• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jaaaaaa, ik wil die zien (:]

    Katherine
    'Doe jij die andere maar, pap, ik wil niet de pizza's verpesten,' zeg ik met een klein lief glimlachje. Ik loop naar de kraan toe om dan mijn handen te wassen. 'Moet ik de pizza gaan beleggen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik baan me een weg naar buiten en grom even woedend. Ik laat een moto verschijnen waar ik niet op kan rijden maar voor alles is een eerste keer toch? Ik spring erop en zoek hoe ik hem moet aanleggen en gas moet geven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    [Jaaaaaa, ik wil die zien (:]

    Katherine
    'Doe jij die andere maar, pap, ik wil niet de pizza's verpesten,' zeg ik met een klein lief glimlachje. Ik loop naar de kraan toe om dan mijn handen te wassen. 'Moet ik de pizza gaan beleggen?'


    Nick
    'Doe jij die andere maar, pap, ik wil niet de pizza's verpesten,' zegt ze met een lief, klein glimlachje die me aan Leslie doet denken. Ook die gedachten en de gevoelens die erbij horen stop ik al snel weg. 'Moet ik de pizza gaan beleggen?' vraagt ze dan als ze haar handen gaat wassen. 'Ja, is goed.' Antwoord ik, 'de spullen liggen daar op de snijplank en de saus ernaast.' zeg ik dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Ik ga via de achterdeur naar buiten en ga het bos in. Ik loop door het bos heen en ga dan naar het meer. Zonder blikken of blozen ga ik het meer in en voel hoe de kou mij vangt. Ik wil gewoon niets meer voelen. Allemaal herinnerigen aan Max. Nee, ik wil niet aan hem denken. Ik wil aan helemaal niemand denken. Ik schreeuw het uit en sla mijn armen beschermend om mezelf heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik krijg de motor ik hang en geef volle gas. Ik weet begod niet eens hoe ik moet sturen waardoor ik na een paar meter al met de moto tegen een aankomende auto rijd en over het dak heen vlieg om languit op de grond terecht te komen. Ik voel schaafwonden maar niets ernstigs. Tof. Als zij domme dingen mag doen om mij te vergeten mag ik die doen om haar te vergeten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'



    Hij is een beetje mislukt.. :/


    Don't be like the rest of them, darling

    MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIII


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Thanks (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik word na een hele tijd wakker en het voelt eindelijk weer alsof ik een beetje leven in me heb zitten. Naast me ligt Jake en ik lig in zijn armen. Eventjes glimlach ik en druk een kusje op zijn wang. Dan pak ik mijn telefoon erbij en besluit even Nate een sms te sturen. Ik kan hem toch niet zomaar laten vallen, zeker niet omdat Jake en Nate nu goed zijn met elkaar. Hi, ik vroeg me af hoe het met je gaat... X L. Dan leg ik mijn telefoon weer weg en kijk naar de slapende Jake.

    Hayden Fitch
    Ik heb een gezellige middag gehad met Emily en besluit dan een ritje op de motor te gaan doen. Zomaar ergens heen. Ik zie dan op de weg een jongen liggen en heel het verkeer staat er door vast. Ik word er omheen geleid en rijd dan verder, hij leeft nog en er staan mensen omheen om hem te helpen. Dan rijd ik door en sla willekeurig links en rechts. Op een gegeven moment kom ik bij een huis uit wat ik niet ken. Hoewel het me toch wel ergens bekend van voorkomt, maar geen idee waarvan. Dan besluit ik weer door te rijden.

    Katherine
    Ik kijk op als ik een motor hoor en gelijk denk ik aan Hayden. Als ik door het raam kijk, verbaast het me dat Hayden er echt is. 'Wat doet Hayden hier?' vraag ik en kijk om naar papa. Dan rijdt Hayden al weer door en begin ik met het beleggen van de pizza's. 'Ik dacht dat je zei dat ze voor altijd weg was?'

    Mich
    Ik huil tranen met tuiten en ga dan na even het water uit. Heel mijn lichaam beeft en ik begin dan te rennen door het bos. Op demonensnelheid en dwars door het bos heen. Ik kom uit bij de weg en zie dan een hele file staan op de weg. Heel even blijf ik staan, sommige mensen zien me terwijl ik zo gekleed ben in alleen een t-shirt dat drijfnat is en uitgelopen mascara. Dan zie ik Drew liggen en ik vloek. Dan loop ik snel naar Drew. 'Ik neem hem wel mee,' zucht ik dan tegen de mensen en het boeit me niet dat ze weigeren. 'ROT ALLEMAAL OP,' schreeuw ik dan als ze me weg willen halen bij Drew. Ik til Drew op en loop weg met hem in mijn armen. Ik laat ons verschijnen bij hem in de kamer en leg hem neer op het bed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hij is mooi Ellie o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik krijg een bericht van Leslie maar negeer het en concentreer me verder op Daphne. Tot mijn grote walging lukt het plan ook nog.
    Ik drijf haar langzaam naar de protitutie.

    Drew
    Ik ben niet buitenwesten enkel iets... verstard. Ik ontdooi terug en spring recht. 'Dat was leuk.' zeg ik en kijk niet eens naar Mich.
    We staan even, ze is me niets meer verschuldigd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Wat doet Hayden hier?' Vraagt Katherine plots, zelf had ik niet zoveel aandacht besteed aan het motorgeluid en keek nu ook door het raam. Het was inderdaad Hayden, en er kwam een breuk in het afschermen van mijn gevoelens, al was het maar voor een paar seconden. 'Ik dacht dat je zei dat ze voor altijd weg was?' vraagt Katherine dan en ik knik, 'is ze ook, ik heb geen idee waarom ze hier langskwam' zeg ik waarna ik naar de oven kijk om te kijken of hij op het goed aantal graden staat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Hij is mooi Ellie o 3o


    Dankje (:, wil je ook een paar andere zien? Ik heb twee andere tekeningen ook op de computer gezet toen ik deze scande -schrijf je dat zo? x'D-


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    'O ja? Vond je dat leuk?' vraag ik kwaad aan hem. 'Doe het dan gerust nog vaker, dan zorg ik ondertussen voor sterrenschot zodat ik zelfmoord kan plegen. Ik ben toch maar een egoïstisch mens dat nooit aan andere denkt en geen respect heeft voor anderen. Ik kan toch niet lief hebben, want zo is het toch? En waag het niet om nu weg te flitsen.'

    Leslie Day
    Ik krijg geen antwoord van Nate, wat ik ergens wel een beetje had verwacht. Ik zucht zachtjes en druk dan nog een paar kusjes over jake's gezicht om hem zo op die manier wakker te maken.

    Katherine
    Heel even krijg ik een soort klap als papa ineens emoties laat merken. Verdrietig... Papa lijkt verdrietig. 'Waarom ben je verdrietig, papa?' vraag ik als hij al weer bij de oven aan het kijken is. Ik weet goed wat ik gevoeld heb, ondanks dat hij het nu al weer heeft afgeschermd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Dankje (:, wil je ook een paar andere zien? Ik heb twee andere tekeningen ook op de computer gezet toen ik deze scande -schrijf je dat zo? x'D-


    Sure! Stuur maar en ja, zo schrijf je dat :)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.