• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Sarah Lily Welsh

    Ik liep de ziekenzaal binnen en zag Seamus opkijken. Zijn hoofd schoot drie tinten roder toen hij zag dat Cho bij me was.
    'Hallo,' zeg ik en ik ga op het bed zitten. 'Hoe gaat het?'
    Seamus weet een lachje op zijn gezicht te krijgen en schraapt zijn keel.
    'Ik mag vanavond weer weg' zegt hij en Cho glimlacht.
    Ik kijk van de één naar de ander en kijk dan op mijn horloge. 'Oepsie,' zeg ik. 'Ik niet gaan, tot straks jongens.' En ik maak dat ik wegkom bij die tortelduifjes.
    Ik loop de bewegende trappen af en denk dan weer aan de lessen.
    Ik sprint naar de kerkers voor Postions.
    Ik loop het lokaal in en zie dat ik met Gryffindor deze les volg. Ik ga naast Harry Potter staan die er nogal verveeld uit ziet.
    'Zware eerst dag?' Vraag ik en hij haalt zijn schouders op.
    'Als je voor een uur naar die lelijke kop van Draco Malfoy moet kijken' snauwt hij.
    Wat had ik met liefde zijn plaats ingenomen.


    "Rebellion's are build on hope"

    Sybil Narcissa Malfoy

    Als ik door de gangen loop om naar de Common Room te gaan loopt zie ik inees de kat van Penelope lopen.
    'Raar beest, wat doe jij hier?' Dan zie ik dat de kat in gezelschap is van een Ravenclaw. Rosalina Kleinhart als ik me niet vergis, vieze halfbloed.
    'Wat moet jij hier?' vraag ik. 'Je ziet toch wel dat dit niet jouw kat is?' Ik loop naar het beest toe en geef het een duwtje in de goede richting naar de Slytherin afdeling.
    'Dus, waarom kijk jij de heletijd naar Draco?' vraag ik met een triomfantelijk hoofd.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Rosalina Kleinhart

    Ik was verdiept in mijn boek tot dat de kat ineens op mijn schoot sprong ik keek hem verbaasd aan.
    Hij sprong van mijn schoot en keek me aan met zoon blik van kom op.
    Ik stond recht en volgde de kat dat was dus echt het vreemste wat ik ooit had gedaan een kat volgen.
    We liepen uit de Common Room en gingen meer en meer naar benden todat Sybil Malfoy er ineens aan komt lopen.
    'Raar beest, wat doe jij hier?' hoor ik haar zeggen en dan ziet ze mij onee denk ik in me zelf.
    'Je ziet toch wel dat dit niet jouw kat is?' Ze loopt naar het beest toe en geeft hem een duwtje.
    Ik stond op het punt om er van door te gaan tot dat Sybil haar aandacht weer op mij had gevestigt.
    'Dus, waarom kijk jij de heletijd naar Draco?' vraagt ze.
    Ik keek haar verbaasd aan ik had nog maar 2 keer naar hem gekeken dit jaar maar blijk baar is dat genoeg om sybil te iriteren.
    'Nou ik kijk heelemaal niet vaal naar hem en als ik dat wel zou doen heb je pech want ik heb recht om te kijken naar waar en wie waneer ik wil !'
    Snauwde ik tegen haar.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Je hebt nergens het recht toe,' sis ik. 'Vies, klein halfbloedje.' Hoe durft ze zo te praten tegen een Malfoy?
    'Wacht maar tot mijn vader en Draco hiervan horen.' Ik kijk haar vies aan.
    'Dan zou je wensen dat je niet geboren was. Heb ik je ooit wel eens verteld waar mijn broer tot in staat is om onze naam te verdedigen?' Ik zet een paar passen dichter naar haar toe.
    'Heb ik je dat ooit wel eens verteld?' Ik heb bijna de neiging om haar te bespugen maar ik houd me in.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Rosalina Kleinhart

    'Jij denkt echt wel dat je alles bent he!' Siste ik boos.
    'Je bent niet perfect en het kan me niet schelen wat je zegt je bent gewoon maar mens net als ik met even veel rechten!'
    'En ik denk dat met dat groote ego van jou je toch niet zo ver komt in je stome leven!'
    'En als we gaan dreigen je weet half nog niet weet ik kan!' Riep ik kwaat en keek haar boos aan.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 15:37 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Eleanor Green

    Als de les is afgelopen ga ik gewoon door de gangen lopen.Daar zie ik Sybil Malfoy en Rosalina Kleinhart ruzie hebben.Ik besluit gewoon te vragen wat er is.'En als we gaan dreigen je weet half nog niet weet ik kan!' Riep Rosalina kwaad en ze keek haar boos aan.'Wat is hier het probleem?'vraag ik kil.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Wat is hier het probleem?' Green komt erbij staan. Niet zij weer, zij heeft echt geen idee, maar ik besluit er niet op in te gaan en me weer tot Kleinhart te richten.Ik kijk haar verontwaardigd en dan kwaad aan.
    'Jij weet niet half met wie jij te maken hebt. En al helemaal niet met wie jij nog meer te maken kunt krijgen.' Pff, deze vakantie heb ik heel wat vriendjes gemaakt met een paar dooddoeners en de Snatcher Scabior. Niet echt al te frisse mensen. Maar zoals Snape net zei mag ik mijn mond absoluut niet voorbij praten.
    'Kijk maar uit.' zeg ik intimiderend.
    'Voor je het weet wordt je door wat... personen waarvoor iedereen bang is je graf ingejaagd.' Ik grijns.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 15:54 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Green

    'Voor je het weet wordt je door wat... personen waarvoor iedereen bang is je graf ingejaagd.'Grijnst Sybil.Hmm....Harry heeft me verteld dat hij denkt dat Draco en Sybil deadeathers zijn.Nu begin ik zeker weten te twijfelen.'Sybil waarom laat je Rosalina gewoon niet met rust.'vraag ik door.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rosalina Kleinhart

    'Sybil waarom laat je Rosalina gewoon niet met rust.
    Zei Elanor die er bij was komen staan.
    Ik negeerde haar en keek sybil kwaad aan ik had er echt genoeg van.
    Ze zat me hier gewoon te bedreigen.
    'Leuk voor je dat je wat nieuwe vriendjes hebt gemaakt.' Zei ik spotend.
    ' Ga maar lekker iemand ander bedrijge!'
    zij ik kwaad draaiden me om en ging de kat terug zoek ik weet dat het vreemd klikt maar ik had het gevoel dat hij me iets belangerijks te zegen had.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 16:03 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Eleanor Green

    Ik draai me om en loop weg.Als ik op de binnenplaats loop komt Hermione naar mij toe lopen.We lopen samen naar de Common Room en praten over van alles.Opeens herinner ik dat ik Danique nog moet schrijven.Tegen Hermione zeg ik dat ik mijn zus nog een brief moet schrijven.Ik ga alleen aan een tafeltje zitten,dan pak ik inkt,perkament en een veer uit mijn tas en dip mijn veer in het inkt.Ik begin te schrijven:

    Lieve Danique.

    Ik zou heel graag in de zomervakantie bij jou willen door brengen.
    Voor Liam kan ik niks zeggen.
    Heb ruzie met hem,denk ik.
    Dat komt doordat ik hem heb verlamd.
    Later hoor je het wel waarom.
    Mijn eerste lessen gingen niet goed.
    Ik moet vanavond bij Snape nablijven en ik heb al op de ziekenzaal gelegen.
    Veel succes op je werk
    Liefs
    Eleanor


    Ik doe mijn brief in een envelop en ren naar de uilenvleugel.Daar bind ik de brief aan mijn uil Macy.En zeg:'Breng deze naar Danique.'


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ressurection schreef:
    Sybil Narcissa Malfoy

    'Zit.' commandeert Snape. Ik kijk hem even eigenwijs aan en ga dan zitten.
    'Waar denk jij dat je mee bezig bent?' vraagt hij terwijk hij in een stoel tegenover me gaat zitten. Ik kijk hem koel aan.
    'Mijn naam in zijn waarde houden.' antwoordt ik.
    'Jullie gaan je taak als de wiedeweerga beginnen.'
    'Wat is jou probleem?' vraag ik. Snape komt met een ruk overeind, pakt de armleunigen van mijn stoel vast en buigt zich ver naar me toe, waardoor hij me zoder me aan te raken verder in mijn stoel duwt.
    'Nog altijd u voor jou Sybil.' sist hij. 'En je bent hoogstwaarschijnlijk vergeten dat ik zal sterven als jullie je taak niet volbrengen.' Ik blaas een plukje van mijn haar uit mijn gezicht.
    'Kan ik gaan?' vraag ik met een triomfantelijk hoofd. Even blijven we elkaar stil aankijken en dan gaat hij weer terug zitten en geeft hij een knikje naar de deur.
    'Oh, en Sybil,' zegt hij voordat ik zijn kantoor kan verlaten.
    'The Dark Lord heeft naar Eleanor Blackwood gevraagd.' Ik knik en loop terug naar mijn afdeling.


    [NOOO NOOO NOOO IK HAAT JE IK KRIJG ECHT EEN HARTAANVAL HIER! NIETDOOOOEEEEENNNNN!!!! *adem in adem uit* Excuseert u mij even.]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Audrey Felicia Cedergren

    Het eerste lesuur was nog maar net voorbij en er was weeral een heleboel gebeurd. Zoals gewoonlijk hebben de slytherins en de gryffindors ruzie, niet dat het iemand nog iets verbaasd, en heeft gryffindor dus 10 punten aftrek gekregen van Snape. Ik lette niet zo op het geruzie en had dus geen idee waar hij over ging, het was vast en zeker weer iets flauws.
    Nu hadden we een uur vrij en ik besloot rustig naar het meer te wandelen, ik zou wel zien wie ik onderweg tegenkwam om met me mee te gaan. Ik liep de gangen door en zag dat Sybil alweer ruzie aan het maken was, dit keer met een ravenclaw. Ik negeerde het en liep gewoon verder, het kasteel uit, naar het meer.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Pansy Parkinson

    Als de les eindelijk voorbij is hebben we een uurtje vrij ik heb totaal geen zin om iets aan huiswerk te doen dus kijk ik om me heen en zoek een gewillig slachtoffer voor mijn stapel huiswerk. 'Het jij daar!' ik kijk naar een kleine Slytherin die me angstig aankijkt.
    'Maak dit ik wil het morgen hebben, heb je het niet dan zwaait er wat. Oh en let erop dat het netjes en verzorgd eruit ziet anders ben je nog niet jarig minkukel!' Ik lach kinderlijk en geef haar een duw richting de massa. Ik wacht op mijn vrienden en loop met Theodore naar de Common Room. Eenmaal bij de kerkers in de buurt hoor ik geruzie en ik weet dat ik me er niet mee zou moeten bemoeien maar toch loop ik richting het geluid, seinend naar Theodore dar hij mee moet lopen. Om de hoek zie ik Sybil met haar rug naar mij toe en twee meisjes de een is Eleanor Green en de ander Rosalina Kleinhart. Het gekibbel stopt met een intimiderende dreiging van Sybil en de twee verdwijnen uit zicht. Ik schud mijn haar naar achter en loop op Sybil af. 'Wie vielen jou lastig?'



    [Goed ik heb echt veel gemist. Excuus maar ik heb het op het moment echt heel erg druk met school, immers gaat dat voor.]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Eleanor Green

    Ik denk dat het tijd is om naar Hosmead te gaan. Ik loop weg bij de uilenvleugel,en loop richting Hosmead. Als ik daar ben zoek in de Three Broomsticks op. Ik ga naar binnen en bestel een butterbeer.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Wie vielen jou lastig?' Het is Pansy die naast me komt staan. Ik heb nu even geen zin in een catfight.
    'Een paar meisjes die denken dat ze alles zijn.' antwoord ik en ik wenk haar mee naar de afdeling. In de meisjes slaapzaal treffen we Draco en Eleanor aan. Eleanor ligt weer in haar bed en Draco zit aan de rand van haar bed.
    'Wil jij nog naar Hogsmeade gaan?' vraag ik aan Draco, en stiekem ook een beetje aan Pansy.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.