• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....


    Jongens:
    - Liam James Payne • Sylvesti
    - Harry Edward Styles • DamnBieber
    - Louis William Tomlinson •
    - Zayn Javadd Malik • Malino
    - Niall James Horan • Sidestap

    Meisjes:
    - Savannah Chiara Romano • Malino
    - Mackenzie Lou Arretez • Curlies
    - Jade Rae Armana • HurtedHeart
    - Stella Madora Simpson • Pebble
    - Chiara Bella Love • DamnBieber

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal drie regels!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Room Mates:
    Zayn - Stella
    Louis - Mackenzie
    Liam - Chiara
    Niall - Savannah
    Harry - Jade

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:56 ]


    El Diablo.

    [Moeten wij nu Harry en Stella tegenkomn? Zo ja dan moet je met zayn schrijven (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Malik

    Ik zie haar ogen gewoon oplichten nadat ik Starbucks heb gezegd, hield ze van Starbucks? Blijkbaar... 'Is goed.' zegt ze glimlachend en ik zie de kuiltjes, ik knik glimlachend. 'Leuke kuiltjes trouwens.' knipoog ik. Ik kon flirty zijn, maar niet té.. Al snel loopt ze naast me, richting de Starbucks. 'is dit trouwens je eerste jaar? En wat studeer je?' vraagt ze en ik kijk haar aan. 'Ik zou eigenlijk vorig jaar al gaan, maar was me vergeten in te schrijven.' zeg ik beschaamd.. 'En ik studeer zang, kunst en regie.' glimlach ik. 'jij?' vraag ik en kijk haar aan terwijl ik de Starbucks binnen loop...


    El Diablo.

    Liam Payne
    Ik zit rustig te drinken toen ik plots een bekende stem hoorde. Ik keek op en zag daar inderdaad die bekende zwarte kuif. "Zayn?!" riep ik luid, nouja, niet echt luid, maar hard genoeg om de hele starbucks te doen opkijken. Ik zwaaide naar hem... En het meisje wat hij mee had. Ik zou er niet echt van moeten opkijken. Hij was niet zo'n flirt als Harry, maar hij kon ook best flirty zijn. Ik nam nog een slok van mijn drinken. Ik hoopte niet dat ze een warme drank zouden nemen voor hier, want daar kreeg je lepeltjes bij en ze wisten hoe ik over lepels dacht.


    Bowties were never Cooler

    Stella Madora Simpson.
    'Hier heb ik geen zin in, kom, ik heb zin in chocolademelk,' glimlachte hij, mijn preek compleet negerend. Hij wachtte niet op mijn antwoord en trok me mee. Ik liet me maar meetrekken. Niet omdat ik geen zin meer had om de preek voort te zetten, maar omdat ik ook wel trek had in koffie. 'Ik ben hier met mijn vrienden en we hadden gedacht dat we allemaal dezelfde kamer hadden, maar toen kwam ik met die trut van een Jade. Ik zou nu wel willen weten met wie mijn vrienden zijn. We zijn samen een band,' glimlachte hij naar me en ik knikte. 'Oké,' antwoordde ik. 'En wie zijn je vrienden dan?' vroeg ik, geen idee over wie hij het had. Was Zayn een vriend van hem dan? Ik liet mezelf nog steeds door hem meetrekken en liep dus achter hem aan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jade Rae Armana
    'Leuke kuiltjes trouwens.' Zegt hij een beetje flirterig. Kijk dit vond ik niet erg. Flirten met complimenten, maar versieren mee zeggen we gaan samen een avontuurtje beleven in bed alsof ik zijn slaaf was. Dat kon ik niet uitstaan. Jongens die dachten dat ze alles waren. 'Ik zou eigenlijk vorig jaar al gaan, maar was me vergeten in te schrijven.' zegt hij beschaamd 'En ik studeer zang, kunst en regie.' glimlacht hij. Hij had een mooie glimlach. Hij zag er veel knapper uit met als je het mij vroeg. 'jij?' 'Dit is ook mijn eerste jaar. Ik studeer. De kunst van Acteren. Filosofie en journalistiek. Het is een rare combi, maar het is wat ik het liefste doe. Dingen uitpluizen. Mensen lezen en proberen te helpen en acteren. We lopen de Starbucks in waar een jongen met donkerblonde haren Zayns naam schreeuwt. Ik keek even snel over de jongen heen. Hij was knap dat zeker. Bruin haar. Bruine ogen. Een lief gezicht en een geboorte teken in zijn nek. Een grote moedervlek zat daar. Zayn kende dus al mensen. Vroeg me af wie hij nog meer kende.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Malik

    'Dit is ook mijn eerste jaar. Ik studeer. De kunst van Acteren. Filosofie en journalistiek. Het is een rare combi, maar het is wat ik het liefste doe. Dingen uitpluizen. Mensen lezen en proberen te helpen en acteren.' zegt ze en ik knik. 'Wow, interresant... Lijkt me wel moeilijk.' zeg ik en grinnik zacht.
    "Zayn?!" hoor ik opeens zodra we de Starbucks binnen lopen en ik grijns even. Liam... Ik draai me om en zwaai grijnzend terug. Ik loop naar zijn tafeltje en glimlach naar Jade en Liam. 'Jade, dit is Liam.. Een vriend van me. Liam, dit is Jade. Heb haar net leren kennen.' glimlach ik en plof op een stoeltje...


    El Diablo.

    Jade Rae Armana
    'Wow, interresant... Lijkt me wel moeilijk.' Zegt hij. Zo moeilijk vond ik het niet. Ik deed dingen die ik het liefste deed. Grote onderwerpen zodat ik altijd wel een baan zou krijgen. De vrouw waar ik mijn formulier had gegeven had zelf nog gezegt dat ze nog een plek zou vrijhouden bij de zanglessen aangezien ik dat ook al mijn hele leven doe. Ik weet no wel dat ik in groep 6 of 7 voor een jongen had gezongen. Al wist ik de naam niet meer. Een later werd ik door hem gepest dus dat was al geen fijne herinnering. Hij loopt naar zijn vriend toe en ik loop een tikkeltje onzeker achter hem aan. Was hij aardig. Een eikel of iets anders? Ik haatte het namelijk zelf altijd om een slechte indruk te geven aan mensen. Behalve als ik ze gewoon haatte. 'Jade, dit is Liam.. Een vriend van me. Liam, dit is Jade. Heb haar net leren kennen.' Stelt hij me voor aan de jongen die dus liam heet. Ik besluit naast hem te zitten zodat er nog een stoel naast me vrij is en steek mijn hand uit en laat een vriendelijke gemeende glimlah zien. 'Leuk je te ontmoeten Liam.' Zeg ikvriendelijk. Nu dus het moment van de waarheid. Was hij aardig of niet. De eerste woorden en houding van iemand vertellen veel over diegene. Vooral de lichaamsdeel die ik met filosofie behandel.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 14:47 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles


    '''Zayn, Louis, Niall, en Liam. Vrolijk kijk ik haar aan en trek haar de starbuck binnen. ''Kijk daar zitten Zayn en Liam. Wil je ze ontmoeten'' vragend kijk ik haar aan. Er zat nog een meisje bij maar die zat met haar rug mijn kant op tegen Liam te praten. ik trok Stella er heen en riep ''Yo Liam Zayn'' ''Stella dit zijn Liam, Zayn en'' vragend kijk ik het meisje aan maar als ik zie wie het is kijk ik haar vernietigend aan. ''Wat doe jij hier'' sis ik. Goverdomme moest nou zo juist Jade hier zitten. ''Wat doet ze hier, Zayn'' Dit ga je toch niet menen het liefst had ze nooit mijn vrienden moeten ontmoeten. ''Dit is nou mijn kamer genoot Jade'' zeg ik tegen Stella.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij en het meisje mijn kant op kwamen lopen. Ze was mooi, dat zeker. Maar als ze al door Zayn geclaimt was, of als haar persoonlijkheid tegen viel zou ik waarschijnlijk alsnog niet iets gaan proberen. Zayn stelde haar aan me voor als Jade, terwijl ze naast me ging zitten. Ik keek haar aan en schudde haar hand. "Eens gelijks." zei ik met een lieve glimlach op mijn gezicht. Op het eerste gezicht leek ze ten minste aardig. Ik nam nog een slokje frappuchino. Toen bedacht ik me dat zij nog niks hadden. "Als jullie anders koffie gaan halen hou ik wel twee plekjes bezet." Op het moment dat ik dat zei kwam er nog een bekent hoofd de starbucks binnen lopen. Ik zag dat hij ook een meisje bij zich had. Harry zou ook weer eens niet de flirt uithangen. Ik zag hem aankomen lopen. "Hey" zei ik vrolijk, maar toen zijn gezicht betrok vond ik dat toch een heel stuk minder. Wat er uit zijn mond kwam bevestigde dat hij iets echt niet leuk vond. En dat was dat Jade hier was. "Ga jij je meisje niet voorstellen, Styles?" vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Dat hij Jade niet mocht, alé dat kon gebeuren, maar het was wel wat vreemd om het meisje aan je zij niet voor te stellen. Zeker omdat hij ons wel aan haar had voorgesteld.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 9:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Jade Rae armana*
    Hij schudde mijn hand en ik glimlach vriendelijk naar hem. Ik had hem tot aardig bestempelt. Zijn lichaamstaal was Relaxed dus ik had zeker geen problemen met hem. Ik hoor de deur open en dicht gaan achter me, maar heb niet de drang om me om te draaien. ''Yo Liam Zayn'' ''Stella dit zijn Liam, Zayn en'' Hoorde ik een bekende stem zeggen. Ik zuchte en draaide me naar hem toe waardoor mijn ogen kort in die van hem boren. Damn. Waarom moest ik hem nu tegenkomen. 'Wat doet ze hier Zayn.' Zegt Harry een tikkeltje boos. 'Ik kwam Zayn tegen op de gang en hij bood mij een kopje koffie aan inplaats van in mijn kamer te lopen terwijl ik naakt ben en dan zeggen alsof ik je slaaf ben dat je morgen seks wilt.' Het kwam lief uit mijn mond maar aangezien ik naar hem keek schoten mijn ogen vuur. Ik kijk naar het meisje. Ik had haar naam kunnen opvangen. 'Leuk je te otmoeten Stella.' Zeg ik vriendelijk waarna ik opsta. 'Als jullie me nu even niet kwalijk nemen ik ga mijn koffie halen.' Zeg ik vriendelijk waarna ik naar de balie loop en mijn koffie bestel.
    [Vergissing met achternaam]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 14:48 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Malik

    ''Wat doet ze hier, Zayn'' Zegt Harry die er net bij is gekomen, en ik haal mijn schouders op. Ik wil net praten als Jade al begint, 'Ik kwam Zayn tegen op de gang en hij bood mij een kopje koffie aan inplaats van in mijn kamer te lopen terwijl ik naakt ben en dan zeggen alsof ik je slaaf ben dat je morgen seks wilt.' zegt ze en ik grinnik kort. Al snel loopt ze weg naar de balie en ik kijk weer naar Stella. 'Sup Stell.' grinnik ik. Ik kijk vervolgens naar Harry en grijns licht. 'Ze lijkt me wel leuk... En als je haar wil moet je haar niet als een slaafje behandelen.' grinnik ik...


    El Diablo.

    Stella Madora Simpson.
    Harry trok me de Starbucks binnen en een heerlijke geur van koffie drong mijn neusgaten binnen. Genietend sloot ik mijn ogen voor een seconde, maar toen hij weer sprak opende ik ze weer. 'Zayn, Louis, Niall en Liam.' Ik knikte, Zayn was dus blijkbaar wel een vriend van hem. 'Kijk daar zitten Zayn en Liam. Wil je ze ontmoeten?' Vragend keek hij me aan en ik knikte. Hij trok me erheen en riep naar zijn vrienden. 'Stella, dit zijn Liam, Zayn en...' ik zag zijn gezicht van vragend naar vernietigend gaan. 'Wat doe jij hier?' siste hij en ik keek hem even vragend aan. 'Wat doet ze hier Zayn?' ging hij verder. Ik had niet eens de tijd me vriendelijk voor te stellen aan Liam en het meisje, Zayn kende ik namelijk al. 'Dit is nou mijn kamergenote Jade,' zei Harry toen tegen me en ik knikte even, voor mijn felgroene ogen naar Jade's gezicht gleden. Ze zag er aardig uit, ik snapte niet hoe die twee nu al zo'n ruzie gekregen hadden.
    'Hey,' zei de jongen die blijkbaar Liam heette, en al gauw werd Harry gevraagd me niet eens voor te stellen.
    Jade stond op voordat Harry antwoord kon geven. 'Leuk je te ontmoeten Stella,' zei ze me vriendelijk en ik schonk haar een lieve glimlach. 'Als jullie me nu even niet kwalijk nemen ga ik mijn koffie halen.' En weg was ze.
    'Sup Stell,' grinnikte Zayn en ik lachte even kort. 'Hé Zayn.' Hij draaide zich naar Harry en grijnsde licht. 'Ze lijkt me wel leuk... En als je haar wil moet je haar niet als een slaafje behandelen,' grinnikte hij en ik deed maar net alsof ik het niet gehoord had. Vriendelijk stak ik mijn hand naar Liam uit en glimlachte naar hem. 'Stella, zoals je misschien al gehoord had,' lachte ik naar hem, mijn felgroene ogen gericht op zijn bruine.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Harry Edward Styles


    Ik barst in lachen uit en kijk haar lachend aan ''D..aacht....je....daaa....ttt...ii.kk.seks met jou wil'' serieus kijk ik haar aan. ''met een pleziertje bedoelde ik rondjes lopen bij de campus. Maar ach ja dat had ik wel zo verwacht van een meisje dat vroeg werd gepest en een dagboek heeft'' grijns ik naar haar. Hopenlijk heeft Stella niet door dat ik lieg. Ik sein naar Zayn dat hij moet ophouden met praten maar volgensmij heeft hij dat niet door. ''Bro ik wou haar niet in bed krijgen. Zo ben ik al 2 jaren niet meer'' snuif ik naar Zayn. Oke, ik lieg maar wie boeit dat? Ik kan gewoon goed liegen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Malik

    Ik kijk lachend naar Harry en schud mijn hoofd even. Het was echt een raar joch, soms... ''Bro ik wou haar niet in bed krijgen. Zo ben ik al 2 jaren niet meer'' zegt hij snuivend naar mij. Ik knik grijnzend. 'Uhhuh, en ik ben de nieuwe paus.' grijns ik sarcastisch. Hij wist dat hij niet tegen me kan liegen, ik heb hem altijd door... 'But... I will shut up.' grinnik ik... Ik leun wat achteruit en kijk om me heen....


    El Diablo.

    Jade Rae Armana
    Ik loop terug met de Ijskoffie en grom door de woorden van Harry. ''D..aacht....je....daaa....ttt...ii.kk.seks met jou wil'' Zegt hij serieus maar ik zie dat hij liegt. Ik kon dat zien aan zijn lichaamstaal. ''met een pleziertje bedoelde ik rondjes lopen bij de campus. Maar ach ja dat had ik wel zo verwacht van een meisje dat vroeg werd gepest en een dagboek heeft'' als het laatste tot me doordringt rollen mijn ogen bijna uit mijn kassen. Ik grijp hem bij zijn kraag. Ik pak mijn koffie stevig vast van de woede, maar leg hem snel op de tafel voordat hij ontploft in mijn handen. 'HEB JE MIJN DAGBOEK GELEZEN!' Schreeuw ik naar hem. Het was onmoelijk voor hem om aan mijn greep te ontsnappen. Ik stond stevig en mijn armen hielden zijn lichaam tegen de muur. 'Ken je het woord Privatie soms niet?' Vraag ik hem nog steeds boos. Mijn ogen spuwen vuur. 'Je flikt het me beide in een fucking dag. Je moet je fucking houding is laten afkoelen!' Zeg ik grommend. Dan siert een grijns mijn mond. Ik pak mijn Ijskoffie en gooi het over hem heen. De koffie laat zijn krullen uitzakken en lopen in zijn kleding. Ik was woedend en liep van hem weg maar lette op het geluid achter me. Hij deed niets. Mooi zo. Ik ging naast Zayn zitten aangezien ik Harry dan in de gaten houden. Hij zou niets bij mij flikken. Mijn gezicht word rustiger, maar ik heb geen zin meer in koffie. 'Sorry voor het verstoren van de rust.' Zeg ik vriendelijk tegen Liam Zayn en Stella. 'Het komt gewoon door hem.' Zeg ik nog even rustig, maar ik verlies hem niet meer uit het oog. De krullenbol doordrenkt met koffie.
    [Sorry ik moest Harry gewoon ondergooien met koffie.]


    I'm finally back, Finally after a Year break