• Oke ik schaam me dood, maar ik ga het toch vragen.
    Ik ben ong. 1.55m groot, 15 jaar en heb cup 75C, en ik vind ze zo groot, zeker omdat ik zo klein ben :')
    En in de klas, mn beste vriendin heeft A en iemand rond de 1.70 cup B, en nu voel ik me echt stom.. :X
    Ik weet dat ik er niks aan kan doen en zo, maar zijn ze nou groot of heb ik dat? haha

    xx

    edit: Het neigt eerder naar de B dan naar de D xd

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:58 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Jaimes schreef:
    (...)

    Hahaha, dat doet me aan iets denken van school. Ik had een nieuw topje aan en ik stond bij mijn locker met een paar jongens en meiden en toen zei zo'n jongen ineens in mijn oor 'je hebt grotere borsten in dat topje' Lolll'd :') toen zat ik in de tweede :')

    Dus je zal er vast -zoals Nikki zegt- nog macht mee krijgen :')


    Als ik ooit een vriend krijg, dan kan ik er ook wel macht mee krijgen.


    Physics is awesome

    Michonne schreef:
    (...)

    Macht! Je hebt macht met die dingen, wist je dat niet? o.o


    Oh ja, inderdaad. Ik heb zo'n macht met mijn boobies. Da's heel grappig. Ik heb ook al vaak genoeg gewoon voor mijn decolleté moeten zwaaien omdat mensen hun blik daar bleef hangen. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Boobies zijn macht :Y) Als ik die van Nikki zie val ik 9 van de 10 keer stil om te staren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Boobies zijn macht :Y) Als ik die van Nikki zie val ik 9 van de 10 keer stil om te staren.

    Mijn vriend is precies hetzelfde. x'] Wat is dat toch met mannen en hun boobobsessie? D: What's so special about 'em? (cat)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Mijn vriend is precies hetzelfde. x'] Wat is dat toch met mannen en hun boobobsessie? D: What's so special about 'em? (cat)

    Het zijn borsten! Ze zijn gewoon zo... rond en zacht en geweldig en :9~. Dat wat we niet hebben vinden we nu eenmaal interessant :Y)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 23:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niets om je voor te schamen hoor meid. Een c cup is een gemiddelde cup onder de Nederlandse vrouwen dus daar val je prima tussen. Daarbij kan je ook qua lengte nog verder groeien. Zelf had ik op mijn 13e al een 80G. Gelukkig heeft zich dat wel gestabiliseerd, maar ik zal ook nier meer groeien (ben nu onder de 1.70). Je moet het nu eenmaal accepteren en als het kan trots op zijn. Zelf heb ik er wel opmerkingen over gekregen, maar gaf die altijd een positieve draai of ik was ze voor. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor, C wordt als de ideale cupmaat gezien. Ik wilde dat ik dat had. (cat)
    En even voor de mensen die dachten dat cupmaten tot G gingen, degene met de grootste borsten hieronder heeft maatje HH. Wel nep natuurlijk. Deze foto is overigens van een familie wiens tieten allemaal zijn opgepompt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik snap niet waarom je zulke grootte borsten zou willen hebben. Ik vind dat echt echt lelijk. Van een C / D word ik blij :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik snap niet waarom je zulke grootte borsten zou willen hebben. Ik vind dat echt echt lelijk. Van een C / D word ik blij :Y)

    Aaahyeah, Mitch just approved of my boobsize! *win of the day* :Y)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aaahyeah, Mitch just approved of my boobsize! *win of the day* :Y)


    Die reactie maakt me lichtelijk angstig voor je. Maar hoera voor jou, I guess?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Die reactie maakt me lichtelijk angstig voor je. Maar hoera voor jou, I guess?

    Haha, geeft niet, die uitwerking heb ik vaker op mensen.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, geeft niet, die uitwerking heb ik vaker op mensen.

    Ghehehe, good for you.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dat is echt belachelijk. Maar ja, van de andere kant, winkels als Hunkemöller zullen vooral verkopen waar vraag naar is en dat zullen de maten zijn die de meeste Nederlandse vrouwen en de meisjes die net borsten beginnen te krijgen hebben (A, B, C, D). Vraag en aanbod kwestie. Neemt niet weg dat ik me voor kan stellen hoe lastig het voor vrouwen die meer hebben kan zijn.


    Klopt, ik vind amper dubbel D in de winkels en een D past soms echt niet, behalve bj sport bh's. En dan gaat het opeens van D naar E, maar in E zijn er alleen omvangmaten die groter zijn dan 75. D:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nah dan hej een gezond stel tieten. Niks mis met.


    No growth of the heart is ever a waste

    Scooby schreef:
    Daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor, C wordt als de ideale cupmaat gezien. Ik wilde dat ik dat had. (cat)
    En even voor de mensen die dachten dat cupmaten tot G gingen, degene met de grootste borsten hieronder heeft maatje HH. Wel nep natuurlijk. Deze foto is overigens van een familie wiens tieten allemaal zijn opgepompt.



    Zover ik weet gaan de cupmaten tot M


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."