• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik laat mezelf languit op de bank ik de Common Room vallen en leg mijn handen over mijn gezicht. Arme Eleanor. De voel ik mijn bovenlichaam een beetje omhoog getild worden en iemand gaat onder me zitten en legt mijn hoofd op zijn schoot. Het is Draco en hij haalt mijn handen van mijn gezicht.
    'Kiekeboe.' mompelt hij en daarna verdwijnt zijn gezicht uit beeld.
    'Het zal wel goed komen Sybil.' zegt hij en ik schudt mijn hoofd, daarna geeft hij een kus op mijn voorhoofd en begint hij door mijn haren heen te strijken.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Mikelle Aura Rhine

    Door Blaise ben ik de leerlingenkamer van Slytherin binnengesmokkeld. Tja, als het toch kan... Ik slenter wat rond en besluit Sybil lastig te vallen, want Blaise is weet ik veel wat aan het doen - ik hoef het ook he-le-maal niet te weten. Draco is ook bij Sybil dus tja, het boeit me trouwens niet wie ik 'lastigval' maar als ik me maar niet meer zo hoef te vervelen. Op mijn pumps en een beetje heupwiegend loop ik naar Sybil - nee, niet voor haar, maar gewoon omdat ik het grappig vind omdat jongens dan nog meer naar me kijken, en zeker dat dat zo is! Al helemaal met de redelijk, tja, sexy kledij die ik nu draag. Blaise wou iets met me afspreken en ik ben dus de leerlingenkamer binnen gekomen.
    "Hey!" zeg ik vrolijk terwijl ik ga zitten mijn hand hef ik even. "Ja, ik weet dat ik hier niet thuishoor, en dat ik 'nieuw' ben hebben jullie er al vaak genoeg ingehamerd dus hou je kop daar maar over."


    Reality's overrated.

    Rosalina Kleinhart

    Ik was nu al bijna 2 uur aan het zoeken naar die stome kat maar ik kon hem maar niet vinden.
    Ik begrijp echt niet wrm maar ik moest die kat echt vinden.
    Dus ging ik maar is kijken in de kerkers.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Sybil Narcissa Malfoy

    Mikelle komt in de stoel voor ons zitten maar ik negeer haar even.
    'Blaise, wees even aardig en kijk of Eleanor oke is?' vrag ik. Blaise knikt en zet pas naar de girls dorm.
    'Ja, ik weet dat ik hier niet thuis hoor en dat ik 'nieuw' ben , maar dat hebben jullie er al vaak genoeg ingehamerd dus houdt daar je kop maar over.' Wie denkt ze wel niet dat ze is.
    'Laat me met rust.' mompel ik en ik draai me naar de rigleunig van de bank toe waarna ik mijn gezicht in Draco's onderbuik verberg.
    'Niets persoonlijks.' hoor ik Draco zeggen.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Pansy Parkinson

    Sybil gaat op de bank zitten en Draco bij haar. Als Mikelle binnen komt lopen trek ik mijn wenkbrauw op. 'Ja, ik weet dat ik hier niet thuis hoor en dat ik 'nieuw' ben , maar dat hebben jullie er al vaak genoeg ingehamerd dus houdt daar je kop maar over.' zegt ze. Sybil mompelt: 'Laat me met rust' en Draco zegt dat het niks persoonlijks is, verder slaan ze geen acht op Mikelle dus nu is het mijn beurt.
    'Wat denk je hier überhaupt te komen doen?' vraag ik haar en kijk haar hooghartig aan.
    'Ga weg terug naar waar je vandaan komt en bemoei je niet met mensen en hun zaken die je toch niet begrijpt.' Voeg ik er aan toe, ik grijs een beetje spottend en zonder nog op antwoord te wachten zeg ik tegen Draco: 'Ik ga even naar Theo, sterkte met..' ik hoef mijn zin niet af te maken en Draco knikt dankbaar.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Inmiddels lig ik alweer in mijn warme bedje en ik heb mijn ogen net gesloten als ik iemand binnen hoor komen. Geïrriteerd en vermoeid doe ik mijn ogen weer open, om te zien dat het niet Sybil of Draco is, zoals ik had gehoopt, maar Blaise. Vragend trek ik mijn wenkbrauwen omhoog als hij op de rand van mijn bed gaat zitten.
    'Sybil vroeg of ik even wilde komen kijken hoe het met je ging,' zegt hij droogjes. Volgens mij is hij niet zo het spraakzame type. 'Kon ze zelf niet komen dan?' snauw ik, want eigenlijk heb ik nog een ton vragen die ik aan haar en Draco wil stellen. Hij haalt zijn schouders op en veegt een streng van mijn doffe haar uit mijn gezicht. Boos sla ik zijn hand weg.
    'Hoe gaat het nu dan?' vraagt hij.
    Wat gaat hem dat aan? Wat kan hem dat schelen? Een nieuwe stroom aan scheldwoorden en gesnauw ligt al op mijn lippen als ik zie dat hij echt bezorgd naar me kijkt. Dus zucht ik, haal diep adem en forceer een glimlach op mijn gezicht.
    'Het gaat wel oké, geloof ik.'


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Mikelle Aura Rhine

    "Wat denk je hier überhaupt te komen doen?" zegt Pansy hooghartig.
    "Blaise nodigde me uit," zeg ik schouderophalend, en ik werp haar een geïrriteerde blik toe.
    "Ga weg terug naar waar je vandaan komt en bemoei je niet met mensen en hun zaken die je toch niet begrijpt," vervolgt ze dan.
    "Jemig, wat een troela," mompel ik als ze wegloopt. "Ik mag komen en gaan waar ik wil en waar ik komen kan hoor."
    Het liefst zou ik mijn middelvinger opsteken. Maar doe dat uiteindelijk niet. Wat een irritante typjes heb je hier toch...


    Reality's overrated.

    [Hmmm, ik zit er een beetje mee dat ik doordat Mikelle nieuw is heel veel genegeerd word >.< Sorry, ik zeur.]


    Reality's overrated.

    Sybil Narcissa Malfoy

    Nu draai ik me weer om en kijk Mikelle recht aan.
    'Het is tegen de schoolregels om op een afdeling te komen waar je niet thuis hoort. Daarom heeft de Common Room ook een wachtwoord.' zeg ik terwijl ik blijf liggen.
    'En waarom praatte je eigenlijk opeens tegen mij? Ben je op zoek naar ruzie? Kom een andere keer maar weer terug.'


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Mikelle Aura Rhine

    "Het is tegen de schoolregels om op een afdeling te komen waar je niet thuis hoort. Daarom heeft de Common Room ook een wachtwoord," zegt Sybil.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. "Alsof jij je altijd zo goed aan die regeltjes houdt," zeg ik op een pesterige toon.
    "En waarom praatte je opeens tegen mij? Ben je op zoeknaar ruzie? Kom een andere keer maar weer terug," zegt Sybil dan.
    "Nou, dat zal ik je eens haarfijn uitleggen," zeg ik rustig terwijl ik mijn rechterbeen over mijn linkerbeen sla en mijn korte rode rokje weer rechtsrijk, mijn toon is wel hooghartig en beteweterig. "Ik verveelde me, en wist dat je zo grappig zou reageren. Alle van jullie meisjes trouwens, daarbij had ik een weddenschap met jou broertje Sybil. En weet je, die heb ik gewonnen! Nu heb ik het recht om je te vervloeken en zou hij je niet beschermen," zeg ik met een brede - en gemene - grijns. "Je bent erin getrapt."

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 22:59 ]


    Reality's overrated.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Draco, ik haat je.' zeg ik droog. Ik wil niet overeind komen, ik ben moe. Waarom doet Draco zoiets? In ieder geval, als hij geweten had dat hiervoor zware dingen besproken zouden worden had hij wel twee keer nagedacht Eikel. Zou hij verblindt zijn door haar zogenaamde schoonheid waar heel Slythein het over heeft? Pff, Draco weet vast wel dat hij beter kan verdienen.
    'Wat is er trouwens zo grappig aan de reactie laat me met rust? En waarom wil je mij vervloeken? Jou heb ik toch zeker nooit iets aangedaan?' Raar mens.
    'Voor de laatste keer Mikelle. Houd je alsjeblieft niet bezig zaken waar je geen verstand van hebt want dat kan heel gevaarlijk uitpakken. En dan praten we over dingen boven mijn niveau.'


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Mikelle Aura Rhine

    Verveeld bekijk ik mijn zwart gelakte nagels, die ik daarnet netjes bij heb geveild.
    "Nou, dit is er dus zo grappig. Je begint meteen te ontploffen. Mens, je moet echt leren normaal doen. Oh, en ik wil je vervloeken omdat dat kán, maar ik heb ondertussen al besloten dat ik dat voor later bewaar, hier is ook niks aan. En voor die gevaarlijke dingen, daar zorg ik wel voor dat ik em buitenhou. Ook al weet ik niet helemaal zeker of jíj je er wel bovenhoud. Maar goed. Misschien ben je wel jalours? Het zou maar zo zijn?"
    Ik grinnik en sta op. om met mijn handen op mijn heupen die ik sierlijk beweeg.
    "Is het niet Draco?" zeg ik terwijl ik me over hem heen buig, een voet blijft op de grond staan, mijn andere been til ik op, Draco zit gevangen tussen mijn armen en ik prik in zijn borst. Mijn haren laat ik in zijn gezicht prikken en ik weet dat iedereen, maar vooral Draco nu een aardig goed zicht op mijn lichaam heeft, niet dat het me niet uitmaakt. Ik haal een hand langzaam door zijn haar en knipper dan zwoel met mijn ogen.
    "Ben jij ook boos op mij?" vraag ik met een pruillipje.
    Draco zegt niks, maar bijt alleen maar op zijn lip. Ik merk dat hij moeite heeft zich in te houden.


    Reality's overrated.

    Sybil Narcissa Malfoy

    Wat doet zij echt? Als ik zie dat Draco zich in moet houden sla ik hem in zijn kruis. Het komt niet heel hard aan of zo, want hij zat met zijn benen gespreid waardoor zijn broek bescherming bood maar toch duikt hij een klein beetje in elkaar, waardoor zijn lippen bijna die van Mikelle raken. Ik kom overeind en loop naar de girls dorm. Ik zie nog net hoe Draco twijfelt of hij overeind zal komen of niet, maar hij is waarschijnlijk te lui om Mikelle opzij te duwen. En verblindt natuurlijk. Ik walg op dit moment van hem.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 7:06 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Pansy Parkinson

    'Theo!' roep ik als ik Theodore's gewaad om de hoek zie verdwijnen, hij draait zich om en wacht tot ik hem inhaal.
    'Pansy' groet hij en lacht.
    'Theodore' lach ik terug, 'kom eens, want eerlijk gezegd was ik niet zo maar naar jou opzoek. Ik trek hem mee naar het eind van een verlaten gang en blokkeer alle mogelijke uitgangen. Theodore begint een beetje achterdochtig te worden en kijkt mij dan ook aan met een wat-moet-je-nu-weer-weten-blik.
    'Jouw vader he, die is toch een Death Eather?' ik slik bij de laatste twee woorden en Theodore verstijft, dan grijpt hij me bij de pols.
    'Hoe weet jij dat?' sist hij.
    'Kalm down Theo, de Malfoys zijn allebei ingelijfd en jij gaat mij daar iets meer over vertellen.' Theodore ontspant en begint te lachen, 'nou in dat geval, heb je even.' hij pakt mijn hand en we lopen terug naar de kerkers richting de Slytherin Common Room, tijd voor informatie.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mikelle Aura Rhine

    Ik lach om de reactie van Sybil, alsof Draco me dan weg gaat duwen. Als zijn lippen bijna die van mij raken, en hij dan verwijfelend aankijkt bevochtig ik mijn lippen met mijn tong.
    "Ga je je nou op je kop laten zitten door je zusje?" fluister ik in zijn oor.
    Draco bijt weer op zijn lip en schud zijn hoofd, hij moet zichzelf echt inhouden. En ineens word het hem dan teveel en drukt hij zijn lippen wild op de mijne. Ik glimlach tegen zijn lippen aan, en duw zijn hand weg die onder mijn korte, rode rokje glijd. Glimlachend kijk ik hem aan, om dan om me heen te kijken, verschillende meisjes staren me jalours aan. Dan kijk ik weer naar Draco. Ik gooi mijn haar op mijn rug en klauw mijn nagels in zijn borstkas. Ik weet dat hij me zo graag wilt. Maar als ik zijn handen weer wegduw en nog even doorga met plagen gromt hij zachtjes.
    "You're such a tease," gromt hij.
    Ik haal mijn schouders onschuldig op. "We zitten nog steeds in de Common Room," zeg ik.


    Reality's overrated.