• Hollywood is iedereen druk aan de praat over een nieuwe Fantasy-film. Niet zoveel redenen om te gaan roddelen, zou je denken. Deze film is anders, want een gedeelte van de hoofdrollen wordt gespeeld door niemand minder dan... One Direction. De meiden die auditie hebben gedaan voor de rollen, wisten dat toen nog niet. Het kan dus best dat er eentje een 1D hater is. Het lijkt allemaal leuk en aardig op de set, maar er zijn vijanden. Een andere band, wou de hoofdrol ook echt super graag. Ze zijn afgewezen en willen dat wreken. Hun idee was de hele film te verzieken en dan zelf de rollen te krijgen. Zal het ze lukken?

    De film:

    1D is net op wereldtournee geweest als ze lekker een dagje met zijn allen bij Louis thuis vieren. Als ze daar aankomen staat er een raar persoon voor hun deur. Die zegt dat ze allemaal mee moeten naar een andere dimensie. Ze zijn de mannelijke vertegenwoordigers van de aarde. De vrouwelijke hoofdrolspeelsters weten allemaal al van dit dimensie gedoe en zijn dan ook de vrouwelijke vertegenwoordigers van de aarde. Eenmaal aangekomen bij die andere dimensie komen ze er achter dat de rest van plan is de aarde op te blazen of op een andere manier te vernietigen. Hoe moeten ze dit stoppen?

    Rollen:

    One Direction:

    Niall Horan: Aapjesswag
    Louis Tomlinson: MindBreaker
    Harry Styles: Praelection
    Liam Payne: Mindbreaker [tot er iemand anders Liam wil]
    Zayn Malik: BigFatLiar


    De vrouwelijke hoofdrollen:

    -Melody Sarah McNeckle || BigFatLiar
    -Luciana Anne McLauren || Curlies
    -Harper Lillian Rowe || DreamWishes
    -Estelle Luna River || Besar
    -Chiara Bella Love || DamnBieber



    De crew van de filmset/andere acteurs:
    Pippa Destry Livingstone || Visagiste || LexLover
    Megan Alice Blue || Personal assistant Louis|| BlueSong
    Serena Olivia Magee || Eerste regieassistent|| [/q]


    De andere band:

    - Jay Connor Mathew || [q]MindBreaker

    -
    -
    -
    -


    In te vullen (De bandleden van 1D hoeven niet aangezien iedereen die wel kent)

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Biografie (Hu het kort maar hier gewoon wat info over je perso.):
    Karakter:
    Extra:

    Regels:
    #minstens drie regels
    Dit is echt te halen mensen, zelfs als je op je mobiel ofzo zit
    #geen ruzie OOC
    Het wordt er niet echt gezelliger op!
    #Alleen ik, MindBreaker, maar nieuwe topics aan tenzij ik anders aangeef.
    #Reserveringen worden na een dag weg gehaald
    Dit is zodat de vrouwelijke hoofdrollen niet verloren gaan!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 12:35 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol:
    Naam: Megan Alice Blue
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Biografie (Hu het kort maar hier gewoon wat info over je perso.): Megan is samen met haar zusje opgevoed door haar moeder, hun vader was een paar jaar geleden ervandoor gegaan. Haar moeder was hierdoor in het begin natuurlijk levenloos en dronk veel, waardoor Megan op jonge leeftijd zelfstandig moest zijn en voor zichzelf en haar zusje zorgen. Met haar moeder gaat het nu beter, maar hun band is nog niet zo goed.
    Karakter: Megan is best wel verlegen, maar als ze iemand bij zich heeft die ze kent voelt ze zich meer op haar gemak. Ze is heel georganiseerd, en is dus ideaal voor een personal assistant te zijn, met haar loopt alles wel goed. Ze is voor de rest ook rustig, en houdt veel van lezen. Ze houdt ook van zingen en gitaar spelen, maar doet dit altijd als ze alleen is en zeker is dat niemand haar hoort. Ze houdt totaal niet van 1D, omdat ze al dat commercieel gedoe en die gillende fans te overdreven vind. Ze vind hun muziek ook niet echt mooi, niet haar smaak.
    Extra: -

    Oja trouwens, voor mij al een hele tijd geleden dat ik ge'RPGt heb, en het maakt mij niet uit wie zijn personal assistant ik ben

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 15:16 ]

    Je mag we die van Louis zijn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oke, vind ik best

    @Lexlover: Nu blij, dat ik meedoe? :p

    BlueSong schreef:
    Oke, vind ik best

    @Lexlover: Nu blij, dat ik meedoe? :p


    haha, ik ben helemaal happy nu(hoera)

    kan ze niet de personal assistant van de hele band zijn? Om Megan nog wat verder te martelen(duivel)


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    LexLover schreef:
    (...)

    haha, ik ben helemaal happy nu(hoera)

    kan ze niet de personal assistant van de hele band zijn? Om Megan nog wat verder te martelen(duivel)


    Gemeen kind, Megan zo hard martelen :'(

    aaw, martel haar niet zo :(

    Heb medelijden!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:36 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    okeoke, rustig maar, dan niet:X


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Aaahh is er nog een hoofdrol vrij?? Mag ik die dan inruilen voor Niall???


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Je mag het ook best beide hoor! Maar als dan iemand Nialler wil, moet je die nog steeds opgeven


    Spoiler alert: you will save yourself

    waar gaat de film eigenlijk over? Da's misschien wel handig om te weten voor de acteurs:Y)

    EDIT: en ik zie het natuurlijk net staan nadat ik dit bericht plaatste:S

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:45 ]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    MindBreaker schreef:
    Je mag het ook best beide hoor! Maar als dan iemand Nialler wil, moet je die nog steeds opgeven
    Nee, want dan vind ik het dus heel moeilijk als ik bijvoorbeeld tegen Niall moet praten irriteerd het me. Ik wil wel nog een andere band of filmregiseur aanmaken ofzo.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol:Vrouwelijke hoofdrol (Hater)
    Naam:Chiara Bella Love
    Leeftijd:18
    Uiterlijk:


    Biografie (Hu het kort maar hier gewoon wat info over je perso.):Chiara was 9 toen ze haar vader verloor aan een andere vrouw. Ze treurt er nog steeds om omdat ze niks meer van haar vader kan herinneren en haar moeder haar niks wil vertellen. Ze haat de band one direction erg. Dat komt omdat bij de begravenis van haar opa een concert dicht in de buurt werd gegeven en voor overlast zorgde.
    Karakter:Chiara doet zich heel hard voor. Maar diep van binnen weet ze zelf ook wel dat het niet goed is wat ze doet. Chiara gelooft ook heel erg in horoscopen en let dus heel goed op wat haar horoscoop zegt. Op het 1e moment dat je haar met haar rode haren ziet denk je dat ze een heel lief en zorgzaam meisje is. Maar niks is waar daarvan. Ze kan erg sluw zijn maar dat moet je echt verdiend hebben.
    Extra:Ze houd ervan om haar haar te kleuren en ze heeft een

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 12:38 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Awh jammer ik had zo graag Nialler willen zijn is ie al bezet .. jammer maar weer. .


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    MindBreaker schreef:
    aaw, martel haar niet zo :(

    Heb medelijden!


    Toch iemand die me begrijpt :D
    En me tegen de gemene Laura wil beschermen (flower)

    aapjesswag schreef:
    Awh jammer ik had zo graag Nialler willen zijn is ie al bezet .. jammer maar weer. .


    Je mag hem hebben, aangezien DamnBieber wen vrouwelijke hoofdrol krijgt :)


    Spoiler alert: you will save yourself