• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik keek over mijn schouder naar Zayn en glimlachte. 'Je bent zeker wel perfect. Maar jou laatste woorden kloppen ook.' Deze jongen kon er niet op ingaan, want wist zeker dat hij dat wel was. Hij maakte alles speciaal en liet me dingen voelen die ik nog nooit eerder bij iemand had gevoeld. Een dag zonder hem of iets in die richting daar zou ik dan ook echt niet tegen kunnen. Ik kon er nog heel veel dingen over zeggen, maar het bleef nu wel allemaal op een ding uitkomen. Ik geef hartstikke veel om deze jongen en kon niet zonder hem. Een zacht genietend geluidje verliet mijn mond toen ik zijn lippen tegen zijn schouder voelde en zijn neus achter mijn oor begroef. Deze was ook als teken dat hij door moest vertellen. 'Dat zijn we ook, dus dat moet niet moeilijk zijn.' Ik was nieuwsgierig naar het plan, maar wist dat het niet moeilijk moest zijn. 'De teksten over ons door de loop van de jaren, maar ook de tijd van One Direction, de tijd dat we nog niet samen waren. Het zal je nog verbazen.' Antwoordde ik en piepte zacht toen hij me zachtjes begon te masseren. Maar als snel ontspande ik weer en merkte dat het hielp. Dat het meeviel en helemaal geen pijn deed.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik wist precies hoe ik dit ging aanpakken. Heel de wereld moest weten dat Louis en ik van elkaar hielden. Maar dat kwam als Louis weer helemaal de ouden was. Hij maakte me nog iets nieuwsgieriger naar de teksten die hij voor me had, maar die zou ik zo wel te zien krijgen. Ik pakten de shampoo fles en liet een grote klodder in Louis zijn haar druppelen. 'Ik was je haar en dan gaan we eruit, goed?' Mijn handen verdeelden de shampoo goed door zijn haar en een vanille geur kwam vrij. Deze shampoo zorgde er altijd voor dat Louis zijn haar altijd heerlijk rook. 'Ogen dicht.' Waarschuwde ik en spoelde zijn haar natuurlijk ook weer uit. 'Ik wil trouwens alleen dat je, je afdroogde straks.' Grijnsde ik ligt en duwde mijn neus tegen zijn wang. Al was ik waarschijnlijk degene die Louis af zou drogen en de boxers en kleding zou moeten halen. Het was even dat hij het wist.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik ging voor deze keer niet naar Zayn zijn ideeën vragen, want zou het vanzelf wel zien. Ook al zou dat waarschijnlijk pas zijn als ik weer de oude was. Maar kon er meeleven. Zijn reacties op sommige dingen wist ik al en wist zo ook dat hij nieuwsgierig was naar de verhalen en teksten. Ik ging weer recht zitten toen hij de shampoo in mijn haar liet druppelen. 'Is goed.' Was het enige wat ik zei. Op dit moment voelde ik me nog steeds nutteloos, maar zou verandering inkomen als ik weer wat kon. Braaf deed ik mijn ogen dicht na zijn woorden en opende deze weer toen ik merkte dat hij klaar was. 'Komt goed.' Ik draaide mijn hoofd toen ik zijn neus tegen mijn wang voelde en drukte er onschuldig een kusje op. 'Ik kan niet wachten tot ik weer de oude ben. Dan ben jij degene die van mij afwilt. Maar weet wel zeker dat als je zo doorgaat dat snel goed komt en binnenkort weer door het huis ren.' Ik neuriede zacht iets, alleen viel stil toen ik me iets bedacht. 'Wat is het plan voor straks eigenlijk verder?' Alles liep vandaag anders.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik grijnsde ligt. Eerste gaan we afdrogen. Dan ga ik jou verwennen, terwijl je me die teksten voorleest. Dan ga ik de lunch klaarmaken en dan zien we wel.' Somde ik op en tuiten mijn lippen om deze op die van Louis te planten. Ik nam het touwtje van de stop tussen mijn tenen en trok hem uit het bad, zodat het water weg zou lopen. Misschien moest ik die teksten zelf wel van Louis lezen, maar dat deed ik dan wel voor het masseren, want anders had ik er geen geduld voor. Wel moest ik even bedenken wat ik voor lunch zou maken, maar dat zou vast wel goed komen. We hadden altijd genoeg in huis. 'Blijf recht zitten.' Ik schoof Louis iets naar voren zodat ik uit het bad kon stappen. Snel sloe ik een handdoek om mijn middel en tilde ik de jongen uit bad om hem veilig en wel op de mat te zetten. Zachtjes kuste ik hem. Ik wist dat hij zich totaal nutteloos voelden op dit moment, maar hij moest weten dat ik graag zijn handen was en alles voor hem deed. Net zoals hem afdrogen. Ik pakten nog een handdoek en zorgde er zorgvuldig voor dat Louis geen enkele waterdruppel op zijn lichaam overhield.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Met een glimlach luisterde ik naar zijn woorden. 'Weet je dat -dat ergens toch niet zo slecht klikt.' Langzaam begon ik wel aan het idee te wennen dat ik niets mocht, maar het bleef wel vervelend. Ik kuste hem terug en glimlachte toen. Hj wist altijd wat te doen om te zorgen dat ik me toch beter voelde. Iets waar iemand tijden over deed was hem binnen een paar seconde al gelukt. De zorg nu was nu perfect, want merkte langzaam dat het toch iets beter ging. 'Ik blijf zitten.' Zei ik en deed wat te gezegd werd, zodat Zayn uit bad kon stappen. Toen ikzelf met beide benen op de grond stond, zette ik een klein stapje maar voren om mijn armen om zijn nek te kunnen slaan. Ik wist dat hij wist hoe ik erover dacht, maar het bleef moeilijk dat niet te denken. Ik keek toe hoe Zayn nog een handdoek pakte en sloot mijn ogen toen hij me afdroogde. 'Je bent te goed en lief. Dit is voor jou natuurlijk ook niet makkelijk en toch doe je alles alsof het geen enkel probleem is.' Mijn blik gleed toen zonder na te denken over mijn lichaam en schrok echt van het zien van de beurse plekken. Ik beet op mijn lip en richtte daarna mijn blik weer op Zayn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    'Het is ook geen enkel probleem.' Wees ik Louis op de feiten. Toen ik klaar was zag Ik hoe hij naar zijn lichaam keek en ik beet op mijn lip. 'Je bent nog steeds prachtig.' Zei ik stil toen hij me geschokken aankeek en snel pakten ik zijn gezicht tussen mijn handen. 'Echt waar.' Verzekerde ik hem. Het was waar en ik wilde echt dat Louis me zou geloven. Natuurlijk was hij gewoonlijk wel veel aantrekkelijk, maar hij bleef practig, ondanks dat hij zo in avatar mee kon spelen. Ik kusten hem zachtjes.
    Snel droogde ik mezelf af en sloeg de handdoek strak om mijn middel. 'Kom.' Zei ik zacht en tilde Louis weer op, om hem naar de slaapkamer te brengen. Ik legde hem op bed en ging rustig naast hem zitten.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 8:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    'Dan denk je er heel anders over dan mij.' Zei ik met een glimlach en probeerde hem te geloven. Ik zag dat het voor Zayn niet makkelijk was. 'En jij nog steeds perfect.' Deze keer keek ik hem wel recht in zijn ogen aan toen Zayn mijn gezicht tussen zijn handen pakte. 'Ik geloof je.' De woorden kwamen makkelijker uit mijn mond dan gedacht, maar de blik in zijn ogen liet hem me geloven. Ik wist dat ik eruit zag als een smurf, maar probeerde er zo weinig mogelijk nog aan te denken. Toch verscheen er een glimlach op mij n gezicht toen hij me zachtjes kuste en kuste hem terug. Ik bleef hem aanstaren en knikte langzaam. Mijn armen sloeg ik om zijn nek en drukte nog een kusje op zij wang. Eenmaal op bed kroop ik dicht tegen hem aan en toen kwamen de tranen pas echt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ergens had ik de tranen zien aankomen, maar dat maakte het er niet beter op. 'Niet doen.' Zei ik stil en trok Louis dicht tegen me aan. Straks ging ik ook nog huilen. Ik vond het verschikkelijk om Louis zo te zien en wilde dat ik alles van hem over kon nemen. Zachtjes kuste ik zijn tranen weg en het zouten vocht bleef aan mijn lippen plakken. Ik was even totaal van slag en wist niet meer wat ik kon doen om alpino's gerust te stellen. Mijn handen streelden zijn huid. Ik trok mijn eigen handdoek van mijn middel en sloeg deze om Louis zijn lichaam, zodat hij deze niet hoefde te zien. Heel zachtjes begon ik irresistible te zingen en streelden ik Louis zijn haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik beet op mijn lip, maar een zachte snik verliet toch mijn mond. 'Het spijt me.' Zei ik zo zacht dat het nauwelijks hoorbaar was. Ik wist namelijk dat mijn stem gebroken zou klinken en wist ook dat Zayn het verschrikkelijk vond om me zo te zien. Zijn actie om mijn tranen weg te kussen was lief, maar werkte bijna niet doordat er steeds nieuwe tranen over mijn wangen liepen. Ik pkrobeerde er niet aan te denken, maar aan leuke dingen. Met name de jongen naast me en zijn aanraking, want hij bleef het leukste van alles en iedereen. 'Dankjewel.' Zei ik zachtjes en drukte een kusje op zijn lippen als ik zijn handdoek om me heen voelde. De tranen liepen altijd nog over mijn wangen, maar lette er niet op. Dicht tegen Zayn aankruipen en naar zijn stem luisteren waren de twee dingen die ik wel deed. Heel langzaam werd ik dan ook iets rustiger. Zacht zong ik het refrein mee, al was dat ook het enige. Ik snapte niet hoe deze jongen het steeds voor elkaar kreeg om me rustig te krijgen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik wiegde Louis zachtjes heen en weer en stopten pas met zingen toen het liedje hellemaal klaar was. Rustig veegde ik zijn tranen weg en kuste ik hem zacht. 'Niet meer huilen.' fluisterde ik zacht. Ik wilde alles behalve dat Louis huilden. Hij moest de vrolijkste jongen op aarden zijn. Lachen en gelukkig zijn. Ik wilde niet dat hij zich lelijk of nutteloos voelden. Mijn vingers streelden zachtjes zijn wang en ik duwden mijn voorhoofd tegen die van hem. 'wat kan ik doen om je er van te overtuigen dat er niets mis met je is?' ik beet op de binnenkant van mijn wang trok Louis nog ietsje dichter naar me toe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik sloot mijn ogen en merkte hoe ik langzaam, maar zeker weer wat rustiger werd. Dat het liedje klaar as vond ik dan ook wel jammer, alleen was het niet het ergste. Zayn zijn aanwezigheid zorgde er toch het meeste voor. Mijn lippen bewogen over de zijne en kleine glimlach brak door op mijn gezicht. 'Ik probeer het.' Zei ik bijna onhoorbaar terwijl een laatste traan over mijn wang rolde. Ik hield hier ook niet van. Het liefste was ik gewoon de kleuter zonder zorgen, en degene die hij had verborg, samen met het perfecte vriendje. Alleen kon ik het niet verbergen, niet bij Zayn. Een klein kusje drukte ik op zijn lippen, en zocht met mijn hand de zijne. 'Je hoeft me niet te overtuigen. Blijf alleen bij me.' Het eerste zou op momenten als deze toch niet lukken. Mijn andere arm sloeg ik om hem heen. 'En vergeet niet dat ik van je hou.' Ik wilde deze jongen niet kwijt, ook niet net als de andere tot pas geleden. Over de andere gesproken. 'Is het eigenlijk nog nodig om de andere te vertellen wat er is gebeurd? Of niet?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik knikten langzaam. 'Ik blijf bij je.' Beloofde ik Louis. 'Voor altijd.' Ik verstrengelde onze vingers en sloot mijn ogen even. Ik was uitgeput en dat terwijl het midden op de dag was. Ik haalde langzaam mijn schouders op. Als jij dat wil. Ik denk dat Harry het wel graag wil weten.' Zei ik rustig. En Niall wist het natuurlijk al. Van Liam zelf had ik nog helemaal niets vernomen. 'Kom, jij gaat nu eerst liggen en ontspannen.' Ik maakte mezelf los van zijn greep en rolde hem op zijn buik, waarna ik de handdoek van hem afhaalden. Ik plaatsten mijn knieën aan weerszijde van zijn bovenbenen, maar ging er niet op zitten. Ik gristen de massageolie uit het nachtkastje en verspreiden het zorgvuldig over Louis zijn bovenlichaam. Ik boog me naar voren en kusten zijn schouderblad. 'Je komt er snel genoeg weer bovenop.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Het was eenvoudig om me weer te laten glimlachen, maar ook de vrolijke twinkeling in mijn ogen terug te laten keren. Zorg dat Zayn in de buurt, dan kwam alles goed. Vooral met deze woorden, wetende dat hij het meende. 'Like a dream come to life. Incredible, a sinful miracle, lyrical. And I want you to know. I, I love you like a love song, baby.' Zong ik zacht. Mijn hand legde ik tegen zijn wang. 'Volgens mij ben jij degene die hier wel wat rust kan gebruiken. Maar ik weet het niet en daarom de vraag aan jou. Al denk ik dat je gelijk heb, en zal Harry straks eens bellen.' Zei ik op alle twee de dingen. Zayn had zeker weten gelijk, Harry had het recht om het te weten en kon zo ook te weten hoe het allemaal is gegaan. 'Wat ben je van plan?' Beter had ik even kunnen wachten, want al snel genoeg werd dat duidelijk. Lachend schudde ik mijn hoofd. Deze jongen was gek, maar wist wel waar hij mee bezig was. Hij deed er echt alles aan om me te helpen en te zorgen dat ik er snel weer bovenop kwam. 'Je weet dat ik je vertrouw, dus ook met deze woorden.' Na deze woorden begon ik zacht het hele nummer Love you like a love song te zingen terwijl ik af en toe over mijn schouder keek. Van mijn instorting van net was nog weinig te zien.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Louis zijn tranen waren verdwenen en dat deed me wel goed. Mijn handen gleden soepel over Louis lichaam en ik luisterde met een glimlach naar Louis zijn stem. Ik vond altijd al dat Louis zijn stem speciaal was. Heel anders dan die van mij, uniek. Heelveel druk durfde ik niet uit te oefenen, bang dat ik Louis alsnog pijn zou doen. Al maakte de olie, dat ik veel makkelijk over zijn huid gleed. Zachtjes zong ik met hem mee, terwijl mijn handen afzakken naar zijn onderrug. 'Boo.' begon ik zachtjes. Mijn nieuwsgierigheid was toch wel groot. 'wat zijn die verhalen nou, die mensen over ons schrijven?' vroeg ik toen toch. Ik kon er niets aan doen, ik wilde het gewoon graag weten. Helemaal als het positief was. En misschien dat het Louis dan ook weer goed deed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Je kon me nu echt vergelijken met iemand die last had van stemmingswisselingen. Mijn tranen hadden plaats gemaakt voor een glimlach en genoot van Zayn zijn handen die soepel over mijn lichaam gleden.Hij kon volgens mij echt wonderen verrichten aangezien echt hielp. Rustig bleef ik door zingen terwijl ik af en toe over mijn schouder keek. Mijn glimlach werd alleen maar breder toen Zayn zacht meezong. 'Hmm.' murmelde ik en mijn blik bleef even bij hem hangen. 'Het verschilt heel erg, want het is door verschillende mensen geschreven. Er is ook aardig wat door mij ingeschreven. Ik weet dat het begon met een foto van ons van een ergens halverwege One Direction met de tekst; Wish I could freeze this moment in a frame and stay like this. Truly, madly, crazy, deeply in love with you' Antwoordde ik en vond het eigenlijk niet erg dat hij erover begon. Deze keer zou ik het gelijk vertellen. Het was alleen dat ik niet alles kon herinneren. Ik zou straks het erbij pakken om het makkelijker te maken. Het verbaasde me dat de jongens het nooit gevonden hadden. 'Ik weet nog dat Lottie er ooit iets in had geschreven. Het was eerder aan jou gericht in de hoop dat je het snel zou vinden en lezen. Maar dat is nooit gebeurd, alleen heeft ze wel een paar keer op het punt gestaan het je te geven.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer