• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....


    Jongens:
    - Liam James Payne • Sylvesti
    - Harry Edward Styles • DamnBieber
    - Louis William Tomlinson •
    - Zayn Javadd Malik • Malino
    - Niall James Horan • Sidestap

    Meisjes:
    - Savannah Chiara Romano • Malino
    - Mackenzie Lou Arretez • Curlies
    - Jade Rae Armana • HurtedHeart
    - Stella Madora Simpson • Pebble
    - Chiara Bella Love • DamnBieber

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal drie regels!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Room Mates:
    Zayn - Stella
    Louis - Mackenzie
    Liam - Chiara
    Niall - Savannah
    Harry - Jade

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:56 ]


    El Diablo.

    Jade Rae Armana
    "You're insecure. Don't know what for. You're turning heads when you walk trough the door' Liam zong prachtig terwijl hij op zijn gitaar speelde. Hij was zo lief voor me. Vooral aangezien ik iemand nodig had. Ik glimlachte naar Liam en zag dat hij rood werd. Het zag er wel schattig uit. Hij maakte het liedje af en ik klapte in mijn handen. 'Mooi gezongen het klinkt een stuk beter dan mij.' Zeg ik met een kleine glimlach rond mijn lippen. Ik zag Yune languit op zijn gitaar liggen. Gelukkig voor haar was ze daar klein en licht genoeg voor. Ik moest toegeven dat Liam knap was, maar ikxvoelde niet voor hem. Het kon komen dat ik me afsloot van mensen en vertrouwen geven. Ik gaf niet snel vertrouwen helemaal niet zelfs wat eigenlijk hellemaal niet aardig was van me, maar zo had ik me afgesloten van de pesterijen. Als niemand de echteik niet kende konden ze me nooit raken en dat werkte tot ik Harry weer tegen kwam. De bitch die het was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Payne
    Ik glimlachte naar haar toen ze zei dat ze het mooi vond. Ook zei ze dat het beter was dan zij. "Dat wil ik nog wel eens horen." zei ik uitdagend. Er straalde een glimlach op mijn gezicht. Ik bleef rustig tokkelen. Gewoon wat random akkoorden. Ik vond het vrij leuk. Gewoon gitaar spelen met iemand. Het katje op mijn gitaar bleef spinnen. Dat was zo lief. Ik viste even mijn mobiel uit mijn tas en nam een foto die ik op twitter zette. Daarna ging ik weer verder met tokkelen. Ik geeuwde even en bloosde weer wat. Meestal geeuwde ik aan het begin als ik begon te zingen. Mijn lichaam was dan nog niet gewent aan de drastisch omhoog en omlaag gaande zuurstof hoeveelheden dat het het op die manier probeerde op te lossen. Vaak geeuwde ik een of twee keer voor ik de hele nacht door kon. Ik haalde een hand door mijn haar en speelde verder. Mijn haar was nog niet zo lang, maar ik wilde het wel uit mijn ogen houden. Mijn ogen waren namelijk mooi, of in ieder geval dat zeiden velen, onder andere mijn moeder. Dat was ook echt een van de redenen dat ik ze eigenlijk altijd zichtbaar hield.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles-kort ik ga weg-

    "Ga je met me mee" grijns ik. Ze was zo verlegen ze moet er gewoon een keer vanaf komen. Ik trek haar dichterbij. "Kom op niet zo verlegen" feluister ik. Ik zet mijn handen op haar buik. "Ik trek mijn zwembroek aan en jij jou zwempak of bikni. Nou huphup ga je aankleden" grijns ik. Ik duw haar in de kamer en ga tegen de muur aan staan. Ik grijns ik ga Stella half naakt zien. Wie wil nou niet zo een mooi meisje met een strak lichaam en grote borsten zien.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Stella Madora Simpson.
    'Ga je met me mee?' grijnsde hij en trok me dichterbij. Ik voelde hoe mijn wangen weer zacht begonnen te gloeien en ik keek omhoog naar zijn groene ogen. 'Kom op, niet zo verlegen,' fluisterde hij. 'Ik trek mijn zwembroek aan en jij zou zwempak of bikini. Nou, hup hup, ga je aankleden,' grijnsde hij en ik knikte zachtjes. Ik moest ooit toch eens van mijn verlegenheid af komen. Hij duwde me mijn kamer in en ik sloot mijn kamerdeur achter me. Wat Jade vandaag overkomen was, hoefde mij niet te overkomen en ik draaide mijn deur voorzichtig op slot.
    Uit mijn kast viste ik mijn bikinitopje en zocht het bijpassende broekje erbij. Mijn krullende haren liet ik gewoon los over mijn schouders vallen en heel voorzichtig haalde ik mijn deur weer van het slot af, om vervolgens terug de woonkamer in te stappen. Onder mijn wimpers door keek ik of Harry er nog was, zou hij zijn zwembroek al aangetrokken hebben?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Hoelaat is het eigenlijk in de RPG?]
    Jade Rae Armana
    "Dat wil ik nog wel eens horen." Zegt hij uitdagend. Ik bevroor bijna. Tergend langzaam ontdooide ik weer behalve mijn ogen. Ik schud mijn hoofd. Hij begint te tokkelen. Ik kende de akkoorden en als ik zou willen zou ik er zo teksten op maken, maar ik zei niets. Ik zong voor niemand. Niemand. Niet als iemamd het vroeg. Soms kwam het spontaan zoals als ik kookte, maar ook als ik bijvoorbeeld als ik douchede, maar niet als iemand het vroeg. Volgens mij was het de groep acht musical. Ik kreeg de hoofdrol waarbij je moest zingen. Ik zong prachtig zoals ik altijd deed en speelde zo goed als ik kon. Ik zou zo graag later actrice willen worden, maar Harry en zij groepje waren de coullise al uit en liepen de zaal in. Tmaten in hun handen en begonnen het te gooien. Sommige waren verot. De lach galmt soms nog steeds in mijn hoog. Mijn vader, mijn moeder was toen al overleden, lachtte me uit. Diegene die me hiervoor moest beschermen en mecmoest troosten. Mijn broer was toen werken. Sindsdien zing ik nooit meer voor iemand al was het nog steeds mijn passie.
    (Flashback)
    ik stapte het podium op. De spotlight stond op mijn gezicht terwijl iker in de kleine jurk stond. Mijn donkere haren in mooie krullen over mijn schouder. We deden 10 years after happily forever after. Ik was zo gezegt Sneeuwwitje, Harry was Prince Charming en dan had je nog andere. Zoals Spiegeltje die een ontzettende homo moest zinn die hielt van roddelen. Asseparis. Fiona, een vrouw die veel bleek te praten over mode in een landje genaamt nederland. De heks en de fee en nog meer disney. Zals de dwergen die nu financieel waren. De headset aan mijn oor voor mijn mond. Ik liep naar het midden. Ik haalde adem en begon te zingen.
    Ik had het liedje zelf geschreven terwijl ik het zong. Ik pak de roos van de grond net als bij het oefenen en doe deze in mijn haar. Ik zie niets door het licht, maar als ik mijn uithaal maak zie ik iets in het licht. De tomaat raakt mijn gezicht en ik schrik waardoor ik val. Ik voel er meer. Tranen beginnen in mijn ogen te vormen als ik ze probeer te ontwijken. In de coulisen stonden ze ook al en de juffrouw was koffie halen. De lach in de zaal liet me inkrimpen. Mijn vader die eindelijk is kwam kijken naar iets wat ik deed. Inplaats van ze te stoppen lachtte hij ze toe. Hij verdedigde me niet. Of trooste me. Niets. Ik sprong van het podium af zwikte dor mijn enkel omdat ik op hakken stond en rende naar de toiletten zodra ik binnen kwam zag ik dat ik onder de tomaten zat. Helemaal rold. Ht ergste dat niemamd wat gedaan had alsof het zo normaal was. Ik viel en begon hard te huilen. Ik had troost nodig, maar niemand gaf het me. Zelfs Chiara niet, maar die werd vast tegen gehouden door Harry

    Ik kom terug. Het leek uren de flashback, maar het was enkel een seconde. 'Nee ik zing al heel lang niet meer.' Mijn plotselinge omslag kan zelfs ik merken. Mijn ogen naar de grond gericht. Yune merkt het en alsof ze het kan ruiken hups ze naar me toe en schuurt tegen mijn arm aan en likt mijn hand. Ik glimlach zwakjes.

    [@DamnBieber is het goed dat ik Harry tomaten heb laten gooien in haar flashback?]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 22:50 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    --

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 23:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne [Sorry kort]
    Ik knikte haar bemoedigent toe, maar ze deed of zei niks. Ze leeek wel bevroren. Had ik wat mis gedaan? Ik keek wat beter en zag dat de blik in haar ogen was verandert van vrolijk naar doodsbang. Lekker dan, liam. Je had een leuk meisje bang en verdrietig gemaakt terwijl je haar probeerde op te vrolijken. Lekker dan. Mijn hand schoot uit, waardoor er een vals gejank uit de gitaar kwam. Ik zette haar naast me neer en ging op mijn hurken voor Jade zitten. Ik had zo'n spijt van mijn uitdaging. Ik nam haar handen in de mijne terwijl haar katje haar aandacht opeist. Ze leek te ontvriezen toen ze zei dat ze al lang niet meer zong. "Sorry" was het enige wat ik kon zeggen. Ookal was het niet mijn schuld dat ze niet meer zong, ik had deze reactie veroorzaakt en voelde me dus ook heel erg schuldig. Iets waarvan mijn vrienden zouden zeggen dat ik het niet moest doen. "Zal ik wat drinken maken anders? Of gewoon nog wat spelen?" Ik ging op het lage salontafeltje zitten en keek haar in haar mooie ogen aan. De keus was aan haar.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles

    Ik loop vrolijk naar mijn kamer. Jammer als Jade er al is. Ik doe met een grijnd de deur open en loop door. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik Liam en Jade aan."Wat doet dat mormel hier" sis ik als ik een of andere kat zie. "Ik ben alergisch voor dieren en het is toch verboden dieren te hebben?. Dit meld ik aan de administratie" woedend draai ik me om om mijn zwembroek te pakken. Met een klap gooi ik de deur dicht. Er komt een glimlach als ik aan het bad idee denk.Met een grijns klop ik op de deur. Ik heb een badeendje meegenomen. Ik bedoel een badeendje is dat niet cool? Ik douch overigens altijd met mijn badeendje en laat het deze keer niet verpesten door een meisje. Ik moet mijn record behouden. "Ik ben het Hazz" zeg ik zachtjes in de hoop dat ze het hoort. Ze moet het gewoon horen. Ik grijns even bij het idee dat ze nu in haar bikini is en ik haar ga zien. Als ik merk dat de deur al open is doe ik het zachtje open en loop naar de badkamer.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Stella Madora Simpson.
    Toen ik merkte dat hij er nog niet was liep ik naar de badkamer en zette de douche vast aan, zodat het water vast warm kon worden. Mijn heerlijk naar vanille ruikende shampoo en crèmespoeling stond al klaar, net als mijn naar kokos ruikende showergel. Opeens realiseerde ik me wat ik ging doen. Douchen met een ontzettende goed uitziende, maar toch volledig onbekende jongen. Toch kon ik niet meer terug, ik had al ja gezegd.
    Daarbij wilde ik eigenlijk ook helemaal niet. Het voelde op de een of andere manier wel goed en spannend.
    Vlug wierp ik een blik in de spiegel en keurde mijn lichaam. Ugh, ik zag er niet uit. Ik zag er nooit uit, vond ik zelf.
    Ik stond nog met mijn rug naar de deur toegedraaid toen ik Harry's stem hoorde. 'Ik ben het, Hazz.'
    Een stiekeme glimlach gleed over mijn gezicht terwijl ik probeerde de douchekop omhoog te duwen. Ik stond op mijn tenen en kon er bijna niet meer bij, maar kreeg hem nog net een stukje omhoog voor ik de badkamer deur open hoorde gaan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Wie wil Zaynie meeten?]


    El Diablo.

    (Chiara ze is in de kamer van Liam spongebob aan het kijken)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Malik

    Na een tijdje was ik ook maar weg gegaan en ik liep nu verveeld door de gangen. Wat zal ik eens doen... Na een tijdje besluit ik om maar naar Liam te gaan, hij heeft vast nog ideeën. Dat heeft hij altijd.. Ik loop naar zijn appartement en open de deur. Hmh, hij zat dus niet in de woonkamer. Ik denk even na, maar lang duurt dat niet. Ik hoor al snel geluiden van de tv uit zijn slaapkamer, snel loop ik erheen en open de deur. Ik zie een meisje en ik grinnik even. 'Of ik zit hier fout met de slaapkamers, of dit is niet jouw slaapkamer.' lach ik en plof op het bed...


    El Diablo.

    Jade Rae Armana
    ik glimlach een beetje vreugdeloos naar liam, maar ik kon goed acteren en emoties overnemen waardoor ik gewoon een vriendelijke glimlah leek te geven. 'Je kon het niet weten. Plus het is zeker niet jou schuld.' Zeg ik wel gemeend vriendelijk. Yune klimt mijn mouw op en gaat liggen in mijn nekholte op mijn haar. Ik begreep eigenlijk niet hoe ze niet kon vallen. Dan gaat de deur open. Ik hoopte geen krullen te zien, maar helaas. Daar was Harry. "Wat doet dat mormel hier" sist hij als hij de kat ziet. Ik grom zachtjes en mijn ogen spuwen vuur. Als blikken konden doden was hij op dit moment dood. En niet een beetje ook. Misschien levend verbrand. "Ik ben alergisch voor dieren en het is toch verboden dieren te hebben?. Dit meld ik aan de administratie" Ik trek mijn wenkbrauw op. Huisdieren waren niet verboden. Ze mochten niet te veel tijd kosten te groot zijn en je moest zelf voor de spullen zorgen, maar hij was dus Allergisch wat lastig was, maar ik dacht dat hij vroeger ook een kat had. Om een of andere reden was Yune vrolijk door Harry al kon ze hem niet verstaan. Maar het diertje in mijn nekholte was altijd vrolijk als het nieuwe mensen zag.

    [Houd Harry niet heel veel van katten of doet hij dat alleen maar om jade te stangen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles

    Ik doe met een ruk de deur open. ''Stella ben je hier'' feluister ik. Natuurlijk moet ze hier zijn de douch loopt niet voor niks. Ik gooi de douche schuifers open en mijn ogen vallen bijna uit mijn oogkassen. Goed gevormde borsten ik wist niet dat ze zulke grote had. ''Mooie borsten'' stotter ik. Zij ik dat nou net serieus. ''Ik bedoel badpak'' glimlach ik. Hopenlijk heeft ze mijn faal niet gehoord door de spatters van de douche. Ik stap in de douch. ''Kunnen we niet beter in bad'' grinik ik.

    Chiara Bella Love

    Ik schrok van een deur die openging. ''Wie is daar'' sis ik. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik naar de jongen die op mijn bed ploft. ''Jij bent Liam niet. Wie ben je?'' sis ik. ''Dit is mijn kamer ja. Wat doe je hier eigenlijk'' nieuwsgierig kijk ik hem aan. Zijn goddenlijke biceps vermijden. Mijn oog blijft even hangen op zijn haar. ''Leuke kuif'' glimlach ik. ''Mijn neef zit in een band en die heeft ook een jongen met een kuif erin. Maar ik heb hem nog nooit ontmoet hoor'''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Malik

    ''Jij bent Liam niet. Wie ben je?' sist ze. Ik grinnik even door het meisje, met haar kan je wel flirten. Dat zie je zo... 'Zayn, Zayn Malik.' grijns ik en geef haar een knipoog. 'Wat is jouw naam babe?' grijns ik. ''Leuke kuif. 'Mijn neef zit in een band en die heeft ook een jongen met een kuif erin. Maar ik heb hem nog nooit ontmoet hoor''' glimlacht ze. Ik lach kort. 'Behalve als je neef Harry Styles is, kan ik niet verzekeren dat ik het ben.' grijns ik..


    El Diablo.