• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eliza Meredith Wanderer
    Sybil en Draco staan ook op. Gelukkig ben ik wel wat lang, maar Draco is langer. "Denk je dat dit verstandig is?" vraagt Sybil en meteen daarop vervolgt Draco: "Wat moet je?" Ik besluit me niet klein te laten krijgen, en probeer me langer te maken, wat jammerlijk mislukt. "Ik wilde vragen," begin ik op vaste toon, "Om wat minder te flikken dit jaar. Stevig leren, examens, enzovoorts." Nu ik dichter bij Draco sta, zie ik duidelijk dat hij niet zichzelf is, en ik zou bijna -als ik niet zo'n hekel aan hem had- vragen wat er aan de hand is. Ik probeer met mijn handen een houding te vinden, en vouw ze daarom over mijn borst, nog steeds afvragend wat ik hier doe.


    Tijd voor koffie.

    Pansy Parkinson

    Ik kijk naar Sybil en Draco die een woordwisseling hebben met ene Eliza, ik ken haar wel, ze zit in Gryffindor en is echt een typisch voorbeeld van een Slytherin hater. Ik mag haar niet, 'hey daar heb je lange dwerg' lacht Theodore die naast me aan tafel schuift en hij knikt naar de buitenstaander.
    'Tja ik vraag me af waarom ze zich hier waagt' lach ik.
    Ik kijk rustig toe terwijl Draco het meisje hooghartig aankijkt en Eliza slikt, hopelijk heeft ze spijt en ziet het domme wicht eindelijk dat ze gewoon haar kakel
    moet houden, want ja, Draco is nou eenmaal iets intimiderender dan zij. Ik lach bij het idee dat ze haar vervloeken en dat de door de Great Hall vliegt, ik zie het bijna voor me, maar ze blijven afschilderende opmerkingen naar elkaar werpen. Na een tijdje begint het schouwspel me te vervelen en knoop ik weer een gesprek aan met Theodore.

    [Zijn we nou weer bij het ontbijt? Ik begrijp het niet meer...O.O]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 22:01 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Audrey Felicia Cedergren

    Vermoeid kwam ik mijn bed uit, Blaise en ik hadden nog nooit zo lang gepraat op de eerste schooldag. Het was zeker al na twee uur toen we eindelijk naar bed gingen, dus het was best logisch dat ik nog steeds zo moe was. Tegen mijn zin deed ik mijn uniform aan, daarna kamde ik mijn haar door en deed wat make-up op. De leerlingenkamer was al bijna leeg en ik begaf me rustig naar de grote zaal. De afdelingstafels zaten al aardig vol en ik ging aan de tafel van Slytherin zitten. Ik zag dat Sybil en Draco ondertussen aan het 'ruziën' waren met een Gryffindor. Ik was naast Blaise gaan zitten en dus zat ik ook erg dicht bij Draco en Sybil. Ik begon rustig met eten en af en toe keek ik eens subtiel naar Draco, maar nooit erg lang.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    [Oké ik zit met Cho en Rosaline in de Great hall en we gaan bijna naar de les :D]


    "Rebellion's are build on hope"

    Pansy Parkinson

    Ik zie Audrey binnenkomen en niet veel later ook Blaise, ik wenk Theodore, Crabbe en Goyle en we nemen plaats rondom Audrey. Ik ken haar niet geweldig goed, maar ik weet dat ze altijd al een lichte crush op Draco heeft, net als ik en daarom kan ik het altijd wel goed met haar vinden.
    'Audrey' ik knik en schenk haar een vriendelijke glimlach. Tijd om eens bij te praten.
    'Zeg eens, hoe was jouw vakantie?' vraag ik terwijl ik zijdelings Draco en Sybil in de gaten houd.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Cho kijkt op van het huiswerk voor Defence Against the Dar Arts en ziet als eerst Eliza staan bij de tabel van Slytherin. Ze stoot me aan en ik kijk. Oke nu was ik best kwaad. Sybil had dan wel een lekkere broer, maar dat gaf haar nog niet het recht om zo te doen tegen de anderen. Ik spring op en loop erheen.
    'Hey Eliza' zeg ik vrolijk en ik negeer Sybil compleet. 'Jij hebt toch zometeen met mij les' zeg ik vriendelijk. Eliza kijkt me een beetje verbaasd aan en knikt dan.
    'Nou,' zeg ik en ik pak haar arm. 'Zullen we dan gaan?'
    Sybil grijpt plots mijn arm en wauw dat kind is sterk. Draco grijpt mijn andere arm en knijpt er gemeen in. Gek, als hij boos was was hij nog leuker.
    'Jij bent dat kind van net,' sist Sybil. 'Jij staart ook al weer naar mijn broer.'
    Dan, alsof het ook gewoon niet anders kon, ontploft een sap pompoensap en vliegt het over Draco. Ik ruk me los, grijp Eliza en ren met haar de Great Hall uit. We lopen snel naar onze les en zien daar Cho en Seamus.
    'Nou wie zou er pompoensap hebben kunnen laten ontploffen?' Vraag ik aan Seamus en ik trek een wenkbrauw op. Hij barst in lachen uit en slaat een arm om me heen. We lopen de klas en ik ga naast Seamus zitten. We kletsen nog wat totdat onze lerares binnenkomt.


    "Rebellion's are build on hope"

    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik duw Draco een stukje opzij en ga voor Eliza staan.
    'Hoe durf je zo tegen ons te praten? Ben je ergeten tegen wie je het hebt?' vraag ik kwaad. Draco grijnst maar legt alsnog zijn hand op mijn schouder. De hand met de Slythein ring die ik ook draag, die heeft altijd al mooi bij hem gestaan.
    'Nooit vergeten dat wij alles kunnen maken.' zeg ik.
    'En dat jij extra snel met ons in de problemen komt.'

    [Vooral de Draco obsesse mensen denken/doen niet veel met en over Draco. Ze zijn geobsedeert hea ! :P x]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Pansy Parkinson

    Ik kijk verschrikt om als ik een meisje uit Ravenclaw zie opstaan en naar Draco, Sybil en Eliza loopt. Ik zie dat ze zus en broer compleet negeert en Eliza probeert te redden uit een situatie die voor haar bijna onmogelijk is, maar Draco en Sybil grijpen haar pols en sissen iets wat niet aardig klinkt. Ik vermaak me nog meer tot dat een fles Pumpkinjuice plotseling ontploft, het sproeit in zijn geheel over Draco en Sybil heen die meteen opzij springen. Ze schreeuwen nog iets naar de meisjes maar de bemoeial uit Ravenclauw ziet haar kans en trekt Eliza mee de Great Hall uit, enkele mensen beginnen te joelen en sommige lachen om de woedende Draco en Sybil die iedereen verrot schelden en ik hoor Draco zeggen: 'de gene die dit heeft gedaan, die krijgt hier spijt van, hele erge spijt!' kwaad werpt hij een blik naar de Ravenclaw, Gryffindor en Hufflepuf tafel en hij vlucht de Great Hall uit, totaal in afgrijnzen kijk ik toe en nadat Draco de zaal heeft verlaten draai ik me naar Audrey, 'nou vertel eens wat je hebt gedaan in de vakantie' en ik trek een ironische grijns.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 22:23 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dicapri schreef:
    Pansy Parkinson

    Ik kijk verschrikt om als ik een meisje uit Ravenclaw zie opstaan en naar Draco, Sybil en Eliza loopt. Ik zie dat ze zus en broer compleet negeert en Eliza probeert te redden uit een situatie die voor haar bijna onmogelijk is, maar Draco en Sybil grijpen haar pols en sissen iets wat niet aardig klinkt. Ik vermaak me nog meer tot dat een fles Pumpkinjuice plotseling ontploft, het sproeit in zijn geheel over Draco en Sybil heen die meteen opzij springen. Ze schreeuwen nog iets naar de meisjes maar de bemoeial uit Ravenclauw ziet haar kans en trekt Eliza mee de Great Hall uit, enkele mensen beginnen te joelen en sommige lachen om de woedende Draco en Sybil die iedereen verrot schelden en ik hoor Draco zeggen: 'de gene die dit heeft gedaan, die krijgt hier spijt van, hele erge spijt!' kwaad werpt hij een blik naar de Ravenclaw, Gryffindor en Hufflepuf tafel en hij vlucht de Great Hall uit, totaal in afgrijnzen kijk ik toe en nadat Draco de zaal heeft verlaten draai ik me naar Audrey, 'nou vertel eens wat je hebt gedaan in de vakantie' en ik trek een ironische grijns.


    [whaha geweldige topic dit ;)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Audrey Felicia Cedergren

    Ik schrik op toen Ik opeens mijn naam hoorde. Panse, Theodore, Crabbe en Gole waren rond ons komen zitten en het was Pansy die me begroette. Ik begroette al ze allemaal vrolijk, geen idee waar ik de energie vandaan haalde. Blaise daarintegen zei iedereen al een stuk minder actief gedag en ik kon het niet laten even te grinniken.
    "Zeg eens, hoe was jouw vakantie?" vroeg Pansy me. Nog voor ik goed en wel antwoord kon geven, werd iedereen al weer afgeleid door wat er zich bij de Malfoy's en enkele leerlingen uit andere afdelingen afspeelde. Toen dat afgelopen was, zei Pansy: "Nou vertel eens wat je hebt gedaan in de vakantie." "Eigenlijk heb ik niet zo heel veel gedaan, enkel een paar muggles het leven zuur gemaakt", antwoordde ik haar eindelijk. "En wat heb jij zoal gedaan?" vroeg ik haar dan op mijn beurt.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [whaha geweldige topic dit ;)]


    [Dankje : D ik doe mijn best <3]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ressurection schreef:
    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik duw Draco een stukje opzij en ga voor Eliza staan.
    'Hoe durf je zo tegen ons te praten? Ben je ergeten tegen wie je het hebt?' vraag ik kwaad. Draco grijnst maar legt alsnog zijn hand op mijn schouder. De hand met de Slythein ring die ik ook draag, die heeft altijd al mooi bij hem gestaan.
    'Nooit vergeten dat wij alles kunnen maken.' zeg ik.
    'En dat jij extra snel met ons in de problemen komt.'

    [Vooral de Draco obsesse mensen denken/doen niet veel met en over Draco. Ze zijn geobsedeert hea ! :P x]


    [er zijn al een paar mensjes (waaronder ik) die hebben gereageerd. Met mijn stukje kan je wel wat hij staat boven jou stukje :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Draco,' Ik loop hem achterna. 'Sorry, kom.' Draco trekt me mee richting de leerlingenkamer.
    'Dat wijf zal boeten, maar dat komt later.' stug blijft hij me mee trekken, maar het kleine beetje tegenkracht dat ik zet heeft geen zin.
    'Trek schone kleren aan.' zegt hij als we in de leerlingenkamer zijn. Hij wil de boys dorm binnengaan maar ik houd hem tegen. Met een klein beetje speeksel op mijn duim haal ik wat vlekjes van zijn gezicht af.
    'Klaar ?' vraagt hij ongeduldig. 'Ja, heb ik ergens iets?' Hij begint overal op mijn gezicht stiljes te zetten met zijn vinger maar dan duw ik hen weg.
    'Ja, dat bedoelde ik niet hé?' Hij grijnst en ik ga de girls dorm in.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Pansy Parkinson

    Ik glimlachte: 'Mooi zo, ik ook onder anderen dat, maar vooral veel geoefend met Levicorpus, echt een leuke spreuk weet je.' Ik glimlach kort en zuur.
    'Ik vraag me af wat Draco en Sybil gaan doen tegen dat kind, ik kan haar niet uitstaan!' mijn toon wordt steeds feller als ik het over het meisje heb wat hier tien seconden geleden nog stond. Alles aan haar spreekt me tegen.
    'Ja, wat denkt ze wel!' zegt Theodore die me meteen bij staat, al snel voeren we met zijn vijven een discussie over de Ravenclaw en natuurlijk voer ik de boventoon, de opmerkingen worden steeds gemener en onaardiger totdat ik uiteindelijk zeg: 'ze zou van schaamte in haar graf moeten zakken!' we lachen en staan op, tijd voor het eerste lesuur.

    [De laatste voor vandaag, trusten alvast.xo]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dicapri schreef:
    Pansy Parkinson

    Ik glimlachte: 'Mooi zo, ik ook onder anderen dat, maar vooral veel geoefend met Levicorpus, echt een leuke spreuk weet je.' Ik glimlach kort en zuur.
    'Ik vraag me af wat Draco en Sybil gaan doen tegen dat kind, ik kan haar niet uitstaan!' mijn toon wordt steeds feller als ik het over het meisje heb wat hier tien seconden geleden nog stond. Alles aan haar spreekt me tegen.
    'Ja, wat denkt ze wel!' zegt Theodore die me meteen bij staat, al snel voeren we met zijn vijven een discussie over de Ravenclaw en natuurlijk voer ik de boventoon, de opmerkingen worden steeds gemener en onaardiger totdat ik uiteindelijk zeg: 'ze zou van schaamte in haar graf moeten zakken!' we lachen en staan op, tijd voor het eerste lesuur.

    [De laatste voor vandaag, trusten alvast.xo]


    [welterusten en ik ga ook naar dromenland tot morgen :)]


    "Rebellion's are build on hope"