• Ik heb wat met mijn haar geëxperimenteerd en dit is eruit gekomen:



    Ik ben wat onzeker over mezelf, hoe vinden jullie deze foto? Alvast bedankt (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Weten jullie waar ik nu wel aan twijfel? Of ik morgen mijn haar terug in een staart moet doen of gewoon los als dit, want het pluist vaak 's ochtends... Maar super bedankt voor jullie positieve reacties <3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flanaganish schreef:
    Weten jullie waar ik nu wel aan twijfel? Of ik morgen mijn haar terug in een staart moet doen of gewoon los als dit, want het pluist vaak 's ochtends... Maar super bedankt voor jullie positieve reacties <3.


    Gewoon iets eerder opstaan en wat tijd besteden aan je haar, laat iedereen maar versteld staan van je mooie krullen morgen.


    Your make-up is terrible

    er moushe ofzo in smeren, iets dat het minder laat pluizne, en het dan los doen. wel een elastiekje mee nemen, zodat je het, als het in de weg hangt, het altijd nog in een staart kan doen :)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Michonne schreef:
    (...)

    Gewoon iets eerder opstaan en wat tijd besteden aan je haar, laat iedereen maar versteld staan van je mooie krullen morgen.


    Serieus bijna niemand op school heeft mij ooit met los haar gezien O.o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je haar is echt leuk zo! (:


    Inspiration can hit you any time

    Michonne schreef:
    Ik vind juist dat je er echt heel mooi uit ziet. Ook je haar is daar echt mooi, maar je hebt gewoon een mooi gezichtje. Mooie huid, je bril staat je perfect. Je haar heeft een mooie kleur en structuur. Wees niet zo onzeker want je bent een mooi meisje.

    En ik zou zo snel ook niet zien waarom je mollig bent? Ik bedoel je hebt knijpwangetjes waar een oude oma dolgraag in zou willen knijpen, maar dat heeft toch niks met mollig zijn te maken?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 22:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien is het ook wel leuk om het zwart te verven.
    Staat je wel goed hoor!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Oh mag ik jouw krullen alsjeblieft hebben?


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Oh mag ik jouw krullen alsjeblieft hebben?


    ^-^ soms is het best irritant hoor xd, veel klitten en stuff.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben ook niet het smalste meisje, maar dat heb ik geaccepteerd. Vaak voel ik me er nog onzeker over, maar meestal kan ik her achter me leggen. Het heeft een hele tijd geduurd voor ik kon accepteren dat ik geen maatje 34 ben (ik ben ook niet dik, maar ik moet wel op m'n gewicht letten) en geloof me, ik voel me nu een stuk beter. Ik kijk naar de dingen waar ik zelf wel tevreden over ben, bijvoorbeeld mijn ogen. En daarbij hoef jij je niet eens onzeker te voelen, want je bent echt een mooi meisje

    En ps: GIMMME YOUR HAIR! ABSOLUTELY LOVE IT!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 23:09 ]


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Flanaganish schreef:
    Weten jullie waar ik nu wel aan twijfel? Of ik morgen mijn haar terug in een staart moet doen of gewoon los als dit, want het pluist vaak 's ochtends... Maar super bedankt voor jullie positieve reacties <3.

    Los! Dooodzonde als je het constant maar uit gemak in een staart draagt. Misschien voel je je ook zelfverzekerder als je je best hebt gedaan er op je leukst uit te zien 's ochtends? (:


    ars moriendi

    Geloof me, mensen zullen positief reageren als je het los hebt zitten.
    En als ze dat niet doen moet je maar denken dat ze gewoon jaloers zijn. :Y)

    Oh, en je bent echt vetschattig. Omg. *knijpt in wangetjes* Lolol.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 23:17 ]


    † Love? I want to sleep.

    Mensen met krullen: Waag het niet om het in een staart te doen.
    Ik vind krullen echt praaaachtig en ik zou ze zelf ook graag willen hebben. Helaas heb ik niet zoveel geluk. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Madonna schreef:
    Wauw, jouw haar is echt geweldig! En het is een heel leuke foto. Ik zie niets om onzeker over te zijn. (:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Geweldig haar!:3
    Gewoon lekker los doen, ik doe dat vandaag ook terwijl ik normaal mijn haar in een staart doe.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."