, dronk mijn glas weer in een keer leeg. 'En dat ga ik je bewijzen ook.' hard sloeg ik op Louis zijn kont en keek ik de zaal rond. nog net optijd, want ik zag het meisje net naar buiten lopen. 'Oke Boo, wie het eerst beet heeft.'ik gaf hem een knipoog en piepten door de mensen heen naar buiten. Ik moest even rondkijken en zuchten toen ik de media zag staan. Eigenlijk wilde ik me meteen weer omdraaien. Ik zou wel iemand anders zoeken. totdat ik de persoon zag die ik zocht. Het feit dat ze bij de media stond beviel me totaal niet en ik ging met gevouwen armen achter haar staan. 'Zo, en wat is dat dan wel?' Als ze echt zo sneu was om me terug te pakken via de media, hoefde ik haar niet eens. want dat vond ik echt heel zielig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rossi schreef:
    Louis Tomlinson.
    'Jij werkt hier gewoon nieuw, dat moet, ik zit bijna altijd aan de bar.' Bleef ik volhoudend tegen het bar-meisje, vanaf nu heette ze bar-meisje totdat ik haar echte naam wist. Onder tussen draaide ik mijn hoofd even naar Harry, om een slokje van mijn bier te nemen. 'En dat is... Slecht? Want dan kan je haar niet aan? Kom op man, je krijgt iedereen in je bed, haar ook wel.' Ik tuitte mijn lippen kort toen ik voelde hoe Harry aan de zoom van mijn t-shirt frunnikte, ik wist gewoon dat hij zin had in seks, dat merkte ik altijd aan hem, maar deze keer zou hij helaas even moeten wachten aangezien we eerste de meisjes moesten krijgen, daarna konden we alles doen wat we wilden.


    Isabella "Bella" Lyn Brights
    Ik grinnik even en bijt weer op mijn onderlip, mijn lach inhoudend, hij bleef er maar over doorgaan dat hij gelijk heeft. 'Dan ben ik wel nieuw, als jij dat zo graag wilt wilt.' zeg ik dan toch grijnzend en schud weer even mijn hoofd.
    Ik help weer kort iemand die aan de bar staat, maar ook die heeft als snel zijn drankje en ik leun weer wat over de bar heen en kijk even naar Louis en Harry, ik zie dat Harry dan al snel weer weg is, dan kijk ik weer naar de mensen op de dansvloer. Wel raar eigenlijk, ik heb Louis, of een ander lid van One Direction, hier nog nooit gezien, terwijl ik hier al zeker een lange tijd werk. Misschien heb ik ze wel eens gezien, maar niet oplettend. Hmmm, misschien moet ik de volgende keer toch wat beter kijken naar wie ik help, dan herken ik mensen misschien ook sneller, vaste klanten bijvoorbeeld....

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall James Horan

    ik kijk even naar haar en ik glimlach, 'en jij zegt dat je niet kan dansen?' vraag ik lachend en kijk der aan. 'Laat jij nu maar eens zien wat je kunt.' zegt ze en ik knik even. oor de concerten en videoclips had ik wel en paar dansjes en de jongens waren ook wel is aan het dansen dus daardoor had ik wel een paar. Ik doe lachend wat moves en kijk der daarna aan. Ik dans rustig veder en kijk der aan, als het lukt zou ik haar meenemen naar huis. Hopelijk lukte het tenminste er kan ook een grote kans zijn dat het niet lukt en ik heb eigenlijk nog steeds niet echt bedacht hoe ik er precies mee ga krijgen.

    Chiara Bella Love

    Ik zat nog natepraten met de paparzzi´´s als ik achter mij hoor. ''En wat is dit dan'' Met grote ogen keek ik naar achter. Dit kon je toch niet menen net wanneer ik zat te vertellen met wie hij het bed mee heeft gedeeld kom hij langs. ''Een gezzelig bijeenkomstje bij de media'' grijns ik naar hem. ''Ik heb ze genoeg over je vertelt wie de echte Harry Styles is en niet die jongen die in een slechte boyband zit'' Ik grijns hem nog even na en loop dan het steegje in. Ik ben altijd bang voor het steegje maar het is toch wel de snelste weg naar huis.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alice Valerie Duncan
    'en jij zegt dat je niet kan dansen?' zei hij en ik giechel even zacht. Best wel vreemd ik giechel eigenlijk bijna nooit.
    Daarna knikt hij en begin ook wat moves te doen. "Not bad Horan."grinnik ik en dans met hem mee.
    Echt niet te geloven dat ik net gedanst heb met een celeb. Ik kijk even rond om te zien of er geen paparazi is,want dat zou ik wel een ramp vinden.
    Maar ah ik heb dan wel een alibi dat ik echt met DE Niall Horan heb gedanst en gepraat natuurlijk. Ook hier en daar kon je al jaloerse blikken van meiden zien.
    Hun ogen spuwden echt vuur naar me.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    harry Edward Styles
    mijn mond viel letterlijk open van verbazing. ze was dus echt zo'n sneu persoon. 'Dus jij kent de echte Harry wel beweer je? en je vind One direction slecht? maar houd dus blijkbaar wel bij, met wie ik naar bed ga.' Ja, ik had het echt wel gehoord. omg, nu liep ze ook nog weg. Kwaad, liep ik achter haar aan het steegje in en duwde ik haar met een klap tegen de muur. 'Wie denk je godverdomme dat je bent? je kent me niet eens, stomme hoer. Misschien maar beter voor jou, want ik denk niet dat je mijn echte ik, wil leren kennen.' Haar polsen kneep ik bijna fijn en ik had de neiging in haar gezicht te spugen. Niemand solde met Harry Styles. 'Weetje, als jij wat over mij te vertellen heb, heb ik ook wat over jou te vertellen. en iwl je weten wat. je bent een ongelofelijk, zielig. Ik weet niet waar dat ego van je vandaan komt. want zo knap ben je echt niet en daarbij ben je blijkbaar ook nog verrot van binnen.' sisten ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Zullen we het niet te lang meer laten duren voordat de jongens de meisjes meenemen, anders wordt het ook zo eendradig. ;P Maar ik zeg niet dat iedereen nu snel op sprong ze mee moet sleuren of wat dan ook, maar dat je er wel langzaam naartoe werkt! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    'Sowieso,' knipoogde ik grinnikend, waar ik het laatste slokje bier naar binnen liet glijden. Ik keek toe hoe Harry weg liep, achter "zijn" meisje aan. Het zou hem vast wel lukken, makkelijker dan mij in ieder geval. Toen ik Harry niet meer kon zien, draaide ik me terug naar het bar-meisje. 'Zie je, ik heb altijd gelijk. Tot hoe lang heb je dienst?' Het was meer van, dan kan ik je grijpen nadat je klaar bent, maar ik moest ervoor zorgen dat het nog steeds zo netjes mogelijk klonk. 'Het lijkt me gezellig om namelijk ergens iets te eten.' Een kleine glimlach speelde rond mijn lippen, waarna ik het glas in haar richting hield. 'Mag ik er nog eentje?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Lyn Brights
    Ik zie hoe Louis zich weer naar me omdraait zodra Harry weg is. 'Tuurlijk, je hebt altijd gelijk.' zeg ik dan en rol even met mijn ogen, ego. Na zijn tweede vraag frons ik even. Waarom wil hij dat weten. Ik kijk even op mijn horloge en dan weer naar Louis. 'Twaalf, hoezo?' vraag ik dan. Ik had vandaag gelukkig tot niet zo laat, normaal moest ik altijd tot 3 of 4uur s'nachts werken. Als hij dan zegt dat hij me mee wil nemen om ergens iets te eten lach ik even. No way! 'Waarom? Je kent me niet eens, ik ken jouw niet, je weet niet eens mijn naam.' zeg ik lachend en schud mijn hoofd.
    Als hij dan zijn glas in mijn richting houd en om nog een vraagt knik ik even en pak het glas uit zijn handen en tap dan snel een nieuwe die ik dan voor zijn neus zet. Ik zelf pak een glas water en neem een slokje, tsja, tijdens werkuren mag je nou eenmaal niet drinken, zelfs niet als je in een club werkt. Ik leun dan weer wat op de bar en kijk Louis aan.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:44 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amare Sam Hill

    'Ik zei toch dat ik Amare heette?' denk ik hardop. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, mijn vriendinnen moet nog komen.'
    Als Zayn vraagt of ik wil dansen twijfel ik nog een beetje. Nog voor ik ook maar iets kon doen pakt hij mij al op. Ik grinnik en schud mezelf los als we midden op de dansvloer staan. 'Dus Zayn, kan je een beetje dansen?' grijns ik. Ik haal even een hand door mijn blonde haar. Ik kijk even naar mijn schoenen. Wat ben ik blij dat ik geen pumps aan had gedaan. Even kijk ik nog rond of ik mijn vriendinnen er al waren, maar nee. Ze waren echt al-tijd te laat. Ik laat mijn ogen weer op Zayn vallen.


    Do what people say you can't.

    (Waar is Liam?

    Sorry voor de rare tijdstippen btw. Heb 9 uur tijdsverschil)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 4:53 ]


    Bowties were never Cooler

    [Waar ben je dan haha? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik

    Ik grijns even en kijk haar aan. 'Ga je je naam nog zeggen,' vraag ik met een lachje. Dan kijk ik haar aan. 'Mwa, ik kan redelijk dansen,' grinnik ik en leg mijn handen op haar heupen, voordat ik begin mee te bewegen op de muziek. Ik lach eventjes en bijt op mijn lip. Ik had allang besloten dat ik haar mee zou nemen, simpel zat. Het ging allemaal nog goed. Ik let goed op als ze om zich heen kijkt. 'Zoek je iemand,' vraag ik met een lachje. 'Ben ik te saai?' Ik kijk haar even met een schuin hoofd aan, terwijl ik ondertussen een plan aan het bedenken was... Ik blijf rustig door dansen en kijk naar haar. Mijn blik glijdt over haar gezicht. Dan trek ik ineen een benauwd gezicht en kuch even. 'Heb jij het hier ook zo benauwd,' vraag ik haar en kuch weer, maar wel de andere kant op, zodat het niet in haar gezicht komt. Ik haal even diep adem en kijk haar nog moeilijker aan. Langzaam laat ik haar los en zet een stap naar achter omdat het draaierig wordt, daardoor knal ik tegen iemand aan. Ik kijk hem moeilijk aan. 'Wow,' mompel ik en grijp naar mijn hoofd. 'Kan je heel even...' Ik verlies mijn balans en knal weer tegen iemand anders op. 'Kan je heel even mee naar buiten lope,' zeg ik snel en kijk verward om me heen. Hopelijk trapte ze erin...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sylvesti schreef:
    (Waar is Liam?

    Sorry voor de rare tijdstippen btw. Heb 9 uur tijdsverschil)


    [Je zit in Amerika, natuurlijk haha. Liam zit bij de bar.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson.
    'Inderdaad.' Ik knikte grinnikend en leunde iets naar voren. 'Nou, dan leer je me toch kennen? Het lijkt me hartstikke gezellig. En dan vertel je me toch even je naam, bar-meisje?' Grijnzend pak ik het bier glas aan, die weer goed gevuld zit en zet deze aan mijn lippen om een klein slokje te nemen. Hopelijk hapte ze wel een beetje toe, anders had ik er niets aan en moest ik alsnog iemand anders zoeken en daar had ik niet zoveel zin in, deze hier had een beetje pit, dat was wat ik wilde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you