• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?




    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 10 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.


    Meisjes: Tijdelijk vol!
    - Lillith Aurora Kings - Fee - Pebble.
    - Lily Sharp - Helderziende - Patholoog.
    - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin - Coockies.
    - Cybele Magnolic - Dochter van Lucifer - Leave.
    - Rena Calanthe Thompson - Beheersing van vuur - Huoriel.



    Jongens: Tijdelijk vol!
    - Eli Stefan Dark - Halfvampier - Pebble.
    - Kyle Logan Booth - Bloedsturen - Coockies.
    - Nickolas Anderson - Soul (verbonden dier) - Nyan.
    - Wolf Dunmond - Hallucinaties - Nyan.
    - Carter Elijah Alexander Blackwell-Jones 'Alec Blackwell' - Herboren Egyptische God - Graymark.



    Docenten: Tijdelijk vol!
    - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatieve wil - Patholoog.
    - Matthew Oliver Sanz - Mutant (Teleportatie, schild en manipulatie van metaal/ijzer) - Jolene.


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Deze RPG bestond eerder, maar liep dood en is hier opnieuw geopend.

    Topic 1.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 21:42 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Haahaha, dat vind ik een goede (:
    Very honest.
    Ik ga ook zo naar bed, goodnight. xx


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ja, doe Lily Sharp en Katherine Black weer voor mij. (:
    Verzoekje, ik vond Chris zo leuk, misschien kun je die ook uitwerken?

    Oeps, je had me al, moet ik de rollen opnieuw invullen?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 22:50 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam: Rosalie Lauren Angels
    Leeftijd: 16 jaar, 6 augustus 1996
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Op het land is ze gewoon een mensen meisje, in het water is ze een zeemeermin
    Nationaliteit: Amerikaans, haar moeder kwam uit de water bij Florida, Mexico enz. Haar vader is Brits, maar ze is opgegroeid in het water in de water bij Amerika.
    Karakter: Rosalie is een vrolijk spontaan meisje. Ze is lief en behulpzaam en doet geen vlieg kwaad. Op land is ze best kwetsbaar. Ze kan niks op het land en is een gewoon mens. Ze heeft geen krachten of iets. Het enige wat ze kan doen is mensen helpen. Ze houdt zich dan ook vaak buiten zicht en zorgt dat ze niet opvalt. In het water is Rosalie echter heel anders. Ze kan je verleiden met haar sirene en verdrinken, als ze wilt. Ook is ze als zeemeermin sneller driftig en boos. Ze kan heel hard zwemmen. Rosalie heeft dus een hele lieve kant, maar kan ook heel sluw zijn. Het liefst is ze in het water, maar dat kan natuurlijk niet altijd. Ook vindt ze het land erg leuk, alleen voelt ze zich veilig in het water. Rosalie past heel erg op bij water. Want als ze een druppel water aanraakt verandert ze al in een zeemeermin en dat kan best link zijn, want als je haar water blijft geven, maar niet genoeg dan kan ze niet terug veranderen naar mens, maar ze heeft te weinig water als zeemeermin dus droogt ze uit. Op die manier kan je haar het meeste martelen en heel erg pijn doen. Dat is dan ook Rosalies zwakke plek. Meestal kan ze je zo bespelen dat niemand haar iets aandoet. Rosalie is heel mysterieus en vertrouwd niet snel mensen. Haar kan je echter wel vertrouwen, want ze is heel trouw met geheimen. Als ze in het water is moet je nog wel is oppassen.
    Uiterlijk (met foto):



    Rosalie heeft lange bruine haren, is best lang namelijk 1.78. Haar haren komen tot de onderkant van haar rug. Haar ogen zijn bruin en haar huid is bleek. Ze heeft volle roze lippen die erg opvallen. haar ogen zorgen ervoor dat ze iets kwetsbaars en mysterieus heeft. Verder draagt ze haar haren bijna altijd los. En als het niet los is, dan heeft ze het in een vlecht. Rosalie haar kledingstijl is uitgebreid en niet echt iets vast. Als Zeemeermin heeft Rosalie fel blauwe ogen in plaats van bruin. Ook heeft ze dan haar staart, maar haar bovenlijf is niet bedekt.
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):

    (De tekst pirates of the caribbean moet je maar even wegdenken)
    Uitleg kracht/identiteit: Rosalie haar moeder was een zeemeermin, maar haar vader was een mens. Vandaar dat ze op land kan lopen, maar als ze water aanraakt een zeemeermin wordt. In het water is ze snel, ze kan haar sirene goed gebruiken, maar op het land heeft ze dat allemaal niet, dan is ze gewoon een mens. Ze kan niet in de regen lopen, want een regendruppel zorgt ervoor dat ze verandert in een zeemeermin.
    Extra: Rosalie is opzich wel tevreden met haar gave, maar ook weer niet. Op land is ze namelijk heel kwetsbaar, terwijl ze er wel van houdt om op het land te zijn. Haar leven is een beetje dubbelstrijdig en dat haat ze.
    Als Rosalie heel boos wordt, dan kan ziet ze er zo uit, alleen dan in haar versie, maar ze krijgt dan van die tanden en haar huid wordt anders en ook haar oogkleur verandert.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naam: Kyle Logan Booth
    Leeftijd: 18
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Hij kan je bloedbesturen, je pijn laten voelen en je laten denken dat je dood gaat, maar in feit heb je niks. Alleen van binnen heb je heel veel pijn.
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Kyle is een vriendelijke begripvolle jongen. Hij is lief, helpt graag en doet geen vlieg kwaad. Althans, dat lijkt zo.... Hij is best snel kwaad en is erg opvliegend. Als iemand zijn vrienden of familie iets aandoet krijgt diegene het zwaar te voorduren. Hij gebruikt zijn gave. Als hij dat doet is hij meedogenloos en stopt hij net op het nippertje, dat je liever dood wilt dan die pijn, maar dood ga je niet. Kyle houdt zich buiten de schijnwerpers, maar maakt wel graag vinden. Soms geniet hij ervan dat hij zoveel macht heeft op een mensen lichaam en als hij zoiets doet voelt hij ook niet dat het fout is. Alsof er een soort Demon in hem zit. Soms is hij gewoon uit op pure wraak, als je slim was doe je hem dan ook niks kwaad aan. Hij heeft een hekel aan mensen die gemeen en bot doen, maar doet die niks kwaad. Misschien een klein beetje, maar niet iets ergs. Soms heeft hij het gevoel niet in de hand en gaat hij te ver. Zo kan hij mensen bijna vermoorden en komt er op het laatste achter dat hij te ver gaat. Hij heeft zijn gave dus nog niet goed onder de knie. Kyle heeft een soort van twee kanten. De lieve, vrolijke, behulpzame spontane kant en de meedogenlose, wrede, agressieve en kille kant. De tweede kant zie je liever niet. Als de tweede kant zich opdringt geniet hij van de angst in iemands ogen. Hij is dan echt een kleine duivel. Hij mag mensen die zelf slecht zijn soms ook meer en kan dan ook kwade plannetjes met ze afspreken. Hij doet net zo gemeen terug, als jij tegen hem en niet eens altijd met woorden, maar dan met pijn.
    Uiterlijk (met foto):



    Kyle heeft donkerblonde haren en helder blauwe ogen. Zijn ogen veranderen naar rood als hij bloed bestuurd en als hij veel last van zijn gave heeft, dat hij de drang voelt om bloed te sturen, kunnen ze ook veranderen naar een beetje goud, rood bruin. Meestal heeft hij wel gewoon blauwe ogen. Ook is hij erg gespierd en erg lang, namelijk 1, 90.
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):


    Uitleg kracht/identiteit: Kyle kan bloed besturen. Daardoor kan hij je lichaam besturen en je pijn laten leiden. Ook kan hij ervoor zorgen dat je spontaan bloedt. Zijn kracht is heel gevaarlijk. Hij kan je doden, zonder dat je echt gewond bent. gewoon door het idee dat je pijn hebt en dat de pijn onverdraagbaar is. Als hij dat uitvoert worden zijn ogen rood, omdat het bloed het enige is wat hij voelt. Alles om hem heen wordt dan ook zwart, hij ziet alleen de persoon die hij bestuurt en in macht heeft. Hij kan zonder je aan te kijken je lichaam besturen, maar pas als hij je aankijkt kan hij je zoveel pijn geven dat je kermend en gillend op de grond ligt. Als hij je aankijkt ben je ook gevangen in zijn blik en is wegkijken onmogelijk.
    Extra: Kyle heeft de gave van zowel zijn moeder als zijn vader. Zijn moeder was heel erg. Ze had de gave niet onder controle en had al een aantal moorden op haar naam staan. Kyle zijn vader was juist heel beheerst, deed nooit iemand kwaad en gebruikte zijn gave nooit. Hij zit er tussen in. Hij wilt meer zoals zijn vader zijn, maar lijkt meer op zijn moeder. Alleen beseft hij nog net op tijd waar hij mee bezig is. Op de school hoopt hij meer als zijn vader te worden. Zijn moeder zit meestal opgesloten in de kelder en anders zit ze opgesloten in huis. Al drijft haar dat juist tot waanzin. Ze is net een losgeslagen gek, maar is te machtig om ergens anders buiten het huis opgesloten te worden, aangezien ze de gave heeft je te besturen. Ze heeft het ook een tijdje bij Kyle gedaan, totdat zijn vader daar achter kwam en hem een trucje leerde. Doordat Kyle zijn moeder zo doet, heeft hij het overgenomen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Patholoog schreef:
    Ja, doe Lily Sharp en Katherine Black weer voor mij. (:
    Verzoekje, ik vond Chris zo leuk, misschien kun je die ook uitwerken?

    Oeps, je had me al, moet ik de rollen opnieuw invullen?


    Ja, de rollen weer hier plaatsen, dat maakt alles overzichtiger.
    Chris is leuk hè?
    Ik wil hem best uitwerken, maar ik vind drie rollen een beetje veel en daarbij zit de jongenscategorie dan meteen vol.
    Hoewel, we kunnen hem samen delen? Dan maak ik de categorieën wat groter.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    I'm busy. :3

    Het wordt waarschijnlijk nogal heel erg lang en het is ingewikkeld, maar in de RPG komt het wel duidelijker uit. Hoop ik.


    help

    Naam: Lily Sharp
    Leeftijd: 17
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Helderziende.
    Nationaliteit: Haar grootouders zijn Duits en Russisch, maar haar ouders zijn gewoon Engels.
    Karakter: Lily lijkt een vrij stil en mysterieus meisje die met een aparte kijk op het leven iedereen weer weet te verbazen. Als ze eenmaal bekend raakt met de mensen, kan ze -op een paar sociaal zwakke punten na- gewoon "mee" met de rest. Verder is ze creatief en op bepaalde punten erg slim. Verder is ze erg goed in het verleiden van mannen, zowel met haar uiterlijk als met haar tong.
    Uiterlijk (met foto): Ze heeft rode haren en opvallende ogen. Haar lippen zijn mooi gevormd net als de rest van haar lichaam.
    Foto één.
    Foto twee.
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is): Als ze zich langer moet inspannen, of veel in een keer, veranderen haar pupillen naar een lichtere kleur. Foto drie.
    Uitleg kracht/identiteit: Zij kan grotere gebeurtenissen in te toekomst zien. (Bijvoorbeeld, welke vriendschappen er gaan ontstaan, maar niet wat ze gaan eten morgen.) Ze kan de grote lijnen van iemand doorzien, hoe diegene in elkaar steekt en een soort aura zien. (Niet de bekende aura, ook al kan ze die afleiden.)
    Extra: Ze heeft een eigen kat, Minouscka.
    Foto vier.

    Naam: Katherine Black.
    Leeftijd: 32
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:Sirene en manipulatief met haar wil.
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Het is een vrij pittige dame. Voor de klas kan ze best koelbloedig, ijzig en streng over komen, maar in werkelijkheid is het een zeer gepassioneerde en romantische vrouw die haar hart op de juiste plek heeft zitten en altijd handelt met verstand, wat ze in overvloed heeft. Toch kan ze het soms verkeerd hebben. Maar daar gaat ze dan op een natuurlijke manier mee om. Kate heeft twee kanten zoals eerder verteld.
    De boze/kwade kant; deze kant is voornamelijk als ze voor de klas staat. Hierbij schroomt ze niet om straf te geven of iets dergelijks. De meesten zijn ontzettend stil bij haar omdat ze simpelweg "bang" zijn om iets te zeggen. Veel leerlingen mogen haar dan ook niet en kijken dan ook op tegen haar lessen. Van de andere kant halen de leerlingen zelden een onvoldoende voor haar vak.
    Haar romantische/gepassioneerde kant; Kate gelooft in liefde en dat laat ze ook duidelijk merken bij iedere man die haar hart steelt, steelt zij ook zijn hart. Haar liefde is daarom vooral gepassioneerd en romantisch. Deze kant betekend ook dat Kate vol toewijding is naar de mensen die ze erg mag. Ze kunnen op haar vertrouwen en zij kan op haar vrienden vertrouwen.
    Uiterlijk (met foto): Haar uiterlijk verandert best vaak. Soms heeft ze korter haar en soms heeft ze langer haar.
    Haar ogen zijn groen en haar lippen perzik.



    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):


    Uitleg kracht/identiteit:
    Ze is sirene op die manier dat ze mooi kan zingen en mannen alles voor haar wil laten doen, en daarmee ook pijn kan doen, maar dat doet ze zelden. Haar andere gave wil zeggen dat ze álles klaar krijgt als zij dat wil. Als zij wil dat het licht uit gaat, gaat het uit. Als zij wil dat iemand pijn heeft, heeft diegene pijn. Grote veranderingen kan ze echter (nog) niet, zoals opeens op vakantie.
    Extra: -
    Vakken: Ze geeft biologie en toverdranken.
    Uitleg vakken: Biologie bevat de wetenschap van mens en dier. Toverdranken is anders dan in Harry Potter en heeft meer weg van scheikunde, maar zit er tussen in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heb het meeste al ingevuld. Zijn karakter en verdere gedoe komt zodra ik tijd heb. :]


    help

    Patholoog? No offence, maar Lily en Cybele hebben nu dezelfde gave. (:

    Katherine, bedoelde ik.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 19:11 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Patholoog? No offence, maar Lily en Cybele hebben nu dezelfde gave. (:

    Katherine, bedoelde ik.


    Just, no offence, maar ik heb hem gekopieerd van de vorige RPG. :')
    Dus Katherine zat er al langer in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh, je hebt een fout gemaakt in de beginpost. Het moet zijn; sirene + manipulatieve wil.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    In fact was is toch écht eerder. Kijk maar in het vorige rollentopic. Cybele (Aria) had veel eerder de gave dan Katherine die vele pagina's later werd aangemaakt. (: However, ik maak er wel iets bij dan.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 20:38 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wat maakt het uit? Ik bedoel, het is niet precies hetzelfde, de vorige boeide het ook niet en ik heb geen zin om iets te veranderen, dus wat maakt het uit om het iets op elkaar te laten lijken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is Alecs kracht trouwens een beetje duidelijk? :'D


    help

    Ik reserveer een jongen als dat mag?