• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ik ga nu reageren!
    Tipje het is bij mij 5 uur eerder dus over het algemeen reager ik nog altijd rond 2 uur 's ochtends xD]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 23:46 ]


    Dont say why me, say try me

    Luke Smith
    Ik vond het echt super dat Mickey hier was, maardat we nu al weer gescheiden werden deed pijn. Ik slenderde naar Liam toe met mijn skateboard in mijn hand. "Hey, ik ben Luke." zei ik verlegen, mijn accent klonk duidelijk door. Ik was best zenuwachtig. Blijkbaar was ik hier goed genoeg voor, maar ik was niet de zanger van de familie, dat was Mickey. En nu moest ik het tegen hem en nog 8 vreemden opnemen. Toch wilde ik winnen. Gewoon om te laten zien dat een aculturele scater ook kon zingen en muziek kon spelen.

    Danielle Peazer
    Ongeduldig werp ik een blik op mijn telefoon. Ik was te laat... Zodra de auto stilstaat spring ik er bijna uit. Ik had er zoveel om iedereen weer te zien. Liam, Eleanor, Louis, Harry, Perrie, Zayn en Niall. Ik betaal vlug en ren dan het gebouw in. Het eerst wat me opvalt is alle kandidaten en Harry op een tafel. Ik zet mijn koffers weg en zoek dan naar Liam. Ik verontschuldig me af en toe, terwijl ik me een weg baan naar Liam. Als ik hem zie val ik hem om zijn hals. Dan kijk ik opzij naar Eleanor. Ik begroet haar vlug met een knuffel. Lachend knuffelt ze me terug. Dan geef ik Louis ook een knuffel. Naar Harry zwaai ik even snel. Dan werp ik een blik naar Zayn en Niall. Hen zou ik zo wel begroeten. Ik heb erzoveel zin in!
    Vlug zet ik een stap opzi als er een kandidaat naar Liam loopt. Ik glimlach naar de jongen en zet dan mijn koffers aan de kant. Ook Eleanor geeft Louis de ruimte om met zijn kandidaat te praten.


    Liam
    Danielle komt de ruimte binnen en het liefste zou ik haar voor eeuwig vast houden en zoenen, maar helaas er kwam een kanidaat op me af en bovendien moest zij de rest ook begroeten. De kanidaat die op mij afkomt stelde zichzelf voor als Luke, maar dat wist ik al aangezien ik hem zelf had uitgezocht. Nauja niet precies, ik had gezecht dat het mij niet zo veel kon schelen met wie ik werkte, maar het me wel leuk leek om met jongens te werken en toen hadden ze besloten dat Luke en Lars bij mij in het team kwamen. Luke en Lars, o heerlijk die namen dat kon nog wel eens leuk worden. 'Hey Luke, we wachten even op Lars en dan laat ik je -je kamer zien', zei ik.

    Gaby komt zo


    Dont say why me, say try me

    (Lars is er al.... Ik ben morgen trouwens om half twee uit. Dus ik zal rond kwart over twee pas weer reageren.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Puh kan niet slapen. En ik ga al over naar het praattopic]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik zal morgen rond ff rekenen 8+5= 13... rond 1 uur online zijn!]


    Dont say why me, say try me

    Luke Smith
    Ik zag hoe een meisje om me heen liep en Liam een kus gaf. Eigenlijk wilde ik me afwenden om ze was privacy te geven, maar toen begon Liam tegen me te praten. Ik luisterde aandachtig en knikte voor ik verder ging met het friemelen aan mijn griptape. Ik had het eigenlijk opnieuw moeten doen, maar ik had er simpelweg nog geen tijd voor gehad. Mijn grote bruine ogen keken rond. Wie zou die Lars zijn die met mij bij Liam in het team zat. Een beetje ongebruikelijke naam was het wel. Ik begon zacht met mijn voet op de grond te tikken. Ondertussen hoorde ik Mickey ratelen. Die had duidelijk vanochtend zijn pillen niet ingenomen. Ik ook niet, maar bij mij betekende dat hele andere dingen. We waren dan wel een eeneiige tweeing, onze problemen waren anders.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 7:28 ]


    Bowties were never Cooler

    [ik ben pas om half 5 vrij en dan moet ik gelijk naar atletiek dus ik reageer best wel laat ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben vandaag en morgen vrij maar ik ga shoppen voor de xerde keer en ik kan denk nergens op rrageren met Toby


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Van 12 tot kwart voor 1 heb ik pauze dus ik kan soswieso niet rond eenen reageren. Ben pas 10 voor half 4 uit en morgen ben ik wel 5 over 12 uit -Ook de enige dag dat ik 5 over 12 uit ben derest alleen maar 10 voor half 4-)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (ik heb tot 10u les en daarna weer om half 2 tot half 3)


    Bowties were never Cooler

    ( ik ben half 3 uit en zal dan reageren)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mag ik een samenvatting?

    Btw, ik zit met een tablet op school dus kan in principe vooral 's morgens reageren. 'S middags zit ik al gauw met het leren.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ehm niall en toby vertelde dat ze een stel zijn waarna ze best booa waren omdat hij loog. Harry en zayn zijn woedend. Toby besluit maar weg te gaan. Gaby was gevallen de teams zijn verdeeld en danielle en eleanor zijn er.)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Evelynn Cloe Hastings.
    Ik trek mijn wenkbrauw op, en kijk vervolgens van Harry naar Kyra. Oh god. Hier had ik nou echt zin in. Op zich had ik op dit moment niks tegen Kyra, maar Harry kon voor mijn part op dit moment in de vrieskist gegooid worden. Eigenlijk wilde ik nu gaan zingen, gewoon omdat ik daar vrolijk van werd. En dat had ik eigenlijk best wel nodig. Ik ging weer op de tafel zitten en begon Little Talks te neurien. Als Kyra het met me eens was, en Meneer Alle-Aandacht-Is-Van-Mij ook, dan zou ik dat liedje heel graag doen bij een duet. 'Okay. En nu?' vroeg ik. Ik was niet echt iemand van het stilzitten.

    [Ik dacht, ik zeg het even: Het is Helium, niet Hellium.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lars Losey
    Ik keek naar Harry die luid begon te praten. Ik hield niet zo van mensen die luid praatte, maar in dit geval snapte ik het wel. En het was niet alsof ik nou zo heel hoorde met mijn oortjes in. De teams waren verdeeld en ik zat bij Liam, samen met een jongen die Luke heette. Ik vond het raar dat ik er volgens hem nog niet was. Ik snapte dat ik makkelijk over het hoofd te zien was, maar je was een jury lid, kom op. Ik zette mijn muziek uit, zodat ik mensen zou verstaan en mijn oortjes hing ik om mijn nek. Waarschijnlijk zou hij gewoon niet goed gekeken hebben, maar check even voor je iets zegt. Ik pakte mijn koffer en weekend tas op en liep richting Liam en de mogen waarvan ik dacht dat hij Luke heette. "Ik heb Lars. Ik heb geen idee waarom ik er nog niet zo zijn en jij moet Luke zijn." Zei ik met een kleien glimlach. Ik was niet heel goed met namen, maar hoopte eigenlijk wel dat ik die van hem zou onthouden. Het zou niet leuk zijn als ik duizend keer moest vragen: 'wat is je naam ook alweer?'. Dat zou ik niet kunnen maken. Mezelf kennende ging dat wel gebeuren. Ik zuchtte zacht en stak mijn hand uit. "Leuk je te ontmoeten."


    We've lived in the shadows for far too long.