• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....


    Jongens:
    - Liam James Payne • Sylvesti
    - Harry Edward Styles • DamnBieber
    - Louis William Tomlinson •
    - Zayn Javadd Malik • Malino
    - Niall James Horan • Sidestap

    Meisjes:
    - Savannah Chiara Romano • Malino
    - Mackenzie Lou Arretez • Curlies
    - Jade Rae Armana • HurtedHeart
    - Stella Madora Simpson • Pebble
    - Chiara Bella Love • DamnBieber

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal drie regels!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Room Mates:
    Zayn - Stella
    Louis - Mackenzie
    Liam - Chiara
    Niall - Savannah
    Harry - Jade

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:56 ]


    El Diablo.

    Stella Madora Simpson.
    Verbaasd en met mijn mond een klein stukje open gevallen bekeek ik de situatie tussen Jade en Harry. Ik vond de reactie van Jade redelijk en als ik in haar schoenen had gestaan had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan, maar toch had ik enigszins wat medelijden met Harry. Hij zag er zo zielig uit met de koffie en ijsklontjes in zijn krullen. Ach, ik had veel te snel medelijden! Nadat ik Liam's hand geschud had liep ik naar Jade toe. 'You go girl,' fluisterde ik glimlachend in haar oor. 'Maar ik ga hem toch even helpen met schoonmaken, hij ziet er zo zielig uit.' Grinnikend stapte ik naar Harry toe en greep voorzichtig zijn kleffe hand, die plakte van de koffie.
    'Kom op, we gaan je schoonmaken,' glimlachte ik naar de jongen en trok hem mee de Starbucks uit, terug naar het appartementencomplex. Ik trok hem mee de lift in en nam hem mee naar mijn appartement, waar ik hem de badkamer in loodste en hem hielp met de ijsklontjes uit zijn haar vissen. 'Dat komt ervan als je in meisjes spullen gaat zitten,' grinnikte ik naar de jongen. 'Als ik jou was, dan zou ik niet meer zo flirten met ieder vrouwelijk wezen dat ik tegenkwam.' Ik wees hem de douche en liep de badkamer weer uit, waarna ik een shirt en een broek van Zayn uit zijn kast viste. Hopelijk vond hij dat niet erg, Harry was een vriend van hem toch?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Harry Edward Styles


    Woest ren ik weer terug naar de Starbucks. ''Ik weet alleen dat je gepest werd door een jongen genaamd Harry Styles EN TOEVALLIG BEN IK DAT'' gil ik naar het meisje voor me. ''Geen worden dat je word gepest want je bent dik en lelijk en het zal altijd zo blijven'' sis ik naar haar. ''Ik zal ervoor zorgen dat iedereen jou zal haten op deze campus. Zo hoe gaat het eigenlijk met je vader en je moeder.'' Vragend keek ik haar aan. Ik wist sowieso al dat ze dood waren want ik had verder gelezen. ''Oow, sorry die zijn dood toch'' lach ik schamper naar haar. Ik sla normaal geen meiden maar deze heeft het verdiend. Ik loop naar haar toe en geef haar een klap in haar gezitch. Ik pak mijn chocolademelk die ik ondertussen al gehaald had en gooide het op haar haren ''In Ya Face bitch''. Ik ren in een snel tempo naar de wc en sluit het hokje daarna meteen geen mogelijkheid dat ze me hier uit zal vissen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 20:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Oh, ik had net wat eerder gereageerd met Stella...]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jade Rae Parker
    Ik glimlach vreugdeloos naar Stella en ze loopt weg met harry. Ik was eigenlijk wel opgelucht. ''Ik weet alleen dat je gepest werd door een jongen genaamd Harry Styles EN TOEVALLIG BEN IK DAT'' gilt hij naar me. Daar herken ik hem dus van. Hij was diegene die mijn leven een hel maakte. De redens dat ik hem haatte werden steeds groter ''Geen worden dat je word gepest want je bent dik en lelijk en het zal altijd zo blijven'' Weer deed het me niets. Ik was er hard genoeg voor. Mijn gezicht veranderde niet. Ik keek hem minachtend aan. ''Ik zal ervoor zorgen dat iedereen jou zal haten op deze campus. Zo hoe gaat het eigenlijk met je vader en je moeder.'' Het laatste was de gevoellige snaar voor me. ''Oow, sorry die zijn dood toch'' lacht hij minachtend. Ik wou hem aanvallen, maar ik deed niets. Ik was versteend. mijn moeders dood mijn vaders klappen. Tranen vormen zich in mijn ogen, maar de klap die hij me wou geven hou ik tegen. Ik doe niets met hem. hij was lager dan laag gegaan. 'Bedankt voor het ophalen van die herinnering.' zeg ik zacht. 'Mijn vader leeeft nog en sloeg me sinds gisteren iedere dag. Mijn moeder is vroeg overleden en mijn broer en vriendje zijn een maandje geleden gestorven door een bomberdement in afghanistan. ze waren uitgezonden voor een vredesmissie het evacueren van vluchtelingen. ze zeiden dat het veilig waren, maar ik verloor de twee mensen waar ik het meest van hield in mijn leven.' Zeg ik rustig tegen de krullebol. De tranen lopen ongecontroleert over mijn wangen. 'Bedankt voor het schenden van mijn privatie.'Zeg ik vreugdeloos. Ik laat hem los. De chocolademelk in mijn haren boeide me niet, maar ik Liet harry los zonder iets te doen en liep weg. Ik kon een snik niet laten en liet mijn schouders ongecontrolleerd op en neer gaan waarna ik de winkel uitloop. Ik begin te rennen en stop onder een boom en ga er zitten. Ik rol mezelf op en begin te hulen. Alles kwam eruit.
    [Ik heb haar harry laten tegenhouden als je het niet erg vond.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Rae Parker
    Ik glimlach vreugdeloos naar Stella en ze loopt weg met harry. Ik was eigenlijk wel opgelucht. ''Ik weet alleen dat je gepest werd door een jongen genaamd Harry Styles EN TOEVALLIG BEN IK DAT'' gilt hij naar me. Daar herken ik hem dus van. Hij was diegene die mijn leven een hel maakte. De redens dat ik hem haatte werden steeds groter ''Geen worden dat je word gepest want je bent dik en lelijk en het zal altijd zo blijven'' Weer deed het me niets. Ik was er hard genoeg voor. Mijn gezicht veranderde niet. Ik keek hem minachtend aan. ''Ik zal ervoor zorgen dat iedereen jou zal haten op deze campus. Zo hoe gaat het eigenlijk met je vader en je moeder.'' Het laatste was de gevoellige snaar voor me. ''Oow, sorry die zijn dood toch'' lacht hij minachtend. Ik wou hem aanvallen, maar ik deed niets. Ik was versteend. mijn moeders dood mijn vaders klappen. Tranen vormen zich in mijn ogen, maar de klap die hij me wou geven hou ik tegen. Ik doe niets met hem. hij was lager dan laag gegaan. 'Bedankt voor het ophalen van die herinnering.' zeg ik zacht. 'Mijn vader leeeft nog en sloeg me sinds gisteren iedere dag. Mijn moeder is vroeg overleden en mijn broer en vriendje zijn een maandje geleden gestorven door een bomberdement in afghanistan. ze waren uitgezonden voor een vredesmissie het evacueren van vluchtelingen. ze zeiden dat het veilig waren, maar ik verloor de twee mensen waar ik het meest van hield in mijn leven.' Zeg ik rustig tegen de krullebol. De tranen lopen ongecontroleert over mijn wangen. 'Bedankt voor het schenden van mijn privatie.'Zeg ik vreugdeloos. Ik laat hem los. De chocolademelk in mijn haren boeide me niet, maar ik Liet harry los zonder iets te doen en liep weg. Ik kon een snik niet laten en liet mijn schouders ongecontrolleerd op en neer gaan waarna ik de winkel uitloop. Ik begin te rennen en stop onder een boom en ga er zitten. Ik rol mezelf op en begin te hulen. Alles kwam eruit.
    [Ik heb haar harry laten tegenhouden als je het niet erg vond.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Payne
    Ik kijk stil toe naar hoe Harry en Jade naar elkaar gillen. Ik vond dit soort ruzies echt verschrikkelijk. Toch hield ik me maar stil. Ik wilde hier niet in verstrikt raken. Ik keek even naar Zayn. Opeens vloog er koffie over de tafel over Harry heen. Voor zover ik had gehoord had hij het wel verdient. Harry snelde al vloekend weg. Ik zette de koffie van Jade weg en keek haar na terwijl ze wegrende. Ik keek even naar Zayn of hij haar achterna zou gaan, maar ik deed het toch maar zelf. Ik stond op en rende achter haar aan. Ik zag hoe zij onder een boom neerviel. rustig liep ik het laatste stukje en ik trok haar omhoog in mijn armen. "Rustig maar. Je bent niet alleen." zei ik zacht tegen haar. Ik vond het niet erg dat ik nu ook helemaal onder zat. Kleren kon je wassen, dit moest nu. Ik wilde niet dat dit meisje hier ten onder aan zou gaan. Ik trok haar nog wat dichter tegen me aan en aaide over haar rug en hoofd. Ik drukte zacht mijn lippen op haar kruin voor ik haar weer dicht tegen me aan hield. Alles moest er gewoon uit, dat wist ik wel, maar ik vond het alsnog verschrikkelijk om haar zo te zien.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 21:06 ]


    Bowties were never Cooler

    [Jade is naar buitengerent en onder een boom gaan liggen dus Liam kan haar eigenlijk niet knuffelen S:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Aangepast. Hij doet het alsnog :p]


    Bowties were never Cooler

    Jade Rae Armana
    Ik voel hoe iemand naast me is. Eerst denk ik dat het harry is dat het harry is dat hij me de grond in komt trappen. Dat deed hij vroeger wel. Als ik zat in een hoekje ze dede altijd wel dingen met me. Of bonden me vast aan een boom zodat ik niet naar binnen mocht en de leraar boos op me werd. Anders gooide ze wel iets anders op me, maar diegene kwam naast me zitten en tilde me omhoog in zijn armen.Dit was harry niet. "Rustig maar. Je bent niet alleen." Zegt de rustgevende stem die ik herken. Liam Ik kruip tegen hem aan en laat de tranen vloeien terwijl ijn schouders nogsteeds ongeontroleeert op en neer gaan. Harry had me zojuist gebroken en niet een beetje ook. Met alleen de naam jay Ayden of moeder kon je me al in laten storten. gewoon omdat dood gevoellig bij me ligt. Hij trekt me op en streelt door mijn haren en rug. Hij kust mijn kruin, maar ik weet dat hij het goed bedoelt. Het is eigenlijk wel rustgevend. Hij houd me gewoon dicht bij zich. Mijn schouders gaan nog steeds ongecontrolleerd op en neeren snikken komen uit mijn mond. Tranen maken zijn shirt helemaal nat waardoor ik me schuldig begin te voelen. 'Dankje.' Fluister ik aangezien als ik normaal zou praten mijn stem meerdere malen zou overslaan. De tranen stromen nog steeds als ik nadenk dat Ayden me vroeger ook vast zou houden als ik hem nodig had. Hoe Yune dan op mijn korst lag en ik op zijn benen. Dat waren mijn beste herinneringen. Het klonk raar, maar de kleinste dingen herinnerde ik het beste...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stella Madora Simpson.
    Toen ik weer bij de badkamer aankwam met Zayn's kleren in mijn handen verwachtte ik alles, behalve het feit dat Harry weer vertrokken was. Met een zucht draaide ik me weer om en hing Zayn's kleren weer terug, waarna ik de koffieresten van de vloer en wastafel schoonmaakte en me op de bank liet ploffen met mijn Macbook Pro. Ik wachtte tot het ding opgestart was en tikte mijn wachtwoord in, waarna mijn achtergrond tevoorschijn popte. Een foto van mij en mijn drie jaar oudere broer Nathan. Hij was een paar weken voor het ongeluk genomen.
    We stonden er beiden met een enorme glimlach op. Hij met zijn armen om me heen en beiden een enorme glimlach op onze gezichten. Hij had dezelfde felgroene ogen als de mijne, maar net een tikje donkerder. We leken sprekend op elkaar, vandaar dat het zo moeilijk voor me was hem los te laten. Elke keer dat ik in de spiegel keek werd ik aan hem herinnerd. Tranen prikten in mijn ogen terwijl ik naar mijn achtergrond keek en ik glimlachte door mijn tranen heen. 'Ik mis je Nath,' fluisterde ik naar zijn gezicht, wetend dat hij niet zou antwoorden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam Payne
    Ik hield haar vast tot ze iets minder schokte. Mijn armen liet ik om haar heen liggen. Ze zei dank je, maar had het er duidelijk nog heel erg moeilijk mee. Ik gaf haar nog een kus op haar voorhoofd. Gewoon om te laten zien dat ik haar echt geen pijn wilde doen. "Als je niet bij hem wil slapen kom je anders maar in mijn bed liggen. Ik neem de bank wel." Mijn rug zou eraan gaan op de bank, maar zo kon het natuurlijk niet verder. Als Harry echt zo tegen haar zou blijven doen zou ik het melden bij de school. Ik hield haar iets van me af, maar niet genoeg om het geen knuffel meer te noemen. Ze zag er niet uit. "Zullen we anders terug gaan naar de campus. Dan kan je douchen en wat schoons en droogs aantrekken. Als je niet je eigen kamer in wil kan je ook wel iets van mij lenen." Ik had genoeg bij me en ik kreeg ze vast wel weer terug, maar ze zag er nu uit als een zielig hoopje ellende. Iets wat zij denk ik niet wilde uitstralen. Ook kon je beter je vieze kleren direct in water zetten, anders gingen de chocolade vlekken er nooit meer uit.


    Bowties were never Cooler

    Jade Rae Armana
    "Als je niet bij hem wil slapen kom je anders maar in mijn bed liggen. Ik neem de bank wel." Zegt hij nadat zijn kus op mijn voorhoofd komt. Ik schud mijn hoofd dat kon ik niet doen al was harry een gemenerik. Ik zou een slot instaleren dat was zeker. "Zullen we anders terug gaan naar de campus. Dan kan je douchen en wat schoons en droogs aantrekken. Als je niet je eigen kamer in wil kan je ook wel iets van mij lenen." Ik glimlach en knik. Ik had geen make-up op. Ik was meestal o de naturel. 'Ik kan dat niet van je aannemen wat je ook zegt ik slaap op mijn eigen kamer.' Zeg ik dankbaar terwijl ik mijn ogen droog. Ik duw mezelf overeind en trek hem omhoog waarna ik hem knuffel. Ik druk voorzichtig een kusje op zijn wang. gewoon vriendschappelijk. 'Bedankt.' zeg ik met een kleine glimlach. Ik meende het toen ik het zei. 'Ik red het vast wel met harry. Ik maak een slot ofzo zodat hij mijn kamer niet inkan. Zoals een fietsketting.' zeg ik met een kleine grinnik ik zag het al voor me. Mijn hele kamer onder de kettingen zodat harry niet naar binnen kon of iets in die richting. Ik zou ze ook meenemen naar de badkamer zodat hij er niet inkon als ik bijvoorbeeld aan het douchen was. Ik vond nu douchen trouwens wel een goed idee...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Iemand naar Stella?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam Payne
    Ik knikte even toen ze haar hoofd schudde. Ik snapte ook wel weer dat ze op haar eigen kamer wilde slapen. Ze zei dat ze het niet kon aannemen. Dan zou ik ook niet aandringen. Daat was irritant en ik wist het. Ik bloosde een beetje toen ik van haar een kusje op mijn wang kreeg. Nee, Liam, niks gaan denken nu. Ik grinnekte zacht. "Volgens mij zit er op de badkamer gewoon een slot hoor. Ik ben gewoon een te grote idioot om die erop te doen." Ik haalde een hand door mijn haren en keek haar wat beschaamt aan. Waarom moest ik daar nou weer over beginnen? Ik pakte onschuldig haar hand en begon rustig richting de campus te lopen. Ik wilde ook wel even douchen, alweer, maar in ieder geval wel schone kleren aan doen. Ik zat namelijk ook onder de chocolademelk en de tranen, al waren het bij mij vooral tranen. Ik zag de campus gebouwen alweer liggen. Waarschijnlijk was Chiara nog steeds ergens anders en anders zou ze vast niet naakt rondlopen. Zij wist nu wel dat ik ook in het appartement leefde. Ik rommelde wat in mijn broekzak opzoek naar de sleutel. Ik moest er echt een sleutelhanger aan hangen. Die sleutel zou ik namelijk echt nog eens kwijtraken. "Ga je in je eigen kamer douchen? Of wil je in de mijne douchen?" Ik zou echt niks proberen ofzo. Zo was ik nou eenmaal niet.


    Bowties were never Cooler

    Chiara Bella Love


    Geiriteerd zit ik spongebob te kijken. Mijn oude kamergenoot wil ik dus nooit meer spreken. ''KUNNEN WE KINDEREN WE KINDEREN AHAII KAPITEIN IK HOOR HET NIET. JAAA KAPITEIN OHOOOO. HIJ WOONT IN EEN ANNANAS DIEP IN DE ZEE. SPONGEBOB SQUEARPANTS. HIJ IS ZO GEEL ALS EEN KASSOUFLEE. SPONGEBOB SQUEARPANTS. JA IEDEREEN WEET WAT VOOR MAFKEES HET IS. SPONGEBOB SQUAREPANTS. DIE VIERKANTE VRIEND IS ZO GEK ALS EEN VIS'' ik kijk faschineerend naar het progamma als ik de deur hoor opengaan. ''Wie is daar'' gil ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,