• Ik heb wat met mijn haar geëxperimenteerd en dit is eruit gekomen:



    Ik ben wat onzeker over mezelf, hoe vinden jullie deze foto? Alvast bedankt (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je hebt prachtig haar! Wees er trots op!


    26 - 02 - '16

    Oaahhhh!!! Ben jaloers op je haar! Echt supermooi!


    It´s the moment of TRUTH, the moment to LIE. The moment to LIVE and the moment to DIE. This is the moment to FIGHT!

    Op de mensen met complimenten over mijn bril, mijn bril heb ik dus maandag opgehaald ;'D, daar ben ik nu dus ook blij mee!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Staat je heel leuk! Je hebt echt mooi haar! Ik vind je bril ook heel leuk :)


    Reality's overrated.

    dragonslayer schreef:
    Wow, die krullen! Daar moet je nou echt trots op zijn! ^___^
    Leuke foto ook, trouwens. (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik zou zooooo blij zijn met die mooie krullen en ik vind je een mooi meisje. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wauw, en ik vind jou haarkleur echt héél mooi!


    Alleen maar tranen van geluk

    Lewis schreef:
    Wauw, en ik vind jou haarkleur echt héél mooi!


    Ik heb het één keer geverfd, twee keer een dip-dye en het donkerbruine is van mijzelf (:. Ohja, en één keer met een soort shampoo.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Michonne schreef:
    Ik vind juist dat je er echt heel mooi uit ziet. Ook je haar is daar echt mooi, maar je hebt gewoon een mooi gezichtje. Mooie huid, je bril staat je perfect. Je haar heeft een mooie kleur en structuur. Wees niet zo onzeker want je bent een mooi meisje.


    Absolutely agree<3 Amazing girl<3


    Never forget who you are

    Flanaganish schreef:
    (...)

    Ik heb het één keer geverfd, twee keer een dip-dye en het donkerbruine is van mijzelf (:. Ohja, en één keer met een soort shampoo.


    Ik mag het niet verven van mn ma >.<


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zo jarloers, jij heb echt van die mooie soepele krullen! Bij mij is mijn krullenbol een soort nest voor vogels. Bleh ik wil jouw haar!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 17:54 ]


    Can't control my second personality

    Die krullen zijn episch. Moet wel een klerewerk zijn om uit te kammen, maar ze zijn episch.
    Niks mis met die foto :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Het staat je harstikke goed!:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Geweldige haar. nee, het is niet alleen omdat ik ook zo'n krullen heb. :p En om de een of andere reden vind ik je best schattig. c:


    Save me from myself.

    Ik las dat je je haar vaak in een staart stak, hoef je heus niet te doen. Dit staat je beeldig!