• Hollywood is iedereen druk aan de praat over een nieuwe Fantasy-film. Niet zoveel redenen om te gaan roddelen, zou je denken. Deze film is anders, want een gedeelte van de hoofdrollen wordt gespeeld door niemand minder dan... One Direction. De meiden die auditie hebben gedaan voor de rollen, wisten dat toen nog niet. Het kan dus best dat er eentje een 1D hater is. Het lijkt allemaal leuk en aardig op de set, maar er zijn vijanden. Een andere band, wou de hoofdrol ook echt super graag. Ze zijn afgewezen en willen dat wreken. Hun idee was de hele film te verzieken en dan zelf de rollen te krijgen. Zal het ze lukken?

    De film:

    1D is net op wereldtournee geweest als ze lekker een dagje met zijn allen bij Louis thuis vieren. Als ze daar aankomen staat er een raar persoon voor hun deur. Die zegt dat ze allemaal mee moeten naar een andere dimensie. Ze zijn de mannelijke vertegenwoordigers van de aarde. De vrouwelijke hoofdrolspeelsters weten allemaal al van dit dimensie gedoe en zijn dan ook de vrouwelijke vertegenwoordigers van de aarde. Eenmaal aangekomen bij die andere dimensie komen ze er achter dat de rest van plan is de aarde op te blazen of op een andere manier te vernietigen. Hoe moeten ze dit stoppen?

    Rollen:

    One Direction:

    Niall Horan: Aapjesswag
    Louis Tomlinson: MindBreaker
    Harry Styles: Praelection
    Liam Payne: Mindbreaker [tot er iemand anders Liam wil]
    Zayn Malik: BigFatLiar


    De vrouwelijke hoofdrollen:

    -Melody Sarah McNeckle || BigFatLiar
    -Luciana Anne McLauren || Curlies
    -Harper Lillian Rowe || DreamWishes
    -Estelle Luna River || Besar
    -Chiara Bella Love || DamnBieber



    De crew van de filmset/andere acteurs:
    Pippa Destry Livingstone || Visagiste || LexLover
    Megan Alice Blue || Personal assistant Louis|| BlueSong
    Serena Olivia Magee || Eerste regieassistent|| [/q]


    De andere band:

    - Jay Connor Mathew || [q]MindBreaker

    -
    -
    -
    -


    In te vullen (De bandleden van 1D hoeven niet aangezien iedereen die wel kent)

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Biografie (Hu het kort maar hier gewoon wat info over je perso.):
    Karakter:
    Extra:

    Regels:
    #minstens drie regels
    Dit is echt te halen mensen, zelfs als je op je mobiel ofzo zit
    #geen ruzie OOC
    Het wordt er niet echt gezelliger op!
    #Alleen ik, MindBreaker, maar nieuwe topics aan tenzij ik anders aangeef.
    #Reserveringen worden na een dag weg gehaald
    Dit is zodat de vrouwelijke hoofdrollen niet verloren gaan!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 12:35 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Praelectio schreef:
    Uh... Ik had Harry al gereserveerd? Een pagina terug.
    Oow maar dat staat er niet daarom :''P


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: De andere band ,bandlid
    Naam: Jay Connor Matthew
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:






    Biografie: Jay is al zijn hele leven door zijn vader gedwongen om in films te spelen. Zelf wil hij niets liever dan in een boyband zingen. Toen zijn vader hoorde van de auditie van de film stopte hij Jay opeens in een boyband. Niet precies wat Jay wou. De rest was ook niet helemaal blij als Jay 's vader als manager, maar hij financierde de band. Toen ze de rol niet kregen wou zijn vader verder, tot ze de rol hebben.
    Karakter: Jay is van nature een lieve jongen die álles wil met muziek. Zijn droom is om wereldberoemd zanger in een boyband te worden. Altijd weet zijn vader weer rolletjes voor hem te vinden, maar dat wil hij niet. Daardoor voelt hij zich altijd rot en is hij aan de drugs gekomen. Een jaar geleden is hij afgekickt, en zelf helemaal opnieuw begonnen.
    Extra: Zijn moeder is een alcoholist.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 18:52 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Let op! Nieuwe regel! Na een dag gaat je reservering weg en krijgt iemand anders je rol!

    Dit is belangrijk voor de vrouwelijke hoofdrollen!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn is af is hij zo goed?


    Dont say why me, say try me

    haal mijn reservering bij de hoofdrollen maar weg, ik doe wel alleen de visagiste/styliste :) als dat mogelijk is tenminste


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Helemaal goed!

    Een hoofdrol is nu weer vrij!


    Spoiler alert: you will save yourself

    en een vriendin van mij, die nu offline is, zou graag ook mee willen doen. Ze weet nog niet precies welke rol het moet worden, maar ze twijfelt tussen personal assistant of een bijrol in de film waarschijnlijk wordt het een 1d-hatende personal assistant, dus als je die voor haar zou willen reserveren(A)

    EDIT: ze heet trouwens BlueSong, dat was ik vergeten te melden

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:02 ]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Wat is haar Quizletnaam?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol:
    Hoofdrol meisje

    Naam:
    Melody Sarah McNeckle

    Leeftijd:
    17

    Uiterlijk:




    Biografie:
    Melody heeft 2 oudere en 2 jongere zussen. Verder ook nog een oudere broer, maar die was het huis al uit voor ze geboren was. Het was bij haat thuis altijd gezellig, maar helaas ook heel druk wat vaak voor zussen ruzies zorgde. De leeftijden verschillen weinig haar 2 jongere zusjes zijn tweelingen van 15 en haar oudere zussen zijn 18 en 20. Haar oudste broer is 32 jaar. Ze is regelmatig verhuisd en daardoor vaak van school gewisseld. Gelukkig was ze erg goed in vrienden maken

    Karakter:
    Melody is een actief meisje. Ze kan ontzettend druk zijn maar ook heel rustig. Ze helpt graag anderen en is gek op de buitenwereld. Misschien verwacht je niet dat een 16-jarig meisje nog graag sprookjes leest maar zij dus wel. Soms zorgt haar grote fantasy wel voor wat vreemde blikken van andere mensen, maar dat kan haar niet zo veel schelen. Ze is ontzettend goed in vrienden maken en is totaal niet onzeker. Helaas kan ze soms een beetje tactloos zijn wat sommige mensen nogal vervelend vinden. Verder heeft ze veel hobby's zoals: uitgaan, winkelen, chatten, hardlopen, zingen, tekenen en nog wel meer.

    Extra:
    ---

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:45 ]


    Dont say why me, say try me

    Ja hoor


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zou het niet grappig zijn als een van de hoofdrol meisjes een relatie heeft met een van de jongens van de andere band? ;) hihi.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dan ga ik mijn rol morgen invullen! Ik heb het nogal druk ;x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oke :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Visagiste/styliste
    Naam: Pippa Destry Livingstone
    Leeftijd: 17 jaar en 8 maanden, haar verjaardag is op 21 juni
    Uiterlijk:



    Bridgit Mendler
    De highlights heeft ze er een tijdje geleden in laten verven.
    Biografie: Pippa heeft een aardig onbezorgde jeugd gehad. Ze had een alleenstaande moeder, en ze hadden het niet breed, maar ze was gelukkig. Ze heeft nooit gesport of muziek gemaakt, dat was helaas te duur voor haar moeder, maar ze hield altijd al van creatief bezig zijn. Op haar 13 is ze begonnen met make-up en opmaken enzo. Het begon bij haar vriendinnen en haarzelf voor het schoolfeest, daarna heeft ze ook regelmatig geoefend op een oude pop van haar. Ze werd steeds beter. Toen ze op haar 16 haar VMBO-diploma haalde, heeft ze ook meteen voor de opleiding visagie gekozen, heeft die in een jaar afgerond, en kijk waar ze nu gekomen is.
    Karakter: Pippa is een vrolijk, spontaan meisje, met wat gekke trekjes. Ze kan af en toe heel hyper zijn, wat andere mensen irritant kunnen vinden. Ze weet wel precies wanneer ze hyper kan zijn en wanneer ze serieus moet zijn. Ze werkt graag snel met de make-up en qua kleding heeft ze vaak wel een beeld voor ogen. Haar eigen kledingstijl is wel rustig, maar ze houdt ontzettend van accessoires, ze draagt ze altijd, maar wel goed gecombineerd.
    Extra:/


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Curlies schreef:
    Dan ga ik mijn rol morgen invullen! Ik heb het nogal druk ;x


    [Ik verleng je reservatie wel. Het gaat er vooral om dat je niet iemand reserveert die je toch niet in gaat vullen]


    Spoiler alert: you will save yourself