• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Alles is belangrijk.' glimlach ik en toon haar de foto dan. 'Eerste gezinsfoto.' glimlach ik. 'Moeten we Alexi en Axton dan niet eens bellen?' vraag ik haar. Het is al 4 maanden geleden onder tussen dat we hen gezien hebben of zo.

    [doen we dan dat ze niet opnemen? Latere uitleg daarover volgt xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Nee, niet waar en dit is nog eens stom ook,' zeg ik met een klein lachje. 'We praten er later wel over,' niet. Jake gaat het dan gewoon vergeten. Ik kijk vertederd naar de foto en bijt op mijn lip. 'Zo mooi,' fluister ik dan zachtjes. Ondanks dat de bevalling nu voorbij is, heb ik nog steeds last van de hormonen aangezien die niet gelijk weg zijn. 'Ja, is goed, bel jij ze?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ok dan maar dit keer vergeet ik het niet.' zeg ik en pak mijn gsm dan. Ik bel eerst Axtons nummer maar tot mijn verbazing kom ik direct uit bij zijn voicemail. Dan bel ik naar Alexi. Normaal pakt ze altijd op wat er ook is maar nu kom ik ook uit bij haar voicemail. 'Ze nemen niet op?' zeg ik en kijk dan naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Misschien zijn ze wel bezig,' zeg ik grinnikend als Jake zegt dat ze beiden niet opnemen. Dan begint Brandon zachtjes te huilen en even worden mijn ogen groot en kijk ik naar hem, maar dan valt me iets in. "Hey kleine jongen, jij hebt nog helemaal niet gegeten,' zeg ik met een glimlachje. Ik kijk naar Jake. 'Oké, wat doen we, borstvoeding of flesje?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je hebt gelijk.' glimlach ik en kijk haar aan. 'Borstvoeding is wel leuk.' zeg ik met een speelse glimlach erbij en streel even over het hoofdje van Brandon. Ik trek Leslie tegen me aan en zucht zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Zolang je weet dat die borstvoeding niet voor jou is," zeg ik glimlachend. Aangezien Jake en ik het nog steeds rustig aan doen, we hebben al 5 maanden lang geen seks. 5 maanden. Vroeger had ik dat als onmogelijk gezien, maar mede door de zwangerschap en doordat ik Jake niet kwijt wil, was het voor mij wel te doen. "Maar oke, borstvoeding wordt het dus." Ik leg een borst bloot en houd Brandon dan goed vast. Hij begint aan mijn tepel te zuigen en het voelt anders dan wanneer Jake dat deed, maar dat komt omdat er nu ook melk uit komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik trek een zielig gezicht en trek haar dichter tegen me aan. Ik denk aan het feit dat we nu allebei al 5 maanden droog staan. Eigenlijk is het best verwonderlijk aangezien er vroeger geen dag voorbij ging zonder.


    [wanneer trouwen ze? Binnen een week of zo?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ga me ff douchen, moet vannamiddag een zwangere vrouw spelen voor een soap voor Nederlands xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes. "Je weet waarvoor het is," zeg ik met een klein glimlachje. "En laat ik nu alsnog maar mijn vraag stellen....Je weet toch wat er altijd gedaan wordt als mensen op huwelijksreis gaan...."

    [Yeah sure :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach eventjes en kijk haar geruststellend aan. 'We staan nu al 5 maanden na die afspraak droog Leslie, volgens mij is onze relatie echt wel terug opgebouwd.' lach ik en kijk nog even naar de kleine Brendan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bijt even op mijn onderlip. "Het hoeft niet als je het niet wilt, maar ik dacht er gewoon aan, omdat het normaal wel gedaan wordt." Brandon is nog steeds aan het zuigen om zo zijn melk binnen te krijgen. "Ik vraag me altijd af of dat nou echt lekker is, melk drinken uit een borst."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach 'Ik wil wel eens proberen hoor? Nooit borstvoeding gekregen toen je jong was?' vraag ik dan en kijk vertedert naar ons kleine mannetje.
    'Niet bijten he kleine.' zeg ik met een glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes en leg mijn andere borst ook bloot. "Dus nu heb ik ineens twee kleine kindjes?" vraag ik knipogend. "En nee, niet dat ik weet, of ik kan het me niet meer herinneren." Ik lach om wat Jake zegt. "Alsof jij dat nooit hebt gedaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach en maak een strelende beweging over haar borst voordat ik haar een kus geef. 'Ik heb het gedaan en het was leuk.' grinnik ik en bedek haar ene borst terug netjes zodat ze niet meer zo bloot ligt als Katherine en Nick binnen komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Even trekt er een aangenaam gevoel door me heen als Jake een strelende beweging maakt over mijn borst. "Heel gevaarlijk Jake," zeg ik dan en onderdruk een gevoel van binnen. "Ik zit nog steeds vol met de hormonen." Jake maakt dan een opmerking en ik moet er om lachen. "Je bent soms echt een stoute jongen," zeg ik met een knipoog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.