• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dumbledore schreef:
    Oké, nu ik toch aan het zeiken ben. Ik snap mijn vriend afentoe echt niet. Eerst is hij helemaal tegen me uitgevallen omdat hij vond dat we elkaar te weinig zagen en dat dat mijn schuld was. Dus ik heb er voor gezorgd dat ik van mijn ouders iets vaker weg mag, daar zijn mijn ouders namelijk niet zo heel makkelijk in, maar het was me gelukt. Nu vraag ik iedere week echt wel een paar keer of we kunnen afspreken en hij kan echt nooooooooooit. Hij heeft altijd huiswerk. Oké prima als je voor school wil werken, dat gaat voor, maar dan doet hij 's middags niks, gaat hij 's avonds met vrienden darten en dan moet hij de volgende dag huiswerk maken als wij zouden kunnen afspreken. En we gaan altijd iets met vrienden doen, nooit meer met z'n tweeën bij elkaar op de bank zitten met de ouders erbij. Ik heb het al tegen hem gezegd en hij wil eraan werken, maar dat is nou nog steeds niet gebeurd.

    Sorry voor dit gezeik, maar ik wilde het even kwijt. (:

    Hmm, dat is nogal klote ja. Maar goed, je weet niet hoe hard hij eraan werkt. Als ik aan dingen werk, kan het soms een hele tijd duren voordat er echt duidelijk iets veranderd. Ik weet dat ik er mee bezig ben, maar omdat het aan de buitenwereld niet tot amper zichtbaar is, lijkt het alsof er niks gebeurd. Als het je echt stoort zou je nog eens met hem moeten praten erover.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Trust me, Nikki wordt soms helemaal gek van me en denkt dat ik het expres niet wil snappen omdat ik het maar niet begrijp :x


    Haha, herkenbaar. Maar jullie jongens lijken soms echt zo traag van begrip. Maar als ik het héél duidelijk uitleg begrijpt m'n vriend het gelukkig wel. Al krijg ik dan soms nog een heel nuchter antwoord terug. Maar volgens mij hebben meer jongens er wel eens moeite om zich in te leven in alle gevoelens die wij hebben.

    Dumbledore schreef:
    Oké, nu ik toch aan het zeiken ben. Ik snap mijn vriend afentoe echt niet. Eerst is hij helemaal tegen me uitgevallen omdat hij vond dat we elkaar te weinig zagen en dat dat mijn schuld was. Dus ik heb er voor gezorgd dat ik van mijn ouders iets vaker weg mag, daar zijn mijn ouders namelijk niet zo heel makkelijk in, maar het was me gelukt. Nu vraag ik iedere week echt wel een paar keer of we kunnen afspreken en hij kan echt nooooooooooit. Hij heeft altijd huiswerk. Oké prima als je voor school wil werken, dat gaat voor, maar dan doet hij 's middags niks, gaat hij 's avonds met vrienden darten en dan moet hij de volgende dag huiswerk maken als wij zouden kunnen afspreken. En we gaan altijd iets met vrienden doen, nooit meer met z'n tweeën bij elkaar op de bank zitten met de ouders erbij. Ik heb het al tegen hem gezegd en hij wil eraan werken, maar dat is nou nog steeds niet gebeurd.

    Sorry voor dit gezeik, maar ik wilde het even kwijt. (:


    Hmm, dat lijkt me inderdaad niet leuk. Hopelijk doet hij er wat aan.


    You are beautiful, you are love.

    Examens, waarom, oh waarom?! :C

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:37 ]


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    damn waarom moet dat bv-project morgen al klaar zijn! ;O


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Trust me, Nikki wordt soms helemaal gek van me en denkt dat ik het expres niet wil snappen omdat ik het maar niet begrijp :x


    Dat dacht mijn ex waarschijnlijk ook :x en ik deed het echt niet expres...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    O MIJN GOD!

    O O O!

    Ik ben zo blij! Eerst een 10 voor mijn muziek examen en nu een 7,5 voor mijn economie examen!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Folklore schreef:
    (...)

    Haha, herkenbaar. Maar jullie jongens lijken soms echt zo traag van begrip. Maar als ik het héél duidelijk uitleg begrijpt m'n vriend het gelukkig wel. Al krijg ik dan soms nog een heel nuchter antwoord terug. Maar volgens mij hebben meer jongens er wel eens moeite om zich in te leven in alle gevoelens die wij hebben.

    Gevoelens zijn voor jongens in het algemeen toch al een wat moeilijker gebied, omdat je van je omgeving gedwongen word om hard te zijn of tenminste wat harder en minder jankerig en zeurderig te zijn.
    En verder, als er iets is moeten we ons inleven in jullie situatie, hoe jullie het ervaren, maar we zijn nu eenmaal geestelijk en emotioneel anders ingesteld, dus dat gaat soms nogal moeilijk. Daarom hebben we precieze en duidelijke uitleg nodig.
    Ik zeg niet dat het voor elke jongen zo is hoor. Mijn gevoelens zijn als een open kraan als ik met Nikki praat, vroeger was dat wel anders maar goed time changes everyone.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, nu is mijn naam wel weer genoeg genoemd hoor.


    Your make-up is terrible

    SpringElf schreef:
    (...)

    Dat dacht mijn ex waarschijnlijk ook :x en ik deed het echt niet expres...

    Jup, maar goed, ik kan het wel begrijpen hoor. Op een gegeven moment wordt je er helemaal gek van. Daarom wil mensen vaak geen dingen uitleggen. Omdat ik gewoon gek word als ze het maar niet snappen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Michonne schreef:
    Nou, nu is mijn naam wel weer genoeg genoemd hoor.

    Aawh, sorry lieffie!

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan niet tegen dit binnenzitten. Buhhh. Ik zal blij zijn als ik geslaagd ben!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Whut? Nu zoek je opeens weer contact met me? Ik vraag me echt af wat er allemaal in jouw hoofd rondgaat.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oh my god. Alles valt op zijn plek gewoon en ik heb het altijd maar ontkent..


    26 - 02 - '16

    Omg, ik kan soms zo chaotisch zijn! Verdraaid irritant.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    AAAAAAAAAAAAAH. /gilt hard.
    Dat lucht op zeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.