• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?




    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 10 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.


    Meisjes: Tijdelijk vol!
    - Lillith Aurora Kings - Fee - Pebble.
    - Lily Sharp - Helderziende - Patholoog.
    - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin - Coockies.
    - Cybele Magnolic - Dochter van Lucifer - Leave.
    - Rena Calanthe Thompson - Beheersing van vuur - Huoriel.



    Jongens: Tijdelijk vol!
    - Eli Stefan Dark - Halfvampier - Pebble.
    - Kyle Logan Booth - Bloedsturen - Coockies.
    - Nickolas Anderson - Soul (verbonden dier) - Nyan.
    - Wolf Dunmond - Hallucinaties - Nyan.
    - Carter Elijah Alexander Blackwell-Jones 'Alec Blackwell' - Herboren Egyptische God - Graymark.



    Docenten: Tijdelijk vol!
    - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatieve wil - Patholoog.
    - Matthew Oliver Sanz - Mutant (Teleportatie, schild en manipulatie van metaal/ijzer) - Jolene.


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Deze RPG bestond eerder, maar liep dood en is hier opnieuw geopend.

    Topic 1.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 21:42 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik heb het iets aangepast. (:

    Graymark: Voor mij wel. :']


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Okay dan. :'D

    Zijn karakter gaat veel en veel te lang zijn. "-- Maar dat doe ik morgen.


    help

    Liever te lang dan te kort. :c


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Is het verboden om als leraar een relatie met een student te krijgen want zo niet maak ik gewoon een smoking teacher ^^

    I am sure daughter of Satan wouldn't mind. 8'D
    Maar ik zou gewoon doen wat jij graag zou willen spelen. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Liever te lang dan te kort. :c


    True. :3

    @Soof, I think we all don't care. :Y)

    Ik twijfel of ik later nog een meisje ga aanmaken.


    help

    Well guys get ready cause he's comming ^^

    Mwuh. Can't wait. ^-^

    Als je het red om er mee te posten/zin in hebt zou ik het gewoon doen, Graymark. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Just call me Marthe. :')

    Ik ga zien hoeveel zin school heeft om me te vermoorden.


    help

    Oh god, ik spam.
    Mag je mij Gaby noemen. :]
    Why? ;'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Don't worry, ik sta zo'n beetje bij al mijn RPG-vriendjes bekend als spamster. Wel, nu minder dan vroeger. xd

    Because it's school. En ik doe ook nog AMC, waarbij ik dan les samenspel en solo van accordeon heb. En dan doe ik nog tekenschool en KSA, dus dat pakt redelijk veel tijd in, en zeker als je dan nog met projecten zit waar je echt tijd voor moet vrij maken. ><

    Anywayz, I must go to my dear bed, now. Slaapwel. :]


    help

    Naam: Matthew Oliver Sanz
    Leeftijd: 22
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Mutant. Matthew is een soort mens maar dan met meer krachten. Hij is bovennatuurlijk al is dat amper aan hem te zien. Zijn krachten zijn: Teleporteren, een schild kunnen vormen ook voor andere en het buigen/besturen van metaal en ijzer.
    Nationaliteit: Engels / Frans
    Karakter: Matthew is een sociale jongenman met een goed gevoel voor humor. Hij heeft een hoog IQ en werkte vroeger als hacker omdat hij erg erg handig is met de computer. Hij heeft in zijn jongere jaren veel gegamed en misschien hielp zijn kennis van computers daar ook bij aangezien hij bijna al zijn spelletjes hackte. Ookal is hij niet veel ouder dan zijn leerlingen toch weet hij heel goed gezag te houden over zijn klas. Hij geeft nog niet zo lang les omdat hij dan ook pas een jaartje zijn diploma heeft. Dit is zijn eerste jaar op het instituut waar hij engels zal gaan geven. Hij is streng maar rechtvaardig. Matthew heeft alles wat hij amar wilt maar is niet altijd gelukkig. Zijn ouders waren niet de beste. Hij heeft geen goede band met ze ookal geven ze hem alles. Afgelopen zomer is zijn vader overleden en heeft hij erg veel geld geerft. In princiepe hoeft hij nu nooit meer een dag in zijn leven te werken maar hij weigerd het geld te besteden. Het voelt niet goed vind hij. De enige aankoop die hij wél van het geld gedaan heeft is een auto. Matthew is gek op auto's en het onderhouden van zijn auto. Naast sleutelen maakt Matthew ook graag muziek. Hij speelt al jaren lang klassiek piano maar heeft dit nooit iemand verteld omdat het niet 'mannelijk' is volgens hem. Sinds 3 jaar geleden is hij ook begonnen met gitaar spelen. Matthew klinkt behoorlijk perfect maar dat is hij niet, niemand is perfect. Matthew kan vreselijk slecht tegen domme mensen. Hij probeerd er mee om te gaan maar als hij zich ergens aan ergerd zijn dat soort mensen het wel. Ook kan hij niet goed zijn gevoelens uiten. Niet naar familie, vrienden of zelfs een geliefde. Een jaar geleden verliet zijn vriendin hem en sinds dien geloofd hij niet meer in echte liefde, liefde op het eerste gezicht of liefde zelf.
    Uiterlijk (met foto):





    Matthew heeft opvallende ogen. Zijn ene oog is namelijk bruin en eht ander blauw. Vroeger schaamde hij zich hier erg voor maar hij eheft zich er over heen gezet. Matthew is lang en redelijk afgetraind omdat hij bijna al zijn vrije tijd besteed aan sport. Zijn kleding stijl is casual en netjes voor als hij werkt. Wanneer hij vrij is en uit gaat draagt hij wat modernere hippere kleren die nu echt in de mode zijn.
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is): Voor een beter beeld
    Uitleg kracht/identiteit:Matthew is een soort mens maar dan met meer krachten. Hij is bovennatuurlijk al is dat amper aan hem te zien. Zijn krachten zijn: Teleporteren, een schild kunnen vormen ook voor andere en het buigen/besturen van metaal en ijzer.
    Extra: Geeft les in Engels

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 18:00 ]

    Ja hoor, alles is duidelijk.

    @Jolene, ik zet je er vast bij als reservatie tot je rol af is, is dat goed?
    Wish I had a teacher like that.
    Anyways, het is eigenlijk niet toegestaan om een relatie te hebben met een leraar, maar zolang het geheimgehouden wordt is er niets aan de hand (:
    Maybe he's interested in Lillith? Haha
    Everyone, call me Iris. (:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 15:52 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jolene schreef:
    Is het verboden om als leraar een relatie met een student te krijgen want zo niet maak ik gewoon een smoking teacher ^^


    Katherine is single. wbw


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thank u Iris :3
    Oh My Matt heeft veel meisjes om uit te kiezen zeg