• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?




    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 10 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.


    Meisjes: Tijdelijk vol!
    - Lillith Aurora Kings - Fee - Pebble.
    - Lily Sharp - Helderziende - Patholoog.
    - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin - Coockies.
    - Cybele Magnolic - Dochter van Lucifer - Leave.
    - Rena Calanthe Thompson - Beheersing van vuur - Huoriel.



    Jongens: Tijdelijk vol!
    - Eli Stefan Dark - Halfvampier - Pebble.
    - Kyle Logan Booth - Bloedsturen - Coockies.
    - Nickolas Anderson - Soul (verbonden dier) - Nyan.
    - Wolf Dunmond - Hallucinaties - Nyan.
    - Carter Elijah Alexander Blackwell-Jones 'Alec Blackwell' - Herboren Egyptische God - Graymark.



    Docenten: Tijdelijk vol!
    - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatieve wil - Patholoog.
    - Matthew Oliver Sanz - Mutant (Teleportatie, schild en manipulatie van metaal/ijzer) - Jolene.


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Deze RPG bestond eerder, maar liep dood en is hier opnieuw geopend.

    Topic 1.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 21:42 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Alec is af. Denk ik. Zo'n beetje.

    En hij is 20, omdat ik hem echt niet als achttienjarige zie. :')

    Is het trouwens toegestaan om al langer op MI te zijn? Of kent iedereen elkaar sowieso?


    help

    Just wauw. Dat doe ik je niet na. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een meisje reserveren? Een leerling.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Evan gives me inspiration. :Y)

    En TMI ook.

    Ik twijfel tussen een leerkracht of een leerling...


    help

    Graymark schreef:
    Alec is af. Denk ik. Zo'n beetje.

    En hij is 20, omdat ik hem echt niet als achttienjarige zie. :')

    Is het trouwens toegestaan om al langer op MI te zijn? Of kent iedereen elkaar sowieso?


    Ja, het is toegestaan al langer op MI te zitten. Hierdoor kennen de leerlingen die al wat langer op MI zitten elkaar wel.
    Mijn personages bijvoorbeeld, Lillith en Eli, zitten al wat langer op MI.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Huoriel schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? Een leerling.


    Ja hoor, ik zet je erbij (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik zet wel even in haar rol hoe lang ze al op MI zit. Lijkt me handig. ;p

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:36 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Iemand toevallig ook nog geïnteresseerd in een andere rpg van mij? Hij is gebaseerd op X-Men.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Ja, het is toegestaan al langer op MI te zitten. Hierdoor kennen de leerlingen die al wat langer op MI zitten elkaar wel.
    Mijn personages bijvoorbeeld, Lillith en Eli, zitten al wat langer op MI.


    Okay, dan laat ik Alec sowieso al drie jaar op MI zitten. :')


    help

    Jolene schreef:
    Naam: Matthew Oliver Sanz
    Leeftijd: 22
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Mutant. Matthew is een soort mens maar dan met meer krachten. Hij is bovennatuurlijk al is dat amper aan hem te zien. Zijn krachten zijn: Teleporteren, een schild kunnen vormen ook voor andere en het buigen/besturen van metaal en ijzer.
    Nationaliteit: Engels / Frans
    Karakter: Matthew is een sociale jongenman met een goed gevoel voor humor. Hij heeft een hoog IQ en werkte vroeger als hacker omdat hij erg erg handig is met de computer. Hij heeft in zijn jongere jaren veel gegamed en misschien hielp zijn kennis van computers daar ook bij aangezien hij bijna al zijn spelletjes hackte. Ookal is hij niet veel ouder dan zijn leerlingen toch weet hij heel goed gezag te houden over zijn klas. Hij geeft nog niet zo lang les omdat hij dan ook pas een jaartje zijn diploma heeft. Dit is zijn eerste jaar op het instituut waar hij engels zal gaan geven. Hij is streng maar rechtvaardig. Matthew heeft alles wat hij amar wilt maar is niet altijd gelukkig. Zijn ouders waren niet de beste. Hij heeft geen goede band met ze ookal geven ze hem alles. Afgelopen zomer is zijn vader overleden en heeft hij erg veel geld geerft. In princiepe hoeft hij nu nooit meer een dag in zijn leven te werken maar hij weigerd het geld te besteden. Het voelt niet goed vind hij. De enige aankoop die hij wél van het geld gedaan heeft is een auto. Matthew is gek op auto's en het onderhouden van zijn auto. Naast sleutelen maakt Matthew ook graag muziek. Hij speelt al jaren lang klassiek piano maar heeft dit nooit iemand verteld omdat het niet 'mannelijk' is volgens hem. Sinds 3 jaar geleden is hij ook begonnen met gitaar spelen. Matthew klinkt behoorlijk perfect maar dat is hij niet, niemand is perfect. Matthew kan vreselijk slecht tegen domme mensen. Hij probeerd er mee om te gaan maar als hij zich ergens aan ergerd zijn dat soort mensen het wel. Ook kan hij niet goed zijn gevoelens uiten. Niet naar familie, vrienden of zelfs een geliefde. Een jaar geleden verliet zijn vriendin hem en sinds dien geloofd hij niet meer in echte liefde, liefde op het eerste gezicht of liefde zelf.
    Uiterlijk (met foto):





    Matthew heeft opvallende ogen. Zijn ene oog is namelijk bruin en eht ander blauw. Vroeger schaamde hij zich hier erg voor maar hij eheft zich er over heen gezet. Matthew is lang en redelijk afgetraind omdat hij bijna al zijn vrije tijd besteed aan sport. Zijn kleding stijl is casual en netjes voor als hij werkt. Wanneer hij vrij is en uit gaat draagt hij wat modernere hippere kleren die nu echt in de mode zijn.
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is): Voor een beter beeld
    Uitleg kracht/identiteit:Matthew is een soort mens maar dan met meer krachten. Hij is bovennatuurlijk al is dat amper aan hem te zien. Zijn krachten zijn: Teleporteren, een schild kunnen vormen ook voor andere en het buigen/besturen van metaal en ijzer.
    Extra: Geeft les in Engels



    Zo een beetje goed?

    Mattie doet me denken aan Toph...


    help

    Wie is toph?

    Finally done. ^-^, ik hoop dat ze goed is zo. x

    Naam: Cybele Magnolic - Cybele's echte naam wordt niet gebruikt in deze wereld, hij klinkt namelijk niet in de taal die mensen gebruiken. Sommigen noemen haar gewoonweg 'Cee'.
    Leeftijd: 17, 28 september.
    Bovennatuurlijke identiteit: Cybele is de biologische dochter van Lucifer. Haar bestaan is te danken aan Lucifer die verliefd werd op een engel en haar de meest ondenkbare zonde liet begaan. Haar moeder, echter, hield te veel van Cybele en moest boeten voor haar verraad.
    Cybele heeft haar niet gekend, maar weet wel dat er zowel duister als puur bloed door haar aderen stroomt.
    Nationaliteit: Cybele is nooit opgegroeid in de mensenwereld en heeft haar leven doorgebracht in Hades, bij haar vader. Zo nu en dan, echter, zocht ze wat vermaak in kleine steden als Oklahoma en Arkensas.
    Karakter: Cybele is in de eerste instantie heel.. donker. Er hangt een ongrijpbare, duistere energie om haar heen die zich zowel voedt met blikken als met vleierij. Cybele heeft daarentegen ook een aantrekkingskracht vanwege het licht dat ze uitstraalt. Ze weet dat er binnen in haar wordt gestreden om het goede en kwade en dit schemert zo nu en dan ook door in haar manier van leven. Mensen kunnen niet bevatten dat Cybele is opgegroeid in een wereld waarin dood en voortdurende marteling haar jeugd hebben ontwikkeld - ze deinzen terug van de naam Lucifer maar denken niet over de gevolgen die haar naam hebben. Ze heeft aangeboren, donkere kracht in de palm van haar handen en dat is moeilijk om te controleren. Het uitdagen en verleiden van het andere geslacht zijn de meest makkelijke zonden om te vergeten dat ze ook puur en oprecht is. Cybele komt als de uitdagende vreemdeling over die iedereen wel wil leren kennen, maar een te hechte band met de dochter van de duivel? Nee, dat ziet niet iedereen zo zitten.
    Als Cybele namelijk kwaad wordt - gebeuren er vaak onplezierige dingen met de aanstichters. Wanneer ze echter om iemand geeft - overkomt diegene goede dingen. Het is.. complex. Het woord waarmee je Cybele perfect zou kunnen omschrijven.
    Uiterlijk: Cybele heeft lange, golvende lokken en een lichte huidskleur. Haar ogen zijn doordringend en helder blauw gekleurd. Als mensen zich afvragen hoe de duivel er uit ziet - zouden ze zich naar Cybele moeten keren voor een antwoord. Cybele heeft echter enkel haar haarkleur van haar vader geërfd en de rest van haar moeder. In haar bewegingen zit waarschijnlijk iets meer pit en uitdaging zoals bij haar vader het geval is. Daarnaast straalt ze net zoals hem een vorm van gezag uit. Een ingewikkeld soort leiderschap.


    Uiterlijk bovennatuurlijke identiteit: Cybele kan, als ze de controle verliest of er voor kiest, haar menselijke gedaante verruilen tot dat van een half engen/half demon. Uit haar schouderbladen zullen enorme, satijnzachte vleugels herrijzen. Eén wit, één zwart. Daarnaast is ze vrijwel altijd naakt.
    Zodra ze is getransformeerd, neemt haar duistere kant het vaak over. Ze zal een beetje het stereo type-uiterlijk krijgen van een vampier, met vlijmscherpe hoektanden en de honger naar bloed. Als je Cybele zo ver krijgt tot transformeren, zal je er in de meeste gevallen niet ongeschonden vanaf komen. Want zelfs Lucifer heeft kunnen ondervinden hoe ondoordacht Cybele is na een ongewenste transformatie. Overgaan op instinct is niet altijd even soepel.


    Uitleg kracht/identiteit: Cybele bezit naast haar bestaan ook kleine krachten die alle 'hoge' wezens bezitten. Zoals haar vader kan Cybele mensen manipuleren en aantrekken met een simpele blik, en net als haar moeder kan Cybele helen. Toch zitten er meer nadelen dan voordelen aan deze gaven en zijn ze erg gelimiteerd.
    Extra: Cybele's grootste kracht is om dingen en mensen naar haar wil te zetten. Het is haar aangeboren. Dus als zij wil dat er vuur is, hoeft ze enkel met haar vingers te knippen. Het is daarnaast erg donkere magie en gevaarlijk voor iedereen buiten haar om. Het is de kracht die anderen haar het vaakst zien gebruiken, maar niet haar enige, grote gave. Anderen weten dit misschien niet, maar ze is niet geheel vatbaar voor de gaven van anderen. In een zekere zin wel, maar zodra zij kracht vindt om een gave af te buigen zal dat zeer zeker lukken. Waarom? Omdat Cybele's lichaam uit andere materie bestaat en minder vatbaar is. Daarnaast is Cybele een bekend gezicht op het instituut. Al zeker tweeënhalf jaar staat Cybele officieel ingeschreven. Toch is de waarheid dat ze slechts een klein half jaar echte les heeft gekregen. Dat komt voornamelijk door het feit dat Cybele verschrikkelijk onvoorspelbaar en ongecontroleerd is. Ze weigert het toe te geven, maar ergens diep van binnen weet ze dat zowel haar lichaam als krachten ongetemd zijn. Ze mist nog altijd vrij wat lessen, gewoonweg om tot rust te komen in Hades. Eén van haar ontsnappingen is dan ook haar doorgang om naar Hades 'Hel', te komen. Ze kan er iedere minuut van iedere dag naar toe om tot rust te komen, en wordt zelfs vaak teruggeroepen door haar vader. Het leven als de dochter van Lucifer betekend meer dan genoeg taken in haar eigen wereld, en dat pakt niet altijd even goed uit. Als ze wil, kan ze iemand met zich meenemen. Hoewel het hoogstens ongebruikelijk is om een levende ziel naar die plek te brengen. Voor buitenstaanders is Hades niets meer dan een plek voor sadisme, dood, verrottting, pijn, gruwel en ga zo maar door. Maar voor Cybele? Voor Cybele is de Hel haar thuis.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jolene schreef:
    (...)


    Zo een beetje goed?


    Helemaal goed, je staat erbij! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    I want to start. :Y)


    Feel the fire, but do not succumb to it.