• Oke ik schaam me dood, maar ik ga het toch vragen.
    Ik ben ong. 1.55m groot, 15 jaar en heb cup 75C, en ik vind ze zo groot, zeker omdat ik zo klein ben :')
    En in de klas, mn beste vriendin heeft A en iemand rond de 1.70 cup B, en nu voel ik me echt stom.. :X
    Ik weet dat ik er niks aan kan doen en zo, maar zijn ze nou groot of heb ik dat? haha

    xx

    edit: Het neigt eerder naar de B dan naar de D xd

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:58 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik ben ook 1.55 en ik heb A?
    Maar dat maakt niet uit toch, je moet gewoon blij zijn met de maat die je hebt :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eyes schreef:
    (...)

    Misschien een hele domme vraag, maar waar moet je in vredesnaam je borsten nog meer voor gebruiken dan het voeden van een kind?


    Macht! Je hebt macht met die dingen, wist je dat niet? o.o


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ja, maar helaas verkopen ze dat niet in zulke winkels. Best lullig, je moet altijd dure dingen kopen in speciale winkels. Al gaat de V&D soms wel tot E met hun Sapph. Mijn zusje is altijd een vermogen kwijt aan die dingen. Ze was echt blij toen ik in de V&D werkte bij de lingerie, ik precies kon vertellen wanneer er korting op die dingen was en dan moest zij nog 100 dingen passen om er eindelijk één te vinden en kon ik gelukkig nog 20% erbovenop geven hehe. Nou ja, na een half uur passen had ze er maar twee en normaal zou ze rond de 60 euro kwijt zijn.

    Dat is echt belachelijk. Maar ja, van de andere kant, winkels als Hunkemöller zullen vooral verkopen waar vraag naar is en dat zullen de maten zijn die de meeste Nederlandse vrouwen en de meisjes die net borsten beginnen te krijgen hebben (A, B, C, D). Vraag en aanbod kwestie. Neemt niet weg dat ik me voor kan stellen hoe lastig het voor vrouwen die meer hebben kan zijn.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 22:42 ]


    ars moriendi

    Michonne schreef:
    (...)

    Macht! Je hebt macht met die dingen, wist je dat niet? o.o


    Ik heb weinig macht met mijn borsten voor zover ik weet.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Misschien een hele domme vraag, maar waar moet je in vredesnaam je borsten nog meer voor gebruiken dan het voeden van een kind?


    Wat zij wil.. Ik bedoel het zijn haar borsten, de grenzen zijn eindeloos. Als ze een (half) naakt door de straten wil rennen, dan mag ze dat.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb weinig macht met mijn borsten voor zover ik weet.


    Dat komt dan nog wel, hehe.


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dat is echt belachelijk. Maar ja, van de andere kant, winkels als Hunkemöller zullen vooral verkopen waar vraag naar is en dat zullen de maten zijn die de meeste Nederlandse vrouwen en de meisjes die net borsten beginnen te krijgen hebben (A, B, C, D). Vraag en aanbod kwestie. Neemt niet weg dat ik me voor kan stellen hoe lastig het voor vrouwen die meer hebben kan zijn.


    Ik heb een hekel aan shoppen maar beha's shoppen komt in mijn top 3 van spullen die ik haat om te shoppen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb weinig macht met mijn borsten voor zover ik weet.

    Ze hebben die vorm niet voor niks (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb een hekel aan shoppen maar beha's shoppen komt in mijn top 3 van spullen die ik haat om te shoppen.


    Oh, ik heb daar een probleem mee... Alles wat er leuk uitziet koop ik gewoon haha.


    Your make-up is terrible

    Woodbury schreef:
    (...)
    Ze hebben die vorm niet voor niks (cat)


    Nou, als ik in een top ga lopen met niks er over heen dan kijken er wel mensen naar. Maar voor de rest zie ze er niet enorm groot uit.


    Physics is awesome

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat komt dan nog wel, hehe.

    Hehe, lolol. Ik wou net zeggen ghehe. :'D


    † Love? I want to sleep.

    Eyes schreef:
    (...)

    Nou, als ik in een top ga lopen met niks er over heen dan kijken er wel mensen naar. Maar voor de rest zie ze er niet enorm groot uit.

    Da´s dan de grootte, maar ik bedoel het glooiende/heuvelachtige 'landschap' 8D

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 22:47 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Michonne schreef:
    (...)

    Oh, ik heb daar een probleem mee... Alles wat er leuk uitziet koop ik gewoon haha.


    Ja maar het is zo lastig om mijn borsten in iets te krijgen wat twee maten te klein is.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nou, als ik in een top ga lopen met niks er over heen dan kijken er wel mensen naar. Maar voor de rest zie ze er niet enorm groot uit.


    Hahaha, dat doet me aan iets denken van school. Ik had een nieuw topje aan en ik stond bij mijn locker met een paar jongens en meiden en toen zei zo'n jongen ineens in mijn oor 'je hebt grotere borsten in dat topje' Lolll'd :') toen zat ik in de tweede :')

    Dus je zal er vast -zoals Nikki zegt- nog macht mee krijgen :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Hahaha, dat doet me aan iets denken van school. Ik had een nieuw topje aan en ik stond bij mijn locker met een paar jongens en meiden en toen zei zo'n jongen ineens in mijn oor 'je hebt grotere borsten in dat topje' Lolll'd :') toen zat ik in de tweede :')

    Dus je zal er vast -zoals Nikki zegt- nog macht mee krijgen :')


    *Kluisje
    Locker is zo'n irritant woord


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'