• Hollywood is iedereen druk aan de praat over een nieuwe Fantasy-film. Niet zoveel redenen om te gaan roddelen, zou je denken. Deze film is anders, want een gedeelte van de hoofdrollen wordt gespeeld door niemand minder dan... One Direction. De meiden die auditie hebben gedaan voor de rollen, wisten dat toen nog niet. Het kan dus best dat er eentje een 1D hater is. Het lijkt allemaal leuk en aardig op de set, maar er zijn vijanden. Een andere band, wou de hoofdrol ook echt super graag. Ze zijn afgewezen en willen dat wreken. Hun idee was de hele film te verzieken en dan zelf de rollen te krijgen. Zal het ze lukken?

    De film:

    1D is net op wereldtournee geweest als ze lekker een dagje met zijn allen bij Louis thuis vieren. Als ze daar aankomen staat er een raar persoon voor hun deur. Die zegt dat ze allemaal mee moeten naar een andere dimensie. Ze zijn de mannelijke vertegenwoordigers van de aarde. De vrouwelijke hoofdrolspeelsters weten allemaal al van dit dimensie gedoe en zijn dan ook de vrouwelijke vertegenwoordigers van de aarde. Eenmaal aangekomen bij die andere dimensie komen ze er achter dat de rest van plan is de aarde op te blazen of op een andere manier te vernietigen. Hoe moeten ze dit stoppen?

    Rollen:

    One Direction:

    Niall Horan: Aapjesswag
    Louis Tomlinson: MindBreaker
    Harry Styles: Praelection
    Liam Payne: Mindbreaker [tot er iemand anders Liam wil]
    Zayn Malik: BigFatLiar


    De vrouwelijke hoofdrollen:

    -Melody Sarah McNeckle || BigFatLiar
    -Luciana Anne McLauren || Curlies
    -Harper Lillian Rowe || DreamWishes
    -Estelle Luna River || Besar
    -Chiara Bella Love || DamnBieber



    De crew van de filmset/andere acteurs:
    Pippa Destry Livingstone || Visagiste || LexLover
    Megan Alice Blue || Personal assistant Louis|| BlueSong
    Serena Olivia Magee || Eerste regieassistent|| [/q]


    De andere band:

    - Jay Connor Mathew || [q]MindBreaker

    -
    -
    -
    -


    In te vullen (De bandleden van 1D hoeven niet aangezien iedereen die wel kent)

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Biografie (Hu het kort maar hier gewoon wat info over je perso.):
    Karakter:
    Extra:

    Regels:
    #minstens drie regels
    Dit is echt te halen mensen, zelfs als je op je mobiel ofzo zit
    #geen ruzie OOC
    Het wordt er niet echt gezelliger op!
    #Alleen ik, MindBreaker, maar nieuwe topics aan tenzij ik anders aangeef.
    #Reserveringen worden na een dag weg gehaald
    Dit is zodat de vrouwelijke hoofdrollen niet verloren gaan!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 12:35 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    BlueSong schreef:
    (...)

    Toch iemand die me begrijpt :D
    En me tegen de gemene Laura wil beschermen (flower)


    (puh)


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    MindBreaker schreef:
    (...)

    Je mag hem hebben, aangezien DamnBieber wen vrouwelijke hoofdrol krijgt :)
    Had ik al gezecht.....


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    En toen was het stil en was ik hyper en maakte ik van alles een zin en wil ik dat er iemand anders ook hyper is en dat diegene online is en dat we samen hyper kunnen zijn!


    Spoiler alert: you will save yourself

    - Vrouwelijke Hoofdpersoon (1D Hater).

    Naam:
    Harper Lillian Rowe.

    Leeftijd:
    19. 14-12-1993.

    Uiterlijk:




    Phoebe Tonkin


    Biografie:

    Karakter:
    Veel mensen denken dan Harper een lief en onschuldig karakter heeft, dat is ook grotendeels waar, maar Harper kan ook erg koppig zijn. Ze is dat soort persoon dat haar eigen beslissingen neemt, en als er iets van haar verwacht/gevraagd wordt, zal ze niet zomaar volmondig ja zeggen. Harper is dus erg onafhankelijk en beslist zelf maar al te goed wat ze allemaal wel en niet doet. Ook heeft Harper de behoefte om altijd erg luchtig over te komen, dan doet ze zich voor alsof het haar allemaal niks kan schelen, terwijl ze dat wel doet. Als Harper jou eenmaal vertrouwd, dan heb je heel veel aan haar: een maatje, rechterhand of een schouder om op te leunen. Harper kropt haar gevoelens het liefst op, ze vindt het niet leuk om aan heel de wereld te delen waar ze mee zit.
    Harper is een echte flirt, als ze eenmaal een man op het vizier krijgt, zal ze er alles aan doen om hem in haar bed te krijgen.
    Harper is erg ijdel. Ze zit eigenlijk continu aan haar haar en heeft altijd wel een make-up tasje mee. De meeste mensen worden gek van haar schoonheid-verslaving. Harper trek er helemaal niks van aan.
    Harper is erg avontuurlijk en wilt ook graag heel de wereld zien. Ze wilt alle straten van alle landen in de wereld wel zien en zou er ook alles aan doen om alles te zien. Harper doet er dan ook alles aan om haar zin te krijgen, ze doet er meer aan dan een gemiddeld mens. Meestal krijgt Harper haar zin nog ook, omdat ze er zo erg haar best doet om haar zin te krijgen.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 23:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mag ik misschien ook een Eerste regieassistent maken?? Ik heb hem alvast gedeeltelijk ingevuld, maar als je het niks vind haal ik hem wel weg... (cat) ]

    Rol:
    Eerste regieassistent (Is de rechterhand van de regisseur. Haar taak bestaat onder andere uit helpen bij het opstellen van het draaiboek, eventueel castings organiseren voor het zoeken naar acteurs. Als er geen opnameleider aanwezig is, zal zij deze taak op zich nemen zodat alles vlot en volgens schema verloopt. Ook staat ze in voor de figuratie, het afhalen en terugbrengen van de acteurs.).

    Naam:
    Serena Olivia Magee.

    Leeftijd:
    23. 27-03- 1989.

    Uiterlijk:




    Isla Fisher


    Biografie:

    Karakter:
    Serena is van de meest levendige personen die je zult ontmoeten. Ze is altijd enthousiast, vrolijk en zit vol met levenslust. Ze is een heel positief type en houdt altijd de gezelligheid erin. Ze is absoluut niet iemand die bij de pakken neer gaat zitten als het even tegenzit. Het tegendeel zelfs, ze raapt zichzelf op en gaat twee keer zo hard door. Hier slaat ze soms in door, waardoor iemand haar eventjes moet terughouden. Dan kan Serena ook heel makkelijk de kalmte weer vinden en het weer even rustig aan doen.
    Serena is erg gevoelig voor onrecht en heeft altijd het gevoel overal te moeten helpen. Stilzitten kan ze niet. Ze moet altijd iets doen. Hierdoor komt ze zelf wel eens op de tweede plek, omdat Serena nooit aan zichzelf denkt. Ze schikt zichzelf snel onder anderen en is dan ook weer een makkelijk slachtoffer om overheen gelopen te worden. Maar ook dan geld weer: Haar positieve instelling en vrolijke karakter zorgen ervoor dat dit nooit te ver gaat.
    Maar als het moet kan Serena ook zeker zeer serieus zijn en echt niet het lievertje en iemand die makkelijk over zich heen laten lopen, dit gebeurt vooral als ze helemaal in haar werk zit.
    Serena is niet iemand die snel opvalt in een grote groep en heeft daar ook geen behoefte aan. Maar door haar baan als eerste regieassistent krijgs ze steeds meer aandacht, ook door onder andere media over de films waar ze aan meewerkt. Dus inmiddels weet Serena precies hoe ze zich moet gedragen voor een groot publiek. Ze vindt het nu zelfs leuk worden.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 0:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rol: Vrouwelijke Hoofdpersoon
    Naam: Luciana Anne McLauren
    Leeftijd: 19, 12-6-1993
    Uiterlijk:



    Claire Holt
    Biografie : Luciana, oftewel Lucy - heeft een zware verleden achter zich. Haar ouders zijn overleden toen ze op vakantie waren in Mallorca en daarom wilt ze ook niet meer daarheen. Ze is enigskind en woont nu op zichzelf in een klein appartement in London. Haar erfenis heeft een handje geholpen met haar acteercarrière en daardoor zit ze ook in die film. Ze mist haar ouders heel erg en ze heeft ook niemand om haar verdriet te delen. Haar familie werd afstandelijk door de overlijden van haar ouders. Ze wilden haar niet meer, ze dachten dat Lucy de verkeerde kant opging terwijl dat helemaal niet waar was.
    Karakter: Lucy was voor haar verlies een aardig meisje met veel vrienden, nu is ze een hard en soms een agressief meisje. Ze heeft speciale pillen voor haar stoornis, persoonlijk haat Lucy het dat ze pillen heeft. Ze kan overigens wel aardig en behulpzaam zijn natuurlijk, maar dat is alleen als ze haar echt kent en ook veel gemeen heeft met haar.
    Aan de andere kant is Lucy nogal ijdel over haarzelf, ze geeft veel om haar uiterlijk, maar toch niet veel te veel. Haar vrienden en familie betekenen veel voor haar terwijl ze die nog geen eens heeft.
    Extra: Lucy heeft een grote tattoo op haar schouderblad die ''I'll Always Love You'' zegt. Ze is geen 1D hater, maar is ook geen fan. Ze kent ze gewoon.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam moet nog, en Besar moet nog haar rol invullen en dan kunnen we beginnen. Jay is dan wel een beetje lonley band =)

    Dit is btw echt f*king cool =)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 15:52 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    Liam moet nog, en Besar moet nog haar rol invullen en dan kunnen we beginnen. Jay is dan wel een beetje lonley band =)

    Dit is btw echt f*king cool =)
    Hahahah da deed ik net ook als uitprobeersel


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Het is echt cool!!!!!


    Spoiler alert: you will save yourself

    EINEDELIJK spoilers!
    Ik vond het regelmatig echt super irrietant dat ze er niet waren :P (ik ken ook een ander forum waar ze het wel hadden)

    het zou nog awesomer zijn als je je spoiler een naam kon geven

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 17:23 ]


    Dont say why me, say try me

    Ik ga haar nu invullen!


    Do what people say you can't.

    Rol: Hoofdrolspeelster, meisje
    Naam: Estelle Luna River
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk:


    Karakter: Estelle is een hardstikke aardig iemand als je haar goed leert kennen. Ookal is ze soms best een kluns. Ze denkt dan ook nooit na voordat ze iets doet. Of ze doet het wel, maar blijft er te lang over denken. Estelle is een echt meisje - meisje. Ze begint al te gillen bij het kleinste tikje. Hierdoor werd ze vaak voor bitch uitgescholden. Zelf had ze geen idee waarom. Ze trok zich er niks van aan en ging gewoon vrolijk door. Soms wordt Estelle ook als een tikkeltje ijdel gezien. Eén ding is echt iets waar niemand aan mag komen, haar - haar. Ze roept, als je eraan zit: ''OMG! MIJN HAAR IS HEILIG! BLIJF AF!'' Dan krijgt ze nog wel eens rare blikken. Estelle is traag van begrip. Vaak moet iemand haar iets honderd keer uitleggen voordat ze het snapt. Als iemand haar bijvoorbeeld een grap vertelt, begint ze pas later in die week te lachen. Omdat ze hem dan pas snapt. Verder speelt Estelle piano en gitaar. Als ze boos, verdrietig of wat dan ook is, kan ze zich daar goed mee uiten. Maar als je Estelle goed leert kennen is ze hardstikke aardig en zorgzaam.
    Biografie (Hou het kort maar hier gewoon wat info over je perso.): Een bepaald bijzonder verleden heeft Estelle niet echt. Tuurlijk heeft zij ook gebroken harten mee gemaakt enzo, maar niet iets wat nou echt vreselijk was. Het enige wat Estelle nou echt erg vond was dat haar ouders gingen scheiden toen ze tien was. Haar oma was een jaar later overleden. Eigenlijk heeft Estelle een beetje geluk gehad.
    Extra: Estelle is nou niet bepaald een fan van One Direction, maar ook geen hater. Haar beste vriendin Elina is erg fan waardoor Estelle ze ook kent.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:35 ]


    Do what people say you can't.

    We kunnen beginnen aangezien ik Liam tijdelijk tot me genomen heb

    is dat wel een uitdrukking op zeg ik nu echt iets raars?
    Ik ga nu het Topic aanmaken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Maar is dat niet raar, we hebben maar een jongen van de andere band en daar gaat het juist om, die andere band..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ja oke, maar die kunnen we er ook later bij mengen, dat ze nu er nog niet zijn


    Spoiler alert: you will save yourself