• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Oké, ik heb een vraagje.

    Ik en mijn vriend willen het al een tijdje doen, en afgelopen twee keren hadden we daar ook de kans voor, want er was niemand thuis en we wilden de eerste keer doen als we helemaal alleen waren.

    Nu, ik ben dan ook altijd al 's nachts bij hem (beide keren zou er 's morgens niemand thuis zijn en wilde we het 'echte' werk voor dan laten) en dan is hij wel in staat om gewoon een goede erectie te krijgen, alleen dan deden we het niet echt (ik bedoel de penetratie) omdat we niet wilden dat iemand ons zou horen, dat leek ons fijner en gemakkelijker voor de eerste keer. We hebben dus wel gewoon andere dingen gedaan om tot een hoogtepunt te komen en dat gaat allemaal prima, hij heeft dan vrijwel de hele nacht een erectie.

    Maar toen we het wilden doen toen iedereen weg was, wilde het juist niet meer lukken om 'm goed stijf te krijgen. Kan dat komen doordat we heel die tijd 's nachts al zo bezig zijn geweest, of is er meer aan de hand?

    Want de oplossing is gewoon om het maar gewoon te doen als hij gewoon wél stijf is en het echte werk niet heel de tijd uit te stellen, totdat er niemand meer in huis is.. Want zo voelt het wel eigenlijk, dat we er dan klaar voor zijn, maar het niet doen, omdat we bang zijn voor te veel geluidsoverlast. Maar is het dus normaal dat 'ie na zo'n nacht 's morgens niet meer stijf genoeg is? Want we zijn dan allebei nog wel helemaal opgewonden, alleen kan hij er natuurlijk geen controle op uitoefenen.. We vonden het allebei wel echt heel erg balen dat het dan net niet lukte en ik maakte me wel een beetje zorgen.. ):

    Ik hoop dat iemand hier iets over kan zeggen! (:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 18:13 ]

    Het kan zijn dat hij gewoon nerveus is, waardoor hij geen stijve krijgt. Hierdoor wordt hij bij de volgende keer alleen maar nerveuzer wat het dus alleen maar erger maakt. Probeer hem te kalmeren en/of wat voorwerk te doen.
    Je kunt als je 's nachts "stuff" hebt gedaan, 's ochtends gewoon weer verder hoor. Een man heeft gemiddeld een half uur rust nodig om weer te kunnen spuiten en alles. Dus daar ligt het niet aan.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 18:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Het kan zijn dat hij gewoon nerveus is, waardoor hij geen stijve krijgt. Hierdoor wordt hij bij de volgende keer alleen maar nerveuzer wat het dus alleen maar erger maakt. Probeer hem te kalmeren en/of wat voorwerk te doen.
    Je kunt als je 's nachts "stuff" hebt gedaan, 's ochtends gewoon weer verder hoor. Een man heeft gemiddeld een half uur rust nodig om weer te kunnen spuiten en alles. Dus daar ligt het niet aan.


    Ah, oké. Maar ik heb het gevoel alsof hij juist probeert te verbergen dat hij er echt wel nerveus voor is, want hij meent zelf dat dat niet zo erg is.. Terwijl ik het idee heb dat als het er écht op aan komt en we juist gaan focussen op dat het dan echt moet, omdat mensen dan weg zijn, het juist geforceerder gaat, in plaats van als het natuurlijk zou gaan als we er gewoon op dat moment aan toe zouden geven (ook al zijn er dan nog andere mensen in huis).

    Injection schreef:
    (...)

    Ah, oké. Maar ik heb het gevoel alsof hij juist probeert te verbergen dat hij er echt wel nerveus voor is, want hij meent zelf dat dat niet zo erg is.. Terwijl ik het idee heb dat als het er écht op aan komt en we juist gaan focussen op dat het dan echt moet, omdat mensen dan weg zijn, het juist geforceerder gaat, in plaats van als het natuurlijk zou gaan als we er gewoon op dat moment aan toe zouden geven (ook al zijn er dan nog andere mensen in huis).

    Volgens mij is hij gewoon nerveus en voelt hij zich te mannelijk om er eerlijk over te zijn.
    Ik had hetzelfde probleem met mijn vriend, totdat hij er een keer eerlijk over begon en ik hem er van kon verzekeren dat het niet erg was en dat het geen zaak van leven of dood was.


    I am an idiot, I move.

    Het kan komen doordat het "geforceerd" is. Kan het echt niet op andere momenten? Want dan zou ik dat proberen als ik jou was. Stop anders iets in je mond om het gekreun te dempen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Het kan komen doordat het "geforceerd" is. Kan het echt niet op andere momenten? Want dan zou ik dat proberen als ik jou was. Stop anders iets in je mond om het gekreun te dempen.


    Nou ja, in feite zijn ze hier en bij hem vrijwel altijd thuis. Maar we hebben eigenlijk besloten om dat maar te negeren voor de volgende keer dat het gewoon goed aanvoelt en het kan, omdat het toch wel vrijwel altijd zo zal zijn, en het voor de keren na de eerste keer dan ook heel de tijd niet zou kunnen. En daar zitten we allebei ook niet op te wachten, dus dan maar zorgen voor minder geluid en het gewoon doen als hij bij mij of ik bij hem blijf slapen en het gewoon als een goed moment voelt. Want die momenten voelden voor mij op de een of andere manier gewoon beter dan die keren dat iedereen in huis weg was en het meer zo was van "Oké, het moet nu. Voordat ze weer terug zijn."

    Injection schreef:
    (...)

    Nou ja, in feite zijn ze hier en bij hem vrijwel altijd thuis. Maar we hebben eigenlijk besloten om dat maar te negeren voor de volgende keer dat het gewoon goed aanvoelt en het kan, omdat het toch wel vrijwel altijd zo zal zijn, en het voor de keren na de eerste keer dan ook heel de tijd niet zou kunnen. En daar zitten we allebei ook niet op te wachten, dus dan maar zorgen voor minder geluid en het gewoon doen als hij bij mij of ik bij hem blijf slapen en het gewoon als een goed moment voelt. Want die momenten voelden voor mij op de een of andere manier gewoon beter dan die keren dat iedereen in huis weg was en het meer zo was van "Oké, het moet nu. Voordat ze weer terug zijn."

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar op een gegeven moment zou je je niet meer zo druk moeten maken over het geluid. De ouders van Nikki horen ons ook wel, maar wij horen hun ook, dus we zeggen niks over elkaar, behalve soms een paar scheve grappen.

    En natuurlijk voelt het beter als het gewoon gebeurd. Zo zou de eerste echte keer ook moeten gebeuren.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 20:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Volgens mij is hij gewoon nerveus en voelt hij zich te mannelijk om er eerlijk over te zijn.
    Ik had hetzelfde probleem met mijn vriend, totdat hij er een keer eerlijk over begon en ik hem er van kon verzekeren dat het niet erg was en dat het geen zaak van leven of dood was.


    Ja, misschien ook wel. Ik denk dat het een combinatie is van onzekerheid en het feit dat we elke keer dan een moment hebben waarop het zegmaar "moet", om het zo maar uit te leggen (niet dat de rest niet fijn is op dat moment, maar alleen het doen van de daad wil gewoon niet werken dan). Hij is volgens mij wel vrij onzeker over zichzelf, maar probeert dat altijd zo in zich te houden, en het is nog vrij moeilijk om dat uit hem te krijgen. Misschien moet ik het hem nog maar duidelijker maken, maar om zo'n moment weet ik zelf ook niet zo goed wat ik moet zeggen/doen, omdat hij zichzelf ook al gewoon zo schaamde en me niet zo goed durfde aan te kijken.

    Ah, ja, misschien nog maar eens geruststellen en gewoon voor de volgende keer een lekker muziekje opzetten en alles goed comfortabel maken (:

    Injection schreef:
    (...)

    Nou ja, in feite zijn ze hier en bij hem vrijwel altijd thuis. Maar we hebben eigenlijk besloten om dat maar te negeren voor de volgende keer dat het gewoon goed aanvoelt en het kan, omdat het toch wel vrijwel altijd zo zal zijn, en het voor de keren na de eerste keer dan ook heel de tijd niet zou kunnen. En daar zitten we allebei ook niet op te wachten, dus dan maar zorgen voor minder geluid en het gewoon doen als hij bij mij of ik bij hem blijf slapen en het gewoon als een goed moment voelt. Want die momenten voelden voor mij op de een of andere manier gewoon beter dan die keren dat iedereen in huis weg was en het meer zo was van "Oké, het moet nu. Voordat ze weer terug zijn."


    Precies, dan kun je het beter doen wanneer het goed voelt. En dan inderdaad als je bij hem blijft slapen ofzo. Trouwens, zo snel lopen ouders nou ook weer niet binnen geloof ik. ;p Maarja, je moet wel wat rekening houden met je volume.


    You are beautiful, you are love.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar op een gegeven moment zou je je niet meer zo druk moeten maken over het geluid. De ouders van Nikki horen ons ook wel, maar wij horen hun ook, dus we zeggen niks over elkaar, behalve soms een paar scheve grappen.


    Ik ben 19, hij ook. Maar ik maak me er ook niet zo'n zorgen over, dat is voor hem meer, maar dat komt omdat zijn ouders altijd raar doen over seks, al zijn hele leven. Alsof het iets vreemds of slechts is. Zo zei hij het, ieder geval. Dus vandaar dat het bij zijn ouders dan zoiets is waar je gewoon niet grappig over kunt doen.

    Maar mijn ouders zijn er wel opener over, ik denk ook niet dat zij het zo erg zullen vinden. Maar we zijn het er eigenlijk ook wel over eens dat het niet zo'n probleem moet zijn, zeker niet als het gewoon bij mij kan en als het om mijn ouders gaat. Maarja, ik denk dat we eerst misschien meer een ideaalbeeld hadden van een soort 'perfecte eerste keer' met perfecte omgeving/helemaal alleen zijn etc. Snap je? Maar misschien is dat ook wel niet het belangrijkst en hoort het er nu eenmaal bij als je nog thuis woont.

    Vast nerveus inderdaad. Mijn ex had dat toen ook en toen lukte het de eerste keren ook niet :Y)


    -

    Genius schreef:
    Vast nerveus inderdaad. Mijn ex had dat toen ook en toen lukte het de eerste keren ook niet :Y)


    Ah, oké. Nou ja, in ieder geval goed om te horen dat dat vaker voorkomt en ik niet de enige ben die dit zo ervaart. Dan zal het wel goedkomen als we gewoon het goede moment eruit pikken en de nervositeit van het hele 'de eerste keer', om het zo maar te noemen, er ook af is.

    Maar als ik vragen mag: hoe heb je hem daar dan vanaf geholpen? Nog wat tips misschien om hem meer op zijn gemak te stellen? Of gewoon ook nog wat tips in algemenere zin haha (:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 20:49 ]

    Injection schreef:
    (...)

    Ah, oké. Nou ja, in ieder geval goed om te horen dat dat vaker voorkomt en ik niet de enige ben die dit zo ervaart. Dan zal het wel goedkomen als we gewoon het goede moment eruit pikken en de nervositeit van het hele 'de eerste keer', om het zo maar te noemen, er ook af is.

    Maar als ik vragen mag: hoe heb je hem daar dan vanaf geholpen? Nog wat tips misschien om hem meer op zijn gemak te stellen? Of gewoon ook nog wat tips in algemenere zin haha (:

    Het was mijn eerste keer toen en die van hem niet. Maar hij was gewoon nerveus voor mij omdat hij het perfect wou maken voor mij. Nou dat idee moet je dus uit je hoofd zetten want perfect wordt het niet. En toen het wel lukte was de sfeer gewoon goed, het was niet zo van 'okee we gaan nu seks hebben'. Het gebeurde gewoon spontaan. En bij jullie is het dus inderdaad dat het ook spontaan moet gebeuren want als het moet dan lukt het dus niet. Het komt vanzelf, focus er maar niet gewoon teveel op ^^


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Het was mijn eerste keer toen en die van hem niet. Maar hij was gewoon nerveus voor mij omdat hij het perfect wou maken voor mij. Nou dat idee moet je dus uit je hoofd zetten want perfect wordt het niet. En toen het wel lukte was de sfeer gewoon goed, het was niet zo van 'okee we gaan nu seks hebben'. Het gebeurde gewoon spontaan. En bij jullie is het dus inderdaad dat het ook spontaan moet gebeuren want als het moet dan lukt het dus niet. Het komt vanzelf, focus er maar niet gewoon teveel op ^^


    Ja, dat heb ik nu wel door, haha (: Maar het is ook wel dat 'perfectheidsidee'. Ik weet sowieso dat hij altijd alles perfect wil doen voor mij en mij niet wil teleurstellen, want hij baalde daar ook heel erg van. Maar hij moet gewoon snappen dat het voor mij daar ook niet om gaat dat het helemaal perfect is. Maar het is op zulke momenten inderdaad wel zo'n sfeer van "de seks moet nu komen/we gaan nu seks hebben". Dat is wellicht ook wel een beetje raar en onnatuurlijk om het niet gewoon spontaan te doen en het op de momenten dat het wel spontaan kan, in te houden vanwege dat idee van mensen in huis. Maar dat willen we nu wel loslaten, dus dan zal het op den duur ook vast wel goed komen. Ook als ik jullie ideeën/tips zo hoor (:

    Nou ik kan je vertellen dat ik de eerste keer niet meteen los ging met het kreunen ofzo :Y) En anders bijt je ergens op. En als het bed kraakt dan moet je een punt vinden waarop dat minder is.


    -