• Oke ik schaam me dood, maar ik ga het toch vragen.
    Ik ben ong. 1.55m groot, 15 jaar en heb cup 75C, en ik vind ze zo groot, zeker omdat ik zo klein ben :')
    En in de klas, mn beste vriendin heeft A en iemand rond de 1.70 cup B, en nu voel ik me echt stom.. :X
    Ik weet dat ik er niks aan kan doen en zo, maar zijn ze nou groot of heb ik dat? haha

    xx

    edit: Het neigt eerder naar de B dan naar de D xd

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:58 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Donoghue schreef:
    (...)

    Het is net zoiets als vrouwen en een sixpack. Denk ik (:

    Ik vind dat zo, blergh. Man heeft sixpack = sexy en hot en geweldig.
    Nogal oneerlijk tegenover de mannen die dat niet hebben.

    Natuurlijk is het een kwestie van smaak, maar mannen vinden over het algemeen borsten geweldig.
    Dat lijkt mij net iets anders dan je letterlijk richten op mannen met sixpacks.

    Maar goed, dat vind ik dan weer :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik snap niet waarom je zulke grootte borsten zou willen hebben. Ik vind dat echt echt lelijk. Van een C / D word ik blij :Y)


    Dat snap ik ook niet. Ik vind die van mij al, laat staan als ik G of HH zou hebben.


    Physics is awesome

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik vind dat zo, blergh. Man heeft sixpack = sexy en hot en geweldig.
    Nogal oneerlijk tegenover de mannen die dat niet hebben.

    Natuurlijk is het een kwestie van smaak, maar mannen vinden over het algemeen borsten geweldig.
    Dat lijkt mij net iets anders dan je letterlijk richten op mannen met sixpacks.

    Maar goed, dat vind ik dan weer :Y)


    Nou, het gaat zo ook met borsten hoor. Sommige mannen vallen op veel, sommige op weinig, zo is het ook met de spieren van mannen en waar vrouwen op vallen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nou, het gaat zo ook met borsten hoor. Sommige mannen vallen op veel, sommige op weinig, zo is het ook met de spieren van mannen en waar vrouwen op vallen.

    Over het algemeen valt een sixpack goed bij vrouwen. Ik gok dat meer dan de helft van alle vrouwen eerder geilt op iemand met een sixpack dan iemand die het niet heeft en een gewone buik heeft. Dat is wat ik probeer te zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik vind dat zo, blergh. Man heeft sixpack = sexy en hot en geweldig.
    Nogal oneerlijk tegenover de mannen die dat niet hebben.

    Natuurlijk is het een kwestie van smaak, maar mannen vinden over het algemeen borsten geweldig.
    Dat lijkt mij net iets anders dan je letterlijk richten op mannen met sixpacks.

    Maar goed, dat vind ik dan weer :Y)


    Oke, het is wel een verschil.
    Ik vind het leuk om naar te kijken, sixpacks, maar wat sommige vrouwen wel niet eisen aan een man. Sixpack, v-line, leuke kop, leuk karakter.
    Ik eis een lief iemand die me begrijpt en die ík leuk vind. Niet omdat diegene een sixpack heeft.

    Hm, wat vinden jongens dan belangrijker? even nieuwschierig. Kont of tieten? (:


    Miep

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Over het algemeen valt een sixpack goed bij vrouwen. Ik gok dat meer dan de helft van alle vrouwen eerder geilt op iemand met een sixpack dan iemand die het niet heeft en een gewone buik heeft. Dat is wat ik probeer te zeggen.


    En meer dan de helft van mannen geilt op vrouwen die borsten hebben en geen plank zijn. Same shit, Mitchell. Alleen hebben mannen het geluk dat ze het nog kunnen veranderen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    En meer dan de helft van mannen geilt op vrouwen die borsten hebben en geen plank zijn. Same shit, Mitchell. Alleen hebben mannen het geluk dat ze het nog kunnen veranderen.

    Hmmm, okay. Je hebt gelijk :Y)

    @Donoghue, dat verschilt per man. De ene vind de kont leuker, de ander de borsten en weer een ander beide.
    Ik zit tussen beide en billen, maar neig toch meer naar billen (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil graag ruilen met m'n 75A. LOL.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmmm, okay. Je hebt gelijk :Y)

    @Donoghue, dat verschilt per man. De ene vind de kont leuker, de ander de borsten en weer een ander beide.
    Ik zit tussen beide en billen, maar neig toch meer naar billen (krul)


    Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je me Anouk mag noemen? (:

    Hm, als vrouw kijk je natuurlijk altijd naar elkaar, en ik moet zeggen, het is inderdaad wel iets leuker als er iets van borsten aanwezig is. Ik heb een meisje in mijn klas, die heeft nog minder dan mijn 12 jarige zusje... Ze heeft niet eens een bh nodig...


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je me Anouk mag noemen? (:

    Hm, als vrouw kijk je natuurlijk altijd naar elkaar, en ik moet zeggen, het is inderdaad wel iets leuker als er iets van borsten aanwezig is. Ik heb een meisje in mijn klas, die heeft nog minder dan mijn 12 jarige zusje... Ze heeft niet eens een bh nodig...

    Don't kill me D: Ik ben slecht in namen onthouden. Echt heel slecht. Als Nikki over mensen van Q praat en hun normale namen gebruikt moet ik altijd vragen wat hun usernames zijn, anders snap ik niet over wie ze het heeft.

    En dat is best zielig.. Natuurlijk zijn er wel mannen die daarop vallen, maar iets hebben is toch wel, fijner lijkt me.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Don't kill me D: Ik ben slecht in namen onthouden. Echt heel slecht. Als Nikki over mensen van Q praat en hun normale namen gebruikt moet ik altijd vragen wat hun usernames zijn, anders snap ik niet over wie ze het heeft.

    En dat is best zielig.. Natuurlijk zijn er wel mannen die daarop vallen, maar iets hebben is toch wel, fijner lijkt me.


    Haha, mij lukt het wel. Meestal. Maar ik kom jou vaak genoeg tegen. Of het nou is op het forum of in wedstrijden, dusja. En jij en Nikki hangen hier al zo lang rond. (: Toen ik weer terug kwam na ongeveer een jaar was ik niet verbaasd jullie nog aan te treffen.

    Maar inderdaad. Alhoewel het wel gemakkelijk is met sporten. Wees blij dat je in dat geval een man bent.
    Gisteren had een vriend me in een soort houdgreep en klemde alles af, daar word je ook niet blij van, dus het is niet alles. Voor ons dan, haha:Y)


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Haha, mij lukt het wel. Meestal. Maar ik kom jou vaak genoeg tegen. Of het nou is op het forum of in wedstrijden, dusja. En jij en Nikki hangen hier al zo lang rond. (: Toen ik weer terug kwam na ongeveer een jaar was ik niet verbaasd jullie nog aan te treffen.

    Maar inderdaad. Alhoewel het wel gemakkelijk is met sporten. Wees blij dat je in dat geval een man bent.
    Gisteren had een vriend me in een soort houdgreep en klemde alles af, daar word je ook niet blij van, dus het is niet alles. Voor ons dan, haha:Y)

    Goed, ik ben redelijk actief dat klopt en Nikki ook. Volgens mij zitten we als we 25 zijn nog op Quizlet :x

    Sporten als een jongen is ook niet alles hoor. (cat)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 15:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ruilen?
    Ik ben 1.62m en heb B. Heb al een Bh sinds ik 12 ben en het groeit hartstikke langzaam. Na 4 jaar mogen ze wel wat sneller groeien.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Goed, ik ben redelijk actief dat klopt en Nikki ook. Volgens mij zitten we als we 25 zijn nog op Quizlet :x

    Sporten als een jongen is ook niet alles hoor. (cat)


    Ghehe, dat zou me niets verbazen.
    Oh, en dat geloof ik graag:Y)


    Miep

    Ruilen? Ik heb AA oftewel niks. Wees blij dat je iets hebt.
    Sorry, dat ik dan aangebrand reageer, maar ik ben hiermee gepest.


    26 - 02 - '16