• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?




    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 10 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.


    Meisjes: Tijdelijk vol!
    - Lillith Aurora Kings - Fee - Pebble.
    - Lily Sharp - Helderziende - Patholoog.
    - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin - Coockies.
    - Cybele Magnolic - Dochter van Lucifer - Leave.
    - Rena Calanthe Thompson - Beheersing van vuur - Huoriel.



    Jongens: Tijdelijk vol!
    - Eli Stefan Dark - Halfvampier - Pebble.
    - Kyle Logan Booth - Bloedsturen - Coockies.
    - Nickolas Anderson - Soul (verbonden dier) - Nyan.
    - Wolf Dunmond - Hallucinaties - Nyan.
    - Carter Elijah Alexander Blackwell-Jones 'Alec Blackwell' - Herboren Egyptische God - Graymark.



    Docenten: Tijdelijk vol!
    - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatieve wil - Patholoog.
    - Matthew Oliver Sanz - Mutant (Teleportatie, schild en manipulatie van metaal/ijzer) - Jolene.


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Deze RPG bestond eerder, maar liep dood en is hier opnieuw geopend.

    Topic 1.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 21:42 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Leave schreef:
    I want to start. :Y)


    Me too (:
    Maar de rollen moeten eerst vol. Ik ga ze wat inkorten, maar er moeten er nog wel een paar bij. Jullie kunnen rondvragen bij anderen of ze nog mee willen doen?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik denk dat er niet te veel rollen moeten zijn, vooral omdat het anders zo door elkaar gaat lopen en er uiteindelijk weer mensen stoppen. :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    De rollen zijn nu trouwens wel gelijk....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leave schreef:
    Ik denk dat er niet te veel rollen moeten zijn, vooral omdat het anders zo door elkaar gaat lopen en er uiteindelijk weer mensen stoppen. :3


    Mee eens.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Okay, Alec is nu denk ik definitief helemaal af.

    Denk ik.


    help

    Alec is echt een origineel karakter! :c

    En ik hoop dat het topic er komt: we staan gelijk, en dit is toch een mooi - overzichtelijk - aantal personages?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Alec is echt een origineel karakter! :c

    En ik hoop dat het topic er komt: we staan gelijk, en dit is toch een mooi - overzichtelijk - aantal personages?


    I know. :Y)

    Just kidding. Thanks. :')


    help

    Pfieuw. Eigendunk :Y)

    Het is zeer vreemd, maar de naam Ba laat me lachen. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mij ook, maar ik vond de betekenis van die god gewoon mega-toepasselijk. :')

    Het is eens iets anders dan altijd Griekse goden. xd


    help

    Hm, dat wel. Ba doet me gewoon denken aan een schaap. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    x'D

    Okay, dat nu ook niet. :')

    Osiris of Horus of Anubis leken me gewoon te cliché. :')


    help

    Zodra Huoriel haar personage aangemaakt heeft en deze goedgekeurd is maak ik het eerste topic aan (:
    Maar aangezien ik dit weekend naar Engeland ga en aankomende week een uitwisseling heb zal ik niet veel online zijn om te reageren.
    Coockies mag dan - als ze wilt - mijn personages tijdelijk overnemen, zodat er toch een goede doorstroming zal zijn (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    TADAAAAAM. Sorry dat het zo lang duurde mensen, maar ik ben erg druk geweest deze dagen.

    Naam: Rena Calanthe Thompson

    Leeftijd: 18

    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Beheersing van vuur

    Nationaliteit: Amerikaanse

    Karakter: Rena is een erg onvoorspelbaar meisje wat af en toe erg raar uit de hoek kan komen. Ze is erg vrolijk en spontaan en accepteert ieder levend wezen. Ze is erg behulpzaam en probeert iedereen zo goed mogelijk te helpen, behalve als ze er zelf slechter van word. Aan de buitenkant lijkt ze een erg sterk meisje, heeft altijd haar opmerking klaarstaan en kan met de meeste mensen goed opschieten. Als je echt tot haar door dringt, begin je haar pas goed te begrijpen. Ook Rena heeft zo haar eigen verleden, die ze liever niet met jan en alleman wilt delen. Daarom ook haar sterke buitenkant, om zichzelf te beschermen tegen indringers.
    In het verleden is Rena erg gekwetst door haar toenmalige vrienden en haar familie. Ze heeft niet de beste jeugd gehad en zit hier nog steeds mee. Ervaringen van toen hebben haar een heel ander persoon gemaakt als voorheen.
    Haar vader was voor de scheiding een zware alcoholist. Rena was net op de leeftijd dat ze kon begrijpen wat er gebeurde. Haar vader heeft haar wel eens geslagen in een dronken bui, maar de ruzies tussen hem en haar moeder waren veel erger voor Rena. Elke avond zat ze boven aan de trap om de schreeuwende woorden van haar ouders op te vangen. Tegen de tijd dat haar ouders gingen scheiden, kreeg haar moeder een nieuwe vriend. Ze bleek al een tijdje die relatie te hebben gehad. Even later kwam hij ook bij het gezin in wonen. 10 jaar later, woont hij er nog steeds en is de situatie er niet beter op geworden. Schelden, vloeken en tieren is een normale zaak voor dit gezin.
    Samen met het vreselijke pesten op een reguliere school in America, heeft Rena sterker gemaakt. Ze heeft een schild gevormd en stoot hiermee mensen af die dreigen dicht bij haar te komen.
    Rena heeft zo haar momenten dat ze erg afwezig is en in haar eigen droomwereld verkeerd. In tegenstelling heeft ze ook haar hele vrolijke en drukke momenten. Ze kan geen moment stilzitten en moet dingen te doen hebben.
    Ze is heel leergierig en wilt haar eigen kracht zo ver mogelijk uitbreiden. Hiermee is ze dan ook vaak mee bezig en sluit zich van de buitenwereld af. Haar verdriet stopt ze in het ontwikkelen van haar gave.

    Uiterlijk (met foto):





    Rena heeft felgroene ogen, blond haar en een bleke huid. Ze is 1.80 lang en heeft vroeger beugels gedragen om zo haar gebit kaarsrecht te krijgen.

    Uitleg kracht/identiteit:
    Rena haar kracht is het beheersen van het element vuur. Ze kan uit vuur produceren uit het niets, vlammen controleren en ook blussen. Ze is nog niet erg gevorderd en het enigste wat ze uit het niets kan produceren is een klein vlammetje in haar handpalm. Toch is ze er op gefixeerd om er alles uit te halen.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 19:56 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    Pebble schreef:
    Naam: Lillith Aurora Kings
    Leeftijd: 17 jaar.
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Ze is een fee.
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Lillith is een verlegen, maar aardig meisje. Ze zal nooit iemand zonder enige reden pijn doen. Ze wil iedereen te vriend houden, maar heeft de hoop na een tijdje opgegeven en houdt zich bij haar groepje vrienden. Verder is ze heel creatief (ze tekent, schildert, zingt en speelt piano) en is ze erg geïnteresseerd in andermans krachten. Ook heeft ze een groot uithoudingsvermogen. Doordat Lillith een fee is voelt ze sneller liefde en wordt ze veel minder snel boos. Het is vaak genoeg voorgekomen dat Lillith verliefd werd op een jongen, om daarna gekwetst te worden.
    Uiterlijk (met foto):



    Lillith heeft lange goudblonde lokken met slag erin en turkooizen grote ogen. Ze is niet erg groot (1, 63 m) en heeft ze een tenger lichaam, maar ze is verrassend sterk als ze dat moet zijn.
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is) :


    Lillith haar vleugels zijn witachtig zilver, waar je doorheen kan kijken, maar als je goed kijkt zie je er een moeilijke maar mooie structuur en glitters in. Haar jurk is lang en heel donkerpaars of heel licht roze en haar lange blonde haar is langer en goudkleurig geworden. Haar turkooizen grote ogen zijn veranderd in dezelfde kleur paars of roze als haar jurk en geven ze licht. Verder zitten er witte en paarse bloemen door haar haren gevlochten en heeft ze geen schoenen aan.
    Uitleg kracht/identiteit: Lillith is een fee, maar heeft alleen vleugels als ze zich "veranderd" heeft, verder kan ze altijd gebruik maken van magie, zolang ze feeënstof bij zich heeft, wat ze altijd in een buisje om haar hals draagt. Zodra Lillith veranderd van haar menselijke gedaante naar haar fee gedaante, verspreid ze een gevoel. Een heel vredig gevoel. Iedereen in een straal van 10 meter krijgt een warm gevoel van binnen en wordt automatisch wat gelukkiger, hoe ze zich dan ook voelen.
    Extra: /


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    TOPIC 1!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel