• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    Ik kus haar zo liefdevol mogelijk terug en voel een verandering in haar kus. Ik voel eigenlijk gewoon dus hoe ze alles wegstopt.
    Na een tijdje haal ik mijn lippen van de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    HALOOOWA :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    - Bump -


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Neolaia


    > Amissus


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sorry ben er weer.... Heb heel weinig tijd gehad :( ik ga nu reactie maken


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    @jaimess, denk niet dan iemand het je kwalijk neemt, ik heb het ook zak druk haha )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amissus schreef:
    Rachelle Lemmons.

    'Dat is ook een hele mooie naam.' zegt hij dan als ik de naam Aubrey uitroep. Ik glimlach, 'Dan hebben we een naam. Rosalie Fields. Rosalie Aubrey Fields.' herhaal ik nog en ik Ook hij herhaalt het en de trotse blik in zijn ogen laat mij glimlachen.
    Als ik terug kijk zie ik pas hoe erg we naar elkaar toe zijn gegroeid, hoeveel energie het ons heeft gekost en hoe onze gedachte waren. Wat er was gebeurd en wat nog gaat gebeuren.. ik ben er nog steeds bang voor.
    Als we het over zijn ouders hebben antwoord hij me gewoon normaal en rustig. 'Ja, ik ga binnenkort bij ze langs, we leven toch voor altijd, dus dat heeft geen haast.' Ik knik en krijg toch een vreemd gevoel nadat hij dat heeft uitgesproken, toch laat ik het maar over me heen komen. 'Dat is oke.' mompel ik dan zachtjes.
    'Hmm, je lijkt ook steeds mooier en mooier te worden,' glimlacht hij en rolt dan over me en drukt een kus op mijn lippen. Ik kus hem snel terug en lach. Ik geef hem een plagend duwtje. 'Slijmbal.'
    Dan gaat hij recht zitten en trek me ook overeind. Hij drukt weer een zacht kusje op mijn lippen en kijkt me aan. Ook ik kijk hem vragend aan en lach even. 'Van waar krijg ik dit nou weer?' 'Laten we naar het strand gaan, samen met Rosalie,' Ik lach en knik. 'Is goed, als jij haar kleding even pakt ga ik mezelf even omkleden en douchen.'
    Ik sta op en pak snel mijn spullen waarna ik onder de douche stap. Ik laat de warme stralen over me heen lopen en na ongeveer een kwartiertje ben ik klaar. Ik droog mijn haar en laat het even krullend over mijn schouders heen lopen. Ik trek snel mijn grijze skinny aan en een donkerpaars topje. Ik trek mijn leren jasje erop aan en doe snel mijn korte zwarte laarsjes aan. Ik kijk naar John en glimlach. Ik zoek nog snel Rosalie's jas en trek die voor haar aan.


    Jonathan Fields
    Ik zie Rachelle glimlachen, nog steeds weiger ik het om haar Rae te noemen. Ik kijk naar Rae als ik haar vertel over mijn ouders en de afgelopen tijd, zijn haar emoties steeds duidelijker voor mij geworden. Ze gelooft me niet, althans, ze twijfelt aan mijn woorden. Wanneer ze zachtjes mompelt: 'Dat is oke' weet ik zeker dat ze het niet helemaal vertrouwd.
    Ze kust me terug en lacht waarna ze me plagend een duwtje geeft. 'Slijmbal.' en gelijk schud ik mijn hoofd. 'Ik ben helemaal geen slijmbal! Gewoon ontzettend aangeraakt door jouw schoonheid,' nu grijns ik uitdagend naar Rachelle.
    'Van waar krijg ik dit nou weer?' vraagt ze me als ik haar weer kus en ik glimlach. 'Mag ik je niet eens meer kussen wanneer ik dat wil?'
    Ze stemt met me in als ik voorstel om naar het strand te gaan. 'Ik zou eerst gaan douchen en dan pas omkleden,' zeg ik dan met een lachje. Ik loop naar Rosalie toe. De naam voelt al gelijk heel erg vertrouwd. Ik pak haar op. 'Gaan wij jou even lekker kleertjes aan doen, Rosalie,' zeg ik met een vertederd glimlachje en lop met haar naar de kast in onze kamer. Ik pak er een spijkerbroeken uit en een wit shirtje. Ik trek dat bij haar aan terwijl ik haar naam vaak tegen haar zeg. Zodat ze weet dat zij Rosalie is. Als laatste pak ik haar schoentjes zodat ze helemaal klaar is. Rachelle trekt haar jasje aan en ik druk dan weer een kus op Rachelle's lippen. 'Het heeft geen zin om een buggy mee te nemen aangezien die toch niet kan rijden in het zand...' daarom til ik Rosalie op en pak Rachelle's hand ook beet. Ik loop met ze naar de auto en eerst laat ik Rachelle instappen waarna ik Rosalie vast zet in het kinderstoeltje achterin. Dan stap ik in en rijd ik weg, op weg naar het strand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Drew
    Ik kus haar zo liefdevol mogelijk terug en voel een verandering in haar kus. Ik voel eigenlijk gewoon dus hoe ze alles wegstopt.
    Na een tijdje haal ik mijn lippen van de hare.


    Mich
    Ik voel Drew's liefde en dat laat mij echt beter voelen. Na even haalt Drew zijn lippen van die van mij en ik kijk hem aan. 'Ik ga mezelf maar even opfrissen aangezien het niet echt charmant staat, al die mascara onder mijn ogen,' zeg ik met een klein glimlachje en ik loop dan naar de badkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Jaimess, ik schrijf zo wat, ben even aan het opruimen ^^ )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Drew
    'Je blijft mooi zelfs met mascara vlekken.' roep ik haar glimlachend na en laat me achterover vallen op het bed met gesloten ogen.
    Ik hou zo van haar dat ik niet weet wat ik zou moeten zonder haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    'Ik ben helemaal geen slijmbal! Gewoon ontzettend aangeraakt door jouw schoonheid,' Hij grijnst uitdagend naar me en ik geef hem een duwtje. 'Slijmbal.' herhaal ik weer en steek speels mijn tong uit. Als ik vraag waar dit allemaal vandaan komt antwoord hij : 'Mag ik je niet eens meer kussen wanneer ik dat wil?' Ik grinnik. 'Hmm, wie weet.' zeg ik en terwijl ik het jasje van Rosalie aandoe grinnik ik. 'Eskimo.' zeg ik dan zachtjes vertederd. Ik tik met mijn vinger op haar neusje en ik grinnik door haar lachende gezichtje.
    'Was je vroeger een lachebekje?' vraag ik dan aan John. Ik was het totaal niet, ik was ondeugend en immers een demoon.
    We lopen richting de auto en hij laat mij instappen waarna hij Rosalie achterin in de maxi-cosi vastzet. Ik glimlach en zet de spiegel achterin zo dat we haar via onze spiegels nog kunnen zien. 'Op naar het strand dan.' zeg ik en glimlach. Ik pak Johns hand even vast en knijp erin. 'Wat wil je eigenlijk op het strand gaan doen lief?' vraag ik dan nieuwsgierig en ik kijk ondertussen eventjes naar Rosalie.
    Ik moest het er nog met John over hebben, maar hoe gaan we het verder regelen? Ik bedoel maar, we kunnen niet voor altijd op het internaat blijven.. en ze zullen ons vroeg of laat wegsturen. We hebben in principe geen scholing meer nodig.. ik niet althans. Ik doe dit voor de derde keer op rij.. en hoe doen we dat met geld? Het is niet zo dat mijn krachten op rijkdom werken. Ik liet een binnenmondse zucht en deed zachtjes wat muziek op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Fem doet officieel niet mer mee aangezien ze zelf gezegd heeft da ze ni mr op quizlet komt; dus in deel 2 speel ik wel met Ty en Mayra. Alexi is al een demon en ze is niet meer samen met Axton om een of andere reden... miss moet hij zo worden als Stefan in het 3de seizoen vn TVD?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dus ... vo deel 2 moet ;
    - Het kind van Jake en Les geboren worden
    - J & L trouwen
    - nog iets voor Rach en John? ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Rach en John? Ehm wat dacht je van ze moven out etc. ? Of Rach ontmoet family van John ^.^)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    John doesn't want to see his family ^^

    En waarom komt Fem niet meer? :\

    En zeg niet hoe Stefan in seizoen drie wordt D:

    ik ben nu bij aflevering 22 seizoen 2 :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.