• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Folklore schreef:
    (...)
    Als ik een emotioneel wrak ben verwacht ik ook altijd wat meer van m'n vriend dan normaal, maar daarmee teleurstel je jezelf alleen maar. Je vriend is niet helderziend.


    Jep, I know. Ik neem het hem ook niet kwalijk als hij niks stuurt, maar ik zou het zo graag willen. Dan maar een potje kei hard mee zingen met liedjes, doet vaak wonderen haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik ben momenteel echt een emotioneel wrak en dat wil ik helemaal niet zijn. Ik heb behoefte aan dat mijn vriend gewoon iets spontaans tegen me zegt.


    N'awwh, wat vervelend :c
    Maar ik ken je gevoel. Misschien moet je het gewoon vertellen aan hem. Dat lucht misschien wel op


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    (...)

    N'awwh, wat vervelend :c
    Maar ik ken je gevoel. Misschien moet je het gewoon vertellen aan hem. Dat lucht misschien wel op


    Zo erg is het niet. (: Ik heb wel vaker van die momenten, meestal als ik ongesteld ben, en dan is alles gewoon kut.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wowwoowwwwwoooowwww!

    Een fucking 10 voor mijn muziek SE! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Zo erg is het niet. (: Ik heb wel vaker van die momenten, meestal als ik ongesteld ben, en dan is alles gewoon kut.


    Daar kan ik dan weer wat minder over meepraten, aangezien ik aan de prikpil ben


    26 - 02 - '16

    En ik ben echt te onhandig gewoon. Ben vorige week dinsdag van mijn fiets afgereden door een auto, daarbij heel mijn elleboog open gehaald en gekneusd. Prima, verder niks aan de hand. Viel ik gisteren van de trap af, dezelfde elleboog weer open gehaald. Handigheid tot de max haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    En ik ben echt te onhandig gewoon. Ben vorige week dinsdag van mijn fiets afgereden door een auto, daarbij heel mijn elleboog open gehaald en gekneusd. Prima, verder niks aan de hand. Viel ik gisteren van de trap af, dezelfde elleboog weer open gehaald. Handigheid tot de max haha.


    Oei, beterschap!


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    (...)

    Oei, beterschap!


    Thanks (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Folklore schreef:
    (...)
    Als ik een emotioneel wrak ben verwacht ik ook altijd wat meer van m'n vriend dan normaal, maar daarmee teleurstel je jezelf alleen maar. Je vriend is niet helderziend.

    Dat, blijkbaar denken vrouwen dat wel vaker. Als je niks verteld, dan weten wij ook niks. Mannen moet je over het algemeen dingen erg duidelijk maken. We zijn niet zo goed met tips en hints. Maar als je gewoon zegt wat er aan de hand is of duidelijk maakt dat er iets aan de hand is, dan doen we met veel plezier moeite voor je en proberen je maar al te graag te helpen.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dumbledore schreef:
    En ik ben echt te onhandig gewoon. Ben vorige week dinsdag van mijn fiets afgereden door een auto, daarbij heel mijn elleboog open gehaald en gekneusd. Prima, verder niks aan de hand. Viel ik gisteren van de trap af, dezelfde elleboog weer open gehaald. Handigheid tot de max haha.

    Dat is inderdaad niet de definitie van handigheid :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat, blijkbaar denken vrouwen dat wel vaker. Als je niks verteld, dan weten wij ook niks. Mannen moet je over het algemeen dingen erg duidelijk maken. We zijn niet zo goed met tips en hints. Maar als je gewoon zegt wat er aan de hand is of duidelijk maakt dat er iets aan de hand is, dan doen we met veel plezier moeite voor je en proberen je maar al te graag te helpen.


    Daar heb ik mijn vriend toendertijd mee tot waanzin kunnen drijven, maar dan andersom >< men moet mij dingen altijd behoorlijk duidelijk vertellen, anders begrijp ik het niet XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Jep, I know. Ik neem het hem ook niet kwalijk als hij niks stuurt, maar ik zou het zo graag willen. Dan maar een potje kei hard mee zingen met liedjes, doet vaak wonderen haha.

    Hm, ja dat begrijp ik. Enja dan maar even lekker zingen! Wou dat ik dat kon, maar op m'n kamer is het koud en als m'n ouders erbij zijn ga ik liever niet keihard zingen. :')


    You are beautiful, you are love.

    SpringElf schreef:
    (...)

    Daar heb ik mijn vriend toendertijd mee tot waanzin kunnen drijven, maar dan andersom >< men moet mij dingen altijd behoorlijk duidelijk vertellen, anders begrijp ik het niet XD

    Trust me, Nikki wordt soms helemaal gek van me en denkt dat ik het expres niet wil snappen omdat ik het maar niet begrijp :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat kan je toch een ongelooflijke ***** zijn! Ik snap echt niet waarom ik op je val, maar spijtig genoeg doe ik dit wel. En ik kan er niets aan veranderen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oké, nu ik toch aan het zeiken ben. Ik snap mijn vriend afentoe echt niet. Eerst is hij helemaal tegen me uitgevallen omdat hij vond dat we elkaar te weinig zagen en dat dat mijn schuld was. Dus ik heb er voor gezorgd dat ik van mijn ouders iets vaker weg mag, daar zijn mijn ouders namelijk niet zo heel makkelijk in, maar het was me gelukt. Nu vraag ik iedere week echt wel een paar keer of we kunnen afspreken en hij kan echt nooooooooooit. Hij heeft altijd huiswerk. Oké prima als je voor school wil werken, dat gaat voor, maar dan doet hij 's middags niks, gaat hij 's avonds met vrienden darten en dan moet hij de volgende dag huiswerk maken als wij zouden kunnen afspreken. En we gaan altijd iets met vrienden doen, nooit meer met z'n tweeën bij elkaar op de bank zitten met de ouders erbij. Ik heb het al tegen hem gezegd en hij wil eraan werken, maar dat is nou nog steeds niet gebeurd.

    Sorry voor dit gezeik, maar ik wilde het even kwijt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking