• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Dicapri schreef:
    (...)

    [Rollentopic pg 5]


    {Danke Schön ^^}


    Tijd voor koffie.

    Sybil Narcissa Malfoy

    Dat wijf heeft wel lef.
    'Wat kom jij hier doen?' Dan bedenk ik me dat heel Gryffindor hier ook zit, maar daar trek ik me niets van aan.
    'Waarom wordt jij niet ondervraagd door Lupin?' Ik kijk haar vies aan, net als Draco.
    'Miss Malfoy,' Snapes stem is zeer rustig maar okk zeer waarschuwend en ook een beetje twijfelend zelfs. Dat hij me nog steeds wel Miss Malfoy noemt en Lupin mij Sybil. Terwijl Snape degene is die de hele vakantie bij ons over de vloer kwam net als vele andere death eaters.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 21:58 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    [@Ressurection Ik ga een tijdje afwezig zijn sorry hiervoor.

    Zou je hier willen klikken voor de reden?]


    Reality's overrated.

    Ressurection schreef:
    Sybil Narcissa Malfoy

    Dat wijf heeft wel lef.
    'Wat kom jij hier doen?' Dan bedenk ik me dat heel Gryffindor hier ook zit, maar daar trek ik me niets van aan.
    'Waarom wordt jij niet ondervraagd door Lupin?' Ik kijk haar vies aan, net als Draco.
    'Miss Malfoy,' Snapes stem is zeer rustig maar okk zeer waarschuwend en ook een beetje twijfelend zelfs. Dat hij me nog steeds wel Miss Malfoy noemt en Lupin mij Sybil. Terwijl Snape degene is die de hele vakantie bij ons over de vloer kwam net als vele andere death eaters.


    [Tegen wie heb je het? Hihi]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Eleanor Green

    Ik zie Sybil met haar groepje de Great Hall weer in lopen.Ik wil me zo snel mogelijk verstoppen.Opeens trekt iemand me mee in een gangetje en doet zijn hand voor mijn mond.Snel grijp ik naar mijn hoofd.Als die persoon me los laat zie ik dat het Dean is.'Je liet me schrikken!'nadat ik dat zei grijp ik naar de muur om mijn evenwicht te bewaren.'Sorry, alleen anders belandde je weer op de ziekenzaal.'zegt Dean grinniked.Samen lopen we de Great Hall binnen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LizzLoveHell schreef:
    (...)

    [Tegen wie heb je het? Hihi]



    | Tegen Eliza (Kwijt) @Caleo Beterschap meidd ! x |


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Ressurection schreef:
    Sybil Narcissa Malfoy

    Dat wijf heeft wel lef.
    'Wat kom jij hier doen?' Dan bedenk ik me dat heel Gryffindor hier ook zit, maar daar trek ik me niets van aan.
    'Waarom wordt jij niet ondervraagd door Lupin?' Ik kijk haar vies aan, net als Draco.
    'Miss Malfoy,' Snapes stem is zeer rustig maar okk zeer waarschuwend en ook een beetje twijfelend zelfs. Dat hij me nog steeds wel Miss Malfoy noemt en Lupin mij Sybil. Terwijl Snape degene is die de hele vakantie bij ons over de vloer kwam net als vele andere death eaters.


    Eliza Meredith Wanderer
    Ik zie vanuit mijn ooghoeken Sybil naar me toe buigen. Negeren? Misschien heeft ze wat belangrijks te zeggen. "Wat kom jij hier doen? Waarom wordt jij niet ondervraagd door Lupin?" Ik hou een paar seconden mijn mond. "Lupin?" Mompel ik, maar op dat moment komt Snape tussenbeiden. "Miss Malfoy." Zegt hij waarschuwend, en ook mij werpt hij een vuile blik toe. Ik had kunnen weten dat een serieus gesprek met de Malfoys van de baan is, maar nu ik erin zit, zit ik erin. "Wat ik hier doe? Les volgen. Als ik ergens anders had kunnen zitten, had ik dat graag gedaan." Sis ik terug. Meestal zoek ik de confrontatie niet op, maar vandaag is het een uitzondering. Ik weet dan ook nauwelijks wat er met me aan de hand is. "Maar waarom ik niet naar Lupin hoef? Omdat ik niet iedereen hier op school vervloek, is misschien wel een reden. Wat was er dan?" Ga ik verder, al verwacht ik half om half dat ik een serieus antwoord krijg. Mijn hand dwaalt waakzaam naar mijn wand. Voor het geval dat het nodig is.


    Tijd voor koffie.

    Sarah Lily Welsh

    Ik was in slaap gevallen en Seamus maakt me zachtjes wakker. Ik schiet overeind en kijk hem grijnzend aan.
    'Jij bent ook eens eindelijk wakker' gaap ik. Ik kijk naar het bed van Eleanor Green, maar zie dat ze al weg is.
    'Waarom wil je altijd mensen beschermen Seamus?' vraag ik. Hij haalt zijn schouders op.
    'Kan je een geheimpje bewaren?' vraagt hij. Ik ga wat rechter zitten en knik.
    'Tuurlijk, Seamus' zeg ik, Hij kijkt een beetje ongemakkelijk. Dan mompelt hij iets.
    'Hou op met mompelen Seamusje' zeg ik en ik geef hem een stomp.
    'Nou ik denk dat ik Cho wel leuk vind' fluistert hij dan. Er verschijnt een grote grijns op mijn gezicht.
    'Je denkt het of je weet het?' vraag ik. 'Ik weet het.'
    Ik begin te giechelen. Zo hard dat ik eruit word gestuurd. Eenmaal op de gang denk ik er over na. Mijn beste vriend en vriendin samen. Toch voel ik dan een lichte steek van jaloezie. Waarom zou ik jaloers moeten zijn. Ik vond Draco leuk en niet Seamus. Seamus was gewoon mijn vriend.
    Ja toch?


    "Rebellion's are build on hope"

    Eleanor Green

    Alleen dwaal ik alweer door de gangen.Ik ga kijken of Seamus al wakker is.Het is mijn schild dat hij er ligt vind ik.Als ik eenmaal binnen ben zie ik hem met zijn ogen open rond kijken.Voorzichtig loop ik naar hem toe.'Eleanor.Hoe gaat het?'vraagt hij blij.Ik zucht opgelucht.'Heejj,Goed met jou?Het spijt me dat je hier ligt.'antwoord ik voorzichtig.'Ach joh!Ik sprong er toch voor?'Vraagt hij dan met een lach op zijn gezicht.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Komt omdat jouw familie naam niet hoog te houden is. In tegenstelling tot andere is de naam Malfoy een trots die je draagt.' sis ik. Ik strijk over de Slytherin ring om mijn vinger. Ik hoor Weasley even in de lach schieten maar hij is gelijk stil als ik me omdraai. Ik kijk hem vies aan.
    'Laten we maar niet over jouw naam beginnen Weasley.' Hij kijkt me beschaamt aan. 'Aangezien jouw familie in één kamer slaapt...' Ik draai me weer terug naar Wanderer.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Mikelle Aura Rhine

    Ik wrijf nog een keer in mijn ogen en ga de trap af richting de leerlingenkamer van Gryffinor. Waar ik zie dat Eleanor Green en Seamus er al zijn. Ik besluit ze niet te storen, maar als Ginny me ineens achteraan huppelt en ze iets in mijn oren fluisterd ("Jemig, Mikelle, wat is er nou?" ) besluit ik haar te negeren en toch naar de twee Gryffindors te lopen, ik ga bij ze staan en sla mijn armen over elkaar. Om mijn hoofd iets schuin te houden en ze afwachtend en onderzoekend aan te kijken.
    "Zoooo," zeg ik dan. "Goedenmorgen?"

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 13:55 ]


    Reality's overrated.

    Eleanor Green

    'Ow haai!'antwoord ik als ik Mikelle achter me hoor.Nadat ik dat zei voel ik een hand op mijn schouder.Ik kijk om en zie Liam staan.Met een bange blik in mijn ogen kijk ik hem aan.'Eleanor ik moet je NU spreken.'sist hij kwaad naar mij toe.Zijn ogen staan vol vuur.Dean en Seamus zeggen in koor:'Ze gaat niet mee.Eleanor blijft bij ons en jij kan daar niks aan doen.'Ik grinnik even,wat zijn ze toch lief.Liam grijpt me bij mijn pols en wilt me mee trekken.Snel pak ik mijn wand en richt die op hem,dan roep ik:'Petrificus Totalus!'hij valt verstijfd neer en ik ga zitten.Het kan me niks schelen of ik nu een week moet nablijven.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LizzLoveHell schreef:
    Eleanor Green

    'Ow haai!'antwoord ik als ik Mikelle achter me hoor.Nadat ik dat zei voel ik een hand op mijn schouder.Ik kijk om en zie Liam staan.Met een bange blik in mijn ogen kijk ik hem aan.'Eleanor ik moet je NU spreken.'sist hij kwaad naar mij toe.Zijn ogen staan vol vuur.Dean en Seamus zeggen in koor:'Ze gaat niet mee.Eleanor blijft bij ons en jij kan daar niks aan doen.'Ik grinnik even,wat zijn ze toch lief.Liam grijpt me bij mijn pols en wilt me mee trekken.Snel pak ik mijn wand en richt die op hem,dan roep ik:'Petrificus Totalus!'hij valt verstijfd neer en ik ga zitten.Het kan me niks schelen of ik nu een week moet nablijven.


    [pam Pam paaaaanmm. Sorry dat moest :P]


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [pam Pam paaaaanmm. Sorry dat moest :P]


    9Ik snap het Hihi!0


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Oké, het spijt me heel erg hoor, maar ik houd dit niet meer bij... :( Ik probeer het, echt waar, maar vanwege mijn vriendje gisteren en mijn stage en school vandaag kon ik niet online komen tot nu.. En ik snap er helemaal niks meer van.. Zou iemand zo lief willen zijn en voor mij kort samen willen vatten wat de belangrijkste dingen zijn die ik heb gemist? Alvast duizend maal dank... En nogmaals sorry.. xxx]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.