• Oke ik schaam me dood, maar ik ga het toch vragen.
    Ik ben ong. 1.55m groot, 15 jaar en heb cup 75C, en ik vind ze zo groot, zeker omdat ik zo klein ben :')
    En in de klas, mn beste vriendin heeft A en iemand rond de 1.70 cup B, en nu voel ik me echt stom.. :X
    Ik weet dat ik er niks aan kan doen en zo, maar zijn ze nou groot of heb ik dat? haha

    xx

    edit: Het neigt eerder naar de B dan naar de D xd

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:58 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb 70F! Dus cup C is zo groot nog niet (:. Maar wees er trots op! Er zijn inderdaad meiden die niets hebbn en die best met je willen ruilen. Daarnaast Het toont aan dat je een meisje bent! Wees trots op je vrouwelijk schoon^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Het is vrij normaal en anders kan je een push-down beha gebruiken om ze kleiner te laten lijken...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wees blij, ik heb bijna niks. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ILostMyself schreef:
    mmm ik ben zelf 1.78 meter lang en heb 75F, dus dan valt dat van jou mee ! maar ik kan je zeggen, ik zat er zelf heeel erg mee, omdat ik er ook mee werd gepest,maar toen zei mn beste vriend een x: 'er zijn genoeg meisjes die niks hebben en er jaloers op zijn!'
    dus je hoeft je echt niet stom te voelen en er is niks om je voor te schamen ofzo !


    Cupmaten stoppen toch na dubbel D?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Cupmaten stoppen toch na dubbel D?


    ... Nee, allang niet meer.


    Your make-up is terrible

    Ik ben 1.68 en helemaal uitgegroeid en ben juist blij met mijn grote borsten. Ik heb eind C (waar ik me nog met moeite probeer in te proppen)/ begin D. (:


    Bad decisions make good stories.

    Licet schreef:
    (...)

    Cupmaten stoppen toch na dubbel D?


    Nee, je hebt E en F, volgens mij heb je zelfs G nu.


    Physics is awesome

    Licet schreef:
    (...)

    Cupmaten stoppen toch na dubbel D?

    Ik ging pas BH's shoppen in de Hunkemöller en een nogal voluptueuze dame vroeg de verkoopster naar een maatje G..


    ars moriendi

    Michonne schreef:
    (...)

    ... Nee, allang niet meer.


    Weer iets nieuws geleerd.


    Maar ik snap niet helemaal waarom je dit topic opent. I mean.. They're boobs. Use those motherfuckers.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Eyes schreef:
    (...)

    Nee, je hebt E en F, volgens mij heb je zelfs G nu.

    Ja, true. Die heb je ook. :'D


    † Love? I want to sleep.

    Licet schreef:
    (...)

    Weer iets nieuws geleerd.


    Maar ik snap niet helemaal waarom je dit topic opent. I mean.. They're boobs. Use those motherfuckers.

    Hahahaha. +1
    Your reaction made me smile.


    † Love? I want to sleep.

    Licet schreef:
    (...)

    Weer iets nieuws geleerd.


    Maar ik snap niet helemaal waarom je dit topic opent. I mean.. They're boobs. Use those motherfuckers.


    Misschien een hele domme vraag, maar waar moet je in vredesnaam je borsten nog meer voor gebruiken dan het voeden van een kind?


    Physics is awesome

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik ging pas BH's shoppen in de Hunkemöller en een nogal voluptueuze dame vroeg de verkoopster naar een maatje G..


    Ja, maar helaas verkopen ze dat niet in zulke winkels. Best lullig, je moet altijd dure dingen kopen in speciale winkels. Al gaat de V&D soms wel tot E met hun Sapph. Mijn zusje is altijd een vermogen kwijt aan die dingen. Ze was echt blij toen ik in de V&D werkte bij de lingerie, ik precies kon vertellen wanneer er korting op die dingen was en dan moest zij nog 100 dingen passen om er eindelijk één te vinden en kon ik gelukkig nog 20% erbovenop geven hehe. Nou ja, na een half uur passen had ze er maar twee en normaal zou ze rond de 60 euro kwijt zijn.


    Your make-up is terrible

    Smokeless schreef:
    (...)
    Ja, true. Die heb je ook. :'D


    Dan vallen die van mij nog wel mee.


    Physics is awesome

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik ging pas BH's shoppen in de Hunkemöller en een nogal voluptueuze dame vroeg de verkoopster naar een maatje G..


    Hahaha lijkt me echt geweldig om naar een verkoopster te gaan met mijn minimale 80B en te vragen om een F, misschien G. En daarna te zetten dat hij waarschijnlijk toch te klein is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'