• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Drew's aanwezigheid voelt enigszins geruststellend, maar alsnog kan ik niet stoppen met huilen. Ik voel me weer een verschrikkelijk persoon, omdat ik heel slecht heb gedaan tegen Drew. Ik wilde hem zelfs slaan en echt met hem gaan vechten als hij mijn hand niet had kunnen tegenhouden. Waardoor ik me ook slecht voel, is omdat alle herinneringen aan Max terug zijn. Drew neemt me dan mee en ik kijk met rode ogen en betraande wangen op. Nog meer schuldgevoel komt op als ik de paar tranen op zijn wangen zie. 'H-het s-s-s' mijn stem trilt heel erg en even haal ik beverig adem. 'Het s-spijt m-me.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik schud mijn hoofd en kus zachtjes haar tranen weg. 'Denk je dat het terug goed komt? Tussen ons?' vraag ik zachtjes. Misschien ziet ze dit alles niet meer zitten en zo... Ik leg mijn hoofd dan zachtjes op de hare en wrijf geruststellend over haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Drew's zachte lippen komen tegen mijn huid aan en voor heel even sluit ik mijn ogen om te stoppen met huilen en de aanraking van zijn lippen op mijn huid te voelen. Ik open ze weer als hij vraagt of het goed komt tussen ons. Mijn blik sla ik neer. 'Zou je d-dat nog willen?' vraag ik dan ongelovig. 'Want ik kan niet z-z-zonder jou!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik trek haar dichter. 'Ik wil enkel jou Mich.' zeg ik zachtjes en druk mijn lippen nog even op de hare.
    'Maar je moet misschien beter iets anders aantrekken en douchen, je bent doorweekt.' zeg ik bezorgd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom, ik ben een verschrikkelijk persoon,' mompel ik. Drew kust me dan zachtjes en dit keer kus ik hem wel iets geruster terug. Dan lach ik een heel klein beetje. 'Dus eerst aankleden en dan douchen, dan ben ik alsnog doorweekt,' zeg ik met een klein beetje sarcasme en bijdehand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Nee eerst uitkleden, de douche warm maken, douchen, afdrogen en aankleden.' zeg ik met een glimlachje.
    'Maar eerst naar de kamer gaan want we hebben een beetje ingebroken hier.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Jij zei het zelf in die volgorde,' zeg ik dan met een klein glimlachje. Ik kijk dan om me heen in de kamer en heb echt geen idee van wie de kamer is. Dan pak ik Drew's hand voorzichtig beet en loop dan richting zijn kamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Katherine
    'Maar ze was toch een demon voor jou geworden?' vraag ik, niet wetend wat mijn tante allemaal heeft aangericht. 'Eigenlijk is het een best apart iets... demonen en engelen. Hoe we vleugels kunnen hebben en betere zintuigen...' Dat soort dingen vraag ik me vaak af. De pizza's zijn dan klaar en ik kijk papa aan. 'Wat moeten we nu doen met de pizza's?'


    Nick
    'Dat is een lang verhaal' antwoord ik, 'Eigenlijk is het best apart iets.. demonen en engelen. Hoe we vleugels kunnen hebben en betere zintuigen...' zegt ze dan. 'Inderdaad' Antwoordt ik, niet echt een uitleg hebbend voor dat. Wanneer ze klaar is met de pizza's kijkt ze mij aan en vraagt wat ze er nu mee doen. 'De oven in' zeg ik dan en pak een op om die vervolgens op de plaat in de oven te leggen, hetzelfde doe ik met de andere.


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    We gaan mijn kamer binnen en ik sluit de deur zodat ze rustig kan douchen zonder dat er iemand binnenstormt. Ik pak een handdoek, een shirt van mij en laat nieuw ondergoed verschijnen. 'Alsjeblief.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Drew sluit de deur en geeft me dan allemaal spullen aan. 'Dank je,' antwoord ik dan zachtjes. Ik loop dan naar de badkamerdeur en in de opening blijf ik even staan. Ik draai me om en kijk richting Drew. 'Ik respecteer je wel, anders had ik niet die jongen weggeduwd of mezelf voor een auto gegooid en daarna in een ijskoud meer gaan staan,' zeg ik zachtjes en zonder op antwoord af te wachten draai ik me weer om en loop verder. Ik begin me uit te kleden en zet de douche heel warm aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Oh... maar ik ben goed in luisteren,' zeg ik met een glimlachje. 'Toeeee, pap, ik ben nieuwsgierig.' Ik zet zielige ogen op en kijk papa aan. Papa stopt dan de pizza's in de oven en ik klim op zijn rug. 'Papa paardje,' lach ik dan en klem mijn armen stevig om zijn nek heen en mijn benen stevig om zijn middel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Oh.. maar ik ben goed in luisteren,' zegt ze met een glimlach, 'Toeeee, pap, ik ben nieuwschierig' zegt ze dan met zielige grote ogen. 'Ik denk niet dat je dit interessant zult vinden' zeg ik dan en voel haar op mijn rug 'Papa paardje,' zegt ze lachend. 'En nu? moet ik lopen of je eraf gooien?' vraag ik haar met een lach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    'Je wilt het me gewoon niet vertellen,' zeg ik met een pruillip en nog steeds die zielige ogen. Het zijn dezelfde ogen als die van mama. Wanneer ik op papa's rug zit vraagt hij of hij moet lopen of mij eraf gooien. 'Lopen pap!' zeg ik vrolijk en ik geef een klein stootje met mijn enkel, maar kom precies in zijn klokkenspel terecht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Je wilt me gewoon niet vertellen,' zegt ze vervolgens nogsteeds met zielige puppyogen, ik had een zwak voor die ogen, de ogen die zo erg op die van Leslie leken. 'Wat wil je weten?' vraag ik haar dan. 'Lopen pap' zegt ze vrolijk en geeft een klein stootje met haar enkel, die waarschijnlijk ergens anders bedoelt was dan waar hij terecht kwam. Ik liet niets merken van de pijn, aangezien het best wel pijn had gedaan, 'Zullen we de houtkachel aanzetten?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    'Nee, laat nu maar zitten,' zeg ik met het pruillipje en het verbaast me dat papa niet eens ineen krimp als ik hem per ongeluk op de verkeerde plek raak. 'Sorry, dat was niet mijn bedoeling,' verontschuldig ik me en knik dan als hij vraagt of we de houtkachel zullen aanzetten. 'Ja, dat is lekker warm. En gaan we een film kijken? Of een spelletje spelen? Of dolfijnen gaan kijken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.