• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    [oke dit is super verwarrend want @missmexD op het rooster staat dat we gelijk door moeten naar de volgende les en niet even naar de Great hall kunnen. En het lokaal is zojuist bijna ontploft en je reageert alsof er niks is gebeurd. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maar het zijn een paar puntjes :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    MissMeXD schreef:
    (...)

    Eum sorry dat ik het zeg maar mijn karakter Rosalina zat al met harry ron en hermione in de trein.:$


    |wacht, zit jij nog steeds in de trein ? Iedereen is al naar de eerste les van de volgende dag geweest|


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    noelle1111 schreef:
    [oke dit is super verwarrend want @missmexD op het rooster staat dat we gelijk door moeten naar de volgende les en niet even naar de Great hall kunnen. En het lokaal is zojuist bijna ontploft en je reageert alsof er niks is gebeurd. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maar het zijn een paar puntjes :)]


    {Huh het lokaal bijna ontploft? dat heb ik ook gemist:$ en over de lunch: tja als een iemand naar de lunch gaat moet de rest wel volgen want anders is het negeren van de post...toch?...}


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dicapri schreef:
    (...)

    {Huh het lokaal bijna ontploft? dat heb ik ook gemist:$ en over de lunch: tja als een iemand naar de lunch gaat moet de rest wel volgen want anders is het negeren van de post...toch?...}


    [ja dat is waar. :$ maar er is allee een grote fles ontploft waardoor er veel glasscherven door het lokaal vliegen :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    [Ik loop erg voor hihi]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 15:32 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [ja dat is waar. :$ maar er is allee een grote fles ontploft waardoor er veel glasscherven door het lokaal vliegen :)]


    [Ja ik las het al : p]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [haha rustig maar ;) je moet gewoon even lezen en kijk bij het rollentopic (volgens mij bij pagina 5) even naar het rooster voor jou afdelingen. Veel succes en als je hulp nodig hebt gewoon even zeggen]


    [Haha ja, het is een beetje veel te veel.]


    Reality's overrated.

    MissMeXD schreef:
    (...)

    Eum sorry dat ik het zeg maar mijn karakter Rosalina zat al met harry ron en hermione in de trein.:$


    {Nou, dan zaten ze er beiden ;P Ik pas hem wel even aan dat Eliza jou ook ziet.}

    Dicapri schreef:
    [@Kwijt, we gebruiken Engelse termen dus Cruciatus Curse en Luna zit niet in Gryffindor ;)]


    {Ik zie het al. Excuses voor de fout}

    {Als we nou allemaal even vertellen waar we zijn, dan kunnen we het afstemmen.

    Eliza zit aan de ontbijttafel, praat tegen een mede-Gryffindor (Dus als je wilt praten...) En is klaar om naar de les te gaan als het moet.}


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    {Ik zie het al. Excuses voor de fout}

    {Als we nou allemaal even vertellen waar we zijn, dan kunnen we het afstemmen.

    Eliza zit aan de ontbijttafel, praat tegen een mede-Gryffindor (Dus als je wilt praten...) En is klaar om naar de les te gaan als het moet.}



    [Sybil en Draco ook aan ontbijttafel (:]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    | PEOPLE:

    Ik merk op dat er heel veel met JK Rowling personages wordt gedaan, maar niet zo veel met elkaar, en al helemaal niet met Draco. Draco is ook vrij bestuurbaar hoor :P Want om hem draait de hele RPG uiteindelijk. Kunnen jullie daar iets mee? |


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    noelle1111 schreef:
    [oke dit is super verwarrend want @missmexD op het rooster staat dat we gelijk door moeten naar de volgende les en niet even naar de Great hall kunnen. En het lokaal is zojuist bijna ontploft en je reageert alsof er niks is gebeurd. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maar het zijn een paar puntjes :)]

    Sorry ik had niet echt door dat ik ook in de les zat XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Audrey is nog niet uit bed, dus ik kan met haar nog alle kanten uit]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    {Eliza gaat naar Sybil en Draco toe :3}

    Eliza Meredith Wanderer
    Nadat het gesprek met de mede-Gryffindor is doodgelopen, kijk ik stilletjes om me heen. Daar zit Luna, daar Dean, Casper, Cho, Hannah, Tom, ik som het rijtje in mijn hoofd op om te kijken wie ik al ken. "Zacharias, Tiffany, Sybil, Draco..." De stem in mijn hoofd sterft weg, en de rillingen lopen over mijn rug. Toch blijf ik gefixeerd naar de tweeling staren. Wat zouden ze doen? Nog meer boobytraps voorbereiden om ons te vervloeken? Maar nee, Draco heeft een grauwere zweem over zijn gezicht, en zijn uitdrukking staat op oneindig. Zijn vrienden zijn ook opvallend zwijgzaam. Toch krijg ik een hol gevoel in mijn maag als ik aan hun streken denk, en meteen denk ik aan de examens die eraan komen. Ze zouden toch niet dit jaar... Mijn gedachten cirkelen rond, tot ik ineens opsta, en naar de Slytherin-tafel loop. Ik wordt smerig aangekeken, maar ik weerhoud me ervan om ineen te krimpen. Ik kuch als ik achter Sybil en Draco sta, en ineens voel ik me idioot dat ik dit doe.


    Tijd voor koffie.

    [In dat geval zit Pansy ook nog aan de ontbijttafel denk ik :P maar hoe zit het met die stukken van de les en lunch dan? Moeten we die weg halen ofzo?]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sybil Narcissa Malfoy

    Gekuch doet me opkijken. Er staat iemand voor mijn neus, dat meisje met wie we al tijden problemen hebben, ze is ook zo arrogant.
    'Denk je dat dit verstandig is?' vraag ik en ik sta op. Helaas ben ik niet veel groter dan haar waardoor ik niet zo intimiderend overkom, maar Draco is dat wel dus hij gaat voor haar staan.
    'Wat moet je?' vraagt hij.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.