• Ik heb wat met mijn haar geëxperimenteerd en dit is eruit gekomen:



    Ik ben wat onzeker over mezelf, hoe vinden jullie deze foto? Alvast bedankt (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    First; Ik wil jouw krullen. Twee; Niets om onzeker over te zijn, en die jongens heb je toch pas later nodig, dus laat ze maar eens zien wie de baas is na jaren en jaren onderdrukking van de vrouw/het meisje. Drie; Je bril staat je fantastisch.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hééé, wij hebben bijna hetzelfde soort krullen, lol. Ik vind dat je het gewoon los moet dragen, want het staat je écht heel leuk! Je moet niet constant denken aan wat andere mensen erover zullen zeggen, want dan komt er nooit wat van. Je kan gewoon wat mousse in je haar doen, Krul Controle crème en je bent klaar! Zelfs dát hoeft niet eens, doe gewoon wat je op de foto gedaan hebt, want dat is ook echt leuk.


    The odds are néver in our favor.

    Wauw jouw haar is echt super mooi! Ik ben er echt jaloers op. I mean, ik heb van dat hele dikke, zware, steile bruine haar waar je echt bar weinig mee kan. Maar dat van jou is echt, wauw! Misschien een tip, ik weet niet of je het kunt met jouw haar, probeer eens een franse staart, je pakt de voorste plukjes en trekt die naar achteren, waar je ze vastzet met een knipje. Zal vast super leuk staan!
    En ps. Wat hierboven ook al is gezegd, leuke bril! Niks om onzeker over te zijn!
    x


    What’s tasty in Busan?

    Dank jullie voor jullie reacties! Ik heb vandaag mijn haar losgedragen en de meisjes waren jaloers en de jongens keken like O.O :*)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    superleuke foto ! <3


    haha, zullen we samen de challenge aangaan ? & het minimaal 1x per week los dragen naar school ? c:
    Ik heb eigenlijk ongeveer hetzelfde haar als jij ..
    en ik draag het maar 1x per maand ofzo los ( naar school )

    want , je sais , andere mensen vinden het mooi , en bij jou vind ik het ook echt supermooi , maar bij mezelf nooit , haha


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Flanaganish schreef:
    Dank jullie voor jullie reacties! Ik heb vandaag mijn haar losgedragen en de meisjes waren jaloers en de jongens keken like O.O :*)


    THIS .
    ook bij mij , haha


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Wow, die krullen! Daar moet je nou echt trots op zijn! ^___^
    Leuke foto ook, trouwens. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Die krullen! Omg. Ik vind ze fantastisch en je bent superschattig ^.^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Michonne schreef:
    Ik vind juist dat je er echt heel mooi uit ziet. Ook je haar is daar echt mooi, maar je hebt gewoon een mooi gezichtje. Mooie huid, je bril staat je perfect. Je haar heeft een mooie kleur en structuur. Wees niet zo onzeker want je bent een mooi meisje.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Wauw, echt heel erg mooi haar! Een meisje bij mij uit de klas heeft echt precies hetzelfde soort haar, echt heel mooi. Wel veel werk inderdaad, dat zegt zij ook, maar absoluut de moeite waard. Ik had het vorig jaar inderdaad ook enkel vast, heb ik ook eigenlijk altijd gehad. Toen ik het los deed was het ook al zo van, whutt. Maar dat effect moet bij jou nog veel groter geweest zijn, gezien die gigantische bos krullen. Kort samengevat: wauw.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Onzekerheid is onterecht! En die krullen mag je ook wel aan mij geven!


    Let it come and let it be

    Niet onzeker zijn!
    Je hebt echt heel erg mooi haar (: en die bril staat je goed :)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Peops, you keep making me blush <3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je ziet er juist super leuk! Niks om onzeker over te zijn!
    Laat die jongens maar lullen, jij weet beter! xxxx

    Je bent echt een heel mooi meisje, en ik houd echt van je haar! <3 Ik zou het echt vaker los dragen als ik jou was.
    Je bril staat je trouwens ook heel erg goed (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood