• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kenji;
    Ik help Selena een beetje zodat ze overeind blijft zitten en kijkt haar grijnzend aan.
    Ik bijt hard op mijn lip en gooi mijn hoofd luid kreunend in mijn nek.
    Met één hand kneed ik één van haar borsten, leun naar haar toe en zuig aan haar tepel.

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Amaury;
    Ik loop grommend naar buiten en ga bij het meer zitten.
    Waarom ik?! Waarom niet een ander?!
    Waarom moet ik nou weer gestraft worden!?!?!?!!!

    Selena;
    Mijn spieren trekken zich samen en ik beweeg hard mee.
    Ik kreun luid van genot en kom trillend klaar.
    Ik zak op hem neer en hijg best wel zwaar.

    Miko;
    Ik lach nog harder als Izuna begint te lachen en voel de tranen over mijn wangen stromen. Heerlijk, zoete wraak! Ik duw me lachend overeind en kijk genietend toe hoe Sasuke Itachi verlost van de jeukpoeder. Moet je nagaan wat ik doormaakte... Ik ga lachend staan en hang een beetje op Izuna om op adem te komen. Mijn ogen worden groot en ik protesteer hevig. 'Nee nix bij jou in het krijt Itachi! Ik had het recht dit te doen na die vuile grap met mijn bh!' zeg ik verontwaardigd. Itachi grijnst breed. 'Dat was leuk om te doen hoor' zegt hij grijnzend en loopt naar het trainingsveld. Ik zucht en slof achter hem aan. Eeeeechtttt niet dat ik ga assisteren, hij kust liever mijn kont dan dat ik dat doe.... Ik ga op een bankje zitten en kijk naar Izuna. Ik glimlach licht en bestudeer elk detail in zijn gezicht. Ik bijt zacht op mijn lip, voel mijn wangen kleuren en kijk weg. Ik laat mijn haren als een soort gordijn langs mijn gezicht vallen, dat ik wel naar hem kan kijken, maar hij het niet zien kan. Of, nee, dat is hard, maar dat hij het niet merken kan....
    Ik kijk naar Itachi en zucht als hij me wenkt. 'Wat?' zeg ik droog en loop naar hem toe. 'Ik wil Sasuke een nieuwe techniek leren, en ik wil wraak op je, dus ik gebruik jou als oefenpop' zegt hij vrolijk. Ik rol met mijn ogen en blijf heel chill staan. Ik bekijk mijn nagels en ik voel aan, zonder te kijken, hoe Itachi zijn chakra opspaart om chidori te doen. Ik voel aan de lucht dat hij als een speer op me af komt en ik pak zijn pols net voor zijn hand met chidori me raakt vast en duw hem naar een boom, terwijl ik nog steeds naar mijn nagels kijk. Ik geef hem een knietje in zijn buik/borst gedeelte en trap hem tegen zijn benen neer op de grond. Alles wel lief en zacht hoor. 'Uitgespeeld Itachi-chán?' zeg ik uitdagend en ga op zijn buik/borst zitten. Ik kijk hem zwoel aan, puur om hem te treiteren. Ik voel Izuna zijn blik in mijn rug branden en krijg ergens toch een raar gevoel erdoor. 'Dat deed zeer' mompelt Itachi.
    Ik ga lachend van hem af en trek hem zacht overeind. 'Je bent een pussy geworden, Itachi-chan' zeg ik grijnzend. Ik loop terug naar de bank en plof gapend naast Izuna terug op de bank. 'Zullen wij een keer tegen elkaar, trainen?' vraag ik aan hem een beetje tussen neus en lippen door. Ik glimlach lief en kijk hem nieuwsgierig aan. Ik ben heel benieuwd hoe hij vecht. Hij concentreert zich op geluid en gevoel, en misschien ook op reuk, vast ook wel op chakra, eigenlijk alles wat je niet met de ogen kan waarnemen, dus ik zou dan een stuk bedachtzamer moeten zijn. Het is ook wel een goede oefening voor mij, als ik een keer tegen een vijand moet strijden die blind is. Maar de hoofdzaak is om gewoon alleen met hem te zijn, dicht bij elkaar, maakt me niet uit op welke manier, ik wil zo dicht mogelijk bij hem zijn. Mijn hart gaat alleen al sneller kloppen bij de gedachten dat ik hem onderuit haal... Het lichamelijk contact wat we maken, een hand geven of zo, laat mijn hart al als een racewagen tekeer gaan............ Ik zucht zachtjes en verliefd en staar naar de lucht, wachtend op zijn antwoord.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kenji;
    Ik leg mijn handen op haar billen, kreunt hees en komt klaar.
    Ik knijp zacht on haar billen, ontspan en hijg uit.
    Ik streel zacht door Selena haar haren en drukt een kus op haar kruin.

    Selena;
    Ik kreun hees als hij in me klaarkomt en ik kijk hem nog na hijgend aan.
    Ik kus hem zacht en voel nog steeds het warme, genietende gevoel door mijn lichaam razen.
    Zachtjes trek ik terug en kijk hem glimlachend aan. 'Ik hou van je' fluister ik zacht en hees. Ik hou echt van hem!!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    zuchtend sta ik op en loop naar de badkamer.
    langzaam laat ik mijn hand naar het laadje gaan waar de scheermesjes liggen.
    snel haal ik mijn hand weg en slik.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik zit nog steeds buiten wanneer het begint te regenen. De regenbui word steeds heftiger en al gauw ben ik helemaal doorweekt.
    Ik trek me er alleen niets van aan en geniet juist van de regen, omdat het me afkoelt.
    Na een hele lange tijd sta ik loom op en loop langzaam naar binnen. Dat er een heel spoor van mijn natte kleren te zien is, maakt me niet uit, ik ruim het straks wel op..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    langzaam zak ik ineen en begin te snikken.
    ik kan het niet.
    ik hoor hier niet thuis. alles gaat gewoon mis
    ik verdien het niet om gelukkig te zijn


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik loop naar binnen en hoor haar snikken als ik onze kamer inloop. Schuldgevoel overneemt mijn lichaam en ik loop naar de badkamer toe.
    Ik bijt op mijn lip en ga naast haar zitten. Ik trek haar tegen mijn borst aan en streel door haar haren.
    Prevelend in haar oor vertel ik haar dat het me spijt dat ik zo uitgebarsten ben.
    Ik heb het er moeilijk mee, dat mijn kleine meisje zo;n domkop is...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    snikkend leun ik tegen hem aan.
    'i-ik v-verdien het niet' snik ik
    waarom moet alles nou zo gaan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik hou haar stevig vast en kus haar tranen weg.
    'liefje...' zeg ik zacht, trek haar op mijn schoot op een manier zodat ze zit op de manier dat ik michiko altijd vast hield en sus haar.
    'je verdiend de pijn niet nee, de pijn die ik je geef.. ik heb er spijt van, dat ik zo tegen je uitgebarsten ben.. maar ik moet gewoon wennen om opa te zijn....' zeg ik zacht.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    snikkend leun ik tegen hem aan.
    'i-ik wil gewoon dat hun ook iets hebben voor zichzelf. ik hoorde hhaar gedachten llove' snik ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Kenji;
    Ik kus Selena zachtjes terug en geniet van het heerlijke warme gevoel in me.
    Een brede glimlach staat op mijn gezicht door haar woorden en drukt nog een kus op haar mond.
    'Ik hou ook van jou' zeg ik met liefde in mijn stem en streel door haar haren.

    Amaury;
    Ik zucht en reageer er niet op.
    Mensen, laat me gewoon wennen voor je met het volgende idiote plan aankomt, pleas....

    Miko;
    'Hn. Dat Izuna het broertje van Madara is betekent niks als hij nutteloos is als ninja.' zegt Sasuke en ik zucht. Ja beledig mensen maar, ook al ben ik niet degene waar hij over praat. 'Maak je geen zorgen, deze twee zullen je niet teleurstellen. Miko-san, Izuna-san, ik zou het op prijs stellen als jullie het trainingsveld heel laten.' zegt Itachi waarschuwend. Ik begin breed te grijnzen en kijk hem uitdagend aan. 'En wat als er niets van over blijft??' zeg ik op een uitdagende toon. 'Dan moeten jullie het repareren' zegt hij simpel. 'Deal' zeg ik droog en ga klaar staan. Es zien, ik zou heel gemeen kunnen spelen, hem uit een blinde hoek kunnen aanvallen, maar hij is me te dierbaar om dat te doen. Ik haal diep adem en concentreer me op mijn chakra. Ik laat het naar mijn hand glijden en laat mijn hand vervormen tot een speer van ijs. Het zelfde doe ik bij mijn andere hand en open grijnzend mijn ijsblauwe ogen. Meestal is het goed te zien als ik mijn ijsjutsu;s tevoorschijn haal, want dan kleuren mijn ogen ijsblauw en mijn haren wit. Ach, don't care. Ik zet me af en schiet geruisloos richting Izuna. Ik haal uit en zie dat ik hem raak, maar op het moment dat de punt van de speer zijn arm raakt, schiet ik ook meteen met een best wel grote kracht terug. Met een salto beland ik netjes op mijn voeten en handen die tijdens de salto weer normaal werden, en kijk op met een grijns. Hij is geen millimeter bewogen, indrukwekkend! Ik lik mijn lippen af, een gewoonte tijdens het gevecht, en ga mijn binnenste bibliotheek na opzoek naar iets waardoor ik zijn snelheid kan overtreffen. Hmm, niets, dan maar op het misleiden.. Ik grijns en loop naar hem toe. Dit gaat misschien een beetje ten koste van mijn principes, maar goed, het is wel leuk om te doen. Vlak voor zijn neus blijf ik staan en de lichte rimpel tussen zijn neus laat me zien dat hij aan het bedenken is wat ik van plan ben. Ik leg mijn hand op zijn wang en buig naar zijn oor. Nog voor ik iets kan doen, word ik weg geblazen en verga in ijspegels, die zich als kogels door de lucht naar Izuna laten schieten. Ik merk hoe hij ze weet te ontwijken, maar sommige raken zijn armen wel. Ik sta achter hem en hijg ligt. Damn, dit gaat nog heel moeilijk worden...

    Selena;
    Ik leg met een zacht kreuntje mijn hoofd op zijn borst en streel zijn spieren.
    Deze jonge man, die me eerst niet zag staan, die me gered heeft, die me laat gillen van genot en die me laat smelten van liefde, ik hou van hem, echt heel erg veel..!

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 18:47 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin