• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Porcelainn schreef:
    [Oké, het spijt me heel erg hoor, maar ik houd dit niet meer bij... :( Ik probeer het, echt waar, maar vanwege mijn vriendje gisteren en mijn stage en school vandaag kon ik niet online komen tot nu.. En ik snap er helemaal niks meer van.. Zou iemand zo lief willen zijn en voor mij kort samen willen vatten wat de belangrijkste dingen zijn die ik heb gemist? Alvast duizend maal dank... En nogmaals sorry.. xxx]


    | No sorries, daar kun jij niets aan doen (; Voor zover ik weet : Sybil heeft Eleanor Green de ziekenzaal ingejaagd omdat ze zich bemoeide met een ruzie tussen de Malfoy's en Eliza. Eleanor Green mag van Liam niet meer met Seamus en Eliza omgaan (volgens mij) en uhm, We zitten nu allemaal in de eerste les... met een gesprek tussen Sybil en Eliza...

    x |


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Ressurection schreef:
    (...)

    | No sorries, daar kun jij niets aan doen (; Voor zover ik weet : Sybil heeft Eleanor Green de ziekenzaal ingejaagd omdat ze zich bemoeide met een ruzie tussen de Malfoy's en Eliza. Eleanor Green mag van Liam niet meer met Seamus en Eliza omgaan (volgens mij) en uhm, We zitten nu allemaal in de eerste les... met een gesprek tussen Sybil en Eliza...

    x |


    [Dankje, dankje, duizend maal dank! Je bent geweldig, hihi. ^^ Ik zal proberen zo weer even wat te schrijven. (: xxxx]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Ik weet niet hoe het komt - misschien ook wel, maar dat geef ik toch niet toe - maar ik ben na de eerste lessen op de eerste dag flink ziek geworden. Ik wil niet dat iemand het weet, maar ik heb alleen maar liggen malen om mijn ouders, Draco en Sybil. Waarom? Ik heb geen flauw idee. Als ik wakker word zie ik op de klok dat het 's middags is, maar ik heb geen idee welke dag. De hele slaapzaal is leeg en ik zucht.
    Geweldig, niemand hier om te kijken hoe het met me gaat. Geen enkel briefje van Sybil, normaal zou ze dat wel doen. Nu ik er zo over nadenk, normaal zou ze bij me blijven. Ergens diep van binnen voel ik me een beetje beledigd dat ze me hier helemaal ellendig en alleen heeft gelaten, maar dat gevoel duw ik gauw weg. Ze heeft vast haar redenen, misschien is ze wel druk met... Ik weet het niet. Mensen pesten of vervloeken?
    Opnieuw verlaat een zucht mijn lippen maar die zucht word vervolgt door een hoest. En nog meer gehoest. Fijn, mijn keel voelt aan als schuurpapier. Ik kom langzaam maar zeker overeind en trek mijn badjas aan, waarna ik op mijn pantoffels naar de common room loop. Leeg. Serieus?
    Ik ga voor de haard zitten en staar naar het vuur. Heerlijk warm is het hier. Voor ik het weet ligt mijn hoofd op de leuning van de bank en val ik opnieuw in een lange, diepe slaap.

    [Hihi, hopelijk maakt dit stukje mijn aanwezigheid weer een beetje goed :3]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:56 ]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Eleanor Green

    'Juffrouw Green!'roept een strenge stem verschrikt achter me.Als ik me omdraai zie ik Professor McGonagall staan.Ze wijst naar de deur van de Great Hall.Ik loop voor haar uit naar haar kantoor.'Waarom lag uw broer daar op de grond?'vraagt ze als we binnen zijn en ik in een stoel zit.Ik kijk haar kil aan en zeg:'Omdat hij me tegen mijn zin mee wou nemen om te praten.En zijn ogen vol vuur stonden.Dean en Seamus zeiden dat ik daar bleef,en toen greep Liam mij bij mijn pols,maar ik deed net nog een verlammings spreuk.'Professor McGonagall schud haar hoofd.'Ik heb gehoord dat je bij Professor Snape ook moet nablijven?Nablijven,In de ziekenzaal met een hersenschudding.Eleanor vertel me wat je dwars zit.Ik merk het wel.'zegt McGonagall dan.Ik kijk haar aan.Laat ik het zo makkelijk blijken.Ik vertel het wel gewoon.'In de Hogwarts Express kwam mijn broer me vertellen dat onze ouders zijn vermoord.Later in de trein deed hij raar,en op school ook.Dan moest ik nablijven alleen omdat ik het opnam voor Seamus.Later lig ik in de ziekenzaal en Seamus omdat hij die spreuk voor mij wilde ontwijken.Hij was bewusteloos ik had een hersenschudding,daarna komt Liam me mee nemen terwijl ik dat niet wil en ik verdedig mezelf!Mijn eerste dag heb ik al problemen!'roep ik boos.Niet op Professor McGonagall,maar op mezelf en Liam.'Eleanor,waarom kwam je niet meteen naar mij toe? Ik ben je afdelingshoofd,dan kon ik je met die problemen helpen.zei Professor McGonagall.'Je kunt gaan.'voegde ze er aan toe.Ik stond op en pakte mijn tas weer en liep voor de zoveelste keer naar de Great Hall.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ressurection schreef:
    Sybil Narcissa Malfoy

    'Komt omdat jouw familie naam niet hoog te houden is. In tegenstelling tot andere is de naam Malfoy een trots die je draagt.' sis ik. Ik strijk over de Slytherin ring om mijn vinger. Ik hoor Weasley even in de lach schieten maar hij is gelijk stil als ik me omdraai. Ik kijk hem vies aan.
    'Laten we maar niet over jouw naam beginnen Weasley.' Hij kijkt me beschaamt aan. 'Aangezien jouw familie in één kamer slaapt...' Ik draai me weer terug naar Wanderer.


    Eliza Meredith Wanderer
    "Komt omdat jou familienaam niet hoog te houden is. In tegenstelling tot andere is de naam Malfoy een trots die je draagt. Laten we maar niet over jouw naam beginnen Weasley. Aangezien jouw familie in één kamer slaapt..." Zegt Sybil venijnig tegen mij, en Ron houdt vernedert zijn mond. Ik laat of echter niet uit het veld slaan. "Ik weet nog wel een ding op te noemen wat jullie familie meedraagt, maar dat staat op jullie arm." Zeg ik, doelend op het death eater teken, wat vaak op de onderarm van Gevangen Death Eathers gevonden wordt. Ik knijp mijn ogen samen, en kijk dan terloops naar Draco. Zou dat het zijn? Zou hij ingewijd zijn bij de befaamde volgelingen van Voldemort? "En, wanneer krijgen jullie het?" sis ik terug, aangezien ze niks van mijn gedachten hebben meegekregen.


    Tijd voor koffie.

    Pansy Parkinson

    Ik luister aandachtig mee naar het gesprek tussen The Malfoys en Eliza ik vang flarden op en hoor Eliza sissen: '..maar dat staat op jullie arm' Als Draco verbleekt en ook Sybil een klein trekje geeft met haar mond heb ik genoeg gehoord. dus madame weet dat de Death Eaters een teken dragen, wie weet dat niet. Maar bedoeld ze te zeggen dat zij het teken dragen? Ik slik, misschien doen ze daarom zo raar.
          Ik kijk naar Theodore en als het einde van de les nadert en de klas rumoerig is en iedereen zacht met elkaar praat wenk ik hem naar een donker hoekje van het klaslokaal. 'Zeg Theodore...is jouw vader geen Death Eater?' Ik hoop dat hij niet boos reageert, in tegenstelling hij kijkt me verbaasd aan an trekt me nog verder de schaduwen in.
    'En hoe weet jij dat?' vraagt hij rustig.
    Ik glimlach: 'Er zijn hier wel meer volgelingen' de subtiele hint komt goed aan en Theo kijkt meteen richting Draco en Sybil. Hij sist laag maar richt zich weer tot mij: 'Pansy ik moet je dringend wat vertellen, maar niet hier en niet nu.' Daarna loopt hij terug het zicht in en ik volg hem met een afwezige blik.
    'Crabbe, Goyle tijd om mijn boeken te dragen.' Ik dump mijn tas en de twee sufkoppen pakken deze gehoorzaam op. 'Welke les?' vraagt Daphne, ik haal mijn schouders onverschillig op: 'mag jij zeggen'

    [Gister niks gepost, dus nu een iets langere ik was namelijk heel erg druk hier mee bezig(;]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 15:27 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik kijk Draco even nagelbijtend aan en kijk dan weer naar Wanderer.
    'Ik weet niet waar je het over hebt.' zeg ik.
    'Miss Malfoy.' roept Snape nu luid die weer terug naar het bord is gelopen. Het doet me schrikken, maar het is precies op tijd. Hij probeert me natuurlijk ook uit deze situatie te halen voordat ik mijn mond voorbij praat.
    'Miss Wanderer, als u uw mond nu niet houdt wordt dat nablijven.'


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Eliza Meredith Wanderer
    "Komt omdat jou familienaam niet hoog te houden is. In tegenstelling tot andere is de naam Malfoy een trots die je draagt. Laten we maar niet over jouw naam beginnen Weasley. Aangezien jouw familie in één kamer slaapt..." Zegt Sybil venijnig tegen mij, en Ron houdt vernedert zijn mond. Ik laat of echter niet uit het veld slaan. "Ik weet nog wel een ding op te noemen wat jullie familie meedraagt, maar dat staat op jullie arm." Zeg ik, doelend op het death eater teken, wat vaak op de onderarm van Gevangen Death Eathers gevonden wordt. Ik knijp mijn ogen samen, en kijk dan terloops naar Draco. Zou dat het zijn? Zou hij ingewijd zijn bij de befaamde volgelingen van Voldemort? "En, wanneer krijgen jullie het?" sis ik terug, aangezien ze niks van mijn gedachten hebben meegekregen.


    [BUUUUUUURRNNNN. ''....dat staat op jullie arm.'' Hehehe ik lachte me kapot. :3]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Mikelle Aura Rhine

    Ik zit naast Blaise bij toverdranken, Eliza en de Slytherins maken weer eens ruzie en ik rol verveeld met mijn ogen. Weet je? Ik ben dan wel een Gryffindor, maar ik voel me net zo goed een Slytherin. Dit betekend dan niet dat ik Gryffindor belachelijk maak, maar wel dat ik geen Slytherin 'hater' ben zoals vele Gryffindors. Zo dus ook Harry Potter, Hermione Granger en Ron Weasly. Ron is de broer van Ginny, ik kende hem al een beetje, alleen van gezicht hoor. Maar goed, ik ga me maar met de 'ruzie' bemoeien omdat ik me toch de pleuris verveel. Kan mij het wat schelen wat Snape vind.
    "Zo, wat is het probleem?" vraag ik opgewekt terwijl ik mijn wenkbrauwen optrek.


    Reality's overrated.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Het is oké Mikelle.' zeg ik, maar wel met een chagrijnig hoofd. 'Ik zou me afzijdig houden aangezien je niet precies weet waar het over gaat. Je bent nieuw, dat heeft tijd nodig.' Ik zeg het allemaal wel op een aardige manier.
    'Sybil, Malfoy.' Snape klinkt erg kwaad en hij sist.
    'Er. Uit.' Hij wijst met zijn hele arm naar het gat van de deur. Hij weet dat hij me niet kan laten nablijven, we hebben immers tid nodig voor onze opdracht. Denkt hij. Maar wij gan straks gewoon lekker naar Hogsmeade. Zuchtend pak ik mijn boeken, geef Draco een kus aan het begin van zijn kaaklijn, gewoon als een soort signaal doet ik totaal niet uit het veld geslagen ben, en ik loop het lokaal uit. Nu kan ik net zo goed terug geen naar de girls dorm om naar Eleanor te gaan.
    'Hee, Eleanor'tje.' zeg ik al ik binnen kom. Ik ga naast haar op haar bed zitten en geef haar een knuffel.
    'Gaat het een beetje?'


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    [dorry dat ik even niet heb gereageerd :( ik die heel erg mijn best , maar mijn eigen RPG is een beetje een rommeltje en dat wil ik eerst even goed doen :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Mikelle Aura Rhine

    "Het is oké Mikelle," zegt Sybill, die woorden laten me voelen alsof ik een klein kind ben, en ik ben verre van. "Ik zou me afzijdig houden aangezien je niet precies weet waar het over gaat. Je bent nieuw, dat heeft tijd nodig," vervolgt ze dan.
    "Sybill," zeg ik poeslief. "Dat ik nieuw ben én een Gryffindor én een Mudblood betekend nog niet dat ik stom ben. Waarom zou ik me de hele tijd afzijdig houden? Als ik me verveel en me dus probeer te mengen in een zeer gezellig gesprek," het sarcasme druipt van mijn stem af en ik zie Blaise in mijn ooghoeken velangend naar me kijken. "Is dat juist heel 'sociaal'. Ik bedoel, ik kan ook de hele dag eenzaam in een hoekje gaan zitten."
    Ik kijk haar neidig aan. Jemig, ze zei het dan niet onaardig, maar ik ben nou eenmaal snel aangebrand, ik zei het toch al. Ik ben een Slytherin, geen Gryffindor.


    Reality's overrated.

    Eleanor Green

    Opeens herinner ik me dat ik toverdranken heb.Ik ren zo snel mogelijk naar de kerkers en ik ga de klas binnen.'Oh en Juffrouw Green wou ook nog komen?'vroeg Slughorn.Rustig kijk ik de klas rond.'Ja,Professor McGonagall wou met mij praten.'antwoord ik kort af.Slughorn bekijkt mij van top tot teen.'Goed ga maar zitten.'beslist hij.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 15:43 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LizzLoveHell schreef:
    Eleanor Green

    Opeens herinner ik me dat ik toverdranken heb.Ik ren zo snel mogelijk naar de kerkers en ik ga de klas binnen.'Oh en Juffrouw Green wou ook nog komen?'vroeg Snape kil.Rustig kijk ik de klas rond.'Ja,Professor McGonagall wou met mij praten.'antwoord ik kort af.'Je bent net zoals je vader.Ook zo arrogant en egoïstisch.'Ik kijk Snape boos aan.'Het kan me niks schelen dat mijn vader u beledigd heeft vroeger.'antwoord ik dan weer.Alleen nu boos.Mijn ouders zijn overleden en dat wrijft hij er nu nog even in.'Er uit Juffrouw Green.En u mag vanavond wat langer nablijven.'zegt Snape met een grijns.Ik haal mijn schouders op en zeg:'Okee.Later Patatoes!'


    [ in het zesde jaar is slankhoorn leraar in toverdranken en niet Snape]


    "Rebellion's are build on hope"

    Pansy Parkinson

    'Sybil Malfoy er uit!' sist Snape. Ik kijk meteen naar Sybil om haar reacite te peilen maar deze is volkomen neutraal. Naast me hoor ik Theodore grinniken en ik kijk hem vragend aan.
    'Dat verdient ze' mompelt hij een beetje tegen zijn wang. Sybil geeft haar broer een kus en verdwijnt het lokaal uit, het leek niet eens als of ze er problemen mee had, het zette mij zelfs aan het denken want normaal gesproken stuurde Snape er nooit iemand uit, laat staan een Sytherin. Ik haal mijn schouders op en richt me weer op Theodore die toevallig ook naar mij keek.
    'Is er soms iets?' vraag ik en zwaai met mijn hand voor zijn gezicht.
    'Neuhh niks hoor' hij glimlacht en trekt een ik-ben-onschuldig-gezicht. Waarom doet iedereen om me heen toch zo vreemd...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.