• De stelling van deze week luidt:
    Ouders die willen scheiden zouden samen moeten blijven tot de kinderen het huis uit zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens.

    Nee echt niet!
    Dan gaan ze ruziën!
    En dat weet ik, omdat mijn ouders gaan scheiden en ons huis maar niet verkocht krijgen.


    I'm cursed with the burning-stroopwafel-spell

    absoluut mee oneens. mijn ouders zijn gescheiden. ze waren uit elkaar gegroeid of zoiets. anyway, ze hadden steeds vaker ruzie, en dat was moeilijk te verbergen voor mijn zus en ik. uiteindelijk zijn ze erachter gekomen dat het echt niet meer ging, en zijn ze uit elkaar gegaan. het is het beste dat ze uit elkaar gaan, anders is er alleen maar meer ruzie. dat is niet goed voor de kids, en de ouders. want hoe zou jij het vinden om iedere dag ruzie te hebben?


    Fus Ro Dah!

    Net alsof de kinderen daar wel blij van worden. Oneens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    fout. wat heb je eraan als kind dat je ouders totaal niet gelukkig zijn!?
    het is beter dat ze dan ieder appart hun leven gaan leiden en wél gelukkig worden.
    (H)

    Trouwens, nog een reden waarom het compleet verkeerd is, is dat het kind leert dat ruzie in een relatie "normaal" is. Dat kind zal nooit een normale, stabiele, goeie relatie kunnen opbouwen met iemand en zal waarschijnlijk ook nog eens agressief zijn, want dat kijkt hij van zijn vader af.

    Terrible choice.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niet mee eens. De ruzies laten de meeste littekens achter bij de kinderen. Ik kan het weten.


    xoxo

    Oneens. Ze maken om een reden ruzie je zou toch niet elke dag je mama en papa willen horen ruzie maken


    I want to feel your love

    Oneens. Soms gaat het gewoon niet en dan worden de kinderen daar de dupe van. Dan kan je als ouders beter uit elkaar gaan en weten dat je kind er dan minder last van heeft, dan elke dag de hele dag ruzie maken.


    Everytime you fight, the scars are gonna heal. But they'll never go away.

    Oneens, maar ik denk dat het hierboven allemaal al goed is uitgelegd waarom.
    Ikzelf zit dus met al die ruzies en ik denk zelf dat het beter is als ze uit elkaar gaan, maar ja...ze hebbennu al twee keer op het punt gestaan om uit elkaar te gaan, maar elke keer is het weer "nu gaat het beter". Ik heb mijn moeder de laatste keer ook gezegd dat ze zich dan niet druk moet maken over mijn broertje en mij, omdat wij de ruzies waarschijnlijk nog erger vinden dan (eventueel) uit elkaar gaan.
    Dus ik denk dat je beter uit elkaar kan gaan.


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Oneens. Dat is echt gigantische onzin. Als een kind opgroeit tussen twee mensen die elkaar constant in de haren vliegen, kan dat nooit een positief effect hebben.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oneens echt helemaal friggin oneens
    Zo snel mogelijk die crap achter je hebben want erdoor gaan is echt geen pretje vooral niet als je oud genoeg bent om alles te begrijpen.

    Oneens, mijn ouders zijn sinds oktober gescheiden en je ziet gewoon dat ze allebei veel gelukkiger zijn nu. Anders was er denk ik er alleen maar ruzie gekomen. Dus ik ben blij dat ze niet gewacht hebben tot ik het huis uit ben...


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Oneens! Zoals hiervoor al is gezegd de kinderen merken de spanning tussen de ouders, en als de kinderen ouder zijn dan gaan ze nadenken over dat het misschien hun fout is.


    It´s the moment of TRUTH, the moment to LIE. The moment to LIVE and the moment to DIE. This is the moment to FIGHT!

    Oneens, juist als ze bij elkaar blijven wordt het alleen maar erger, tenminste zo was het bij mijn ouders. Ik ben heel blij dat ze allebij nieuwe partners hebben endie mag ik ook graag.


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!