• Hallo!
    Ik weet niet of iemand het al weet maar in April begint Camp NaNoWriMo. En ik vroeg me af of er nog meer mensen van plan waren om mee te gaan doen.



    Voor degenen die niet weten wat Camp NaNowrimo is: Het is een soort van wedstrijd met jezelf waarbij je in een maand -April nu dus- 50K aan woorden moet schrijven. Het is dit jaar alleen verandert, je kan dit jaar ook kiezen om minder of meer dan 50K als doel te nemen. Alles vanaf 10K tot 999,999K kan je nu als doel nemen.
    Dus is er iemand die van plan is mee te gaan doen?
    De site

    Mensen die meedoen:
    Emrys | Taraluis Dear World,
    50K

    Morissette | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson
    50K

    Memoria | Witlow - Autumn Leaves
    20K

    Square | Squares - Catch me if you can
    25K

    Reid | Pieces of the same puzzle
    50K

    Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare
    15K

    Macabre | Lestrange - Ophelia
    25K

    Sofinite | Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer.
    20K

    Mulford | Occupational Hazard
    50K

    Jaspis | sugarflake - I'm your private dancer
    30K

    Separatoo |
    25K

    lizor | Lizor - For The King
    25K

    Pantheon | Rebirthing - Levensruil
    10K

    Lavigna | Curiosity
    15K

    Tarsus | Ancient - apokalipsa
    25K

    Aestas | Paddingtoned - Hidden and found
    12,5K

    Deceiver | SoulKey - Aurae
    25K

    MyLintis | Demesio



    Word War

    16:30-17:30
    20:00-21:00
    18:30-19-30

    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    22:30-23:30




    Rood is door de week en blauw voor in weekenden. Er kunnen altijd nog meer tijden bijkomen

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 19:24 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lizor schreef:
    Ik stuurde:
    Good luck everyone! (:
    Niemand reageert x'D

    LONER

    Nee grapje. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

          'Zo, Sarah. Is er iemand die je naar huis kan brengen?' vraagt de de agent. Het is al de zoveelste keer dat hij me die vraag stelt en hij weet wat ik zal antwoorden.
          'Ik raak wel thuis,' zeg ik. De man knikt, het is steevast hetzelfde ritueel. 's Nachts, als slechts een zoemende lantaarn de straat verlicht, slenter ik door het centrum van de stad. Thuis is de situatie verstikkend, het gebeurt vaker dan wekelijks dat ik er wegvlucht. Om de avondlucht door mijn longen te voelen circuleren, om niet te moeten horen hoe hij wordt uitgescholden door mijn vader. Ik hou te veel van hem.


    Sarah is gelukkig. De eerste vijtien jaar van haar leven leidt ze een prachtig leven. De goede schoolpunten, de gezellige taferelen die je ziet bij een gezin met twee kinderen, haar broer Jonas, allemaal dingen die bijdragen aan haar rustige leventje. Totdat de situatie omslaat. Elke nacht hoort ze hoe Jonas schreeuwend en smekend om genade de nachten slapeloos doorbrengt. Als ze ontdekt dat hij mishandeld wordt, is dat een verschrikkelijke gedachte die een serieuze domper op haar dagen zet. Na een tijd kan ze het niet meer aan en vlucht elke nacht het huis uit. Overdag voelt ze zich verplicht alsof te doen dat haar leven nog steeds op wieltjes loopt en er niets mis is. Ze vertrouwd haar geheim aan niemand toe en praat er niet over met Jonas. Tot Jonas haar erover aanspreekt. Hij kan haar overhalen om ervoor te zorgen dat ze van thuis weggehaald wordt. Alleen, nu Sarah zelf veilig is, zet ze alles op alles om haar broer uit zijn lijden te verlossen.
    Uiteindelijk blijkt dat Sarah slechts een tipje van de sluier heeft opgelicht. Wat ze nog niet te zien heeft gekregen, overtreft haar ergste nachtmerries.


    Is dit een idee voor een verhaal?

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:05 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    @Mitshy x'D thanks love

    Bij mij is het 18, 105(lawlx'D), 14, 15(ik), 16, 22


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aestas schreef:
          'Zo, Sarah. Is er iemand die je naar huis kan brengen?' vraagt de de agent. Het is al de zoveelste keer dat hij me die vraag stelt en hij weet wat ik zal antwoorden.
          'Ik raak wel thuis,' zeg ik. De man knikt, het is steevast hetzelfde ritueel. 's Nachts, als slechts een zoemende lantaarn de straat verlicht, slenter ik door het centrum van de stad. Thuis is de situatie verstikkend, het gebeurt vaker dan wekelijks dat ik er wegvlucht. Om de avondlucht door mijn longen te voelen circuleren, om niet te moeten horen hoe hij wordt uitgescholden door mijn vader. Ik hou te veel van hem.


    Sarah is gelukkig. De eerste x-aantal (het hangt ervan af hoe oud ze is) jaar van haar leven leidt ze een prachtig leven. De goede schoolpunten, de gezellige taferelen die je ziet bij een gezin met twee kinderen, haar broer Jonas, allemaal dingen die bijdragen aan haar rustige leventje. Totdat de situatie opslaat. Elke nacht hoort ze hoe Jonas schreeuwend en smekend om genade de nachten slapeloos doorbrengt. Als ze ontdekt dat hij mishandeld wordt, is dat een verschrikkelijke gedachte die een serieuze domper op haar dagen zet. Na een tijd kan ze het niet meer aan en vlucht elke nacht het huis uit. Overdag voelt ze zich verplicht alsof te doen dat haar leven nog steeds op wieltjes loopt en er niets mis is. Ze vertrouwd haar geheim aan niemand toe en praat er niet over met Jonas. Tot Jonas haar erover aanspreekt. Hij kan haar overhalen om ervoor te zorgen dat ze van thuis weggehaald wordt. Alleen, nu Sarah zelf veilig is, zet ze alles op alles om haar broer uit zijn lijden te verlossen.
    Uiteindelijk blijkt dat Sarah slechts een tipje van de sluier heeft opgelicht. Wat ze nog niet te zien heeft gekregen, overtreft haar ergste nachtmerries.


    Is dit een idee voor een verhaal?

    Ja! Het klinkt echt heel leuk :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zo 1063 woorden, ik stop voor vandaag en ga lekker naar de film.

    Ik ben dus ingeschreven als Paddingtoned. Mijn verhaal heet 'Hidden and found.' en ik ga voor de 12,5K.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aestas schreef:
    Ik ben dus ingeschreven als Paddingtoned. Mijn verhaal heet 'Hidden and found.' en ik ga voor de 12,5K.

    Oh ik zal je erbij zetten :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Merci beaucoup. Ik heb al 161 woorden. :Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Is dit niet wat overzichtelijker?

    Mensen die meedoen:
    Emrys | Taraluis Dear World,
    50K

    Morissette | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson
    50K

    Memoria | Witlow - Autumn Leaves
    20K

    Square | Squares - Catch me if you can
    25K

    Reid Pieces of the same puzzle
    50K

    Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare
    15K

    Macabre | Lestrange - Ophelia
    25K

    Sofinite - Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer.
    20K

    Mulford Occupational Hazard
    50K

    Jaspis | sugarflake - I'm your private dancer
    30K

    Separatoo
    25K

    lizor | Lizor - For The King
    25K

    Pantheon | Rebirthing - Levensruil
    10K

    Lavigna Curiosity
    15K

    Tarsus | Ancient - apokalipsa
    25K

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 20:09 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Is dit niet wat overzichtelijker?
    Mensen die meedoen:
    Emrys | Taraluis Dear World,
    50K

    Morissette | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson
    50K

    Memoria | Witlow - Autumn Leaves
    20K

    Square | Squares - Catch me if you can
    25K

    Reid Pieces of the same puzzle
    50K

    Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare
    15K

    Macabre | Lestrange - Ophelia
    25K

    Sofinite - Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer.
    20K

    Mulford Occupational Hazard
    50K

    Jaspis | sugarflake - I'm your private dancer
    30K

    Separatoo
    25K

    lizor | Lizor - For The King
    25K

    Pantheon | Rebirthing - Levensruil
    10K

    Lavigna Curiosity
    15K

    Tarsus | Ancient - apokalipsa
    25K

    Yup ik heb het verandert


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik sta er niet bij. (krul)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aestas schreef:
    Ik sta er niet bij. (krul)

    I'm gonna fix it


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Goodmorning everybody! (: Is er nog iemand vroeg op om te schrijven?


    comfort in c h a o s

    Ik ^.^ Ik ga gebruik maken van mijn twee dagen extra tijd of het me lukt is nog de vraag :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ook :'p ik moet vandaag heel veel doen en ik wil ook nog even schrijven ^.^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.