• Zo zien rode halfwassen eruit.(:

    Welcome in the House of Night.



    People are getting marked to become a vampire.
    The House of Night.
    Who will survive the change from half grown to vampire?
    Who will die because their body rejects the change?
    Who will become a redhalf grown?


    Mensen worden over de hele wereld gemerkt en gaan naar het huis van de Nacht.
    Daar leren ze alles over het verleden, het heden, en de toekomst.
    De verandering van halfwas naar vampier duurt een paar jaar.
    Maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood, en word je een rode halfwas.
    Rode halfwassen zijn anders. Ze hebben meer bloeddorst, zijn sterker en kunnen 's nachts beter zien.
    In de zon worden ze levend verbrand, en het liefst zijn ze onder de grond.
    En dat is nog niet het grootste probleem, in een Huis van de Nacht gebeuren vreemde dingen die niemand kan verklaren.
    Het Duister hangt buiten de school rond.
    Zal iedereen de verandering overleven en de vreemde dingen?


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Affiniteit *hoeft niet per sé*:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik en Ewijn maken als enigste topics aan.
    - Als je iets in de RPG *niet hier* wilt zeggen moet je dit erachter en ervoor zetten: () {} []


    Hogepriesteres: Camile Auracle - Glucio.

    Meisjes 7/7 VOL:

    - Jada Stone - amy66
    - Katherine - emsie22
    - Rosemary Annabelle Nixon. Pebble
    - Marylou “Lou” Dianna Sagittarius -Glucio
    - Audrey Walker - SPECS
    - Aurelia Luena Miller - Stuttgart
    - Aubree “Bree” Sogna - DreamerN


    Jongens 6/6 VOL:

    - Thom Dave Dyro - Winterwolves
    - Hayden Morran Ewijn
    - Brian O'Conner - Cinder
    - Dave Mason Shader - Winterwolves
    - Vincent Derek Twain/Poseidon - DreamerN
    - Philip Laurence Lee - Pebble


    OPGELET: Iedereen mag maar één affiniteit hebben.


    De vakken die sowieso in het rooster komen:

    Spreuken & Rituelen
    Paardrijden
    Spaans
    Literatuur
    Vampiersociologie
    Schermen
    Wiskunde
    Yoga

    Keuzevakken:

    Drama
    Tekenen
    Muziek
    Geschiedenis
    Poëzie


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 18:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Je bedoelt dat er dan mensen zijn die leraren of de hogepriesteres in kunnen vullen?:$ Want geloof me die vult niemand in. Ik heb zelf dat ook al eens geprobeerd en toen wisten er maar heel weinig wat voor serie dit was enzo:$

    Je moet het zelf weten natuurlijk, maar uit ervaring weet ik dat die niet ingevuld worden:(

    En mijn rol is ingevuld:)


    Ja, dat bedoel ik.(:
    Hmm, oké, bedankt.(flower)
    Dan ga ik dat ook niet doen. Misschien wel een hogepriesteres. Maar als niemand die wil laat ik hem gewoon leeg.(;


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    Melding: Alle meiden zijn vol, er kunnen alleen nog maar jongens aangemaakt worden.


    Ik twijfel erover of ik nog een lijstje maak met leraren, en een hogepriesteres. Weet ik nog niet zeker.


    Als je leraren of een hopgepriesteres nodig hebt, wil ik dat best doen, maar onder voorwaarde dat de andere RPGers wel gewoon begrijpen dat leraren de macht hebben om je straf te geven, wanneer je niet luistert en op dat gebied niet gaan doen alsof je ze niks kunnen maken, als je begrijpt wat ik bedoel. Heb er zeg maar slechte ervaringen mee, aangezien serieus leerlingen mijn lerares gingen aanvallen, niet luisterden en echt onmogelijke dingen gingen doen om dan onder hun straf uit te komen, alsof ze gewoon alles konden maken en het stomme is, dat je moeilijk een leerling kan gaan aanvallen, als je het zelf "realistisch" wilt houden -_-. Was echt niet grappig.
    Al waren dat dus wel vreemde RPGers en in deze groep heb ik wel vertrouwen, dus wil ik het dan wel doen. Mijn leraressen zijn lief en respectvol tegenover leerlingen, tenzij ze dingen gaan doen die niet door de beugel kunnen c;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Als je leraren of een hopgepriesteres nodig hebt, wil ik dat best doen, maar onder voorwaarde dat de andere RPGers wel gewoon begrijpen dat leraren de macht hebben om je straf te geven, wanneer je niet luistert en op dat gebied niet gaan doen alsof je ze niks kunnen maken, als je begrijpt wat ik bedoel. Heb er zeg maar slechte ervaringen mee, aangezien serieus leerlingen mijn lerares gingen aanvallen, niet luisterden en echt onmogelijke dingen gingen doen om dan onder hun straf uit te komen, alsof ze gewoon alles konden maken en het stomme is, dat je moeilijk een leerling kan gaan aanvallen, als je het zelf "realistisch" wilt houden -_-. Was echt niet grappig.
    Al waren dat dus wel vreemde RPGers en in deze groep heb ik wel vertrouwen, dus wil ik het dan wel doen. Mijn leraressen zijn lief en respectvol tegenover leerlingen, tenzij ze dingen gaan doen die niet door de beugel kunnen c;


    Oké, dat begrijp ik. Waarschijnlijk zullen de andere hier dat ook begrijpen.(flower)
    Is dat echt in een RPG gebeurt? Of in real life?

    Ehm, dan ga ik alleen ff een hogepriesteres aanmaken, die mag jij dan zijn.(: *Heb je de boeken van Huis van de Nacht gelezen?*

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:34 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Oké, dat begrijp ik. Waarschijnlijk zullen de andere hier dat ook begrijpen.(flower)
    Is dat echt in een RPG gebeurt? Of in real life?

    Ehm, dan ga ik alleen ff een hogepriesteres aanmaken, die mag jij dan zijn.(: *Heb je de boeken van Huis van de Nacht gelezen?*


    Ben nu in verleiding bezig en heb verbrand ook al liggen, dus ik weet er denk genoeg vanaf.

    Ja, dat was in een RPG. Ben er toen maar mee gestopt, aangezien toch iedereen zijn eigen gang ging en de lerares negeerde in alle opzichten en deden alsof ze achterlijk was en nergens verstand van had en toen ik er wat van zei, wilden ze het ook niet terugdraaien of veranderen of zo, omdat ze daar te lui voor waren. Maar gelukkig is dat verleden tijd.


    Happy Birthday my Potter!

    Die boeken zijn serieus verslavend:$ Als je de eerste heb gelezen wil je de rest ook lezen:$


    ~

    Glucio schreef:
    (...)

    Ben nu in verleiding bezig en heb verbrand ook al liggen, dus ik weet er denk genoeg vanaf.

    Ja, dat was in een RPG. Ben er toen maar mee gestopt, aangezien toch iedereen zijn eigen gang ging en de lerares negeerde in alle opzichten en deden alsof ze achterlijk was en nergens verstand van had en toen ik er wat van zei, wilden ze het ook niet terugdraaien of veranderen of zo, omdat ze daar te lui voor waren. Maar gelukkig is dat verleden tijd.


    Zulke dingen zijn echt f*cked up:S En dat verpest een rpg en de sfeer binnen de rpg ook. Echt zonde zoiets:S


    ~

    Glucio schreef:
    (...)

    Ben nu in verleiding bezig en heb verbrand ook al liggen, dus ik weet er denk genoeg vanaf.

    Ja, dat was in een RPG. Ben er toen maar mee gestopt, aangezien toch iedereen zijn eigen gang ging en de lerares negeerde in alle opzichten en deden alsof ze achterlijk was en nergens verstand van had en toen ik er wat van zei, wilden ze het ook niet terugdraaien of veranderen of zo, omdat ze daar te lui voor waren. Maar gelukkig is dat verleden tijd.


    Oké.(: *Anders zou ik het namelijk uitgelegd hebben.(:*

    Dat is stom. *Om het netjes te zeggen.*
    Deed de RPG maakster er niks aan?
    Ja, gelukkig wel.(:

    Zal je er nu ff bij zetten.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @Stuttgart, ik geef je helemaal gelijk.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Stuttgart schreef:
    Die boeken zijn serieus verslavend:$ Als je de eerste heb gelezen wil je de rest ook lezen:$


    Klopt, alleen komt er tijdens gewone schoolweken telkens vrij weinig van :')

    En nee, die RPG maakster deed er niks aan, het was echt achterlijk -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Klopt, alleen komt er tijdens gewone schoolweken telkens vrij weinig van :')

    En nee, die RPG maakster deed er niks aan, het was echt achterlijk -_-


    Ugh, idd achterlijk.
    Het zal hier in iedergeval niet gebeuren, als het wel gebeurd zal ik er iets aan doen.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Glucio schreef:
    (...)

    Klopt, alleen komt er tijdens gewone schoolweken telkens vrij weinig van :')

    En nee, die RPG maakster deed er niks aan, het was echt achterlijk -_-


    Ik weet precies waar je het over hebt, helaas:( Ik heb het momenteel ook heel erg druk met school en tijd om te lezen kan ik idd eigenlijk ook niet echt vinden.

    En idd achterlijk ja:S Vaak zijn dat rpg's met niet echt ervaren mensen:$ Niet dat ik heel ervaren ben, maar dat merk je wel.


    ~

    Hmmm, hoe oud zal ik haar doen... Ze is hoogpriesteres, dus ze zal dan wel best wel oud zijn, maar ik wil haar ook weer niet té oud maken :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Hogepriesteres, lerares vampier sociologie

    Naam: Camile Auracle (Camile = vrij, Auracle = zachte lucht, bries)

    Affiniteit: Lucht en ze is zeer intuïtief en kan dus ongeveer lezen wat er in mensen omgaat.

    Leeftijd:

    Innerlijk: Camile is een hele warme vrouw. Ze geeft dan ook veel om de leerlingen en wilt graag dat ze de aandacht krijgen, die ze nodig hebben. Ze vindt het leuk om buiten hogepriesteres te zijn, ook lerares te kunnen zijn. Camile staat dicht bij Nux en ze ziet dingen dan ook vaak door de vingers, maar als je de godin beledigd of haar minder waard acht, heb je wel problemen met haar. Camile is over het algemeen dan ook niet iemand die veel straft, tenzij je dingen gaat doen, die echt niet door de beugel kunnen. Wel vraagt ze altijd waarom je iets doet en of je dit, nu je het gedaan hebt, ook goed acht. Fouten zijn er immers om van te leren en ze is ervan overtuigt dat straffen meestal niet de beste manier is om iemand iets te leren.
    Buiten haar warme en lieve karakter heeft Camile ook nog een andere kant. Ze houdt ervan vrij te zijn in wat ze doet en trekt dan ook graag haar eigen plan. Ze heeft graag de touwtjes in handen en is een echte leider. Tegen haar ingaan heeft vaak weinig zin, hoewel ze nog wel naar je zal luisteren en zal overwegen om te doen wat je zegt, komt ze toch meestal tot de conclusie dat haar eigen plannen haar het meest aanstaan.

    Uiterlijk:




    Camile is wat je kunt noemen een mooie vampier. Ze is lang (1,77m), slank met mooie vrouwelijke rondingen. Haar ogen zijn diep rood bruin en haar lange volle bos haar heeft een kastanjebruine kleur. Ze gebruikt vaak een warme donkere kleur lipstick, die mooi past bij haar haar en ogen. Verder hoeft ze niet echt veel qua make-up te doen.
    Camile haar tatoeage doet denken aan de vrije wind, die toch wel stevig blaast, maar echt met woorden omschrijven is niet mogelijk.
    Als hogepriesteres heeft Camile meestal lange jurken aan. Deze variëren van bordeauxrood en zwart, tot donker groen en donker blauw. Het zijn wel altijd donkere kleuren, maar in plaats van een duister uiterlijk, geeft dit Camile juist een warme uitstraling.

    Extra: Camile is opgegroeid in een rijk gezin met strenge regels en weinig contact tussen ouders en kind. Ze had het gevoel dat ze in een grote gouden kooi leefde, wat totaal niet bij haar karakter paste. Toen ze gemerkt werd, had ze het gevoel dat ze uit kon breken en aangezien haar ouders van haar en vampieren walgden, heeft ze hen sindsdien nooit meer levend gezien. Wel is ze naar hun begrafenis geweest.

    Ik twijfel nog even over de leeftijd... suggesties zijn welkom c:

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 15:51 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Dave Mason Shader
    Affiniteit: Aarde.
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Dave is aardig en geen ruzie te maken. Al is geen ruzie maken soms wel moeilijk voor hem. Hij probeert zich aan te regels te houden, wat hem niet altijd lukt. Omdat hij regels stom vindt. Het liefst breekt hij alle regels, maar hij weet dat er een grens aan zit. Dave is vaak vrolijk, maar als hij chagrijnig is en je irriteert hem kan hij gemene opmerkingen maken. Hij heeft er daarna soms wel spijt van, maar dat kan hem niet zoveel schelen. Soms kan hij zich heel alleen voelen. Hij vindt niet leuk om met andere mensen over zijn gevoelens te praten. Als iemand hem het advies zou geven om naar een psycholoog te gaan, dan wordt hij boos. Veel vrienden heeft hij niet, maar de vrienden die hij heeft daar houdt hij van en doet er alles aan om ze te beschermen. Hij kan het met de meeste mensen wel goed vinden, maar dat betekent nooit gelijk voor hem dat ze zijn vrienden zijn. Hij houdt van zijn familie, maar z’n familie bestaat niet meer. Als mensen naar zijn familie vragen, slaat zijn stemming om en geeft vaak geen antwoord. Hij wil niet over zijn familie praten. Vooral niet met onbekende mensen. Hij houdt van pizza en sinas. Voor de rest houdt hij van lol maken en soms van sporten. Sporten is niet zijn favoriete bezigheid, maar hij haat het ook weer niet. Als hij zich verveelt begint hij automatisch te bewegen. Wanneer hij nadenkt haalt hij vaak een hand door zijn haren, dat doet hij ook als hij gefrustreerd of besluiteloos is.
    Uiterlijk:


    Dave heeft donkerbuin/zwart haar en bruine ogen. Hij draagt kleren die hem zoal lekker zitten en hem er goed uit laat zien.
    Hij heeft een sixpack. Maar hij is niet zo gespierd dat het lelijk is. Hij is gewoon gespierd.
    Extra:Hij heeft geen familie meer. Door een groot ongeluk is zijn familie omgekomen. De familie die hij nog heeft kent hij zowat niet, of ze kunnen Dave niet luchten of zien.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 19:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Stuttgart schreef:
    Die boeken zijn serieus verslavend:$ Als je de eerste heb gelezen wil je de rest ook lezen:$


    I totally agree with you. Heb een van de boeken gewoon in 1 dag uitgelezen. Zo verslavend xD
    Moet nu binnenkort maar eens aan, ik geloof, boek 6 beginnen....


    Stenenlikker