• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Het was duidelijk. Rosalie wilde me weghebben. Ik kon hier maar slecht tegen. Als ze zich zo ging opstellen, had ze ook niet naar me toe moeten komen. Ze had kunnen weten dat dit ging gebeuren. 'Ja, ik ben er. Maar ik kan niet beloven dat Serena en of Puck niet meekomen.' Zei ik simpel. ik wist niet of Serena wel mee wilden, maar ik ging het haar niet verbieden. Als ik haar was zou ik de vrouw wel eens willen zien, waar mijn vriend een dochter mee had. 'Het is goed zo.' Ik was er wel even klaar mee en het werd er zo echt niet gezellig op. Ik dronk mijn glas leeg, pakten mijn portemonnee om geld voor alle drie de drankjes op het tafeltje te leggen en stond op. 'Zal ik onthouden. Tot zaterdag.' Ik trok mijn jas aan en boog me even over de tafel heen, naar Hailey. 'Lief zijn voor mama en tot zaterdag.' Mijn lippen duwde ik even op het kleine meisje haar slaap en ik ging weer goed staan. 'Spreek je nog wel.' Het adres had ik nog wel ergens in de brief staan. Als Rosalie die niet weg had gegooid. En anders had ik haar nummer. Ik draaide me om, stak mijn handen in mijn zakken en ging weer op weg naar huis.

    Zayn Malik
    mijn glimlach werd als maar groter en ik beet op het puntje van mijn tong. Ik pakte Louis zijn gezicht tussen mijn handen en duwde ons zachtjes achterover. 'Je bent het beste vriendje ooit.' kirde ik en drukten mijn lippen intens op die van Louis. Ik snapten niet hoe de media kon denken dat ooit een einde aan de relatie tussen ons kon komen. Ik was de gelukkigste jongen op aarde en volgens mij was onze relatie perfect. Of dat wist ik toch wel zeker. 'Ik hou van je.' Murmelde ik tegen zijn lippen aan. Deze jongen was perfect.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    'Nee begrijp ik. Ze zijn welkom.' Ik kijk hem aan. Ik glimlach kleintjes om de kus die Harry Hailey geeft en zucht even. 'Ja ik spreek je nog wel.' Ik kijk verbaasd naar het geld dat Harry neer heeft gelegd. Ik wil hem tegen houden, maar hij loopt al weg. Ik zucht diep en sta ip. Ik pak de spullen van Hailey en pak Hailey haar handje. 'Kom we gaan,' glimlach ik. I loop met Hailey samen naar buiten en zie in de verte Harry nog lopen. Volgens mij maakte ik het alleen maar erger. Met een glimlachje kijk ik opzij naar Hailey en strijk over haar hoofd heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Curlies --> Lavigna)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {Er is geen reactie meer van Mackenzie geweest...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson
    De glimlach die alleen maar groter werd, liet me weten dat het toch wel goede plannen waren. Met een vrolijke, verliefde twinkeling in mijn ogen keek ik Zayn aan. 'Het beste vriendje blijf jij, maar het is heel erg lief van je.' Kort glimlachte ik tegen zijn lippen aan en kuste hem terug. Mijn leven was al geweldig met alles wat er was gebeurd rondom One Direction. De mensen die we hadden leren en iets kon doen dat ik echt leuk vond. Maar met Zayn was het werkelijk perfect. Zonder deze jongen zou het dan ook echt niets meer zijn. 'Ik ook van jou.' Zei ik zachtjes.Ik kon niet veel zeggen, want alles zou op hetzelfde neerkomen. Ik had het perfecte vriendje. 'Er is nog een wens, die heel snel nog uit moet komen.' Zei ik, doelend op ons gesprek van eerder.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Mijn ogen werden iets groter en ik piepten enthousiast. Eigenlijk had ik nog een wens. Ooit zou ik niet alleen kinderen met deze jongen krijgen, maar ik wilde ook ooit nog eens een ring om zijn vinger schuiven. Ik zou hem nog wel vragen. Maar niet hier en nu in deze totaal niet romantische situatie. Ik zuchten gelukzalig en kuste Louis nogmaals zachtjes, waarna me iets te binnen schoot. 'Ik heb trouwens ook een verassing voor jou.' Grijnsde ik en krabbelde overeind, waarna ik Louis voorzichtig oppakten en terug op bed zetten. Ik snelden naar mijn studeerkamer. Het was gisterochtend al binnengekomen, maar ik was het door al dat gedoe met Harry en Niall helemaal vergeten. maar omdat ik nu toch aan ringen dacht. Ik trok de la open en haalde er een doosje uit met wit, blauw gestreepten stof eromheen en onze initiale. Dat was het enige wat ik leuk vond aan al dat geld. Je kon er leuke onnodige dingen mee doen. Ik hield het achter mijn rug terwijl ik terug liep en ging in kleermakerszit tegenover Louis zitten. Met een enorme glimlach drukte ik een kusje op zijn lippen. 'Gewoon omdat het kan.' Ik vond dat er niet altijd een reden hoefde te zitten achter cadeautjes. Ik toverde het doosje tevoorschijn en hield het voor Louis zijn neus, zodat hij het aan kon nemen.

    [het is een ketting, met een ring eraan, met zouis malikson erin gegraveerd. ja, sorry, wist niets anders leuks. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Mijn hand legde ik tegen Zayn zijn wang aan en zijn reactie deed me grijnzen. Ik wist zeker dat ik met deze jongen kinderen wilde, en de rest van mijn leven wilde delen. De jongen had sinds het begin zoiets speciaals dat niet te beschrijven was, en dat is door de loop der jaren steeds erger geworden. Nu kon ik echt niet meer zonder hem. 'Je weet niet half hoe bijzonder je bent.' Murmel ik tegen zijn lippen. 'Je hebt wat?' Vroeg ik met een verbaasde ondertoon en voor ik het wist, zat ik alweer op het bed. Zayn was voor knipperen mogelijk was de kamer al uitgesneld. Die jongen was lief, maar soms echt veel te gek. Nog steeds deels verbaasd staarde ik naar de deur waar Zayn nog door verdwenen was. Al snel zat hij weer in kleermakerszit tegenover me, en zijn enorme glimlach, maar ook het kusje op mijn lippen liet me grinniken. 'Of omdat je gek bent.' Grijnsde ik. Verbaasde keek ik naar het doosje dat hij tevoorschijn toverde en voor mijn neus hield, waarna ik het toch aannam. Mijn vingers gleden over het stof en initiale. Uiteindelijk opende ik het doosje en werden mijn ogen groot. 'Zayn, dit had je toch niet hoeven doen.' Zei ik zacht en mijn vingers geleden deze keer over de ketting. Dit was geweldig en de naam erin maakte het helemaal. Ik keek op en drukte mijn lippen op de zijne. 'Je bent gek, maar heel erg lief. En van mij natuurlijk.'

    ( I like it ^^ (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Woods.
    Puck begon vrolijk te kraaien toen ik haar badje tevoorschijn haalde onder de wastafel, grinnikend keek ik naar het meisje dat nu in haar handjes klapte. 'Dus je vind het wel fijn dat je in je badje mag, hè?' Volgens mij had ze dat van mij geerft, ik hield er ook van om uren onder de douche te staan. Ik zorgde er voor dat het water lauw werd en liet daarna het badje halfvol lopen. Ondertussen kleedde ik Puck alvast uit, om haar daarna op te tillen en in het badje te zetten. Direct begon ze met haar handjes op het water te slaan, waardoor ik ook helemaal nat werd, niet dat het erg was aangezien ik ook nog onder de douche moest. Ik maakte met mijn linkerhand een kommetje en gooide zo wat water over Puck's hoofdje heen, ik drukte een kusje op haar voorhoofdje. 'Hoe zou het met papa gaan, nu?' Lipbijtend keek ik op de grote klok die boven de deur hing, waaruit bleek dat Harry nog niet zo heel lang weg was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn malik
    Ik grinnikte zachtjes 'Gek op jou ja.' Ik nam de ketting uit het doosje en klikten hem open, om vervolgens om Louis zijn nek te hangen. 'Vind je hem mooi?' Vroeg ik voor de zekerheid. Het was niet dat ik hem kon terugbrengen, maar wel dat ik dan wat anders voor hem kon kopen. Want ik wilde het allerbeste en mooiste voor hem. Ik pakten zijn handen beet en zuchten gelukzalig. 'En ooit krijg je een echte ring van me.' Beloofde ik hem. Misschien verraden ik nu dat ik al een tijdje over trouwen nadacht, maar dat kon me niets schelen. en misschien deed ik het wel een beetje expres. Aangezien ik er zo wel achterkwam of Louis het wilde en ik me straks niet totaal voor schud zou zetten als ik hem echt te huwelijk vroeg. Rustig streelde ik zijn wang en planten ik mijn lippen weer op die van hem.

    Harry Edward Styles
    Ik liep langs het huis van Louis en Zayn en twijfelde of ik aan zou bellen. Ik had echt even advies van mijn beste vriend nodig. Twijfelend bleef ik even voor de deur staan, maar uiteindelijk draaide ik me om, om verder te lopen. Ik had die twee gister al genoeg lastiggevallen. Ik zuchten en stak mijn handen diep weg in mijn zakken. Het gesprek had me niet echt goed gedaan en meteen had ik nergens meer zin in. Het lopen leek wel eeuwen te duren en ik was blij toen ik eindelijk thuis was. Ooit zou ik Hailey hier ook mee naartoe nemen en haar, haar tweede huis laten zien. Ik ging even met mijn hand door mijn haren en opende de deur met de sleutel. Meteen trapten ik mijn schoenen uit en dumpten ik mijn jas op de kapstok. Ik wilde Serena haar naam roepen, maar kon me nog net op tijd inhouden. Straks lag Puck te slapen en maakte ik haar wakker. Ik keek even in de woonkamer, maar daar was niemand te bekennen. Ik zuchten en vervolgde mijn weg naar boven. Slappkamer, kamer van Puck en badkamer. Bij de laatste trof ik ze dan eindelijk aan. 'Mijn twee prinsesjes.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Glimlachend maakte ik nog een keer met mijn linkerhand een kommetje en gooide opnieuw wat water over Puck's hoofdje heen, met twinkelende oogjes keek het meisje me aan en toen ik deur beneden hoorde aaide ik over haar hoofdje heen. 'Daar zal je papa weer hebben...' Ik wierp nog een blik op de klok, wel erg snel. Ik fronste mijn wenkbrauwen, maar richtte me gauw weer terug op Puck, tot ik Harry's stem hoorde. Een zachte opgeluchte zucht verliet mijn lippen en ik keek even nog naar Puck, die haar armpjes al naar Harry uitgestoken had, ook ik keek hem terug aan. Ik wilde hem wel een kus geven, maar ik was veel te bang dat Puck dat onderuit in het badje zou glijden. 'Hoe ging het?' Viel ik dan maar gelijk met de deur in huis.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik had me natuurlijk voorbereid op deze vraag. Hij was dan ook niet erg onverwachts. Maar eerst gaf ik Serena een kus en pakte ik Puck haar handje even vast omdat ze deze naar me uitstak. Ik zuchten en ging op de badrand zitten. 'Ja, wel goed denk ik.' Ik wist eigenlijk niet of het wel goed gegaan was. even kijk ik Serena moeilijk aan en zucht weer. 'Eigenlijk ben ik er niet veel wijzer van geworden. ik, We zijn uitgenodigd voor Hailey haar verjaardag. Ik wil voogdij over Hailey zodra ik haar wat beter ken en ik vind Rosalie maar raar.' Somde ik op. Ja, ik vond haar raar. Eerst komt ze na vier jaar aanzetten met de mededeling dat ik nog een kind heb, dan eist ze dat ik een vader voor dat kind ben en dan wil ik dat, doet ze alsof ik een crimineel ben en wil ze me weg hebben. Al had ze me dan uitgenodigd en gezegd dat ik Hailey kon ophalen wanneer ik wilde. Ze leek er zelf niet erg van overtuigd. Maar misschien was ik wel gewoon degene die niet spoorden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Een 'Awh' geluid verliet mijn mond. 'Ik ben ook gek op jou.' Terwijl ik nog een blik op de ketting wierp, die Zayn om mijn nek hing, knikte ik al. 'Mooi? Maak er maar geweldig van.' Ik kroop voor de zoveelste keer gewoon weer bij Zayn op schoot en sloot mijn ogen, om vervolgens zacht nog een kusje op zijn lippen te drukken. Bij deze jongen voelde ik me geweldig en veilig. Alsof ik met gemak alles aankon. Geen problemen, niets. 'I'm in love with you and all these little things. Maar er is niets dat ik liever zou willen, Zayn.' Zei ik met een lieve glimlach. Ik wist zeker dat echt al onze dromen werkelijkheid waren of zouden worden. Het kon niet anders. Mijn lippen plaatste ik in zijn nek om daar nog een kusje te drukken, waarna ik hem weer aankeek. 'Toch geloof ik het ook nog als je me wijsmaakt dat je uit een sprookjesboek bent gestapt.' Murmel ik tegen zijn lippen.


    ( Kort maar mijn telefoon is leeg )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Woods.
    Kort haalde ik even mijn hand door zijn krullen heen, waarna ik met mijn linkerhand onder Puck's ruggetje steunde, zodat ze niet onderuit zou glijden en ik gewoon naar Harry kon kijken. 'Ik weet niet of het zo'n slim idee is als ik meega naar die verjaardag, of eerlijk gezegd, wel. Misschien kan ik met haar praten? Tenslotte hebben we beide een kind van je, oke, nee, laat maar, dat slaat natuurlijk nergens op. Ik blijf wel hier, sowieso moet er ook iemand op Puck letten. Misschien heb je dan wat meer tijd voor Hailey?' Ik wilde eerste ''dat kind'' zeggen, maar kon het uiteindelijk toch niet helemaal over mijn hart verkrijgen, dat meisje had er ook niet voor gezorgd om zo te eindigen. 'Maar, ga je niet wat te snel? Ik bedoel, je kent Hailey pas een paar minuten. Ik snap haar wel, hoor, dat ze niet direct haar kindje aan jou wilt afgeven, of nou ja wilt meegeven.' Ik wist niet of het helemaal redelijk was, wat ik nu zei, want uiteindelijk was zij er wel pas na vier jaar mee gekomen, maar dan nog, ik vond dat ze elkaar eerst maar is wat beter moesten leren kennen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik haalde mijn schouders op. 'Puck kan ook mee.' mompelde ik. Zachtjes aaide ik Puck haar hoofdje, maar mijn ogen schoten vel naar Serena na haar worden. 'Ik zei toch, nadat ik haar beter heb leren kennen. Daarbij, het is ook mijn kindje en ze heeft haar al vier jaar lang voor zichzelf gehad.' Snauw ik en sta op van de badrand. Hier had ik geen zin in. Alsof ik een of andere crimineel was die iemand zijn kind afpakten, om op te sluiten in de kleder en nooit meer terug te geven. Geirriteerd liep ik naar de slaapkamer, trok ik de dekens op en ging ik er onder liggen, om me zo helemaal te verstoppen. Het was een stomme gewoonte van me, als ik het ergens mee gehad had. Alsof de dekens alles zouden afsluiten en zolang ik niet zichtbaar was, het ook niet bij me zou komen. Ik rolde mezelf op als een bolletje, kneep mijn ogen dicht en beet hard op mijn onderlip. Als iedereen zich zo lekker tegen me wilde keren, deden ze dat maar lekker. Ik wist dat ik me enorm aanstelden en me gedroeg als een klein kind, maar dat kon me niets schelen.

    Zayn malik
    Ik grijns en in mijn hoofd vlogen er al honderden manieren voorbij voor de perfecte plek voor een aanzoek. Wat ik wist nu wel heel zeker dat die er snel zat aan te komen. 'Zegt Peter Pan.' Giechel ik zachtjes, maar de worden hadden wel voor het schaamrood op mijn kaken gezorgd. 'Of beter gezegd, prins charming' veranderde ik van gedachten. Mijn armen wikkelde ik rond Louis zijn middel en met mijn lippen nog altijd op die van hem, liet ik mezelf achterover vallen, waardoor ik Louis met me meetrok. Volgens mij kon je dit niet echt rusten noemen, voor Louis zijn lichaam. Maar zolang Louis geen problemen met het bewegen leek te hebben en geen pijn had, hoorde je mij niet piepen. Al vond ik het allemaal wel nog wat riskant.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    De jongen tegenover me keek ik met stralende ogen aan. Ik kon en zou ook nooit nee tegen hem kunnen zeggen. Niet dat -dat nodig was maar alsnog. 'Dan hebben we allebei we allebei dezelfde namen.' Zei ik grijnzend. Deze namen passen namelijk perfect bij deze jongen. 'Je bent nog schattiger zo. Al wist ik niet dat het nog mogelijk was.' Mijn handen legde ik tegen zijn borst aan. 'Dat al onze wensen mogen uitkomen.' Murmelde ik zacht tegen zijn lippen aan. Meer zouden of waren uitgekomen. Dit was gewoon perfect. Geen rust, want dat hoefde voor mij niet en de pijn leek nu wel verdwenen.

    ( ik moet naar de les)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer