• Hallo!
    Ik weet niet of iemand het al weet maar in April begint Camp NaNoWriMo. En ik vroeg me af of er nog meer mensen van plan waren om mee te gaan doen.



    Voor degenen die niet weten wat Camp NaNowrimo is: Het is een soort van wedstrijd met jezelf waarbij je in een maand -April nu dus- 50K aan woorden moet schrijven. Het is dit jaar alleen verandert, je kan dit jaar ook kiezen om minder of meer dan 50K als doel te nemen. Alles vanaf 10K tot 999,999K kan je nu als doel nemen.
    Dus is er iemand die van plan is mee te gaan doen?
    De site

    Mensen die meedoen:
    Emrys | Taraluis Dear World,
    50K

    Morissette | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson
    50K

    Memoria | Witlow - Autumn Leaves
    20K

    Square | Squares - Catch me if you can
    25K

    Reid | Pieces of the same puzzle
    50K

    Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare
    15K

    Macabre | Lestrange - Ophelia
    25K

    Sofinite | Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer.
    20K

    Mulford | Occupational Hazard
    50K

    Jaspis | sugarflake - I'm your private dancer
    30K

    Separatoo |
    25K

    lizor | Lizor - For The King
    25K

    Pantheon | Rebirthing - Levensruil
    10K

    Lavigna | Curiosity
    15K

    Tarsus | Ancient - apokalipsa
    25K

    Aestas | Paddingtoned - Hidden and found
    12,5K

    Deceiver | SoulKey - Aurae
    25K

    MyLintis | Demesio



    Word War

    16:30-17:30
    20:00-21:00
    18:30-19-30

    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    22:30-23:30




    Rood is door de week en blauw voor in weekenden. Er kunnen altijd nog meer tijden bijkomen

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 19:24 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    'He's dead?' the woman kneeled by him. 'I'm so sorry I didn't knew.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    “Je hebt je haar geknipt.” :')

    Ik zit nu op 563 woorden, maar ik moet er straks gewoon even goed voor gaan zitten zodat ik alvast een voorsprong kan opbouwen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh. Zusjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wow, ik ben de jongste in mijn cabin. Iedereen is tussen de 21 - 26 en dan heb je mij. 16 :'D
    “Louisa.” is trouwens mijn laatste zin.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 16:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Wow, ik ben de jongste in mijn cabin. Iedereen is tussen de 21 - 26 en dan heb je mij. 16 :'D
    “Louisa.” is trouwens mijn laatste zin.

    Lol.
    Bij mij zijn ze 33, 27, 42(!), en dan nog één iemand van 16, net als ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    "Ja, onze Olivia is zo slim en lief. Die andere kinderen zijn niet goed opgevoed, maar onze Olivia wel. Ze is zo'n schatje."

    Zo ik heb al 206 woorden (ben zonet pas begonnen), dit gaat de goede kant op :)

    Bij mij zijn ze 13, 16, 14, 18 en 13. Dus twee van dertien dan een van 14 dan ik met 15 dan iemand 16 de 17 zijn we kwijt en dan 18...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bij mij 20, 15, 15, 15 (ik), 35 & 28


    Ex astris, sciencia

    Macabre schreef:
    (...)
    Lol.
    Bij mij zijn ze 33, 27, 42(!), en dan nog één iemand van 16, net als ik.


    Ook nog iemand van 51, maar die zegt niet veel :'D Maar ik had ook niet op leeftijd geklikt, dus ja :'D We zien wel, ik kan nog altijd veranderen als ze niet meevallen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    (...)

    Ook nog iemand van 51, maar die zegt niet veel :'D Maar ik had ook niet op leeftijd geklikt, dus ja :'D We zien wel, ik kan nog altijd veranderen als ze niet meevallen.

    Hahahahaha, lol. Nee, ik ook niet :'D Ik vind het op zich niet zo erg, die van 33 stuurde dit:

    Hey, guys, I found this ancient Sumerian text bound in human flesh in our cabin. Let's read from it!

    Hahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Hahahahaha, lol. Nee, ik ook niet :'D Ik vind het op zich niet zo erg, die van 33 stuurde dit:

    Hey, guys, I found this ancient Sumerian text bound in human flesh in our cabin. Let's read from it!

    Hahaha.


    Lol. Hoe awesome is die. Het is wel leuk als mensen zo enthousiast zijn. De laatste stuurde dit:

    This is upsetting...last time I was on here there were six in this cabin. Where have the others gone? Eaten by an evil monster? Killed by Murdoc? Moved to a fictional world? Sometimes wish I could - Star Wars.

    Alleen weet ik niet hoe oud die is, want zijn leeftijd staat er niet bij.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    3.044 woorden (:
    It was like comparing a chicken to a turkey, they were both animals, but there were no other things that they had in common.


    comfort in c h a o s

    Ik ga maar stoppen voor nu. Heb al 10.572 woorden


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben Paddingtoned.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik stuurde:
    Good luck everyone! (:
    Niemand reageert x'D

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.