• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zie niet in waarom dat niet mooi zou zijn, lol.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    Genitals zijn nooit mooi, lol. :'D Vind ik dan.


    Ik kom ook even joinen.
    Mee eens. Ik vind vrouwen in lingerie of mannen in boxer mooier dan naakt. Ik vind niets aan geslachtsdelen. Echt niet


    Miep

    DarkSavior schreef:
    Ik zie niet in waarom dat niet mooi zou zijn, lol.

    Nah, aan een teen is ook niks moois ofzo. Vind ik van geslachtsdelen ook, lol.


    ars moriendi

    Tolkienn -> Amell submissive


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik.zit altijd aan mijn vriend zijn nek. :'D


    -

    Heb denk ik mijn Fetish gevonden!! Ik houd er echt van als iemand een leuke lach heeft! ;D dan word ik echt warm :P Mijn vriend heeft dat ook, rechte tanden en ook nog eens kuiltjes in zijn wangen als ie lacht *gesmoltenplasjejolanda* En ja vaak wind dat me wel op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hm, ik vind het juist fijn als een jongen een diepe stem heeft. Ik kan echt op iemand vallen, alleen voor zijn stem. :'D En ik vind het erg leuk als iemand Engels in mijn oor fluistert. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hm, ik vind het juist fijn als een jongen een diepe stem heeft. Ik kan echt op iemand vallen, alleen voor zijn stem. :'D En ik vind het erg leuk als iemand Engels in mijn oor fluistert. :'D

    .. maar dan wel alleen als het een echte Engelsman is, niet door een Nederlander. x'D Maar dat heb ik met alle buitenlandse talen wel. Frans, Italiaans, Spaans.. Zelfs Duits klinkt geil als degene die het in je oor fluistert dat als native language spreekt. :')


    ars moriendi

    Hmm, een Engelsman die in mijn oor fluistert...
    Oops! I'm on the floor again.


    Take me to wonderland

    Fluisteren in mn oren vind ik maar niks, eigenlijk. Maar dat komt deels denk ik ook omdat ik maar 30% kan horen, dus dan kan ie fluisteren wat ie wil, maar dan roep ik eerst duizend keer: ''WAT?'' (a')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Fluisteren in mn oren vind ik maar niks, eigenlijk. Maar dat komt deels denk ik ook omdat ik maar 30% kan horen, dus dan kan ie fluisteren wat ie wil, maar dan roep ik eerst duizend keer: ''WAT?'' (a')


    Dit.

    Requille schreef:
    Fluisteren in mn oren vind ik maar niks, eigenlijk. Maar dat komt deels denk ik ook omdat ik maar 30% kan horen, dus dan kan ie fluisteren wat ie wil, maar dan roep ik eerst duizend keer: ''WAT?'' (a')


    Ik kan er totaal niet tegen als iemand tegen mij begint te fluisteren, mijn nek is heel gevoelig dus binnen de kortste keren zit ik met op getrokken schouders.


    Physics is awesome

    Oh, ik word helemaal gek als m'n vriend in m'n oor lacht/hijgt. ;x


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Oh, ik word helemaal gek als m'n vriend in m'n oor lacht/hijgt. ;x


    Als mijn vriendin aan mijn oor likt voel ik me ontzettend raar xD
    en als ik bij haar in de nek ga kussen dan wordt ze helemaal ontspannen (yeah)

    Barnabas schreef:
    Hm, ik vind het juist fijn als een jongen een diepe stem heeft. Ik kan echt op iemand vallen, alleen voor zijn stem. :'D En ik vind het erg leuk als iemand Engels in mijn oor fluistert. :'D


    Heerlijk als een jongen een diepe stem heeft, en er ook hees/opgewonden bij is.. dan heb je me... Maar echt hijgen of aan mn oor likken.. nou liever niet.
    Ik heb nog geen sex gehad, en ben al 20!. dat betekent niet dat ik het heeeel graag wil, ik ben iemand die graag wacht tot de ware. (ook vanwege cultuur)
    Met mijn ex had ik 2 maanden, hij ging wel erg snel.. terwijl ik het rustiger aan wou doen( wat hij niet snapte) Hij was niet wie ik zocht, dan ben ik achteraf blij dat ik niet meteen de bed in ben gedoken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone