• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Mijn ogen zijn gesloten maar natuurlijk slaap ik niet echt. Ik weet niet wat er met mij aan de hand is, maar mijn maag draait zich in allemaal onmogelijke bochten, en dat komt niet van de misselijkheid. Er is iets anders aan de hand, alleen kan ik er mijn vinger niet op leggen.
    'Wil jij nog naar Hogsmeade gaan?' hoor ik Sybil vragen. Ik heb haar niet eens binnen horen komen, dus ik schrik een beetje van het geluid van haar stem. Gelukkig merkt niemand het. Ik hoop stiekem dat Draco ja zegt, maar aan zijn grip op mijn hand te voelen is die kans miniscuul.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Sybil Narcissa Malfoy

    Draco lijkt wel heel even na te denken maar schudt dan zijn hoofd.
    'Jij kunt wel gaan,' zegt hij en ik zie hoe hij een kneepje in Eleanor's hand geeft terwijl hij tegen me praat. Hij wendt zich weer tot Eleanor. 'Maar ik blijf bij jou.' zegt hij.
    'Ik blijf ook wel.' zeg ik dan gelijk. 'Misschien kunnen we morgen gaan.' Ik ga aan de andere kant van Eleanor's bed zitten en dan bedenk ik me opeens wat Snape net tegen me zei. Dus ik fluister het in Draco's oor.
    'Zeg jij het?' vraag ik dan.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Ik hoor het zachte gefluister van Sybil en vervolgens hoe ze weer achterover gaat zitten. Helaas heb ik niet kunnen horen wat ze precies zij, maar mijn ogen schieten toch meteen open.
    'Hallo,' zeg ik droogjes, en ik doe alsof ik net pas ben wakker geworden. Ik kijk naar Draco en dan weer terug naar Sybil en forceer een klein glimlachje op mijn gezicht.

    [Ik ben zo nieuwsgierig wat de Lord van me moet lol x'D]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    [Whaa waar zijn we??? Wil iemand please een samenvatting geven?? Alvast bedankt en de dark lord?????]


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    [Whaa waar zijn we??? Wil iemand please een samenvatting geven?? Alvast bedankt en de dark lord?????]


    [Het enige dat ik weet is dat mijn personage doodziek op bed ligt, dat Sybil en Draco bij mij zijn en dat de Dark Lord blijkbaar iets van mij wilt, geen idee wat x'D Sorry dat ik niet meer info kan geven. :/]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Pansy Parkinson

    'Een paar meisjes die denken dat ze alles zijn.' Antwoordt Sybil maar aan haar gezicht zie ik dat ze het er verder niet over wil hebben. Ze wenkt me naar de Common Room en ik volg haar, meteen lopen we door naar de slaapzalen waar Draco geknield bij het bed van Eleanor zit. Ze ziet er niet goed uit en ik ga naast Sybil staan als ze Draco vraagt: 'Wil jij nog naar Hogsmeade gaan?' Draco weifelt en kijkt naar zijn beste vriendin. Hij schudt uiteindelijk zijn hoofd en zegt: 'jij kunt wel gaan'
    Maar Sybil werpt nog een blik op Eleanor en zegt dat ze ook blijft. Op dat moment voel ik me een klein beetje ongemakkelijk, zeker als Sybil iets in Draco's oor fluistert, ik kijk een beetje om me heen en doe net alsof ik niets hoor. Maar ondertussen luister ik aandachtig. 'Hallo' klinkt Eleanor's zachte stem, ze doet net als of ze wakker is geworden van Sybil, maar ik weet wel beter, toch houd ik wijslijk mijn mond en sla mijn benen geduldig over elkaar. Ik wil nu ook wel eens weten wat er aan de hand is.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 20:25 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sybil narcissa Malfoy

    Draco werpt ook even een blik op Pansy, en dan doet hij in plaats van zijn eigen, mijn mouw omhoog. The Dark Mark is goed te zien.
    'Hij bouwt zijn leger weer op.' zegt Draco gericht naar Eleanor maar ook naar Pansy.
    'Hij heeft ons gevraagd ervoor te zorgen dat jij,' Hij kijkt naar Eleanor. 'maar ook jij,' Hij kijkt maar Pansy. 'je bij hem zal aansluiten.' Draco en ik kijken elkaar even moeilijk aan, we willen beide Eleanor hiermee niet belasten als onze beste vriendin, maar hij wilt ook Pansy als één van zijn vrienden er niet mee belasten. We willen niet dat iemand die ons dierbaar is voelt hoe het is om dit teken voorgoed op je arm te hebben.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Pansy Parkinson

    Met grote ogen kijk ik hoe Draco zijn mouw langzaam opstroopt, een zwart teken in de vorm van een slang en een doodshoofd steekt donker af tegen zijn bleke huid. Ik slik. The Dark Mark. Dus dat is hun geheim.
    'Hij heeft ons gevraagd ervoor te zorgen dat jij' Draco kijkt naar Eleanor en ik wil opgelucht adem halen, maar dan wendt hij zich tot mij: 'en ook jij je bij hem zal aansluiten.' Sybil kijkt medelevend naar haar broer en ik zie dat het hen beiden moeite kost dit te openbaren. Toch ben ik blij dat ze het gedaan hebben, maar ergens voel ik weerstand. Wel geven hun bezorgde en bijna angstige blikken weer dat ze noch Eleanor noch mij het gevoel van The Dark Mark willen laten kennen en dat verbaast me, van Sybil dan. Ik haal diep adem en hoop dat mijn gezicht niet lijkbleek is en ik overtuigend over kom: 'Ik zal jullie helpen'

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 22:44 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [Dicapri>Leviosae]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Ik luister rustig naar de uitleg van Sybil en Draco, en mijn hart staat een momentje stil als ze het nieuws brengen. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en probeer me te bedenken hoe ik ook alweer adem moet halen.
    Het wilt me niet lukken, mijn adem blijft stokken in mijn keel en langzaam begin ik me duizelig te voelen. Pas als ik mezelf in mijn bovenarm knijp herinner ik me hoe ik moet ademen en het volgende wat ik voel is een overweldigende misselijkheid. Ik ruk de dekens van mezelf af en ren zo snel als ik kan naar de toiletten, waar een nieuwe golf maagzuur in het toilet terecht komt.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Oh meisje.' mompelt Draco en hij snelt achter Eleanor aan naar de toiletten. Ik wil ook opstaan maar dan bedenk ik me dat het niets uit zou maken, dus ik kijk naar Pansy en loop daarna langzaam naar haar toe. Ik leg een beete twijfelend mijn han op de hare en pak hem daarna vast.
    'Het is moeilijk. Draco en ik hadden het ook anders gewild.' zeg ik. 'We willen jullie er niet mee belasten.' Ik slik.
    'Maar de kracht van the Dark Lord is... onverslaanbaar.'


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Audrey Felicia Cedergren

    Het begon buiten te overtrekken, dus besloot ik terug naar binnen te gaan. Ik liep het bordes van het kasteel op door de grote deuren en baande me toen een weg door het kasteel. Ondertussen passeerde ik overal wel een hoop eerstejaars die zonder probleem voor me uit de weg gingen. Ze werden hoogstwaarschijnlijk allemaal geïntimideerd door mijn zelfzekere houding die in zekere zin een soort van macht uitstraalde.
    Ik was al snel bij de kerkers aangekomen en zei het wachtwoord om de common room binnen te gaan. Daar zag ik niet meteen iemand van mijn jaar zitten dus besloot ik eens op de slaapzaal te kijken. Ik deed de deur open en zag daar Pansy en Sybil op bed zitten en Draco die in de badkamer stond samen met Eleanor die boven de wc hing. Ik dacht al dat ik haar daarstraks niet in de les had gezien.
    "Hey", zei ik simpel om zo iedereen tegelijk te begroeten. Ik keek iedereen even aan, voor zover dat ging, en toen bleef mijn blik even op de arm van Sybil hangen. Ik schrok even. Stond daar nu daadwerkelijk The Dark Mark?


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Sybil Narcissa Malfoy

    Als ik meek dat Audrey naar mijn arm kijkt schud ik snel met mijn arm waardor mijn mouw naar beneden valt.
    'Loop door.' zeg ik kortaf tegen haar. Ik heb nu geenzin om ruzie te zoeken, er zijn belangrijkere dingen.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Pansy Parkinson

    Eleanor rent wit weggetrokken richting de deur en Draco volgt haar onmiddellijk, ik sta een beetje ongemakkelijk te kijken. Als Sybil haar broer wil volgen aarzelt ze en loopt naar me toe, ze pakt mijn hand vast en ik denk wow en nu zijn we in eens vriendinnen? maar eerlijk gezegd vind ik het niet erg. 'Het is moeilijk. Draco en ik hadden het ook anders gewild.' zegt ze. 'We willen jullie er niet mee belasten.' 'Maar de kracht van the Dark Lord is... onverslaanbaar.' Ik knik begrijpelijk. Dan komt Audrey binnen gelopen en ik zie dat haar oog blijft hangen op Sybil's arm waar nog steeds The Dark Mark duidelijk zichtbaar is. Audrey's houding verstijft en ik zie de twijfel in haar ogen. Sybil schut snel haar mouw naar beneden en zegt kortaf: 'Loop door.' Onwillig gehoorzaamt Audrey en loopt de deur weer uit, Sybil houdt haar in het oog en ik volg hun te voet.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Omdat er al niks meer in mijn maag zat van mijn eerdere braakbuien, komt er alleen maar pijnlijk, zuur gal omhoog. Mijn keel voelt aan alsof hij met schuurpapier is bewerkt en de tranen stromen over mijn wangen van de pijn. Na een minuutje of vijf kom ik weer langzaam overeind en ik was mijn gezicht bij het kraantje.
    Draco schudt zijn hoofd en kijkt me triest aan.
    'Je hebt het echt flink te pakken, Elly,' fluisterd hij zachtjes en ik knik. Vervolgens haal ik mijn schouders op en terwijl ik de eigenwijze tranen die nog uit mijn ooghoeken komen wegveeg, loop ik terug de slaapkamer in.
    Maar gek genoeg is die leeg.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.