• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mickey Smith
    Ik vind het lief hoe Louis en Eleanor samen doen, maar ik ben ook wel jaloers. Had ik maar zo'n jongen naast me staan. Had ik die jongen maar naast me staan. Als ze weg is en ik mijn handen voor mijn mond heb geslagen om mijn geratel te stoppen luister ik naar de jongen die nu tegenover me begint te ratelen. Ik glimlach als hij vertelt dat wij samen zouden slapen. Nee, Mickey. Haal je nog steeds maar niks in je hoofd. Hij is je coach en bezet. Hij begint dan over zijn eigen gedrag. Blijkbaar was hij het zo'n druk kind als ik. Ik krijg mijn glimlach weer terug. Als hij mijn handen weghaald moet ik moeite doen niet direct weer door te ratelen. Over gewoon van alles wat er in mijn hoofd opkomt. Hij vraagt me wat mijn verwachtingen zijn. "Ik heb echt geen idee." zei ik terwijl ik mijn schouders ophaalde. "Ik zou het leuk vinden om te kunnen laten zien hoe verschillend Luke en ik zijn. Maar vooral wil ik het gewoon leuk hebben. Ik hou van gezelligheid, maar dat heb je denk ik al gemerkt. Heb ik het goed gehoord dat er hier een zwembad is? Misschien kunnen we een poolparty houden ofzo. Ik weet dat het een wedstrijd is, maar een feestje op zijn tijd kan toch nooit kwaad?" Ondertussen was ik toch maar gaan zoeken voor de ritalin in mijn tas.


    Bowties were never Cooler

    Holly Renée McDawn
    Ik keek even op toen Harry begon te praten. Mijn muziek zette ik uit en met een schuin hoofd keek ik naar hem. Hij vertelde ons wie onze coach was. Met een kleine glimlach keek voor me uit. Louis. Daar had ik geen problemen mee. Nog sterker. Ik vond het wel leuk, Louis leek me heel aardig. Ik fronste even en dacht terug aan de discussie die ze thuis gevoerd hadden. De helft was voor Harry en de andere helft voor Louis. Niemand had gevraagd wie ik liever had, maar wie gaf er dan ook om mij mening. Ik was alleen maar diegene die moest leren van de coach. Ik raakte wen beetje ingedachte verzonken. Ik schrok op toen ik dacht aan het feit dat ik waarschijnlijk niet de beste zangeres was. Ik vond het altijd een nare gedachte, aangezien ik thuis wel de beste was. Natuurlijk was er altijd wel iemand die beter was dan jij. Ik pakte mijn spullen op en liep richting Louis en de jongen die Mickey heette. "Hoi, ik ben dus Holly." Zei ik met een kleine glimlach.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Louis William Tomlinson
    Ik haal een hand door mijn haar en probeer nu echt alles te vergeten wat de woorden van de jongens waren. Ze blijven door mijn hoofd spoken, en doen onbewust toch pijn. Maar nu het gezellig word, zoals het hoort te zijn gaat het een stuk beter. Langzaam krijg ik mijn energie weer terug en word ook een stuk vrolijker. Het kleine kind komt weer boven, waardoor mijn ogen een vrolijke twinkeling terugkrijgen. De manier van vertellen word dan ook sneller en een stuk vrolijker. 'Je mag door ratelen. Het maakt me echt niets uit, maar maakt ook een stuk gezelliger.' Mijn ogen worden groot, want heb alles behalve dit verwacht. 'Je hebt geen idee. Hmm, die komen vanzelf wel.' Ik knik met een glimlach. 'Dat komt goed, en gaat zeker gebeuren. Vertrouw op mijn woorden. Het komt allemaal goed en je zit voor gezelligheid aan het goede adres. Maar je hebt het goed gehoord. Ik hou nu al van je ideeën, maar je hebt ook gelijk. Ik kan er niets anders aan toe voegen.' Ik kijk even opzij bij het horen van een bekende naam en glimlach. 'Hello, welkom. Ik ben Louis en dit is Mickey, maar volgens mij had je dat al door.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kyra Luca Graig

    Een beetje stil was ik rond gelopen. Zonder ook maar iets tegen iemand te zeggen. Op een rare manier moest ik altijd eerst alles verkennen om me veilig te voelen. Gelukkig was dat nu wel. Ik luister rustig, en huppelend van ene op de andere voet, hoe Harry de teams uitlegt. Okay, ik zat dus bij hem. Samen met een ander meisje Evelynn. Ik glimlach even. Nu zat Heart Attack van Demi Lovato weer in mijn hoofd. Ik wil net vragen wat we nu gaan doen maar Evelynn is mij voor.
    'Jep, wat gaan we nu doen?' vraag ik vlak na haar. Ik haal het elastiekje van mijn hand en maak een snelle, schuine vlecht in mijn haar. Met mijn vinger draai ik wat rondjes in de plukjes die aan de onderkant los hangen.


    Do what people say you can't.

    Harry Styles

    Ik stapte zuchtend van de tafel af en liet me op de stoel neerploffen. Alles zit vandaag mee ''Hey Eleanor'' grijns ik als ze aan komt lopen. Daarna gaat mijn aandacht weer naar Evelynn. Ik kijk het meisje aan dat Little Talks te neurien. Mijn gezicht betrekt even die gaat ze dus echt niet doen bij de Liveschows. Ik ken die gasten en heb al heel wat akefietjes met ze gehad. ''Harry Styles'' brom ik naar Evelynn. Aan haar gezicht te zien mag Evelynn mij ook niet en daar heb ik geen problemen mee. Ik ben je coach en ik zeg gewoon welk liedje je moet doen. ''Gaan we na boven ik wil jullie stem wel eens horen zonder microfoon. Als we dat hebben gedaan kunnen we naar de studio gaan en een paar liedjes samen of alleen opnemen'' glimlachend kijk ik ze aan. Ik wacht niet op een antwoord en sleur ze mee. ''De trap op 2e deur rechts. We slapen met zijn 3en'' Als ik bij de kamer aankom kijk ik ze even grijnzend aan. ''Ik heb de mooiste kamer uitgekozen met 3 waterbedden een 3d tv en een jacuzzi. Gewone weg omdat ik dit huis ook heb gekozen''. Ik doe de deur op een kiertje open ''Welkom in paradijs Lé Hárry'' ik doe de deur nu volledig open en kijk ze verwachtingvol aan.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:22 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Lol, slapen de coaches en kandidaten bij elkaar op één kamer? En de vriendinnen dan?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eleanor Calder

    'He Hazza,' zeg ik en geef Harry een knuffel. Ik kijk hem even aan en loop zwijgend achter hem aan. 'Kan ik je even spreken Harry of komt dat je niet uit,' vraag ik hem. Ik glimlach even naar de meisjes en kijk harry dan aan. Nieuwsgierig steek ik mijn hoofd om het hoekje.
    'Mooie kamer,' lach ik en kijk hem aan. 'Luxe hoor, verwend jochie,' plaag ik hem en steek mijn tong uit. 'Maar nu serieus. Wat is er aan de hand tussen Louis en alle jongens,' vraag ik hem en sla mijn armen over elkaar. Ik kijk Harry strak aan en leu tegen de deurpost.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Curlies schreef:
    [Lol, slapen de coaches en kandidaten bij elkaar op één kamer? En de vriendinnen dan?]
    (Ook, heb ik eerder gezegt)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Besar -> Semper]


    Do what people say you can't.

    Harry Edward Styles


    Mijn gezicht betrekt even bij de vraag van Eleanor. Ziet ze niet dat er kandidaten bij zijn en die het niet hoeven horen. Ik kijk de kandidaten aan en glimlach zwak naar ze. Ik duw Eleanor de kamer ernaast in. ''Zie je niet dat er kandidaten bij zijn'' gil ik dan naar haar. ''Het zijn privé zaken tussen de jongens en mij. Ik heb gelieve niet dat je ermee bemoeit.'' Ik trek mijn neus naar boven. Oke, ik doe me gewoon groot voor ik kan nu gewoon in huilen uit barsten, maar dat ga ik dus niet doen bij Eleanor dat is echt schandenlijk een jongen die huil en een jongen die huilt in de arme van een van zijn vrienden zijn vriendinnetjes. Ik grinik even om mijn gedachten maar stop gelijk weer als ik door heb dat Eleanor en nog steeds bij zit.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    {Curlies --> Lavigna)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (jongens bij jongens, meisjes bij meisjes en anders partners samen en kanidaten samen, toch?)


    Bowties were never Cooler

    Toby Woods
    Ik schiet in de lach Gaby had mijn humeur al stukken verbeterd. ' tot zo lieverd' glimlach ik naar Niall.
    Ik neem de koffers van Gaby en mijn eigen spullen, toch handig om gespierd te zijn. " komt u mee dame" lachend buig ik en trek een andere deur open.
    Daarna sleur ik alles mee de trappen op en zie Liam staa. " heey" begroet ik ze en pak de eerste deur waar de kamer was. Snel dump ik ijn spullen in de kamer met een tweepersoonsbed erin.


    Gaby

    Toby schiet in de lag en ik weet nu al dat het nog wel eens leuke tijden konden worden met hem. Ik ben serieus stomverbaasd als hij het voorelkaar krijgt om zowel mijn als zijn spullen in een keer mee te shouwen. "komt u mee dame", zegt hij lachend. Ik krijk alweer blosjes als hij me dame noemt. Boven aan zien we Liam staan met Danielle. 'Heey' begroet Toby ze. Ik glimlach even naar ze en Liam groet terug. Toby dumpt zijn spullen in een prachtige kamer met wat bedden er in en nog wat dingen die je in een kamer ziet. 'Wow', zei ik. 'Ik denk niet dat ik ooit zo een grote kamer heb gezien'.

    [Dambieber ik had meer het idee dat de kanidaten met hun 2en een kamer deelde en de coaches met hun vriendin eentje maar dit is ook goed :)
    mag ik trouwens kamers uitzoeken voor de mensen? ik vind het leuk om te doen :D dus jij hebt er al een mag ik dan de andere 4 doen?
    Liam komt nu]]


    Dont say why me, say try me

    (Jongens bij jongens en meisjes bij meisjes. Ik zet zo wel de slaapkamers)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Luke en Mickey komen als Liam er ook is]


    Bowties were never Cooler