• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....


    Jongens:
    - Liam James Payne • Sylvesti
    - Harry Edward Styles • DamnBieber
    - Louis William Tomlinson •
    - Zayn Javadd Malik • Malino
    - Niall James Horan • Sidestap

    Meisjes:
    - Savannah Chiara Romano • Malino
    - Mackenzie Lou Arretez • Curlies
    - Jade Rae Armana • HurtedHeart
    - Stella Madora Simpson • Pebble
    - Chiara Bella Love • DamnBieber

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal drie regels!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Room Mates:
    Zayn - Stella
    Louis - Mackenzie
    Liam - Chiara
    Niall - Savannah
    Harry - Jade

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:56 ]


    El Diablo.

    Harry Edward Styles/kort ik ga slapen-

    Ik kijk om het kiertje van de deur en haal opgelucht adem als alleen Zayn daar zit. Ik maak me snel uit de voeten hopend dat Zayn me niet ziet. Opgelucht haal ik adem als ik buiten ben en denk dan Zayn me nie heeft gezien. Ik ga snel achter een boom staan als ik Liam en Jade zie op staan in de richting van Chiara´s apartement. Slaapt Liam bij mijn nichtje? Met opgetrokken wenkbrauwen volg ik ze. Waarschijnlijk richting Liams apartement. Ik grijns even als ik zie dat het Chiara´s apartement is maar denk al snel dat Chiara Jade gaan herkennen als haar vroegere beste vriendin. Lipbijtend kom ik achter de boom vandaan. Ik kan beter richting Stella gaan. Ik ren met een snelle pas richtings Zayn s kammer en klop zachtjes aan. ''Stella, ik ben het Harry''

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 23:11 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jade Rae Armana
    Hij liep met mijn hand in die van hem naar de campus. Ik weet niet waarom maar Liam was vertrouwt. Misschien omdat hij een beetje op Jay leek. Jay was mijn oudere broer. Kon het niet uitstaan als iemand lag te huilen of pijn had. Hij pakte zijn sleutel en keek me aan. "Ga je in je eigen kamer douchen? Of wil je in de mijne douchen?" Vraagt hij. Ik kan zien dat hij er niets mee bedoelt. Ik glimlach naar hem. 'Ik douche wel in mijn appartement dan kan jij ook douchen.' Zeg ik vriendelijk. Ik kijk naar de etage. Een etage hoer dan de mijn. 'Als het uit te hand loopt hoef ik gelukkig maar een etage omhoog.' Zeg ik grinnikend. Ik druk no een kus op zijn wang als bedankje trek hem in een knuffel en loop dan weg. De trap af naar beneden. Ik pak mijn sleutel en doe hem in het slot. Ik laat mezelf in en doe de deur weer dicht. Ik kijk of Harry ergens is maar hij is nergens te bekennen. Ik ga naar mijn kamer en pak een kort spijker shortje met een groot nepgat aan de onderkant en een wit topje met ingenaaide kleine glittertjes. Het glittert niet als steentjes, maar het is de stof zelf. ik kijk naar mijn dagboek en blader erin. Ik pak mijn pen en schrijf.
    De gevoellige snaar is geraakt en ik ga op dit moment terug naar groep 7. Terug naar de pesterijen. Veroorzaakt door een iemand. Harry Styles. Alsof mijn verleden me achtervolgd en zichzelf herhaalt. De kleine aantrekkingskracht tot hem is er nog steeds net als ik schreef in de jaren van groep 7 en 8, maar ik ben slimmer als toen. Hij raakte mijn gevoellige snaar, maar ik doe niets meer. Hij heeft gewonnen. Ik doe niet normaal. Nee dat niet. Hij mag eerst echt keihard sorry zeggen, maar ik ontloop hem. Nergeer hem compleet en zoek geen contact. Ook zal dit dagboek weggaan. Er is alleen maar de kans dat er meer geheimen aan het licht. Ik ga je missen dagboek. Vaarwel ik zet er een punt achter en gooi hem in de afvalbak in de woonkamer. Er zat geen deksel op maar het kon me niet schelen. Ik loop naar de douche toe en zet hem aan. Het warme water komt neer op mijn huid en ik spring er poedelnaakt onder. Ik maak mezelf schoon was mijn haren een aantal keren en doe conditioner in. Scrub de viezigheden weg en smeer mezelf in met een lekkere crème. Ik ben ondanks dat alles snel klaar. Ik stap eruit. Droog me helemaal af en smeer me in met bodylotion. Ik doe mijn zwarte kanten Bh aan en mijn zwarte string. Het was mijn favoriete lingerie. Ik deed de rest van mijn kleding aan en kamde mijn haren. Ik boefje daarna mijn haar en liet hem over mijn schouder vallen zodat ik aan de uiteindes kon pulken. Ik pak mijn iPhone en ga op de bank zitten. Ik ga door mijn contacten en ik zie de naam Jake. Aydens broer. We waren vrienden maar meer niet. Hij wist het ook van mijn vader en ik wist dat hij nu werkte. Ik belde hem. Na drie keer overgaan neemt hij op. 'Met Jake.' Hoor ik het Britse accent aan de andere kant van de lijn. 'Hee Jake met Jade. Zou je misschien Yune voor me willen halen bij mijn vader?' Vraag ik hem. Ik was heel direct. 'Werkt hij?' Vraagt hij meteen. 'Ja. De sleutel ligt onder de plantenbak kan je haar waar ik ben brengen dan heb ik iets bij me wat me opbeurt.' Zeg ik een beetje down. 'Ik kom er zo aan met Yune. Leuk je weer te spreken, maar voordat je vader thuiskomt haal ik haar wel. Haar mandje. Haar kattenbak haar speeltjes en haar eten.' Zegt hij waarna hij bijna wilt ophangen. 'Tot zo Jake.' Zeg ik vriendelijk. 'Tot zo jade.' Zegt hij net zo vriendelijk terug waarna ik het ophangen van de hoorn hoor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stella Madora Simpson.
    Net toen ik een traan over mijn wang voelde lopen werd er zachtjes aangeklopt. 'Stella, ik ben het, Harry,' hoorde ik vanachter de deur en ik veegde ruw de traan weg. Hopelijk waren mijn ogen niet al rood aangelopen en waren ze niet glazig van de tranen. Ik liet mijn laptop opengeklapt op de bank liggen en stond op om de deur open te maken. Harry's gezicht, nog steeds volledig onder de koffie, kwam tevoorschijn.
    'Haz,' mompelde ik zachtjes bij het zien van de kullenbol. Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik tegen hem moest zeggen, ik hoopte dat hij zelf in de gaten had dat hij verkeerd bezig was en dat hij meisje niet zo moest behandelen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jade Rae Parker
    Ik hoor opeens geklop op mijn deur en ik schrik er lichtelijk van. Zou dat Jake zijn? Ik hoopte het. Ik liep naar de deur en opende hem waar ik Ayden. Ik bedoel Jake zag dtaan. Het was moeilijk voor me om hem te zien. Jake was de tweelingbroer van Ayden. Eeneiig het enige verschil was dat Ayden iets gespierder was. Hij heeft alle spullen en ik glimlach naar hem. Ik kon hem niet goed genoeg bedanken. Ik zocht naar Yune mijn lieve kitten waar ik onwijs veel van hield. Hij legde haar spullen neer op de bank even als het kattenmeeneem ding waar ik de naam niet van wist. Ik hoorde een hoge Miauw waardoor mijn hart smolt. Ik open het deurtje en Yune sprong eruit. Haar witte vacht en grijze snoetje waren zo lief samen waarvan mijn hart meteen smolt. Ze herkende me en rende meteen naar me toe. Ik pak haar op en neem haar in mijn armen. Haar kopje tegen mijn gezicht en ik voel een ruwe kattentong op mijn wang waardoor ik breed glimlach. 'Waarom heb je gehuilt?' vraagt Jake die naast me komt zitten. De spullen had hij neergelegt. 'je kent hem niet, maar ik slaap met een jongen harry in het appartement. Hij schold me uit en begon over mijn moeder.' zeg ik zacht, maar alsof ze het weet troost Yune me om met haar zachte koppie tegen mijn wang aan te gaan en mijn zoute traan op te likken. Ze nestelt tegen me aan en ik glimlach. 'bedankt voor het brengen van Yune.' zeg ik met een echte glimlach. Yune haar koppie gaat omhoog als ik haar naam zeg en gaat dan weer liggen. Zo vredig. 'Daar zijn vrienden toch voor. Ik moet nu naar mijn werk maar we bellen toch?' Vraagt hij. Ik glimlach en knik. Ik leg Yune in haar kleine mandje en knuffel Jake. Ik snuif zijn geur op. Het rook naar Jake. Een fijne geur. Hij drukt een kus op mijn wang en loopt de duer dan uit. Ik sluit de deur achter me. 'Yune.! zeg ik zachtjes. Ze springt meteen op en rent met een keer overvhaar poortjes te struikelen naar me toe. Ik glimlach. Ze was me zeker niet vergeten in een dag of twee. Ik en Aden hadden haar geleerd inceen maandje voordat hij stierf dat ze kwam als we haar riepen en dat deed ze nog steeds. Ook was ze al zinderlijk wat bijzondercwas voor haar leeftijd, maar Ayden was geweldig met Katten. Ze hadden zelf ook de moeder waardoor ik haar al ken toen haar ogen dicht zaten. Ze kende mijn stem maar als te goed. Een kleine miauw komt uit haar bekje en ik pak haar spullen om ze mee te slepen naar mijn kamer. Ik leg alles naast mijn bed zoals haar kattenbak die ik elke drie dagen verschoonde. Het trapje zodat ze het bed op kon komen en haar mandje op mijn bed zodat ik haar altijd kon zien. Haar eten en drinken bakje lag naast haar tweede mand met haar speeltjes. Zodra alles staat kijkt ze me vragend aan terwijl ze bij de deur staat. Ze was zo schattig. Ik pak eencspeeltje en steek hem in mijn zak en loop naar haar toe. Ze loopt voor me uit. Noucze rent eerder en gaat naast de bank staan. Ik til haar oo. Plof op de bank en zet haar boven op. Ze rolt zich op en ze kijkt me aan. Ik glimlach en aai haar over haar kleine koppie.
    [ ik vond de kitten op de foto zo schattig. Ik moest het diertje gewoon dopen tot het huisdier van Jade :)]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 18:43 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles

    Geiriteerd kijk ik het meisje voor me aan. ''Zullen we het voorgeval van net even vergeten'' moppelde ik en streek haar haar na achter. Ik keek even in haar ogen. Mijn ogen worden groot ze heeft zulke mooie ogen. Dit leek wel een mooi moment om haar te zoenen. Ik grinik even om mijn gedachten. ''Kom we gaan naar binnen'' vragend kijk ik het aan. Ik wacht niet op haar antwoord en duw haar naar binnen ''HupHup'' gil ik en sla op haar bil. Damn die was zacht en lekker. Dan gaan mijn gedachten weer naar Jade. Ik had goed haar gevoelige snaar geraakt. Dat komt ervan als je ruzie maakt met De Hazz


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    WindySky schreef:
    Louis William Tomlinson
    'Ik ben je nieuwe kamergenoot, inderdaad.' Ik beantwoordde haar lach met een even grote lach terug.
    'Aangenaam dan, we gaan er een leuke tijd van maken dit jaar.'
    'Ik vind het ook maar vaag dat ze jongens én meisjes in één kamer zetten. Eerste jaar, soms gaan de tijden zo snel.' Ik knikte alleen maar. 'Zo te horen ben jij Engels? Ken je nog Ierse mensen hier?' vroeg ze terwijl ze een hand haalt door haar haar. Ik schud mijn hoofd.
    'Alleen een vriend van me, maar die is vorig jaar afgestudeerd. Verder niet eigenlijk. En ja, ik ben Engels. Dat studeer ik ook. Wat ga jij doen?'



    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte kort en ging in een kleermakerszit zitten. ''Dat gaan we zeker doen, Louis.'' Ik beet even op mijn lip en herinnerde me dat ik nog van alles moest doen. Inclusief mijn ouders bellen. Ik zuchtte even geërgerd en rolde mijn ogen. Ze waren soms ook zo.. Dominant en bazig. Ik hield wel van ze en ik wist ook dat ze van mij hielden, maar soms ging het net iets té ver. ''Ach jammer. Dan moet ik er een paar zoeken.'' grijnsde ik naar hem. ''Ik studeer Engels en Politiek en Rechten. Ik wil namelijk een diplomaat worden..'' Ik haalde mijn schouders op. Sommigen mensen dachten dat ik te ver dacht, naar een wereld die onmogelijk was om voor mij te bereiken. Maar mij hoorde je nooit klagen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ik kom er zo wel aan]


    Bowties were never Cooler

    [Iemand die met jade wilt praten? En dus jade wilt storen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Iemand die met jade wilt praten? En dus jade wilt storen?]

    [Ik kom eraan. Geef me een momentje :p]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik knikte naar haar en liet haar los. Ik glimlachte wat naar haar. "Is goed. Hopelijk zie ik je snel weer." Ik kreeg een lichte blos op mijn wangen van haar kus erop en knuffel haar terug, voor ze me loslaat om te gaan douchen. Zelf loop ik een seconde later snel naar boven om voor de tweede keer vandaag te gaan douchen. "Hallo?!" riep ik het appartement binnen. Ik hoorde niks dus ik liep via mijn kamer, waar ik schone kleren pakte, door naar de badkamer. Deze keer draaide ik de deur wel op slot. Ik liet het water lopen terwijl ik me ontdeed van mijn vuile kleren. Ik zou zo wel een was inzetten. Ik stapte onder het warme water en waste alle troep van mijn lijf. Ik waste nog eens extra mijn haren, schoor me, geen meisje hield toch van een baard, en poetste mijn tanden voor ik het water weer uitzette. Ik droogde me af en deed mijn Yoshi boxer aan. Ik vond hem leuk, al moesten mensen er vaak om lachen. Vooral omdat je eigenlijk altijd als ik zat de band ervan goed kon zien. Ik trok nu weer een korte spijkerbroek aan, maar nu ook een kort overhemd met de bovenste 2 knoopjes open. Dat kon toch wel? Ik deed toch maar het tweede knoopje weer dicht en trok simpele vans aan. Ik deed mijn haar in de spiegel en keek nog even goed naar mezelf voor ik de kamer weer uitstapte. Ik pakte mijn gitaar en begon wat rideltjes te spelen in de zitkamer, maar dat begon al snel te vervelen. Misschien wilde Jade wel meedoen. Ik stond op met mijn gitaar en liep naar haar appartement, waar ik op de deur klopte en afwachtte. Hoe lang deed ze over douchen en omkleden? Geen idee.


    Bowties were never Cooler

    Stella Madora Simpson.
    'Zullen we het voorgeval van net even vergeten?' mompelde Harry en streek mijn haar naar achter. Ik knikte zacht en zag hoe zijn ogen wat verwijdde bij het zien van mijn ogen. Ik had het wel vaker, dat mensen zo reageerden op mijn ogen, of dat ze er juist of afkicken. Alsof ze dachten dat het nep was. Toch was het honderd procent echt. 'Kom, we gaan naar binnen.' Vragend keek hij me aan, maar reageerde voordat ik dat kon doen. Hij duwde me naar binnen. 'Hup hup,' gilde hij en sloeg toen mijn kont. Geschrokken keek ik omhoog naar zijn gezicht. Vond hij dat dat zomaar kon? Zonder iets te zeggen liep ik door en sloot de deur achter Harry. Ik zag dat hij nog helemaal onder de koffie zat. 'Zou je eh... Wil je misschien nog douchen? Je zit nog steeds helemaal onder de koffie.'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jade Rae Armana
    Ik grinnik door het likje op mijn neus. Ik grinnik en voel haar poortjes op mijn gezicht. Ze klimt omhoog en miauwt. Ik glimlach en open mijn ogenen zie haar koppie voor mijn gezicht en haar snorharen kriebelen op mijn voorhoofd. Ik pak haar op en zet haar op mijn hand. Mijn handen waren niet heel klein en daardoor paste ze op mijn hand. Nog net, maar ze was net iets ouder als een maand. Ik hoor iemand op de deur kloppen. Wie was dan. jake was hier al geweest. Ik zet Yune neer op de grond en loop naar de deur. Ze komt achter me aan, maar als het harry was mocht hij haar niet raken. Ik open de deur en zie Liam. 'Heey Liam.' zeg ik vriendelijk. Ik glimlach naar hem en voel iets omhoog klimmen. Yune zit bij mijn been te klauwen zonder haar nagels. Ik grinnik en hurk om haar op te pakken. Ze loopt uit mijn hand over mijn arm en op mijn schouder en klimt op mijn hoofd zoals ze altijd doet. Ik grinnik en kijk liam aan. De vreugde is weer een beetje weder gekeerd.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ik haar zag open doen. Ze zag er al een stuk beter uit. "Hey" Ik zag hoe ze een klein katje optilt, wat daarna op haar hoofd klimt. Het zag er echt heel lief uit. Ik drukte een kusje op haar wang. "Je ziet er werkelijk waar prachtig uit." Ik glimlachte en tilde mijn gitaar een stukje op. "Mag ik binnen komen? Dat we misschien samen kunnen spelen? Ik gitaar en jij zang?" Ze zag er wel uit alsof ze goed kon zingen. Het katje ging met zijn pootje naar me toe en ik aaide even over zijn hoofdje. Het was echt heel zacht. Ik liet mijn hand via haar haar zakken en liet hem toen weer naast me hangen. Ik was niet de zekerste jongen rond de meisjes, maar ik was ten minste geen player. Ik hield niet van players. Als je een meisje echt leuk vond, dumpte je haar toch neit zomaar? En als je haar neit leuk vond doe je toch geen moeite? Ik snapte dat gewoon niet en ik was blij dat ik het ook nooit zou gaan snappen.


    Bowties were never Cooler

    Jade Rae Armana
    Ik glimlachte naar hem dat hij dat dat ik er mooi uitzag. "Mag ik binnen komen? Dat we misschien samen kunnen spelen? Ik gitaar en jij zang?" Ik laat hem erlangs en doe de deur dicht om in de woonkamer te gaan zitten. Yune steekt haar pootje naar hem uit. Dat doet ze altijd als ze nieuwe mensen ziet. Liam aait haar en ik hoor een zacht gespin. Ik zet haar neer op de bank en ze springt naar een kussen en gaat er op liggen. Ik kijkchem aan en schud mijn hoofd. 'Ik zing niet.' zeg ik. Oke ik loog. Ik hield van zingen, maar ik deed het biet voor mensen. Nooit en Liam was zeker geen uitzondering. Niemand was dat. Alleen Yune Jay en Ayden mochten het horen. Dat komt omdat ze het soms hoorde als ik onder de doiche zat. Of ze hoorde me neurien. Of zacht meezingen met een liejde, maar ik kon niet voor mensen zingen. Dat kon ik gewoon niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Payne
    Ik liep achter haar aan naar binnen met een beetje beteuterde blik op mijn gezicht, die ik toch weer inruilde voor een glimlach zodra ik naast haar ging zitten. Ik begon te tokkelen en speelde zonder er eigenlijk over na te denken What Makes You Beautiful. Ik vond het een leuk nummer, zeker omdat ik haar wilde opvrolijken. Ik keek naar haar met een glimlach en zong zacht mee. "You're insecure. Don't know what for. You're turning heads when you walk trough the door." Haar kitten kroop nu op mijn gitaar en bleef daar liggen terwijl het zacht spinde. Ik bleef dus maar zingen en spelen terwijl ik naar Jade keek. Ze was echt heel erg mooi. Een schoonheid die je niet vaak tegen kwam. Daarbij leek het wel of ze dat niet zo goed door had, wat waarschijnlijk ook door Harry kwam, en ze was echt aardig. Ja, ik had mezelf nog zo belooft niet verlieft te worden op uni, maar nu begon ik toch voor haar te vallen. Bij die gedachte bloosde ik knalrood, maar toch probeerde ik zo onopvallend mogelijk het liedje af te maken.


    Bowties were never Cooler