• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik grijnsde licht en werd alleen maar nieuwsgieriger. Louis die verhalen over ons schreef. Dat moest ik lezen. Ik wist wel dat fans fanfic schreven, maar had er eigenlijk nooit naar gezocht of over nagedacht. En al hellemaal niet verwacht dat Louis het zelf zou schrijven. Ik boog me voorover en duwde mijn lippen achter zijn oor. 'I'm, Truly, madly, crazy, deeply in love with you' Herhaalde ik zacht. ik glimlach nog breder als Louis zelfs over Lottie begon. Nu wilde ik het al helemaal weten. Maar eerst kwam dit. Mijn handen zakten naar beneden. Ik wist dat Louis geen pijn in zijn kont had, maar ik kon het niet laten ook daar in te kneden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik wist dat ik mijn mond had moeten houden aangezien Zayn alleen maar nieuwsgierig werd. Maar snel genoeg zou hij het te horen krijgen, want zou het niet al te lang laten wachten. Met de verassing had ik hem al veel te lang in spanning gehouden en te nieuwsgierig gemaakt. Ooit was ik begonnen, omdat ik echt tot over mijn oren verliefd was op deze jongen en te bang was om het te zeggen, maar uiteindelijk was het een beetje uit de hand gelopen. Ik grijnsde toen ik zijn lippen achter mijn oor voelde. 'Am I asleep, am I awake, or somewhere in between? I can’t believe that you are here and lying next to me. Truly, madly, deeply, I am, Foolishly, completely falling for you.' Met een lieve glimlach keek ik Zayn aan. Misschien moest ik op mijn woorden letten om hem niet nog nieuwsgieriger te maken. Ik voelde zijn handen naar beneden zakken en een rilling liep door mijn lichaam toen hij het niet kon laten om ook in mijn
    in mijn kont te kneden. Met een grijns en zonder teveel moeite of beweging, wreef ik met mijn neus langs de zijne en drukte daarna mijn lippen kort op de zijne.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik grijnsde en trommelde uiteindelijk op Louis zijn billen waarna ik hem omdraaiden en hij met zijn rug in het matras lag. Mijn handen, die nog glad waren van de olie gleden over zijn borstkas en ik kriebelde over zijn onderbuik. Ik trok mijn neus op van vrolijkheid en duwde mijn lippen stevig op die van Louis. Ik kon me alle zekerheid zeggen dat ik het schattigste vriend ooit had. Kom op. Wie kon nou zeggen dat zijn vriend verhalen schreef over hun samen, nog voordat ze überhaupt iets hadden. Nee, ik vond het geweldig en voelde me vereerd. Dat fans het deden vond ik leuk. Maar Van Louis liep mijn hart over met liefde. Af en toe toen ik me echt af waar ik hem aan verdient had. Ik kon wel huilen van geluk zo erg was het. 'Ik hou zoveel van je.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    Harry Edward Styles
    Eigenlijk wilde ik helemaal niet enorm lang wachten, maar ik wist dat het meost en zei er veder niets meer over. De zweer was net een beetje terug. Al stond Serena toch op om te douchen. Ik liet me achterover op het bed vallen zodra ze met Puck de kamer uit was en gristen mijn mobiel uit mijn zak. Ik moest mijn favorieten ginger nog altijd laten weten dat Serena al twee dagen bevallen was. Ik legde mijn mobiel weer weg, toen Serena terug kwam met een aangekleden puck. 'Niet verdrinken.' grijnsde ik nog en keek naar Puck op mijn schoot. ze schopten met haar beentjes in de lucht en brabbelde vrolijk. automatisch glimlachten ik en legde ik haar op bed, waarna ik op mijn buik naar haar toe ging liggen. Ik had de neiging haar nu al woordjes te gaan leren, maar wist dat het daar nog veel en veelte vroeg voor was. Dus begon ik maar voor haar te zingen terwijl ik met haar handjes speelden.


    Serena Woods.
    Iets vrolijker dan daarnet stapte ik weer terug de badkamer binnen, waar ik eerst het water uit Puck's badje liet weglopen en 'm daarna naast de wastafel op de grond zette. Een handdoek belandde op de wastafel en ik knoopte de knoopjes van Harry's blouse een voor een open, waarna zijn blouse op de grond viel. Ik schoof de douche deur open en draaide de kraan aan, om daarna onder de heerlijk warme stralen te gaan staan. Best lang geleden dat ik zo had kunnen genieten van een douche, dat kwam omdat alles nu deels goed was. Neuriënd zeepte ik mijn haren in en het rook al direct naar de shampoo, glimlachend liet ik het er weer uit spoelen, om nog even snel mijn lichaam te wassen en daarna de kraan uit te draaien. Ik had nu gewoon zin om met Harry op bed te liggen, samen met Puck. Normaal gesproken douchte ik veel langer. Ik stapte de douche uit en sloeg de handdoek om mijn lichaam, toen ik tot de conclusie kwam dat ik lingerie en wat makkelijke kleding vergeten was. Op mijn tenen trippelde ik terug naar onze slaapkamer, waar ik Harry tegen Puck hoorde zingen. Ik slaakte een 'awh' geluidje, waarna ik de kamer in liep.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sylvesti schreef:
    Eirwen
    Ik ging rechtop zitten en vouwde mijn benen op tot kleermakerszit. Ik keek nog even de kamer rond en nam Dan van mijn ouders aan. Ik wiegde Dan zacht in mijn armen. Ik keek naar Liam en glimlachte. "Dank je dat je bent mee gegaan en bent gebleven." zei ik zacht. Ik was echt heel blij dat hij er voor me was, dat ik op iemand dichtbij kon vertrouwen. Ik zou er ook altijd voor hem zijn. Ik richtte me wat op en gaf hem een kus op wang. Ik liet me weer terug op het bed zakken en keek naar Dan. Hij keek me met stralende bruine ogen aan. Hun lichte tintje deed me ook aan hun vader denken, maar het zwarte haar hadden ze van mij. Ik aaide zacht over zijn wangetje. Hij kirde zacht, waarop Finn ook kirde. Ik glimlachte. That were my boys. Hij begon op mijn pink te sabbelen. Ik grijnsde. Ik legde Dan in het wiegje en klom uit het bed. Ik was nog wat wiebelig. Met wat steun van het bed liep ik naar de stoel waar mijn eigen kleren lagen en liep naar de badkamer om die aan te doen. Ik vond het nou niet zo prettig om hier de hele tijd half naakt te liggen in alleen zo'n ziekenhuiskleedje.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik schok op en stopten meteen met zingen toen ik wereldberoemde geluiden hoorden en zag Serena staan. even trok ik mijn wenkbrauwen op. Volgens mij had ze nog nooit zo snel gedoucht. Ik grijnsde ligt en kreeg bijna en schop in mijn gezicht van Puck, die het er duidelijk niet mee eens was dat ze niet alle aandacht meer kreeg. Dat moest ze dan vast en zeker van mij hebben. Ik pakten haar beentjes vast en wiebelde er mee. 'Kijk Puckeltje. Mama is ook weer schoon. Net als jou hè.' Ik kietelde haar buikje en ze gierden het uit van het lagen, waardoor er automatisch ook een lach op mijn gezicht kwam. 'Ser.' Begon ik en keek naar de jongen vrouw in de deuropening. 'Ik wil een kusje.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik tuitte kort mijn lippen en schudde mijn hoofd, waardoor mijn natte haren alle kanten op vlogen, eigenlijk had ik ook daar een handdoek om moeten wikkelen, want het was wel erg koud zo. Snel opende ik de klerenkast en haalde vanonderen een handdoek eruit, om deze daarna om mijn haren te doen, zo, dat merkte je al direct. De handdoek hield ik aan de bovenkant vast, zodat die niet af zou zakken, waarna ik naar het bed toeliep en mezelf erop neer liet zakken. Glimlachend trok ik Harry, met mijn vrije hand, aan zijn kraag naar me toe, om vervolgens mijn lippen op die van hem te drukken. Veel zin in aankleden had ik toch nog niet en het kon altijd nog over een paar minuutjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    De vrolijkheid en mijn glimlach zo de eerste komende tijd zeker niet verdwijnen. Eenmaal toen ik met mijn rug in het matras lag was het toch makkelijker om Zayn aan te kunnen kijken en zelf iets te kunnen doen. 'Je weet echt veel goed wat iemand nodig heeft.' zei ik waarna ik iets omhoog kwam en op mijn ellebogen steunde. Een zachte grinnik verliet mijn mond en liet me al snel weer achterover vallen, om Zayn dichter naar me toe te trekken. Ik liet mijn lippen soepel over die van hem bewegen. Het voelde keer op keer net zo geweldig. Ik had echt geluk. Zowel met hoe alles gelopen is als dat ik het beste vriendje had. Me voorstellen hoe het nu zou zijn als alles anders was gelopen, wilde ik nog geeneens meer over nadenken. Het was zo en het was perfect. De toekomstplannen zouden allemaal nog uitkomen. 'Ik hou ook heel erg veel van jou.' Er waren nu zoveel dingen die ik wilde zeggen, maar het gevoel dat -dat nog niet nodig was. Het belangrijkste kwam dadelijk vanzelf naar voren toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Ik maakte protesterende geluidjes toen Serena haar hoofd schudden en moest toekijken hoe
    Ze naar de kast liep. 'Kijk nou wat mama doet. Puck, zeg er wat van.' Piepten ik tegen het kleien meisje dat me giechelde aankeek. Ik keek op toen Serena me aan haar kraag naar me toe trok en ik zuchten goedkeurend toen ze haar lippen tegen die van mij drukten. Veel beter. Al kon het nog veel eten als ze haar handdoek af zou doen. Maar aangezien Puck nog altijd voor mijn neus lag von ik het een beetje ongepast. Ik duwde me met mijn handen omhoog en gin op mijn knieën te zitten om beter bij Serena te komen. 'Wat gaan we vandaag doen?' Mompelde ik tegen haar lippen aan. Het enige wat ik nog moest doen was Louis even sms'en. Maar aangezien hij vandaag de verassing van Zayn had, had dat geen haast.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 23:25 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    'Je zou wel moeten, want je zit nog heel lang aan me vast.' Grijnsde ik tegen Louis lippen aan, waarna ik sleept over zijn lippen heen likten. Nog een kusje gaf en hem opgewonden aankeek. 'Mag ik het nu lezen?' Vroeg ik onschuldig, met glinsterende ogen. Ik wilde echt weten wat Louis allemaal had geschreven. En natuurlijk de andere verhalen en hetgeen wat Lottie voor me had geschreven. Mijn vingers tekende figuurtjes op Louis zijn borstkas en speels beet ik op mijn lip. 'Ik pak het wel, waar ligt het?' Vroeg ik lief, om nog even extra te laten weten dat ik geen geduld had. Maar dat wist Louis allang. Ik was af en toe echt een klein kind op dat gebiedt en wilde altijd alles meteen weten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik liet mezelf achterover vallen op het bed, met Harry's lippen nog altijd tegen de mijne aan, waardoor hij automatisch mee viel, gelukkig niet op Puck. Ik sloeg mijn benen over elkaar heen en haalde mijn schouders op. 'Ik heb zin om niets te doen, alleen maar met jou en Puck te zijn.' Mompelde ik tegen zijn lippen aan, waarna ik iets voelde bij mij onderbeen. Grinnikend duwde ik Harry van me weg en ging recht overeind zitten om naar Puck te kijken, die met haar handje op mijn been aan het slaan was. 'Wat ben je nu voor stouts aan het doen, hè? Foei.' Ik bukte iets voorover om Puck vast te pakken en haar bij me op mijn buik te zetten. Ik leunde weer achterover en keek toe hoe ze met haar kleine vingertjes aan Harry's krullen trok.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    'Ik wil ook nog lang niet van je af.' Dat was echt het allerlaatste dat ik wilde, net als eraan denken dat het kon gebeuren. Een klein pruillipje trok ik toen hij me een kusje gaf en daarna opgewonden aankeek. Te snel naar mijn mening haalde hij zijn lippen van de mijne, maar dit was maar van korte duur. 'Natuurlijk mag je het nu lezen.' antwoordde ik lachend. Ik kon geen nee zeggen tegen de onschuldige manier en glinsterende ogen. Hem nog langer in spanning houden, wilde ik ook niet, dus waarom ook niet. Ik kon het niet laten om nog een klein kusje op zijn lippen te drukken. 'Je hoeft het niet te pakken.' Antwoordde ik toen waarna ik het boekje onder het kussen vandaan haalde. Vanochtend had ik het nog opgezocht en verstopt zodat Zayn het niet kon vinden. 'Je weet dat ik zo geen nee kan zeggen en alsjeblieft.' Doelend op de lieve manier waarop hij het vroeg waarna ik het boek voor zijn neus hield. Met sommige dingen leken we echt teveel op elkaar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Mijn ogen werden groot toen Louis uitiendelijk een boekje onder zijn kussen vandaan haalden. Was ik nou echt zo stom dat me dat nooit was opgevallen? En ik verschoonde toch regelmatig het bed. Ik moest moeite doen het niet meteen uit Louis zijn handen te trekken. Ik wiebelde wat heen en weer maar stopte hier al snel mee, aangezien ik nog altijd op Louis zat. 'Lees het voor?' Vroeg ik lief en liet me naast hem rollen, om vervolgens tegen hem aan te kruipen. en mijn arm en been om zijn lichaam heen te slaan. 'Alsjeblieft.' Het was niet dat ik beroert was zelf te lezen, maar het waren Louis zijn worden daar op het papier. Ik wilde het hem gewoon horen zeggen.

    Harry Styles
    Puck kon echt geen seconde zonder aandacht als ze wakker was. Dat ging nog wat worden als ze ouder werd. Dat werd dit eer vast langer dan negen maanden geen seks. 'Ik trek toch ook niet aan jou krulletjes.' het deed nog best pijn. Snel haalde ik Puck haar mini handje uit mijn haar en keek naar Serena. Puck pakten ondertussen mijn hand weer beet en begon voor de tweede keer vandaag op mijn vinger te sabbelen. en eerlijk, het voelde best raar aan. 'Mama heeft drinken, niet ik.' En dat had ze zelf ook snel genoeg door, want de traantjes verschenen al in haar ogen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    'Dit boekje ligt hier pas sinds vanmorgen aangezien ik het toen had opgezocht. Maar moest er wel gelijk voor zorgen dat je het niet door zou krijgen.' Grinnikte ik toen Zayn zijn ogen groot werden. 'Dus trek nu niet te snel de verkeerde conclusies.' Hoe dichter we eigenlijk bij de verhalen kwamen, hoe nieuwsgieriger en ongeduldiger Zayn werd. Ik vond het leuk om te zien dat hij het echt wilde weten en knik toen ook bij de zijn volgende woorden. 'Ja, waarom niet.' Antwoordde ik, drukte een kusje op zijn neus toen hij zich naast me liet rollen en sloeg mijn ene arm oom om hem heen. 'Wat wil je al eerst horen?' Het was als teken dat ik het voor zou lezen, maar wist eigenlijk niet waar te beginnen. Er stond echt van alles in en sommige dingen wist ik zo zonder boek ook nog wel te vertellen. Het boekje bladderde ik door en mijn vingers gleden over de voorbij komende foto's, wachtende op een antwoord van Zayn. Het maakte weinig uit wat hij zou zeggen, want het meeste stond er wel in.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer