• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Vindicatif
    -Liam James Payne; Blog
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Catford
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    -Bethany ''Babydoll'' Alison Tomlinson Phrases
    -Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 17:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik beet zachtjes de binnenkant van mijn wang kapot terwijl ik nadacht. Ondanks dat alles nog goed was tussen mij en Louis, maakte ik me toch zorgen. Niet dat ik nog aan twijfelde, maar ik wist totaal niet meer wat ik van Niall kon verwachten. Wie weet, waar hij nog meer mee aan kwam zetten. Straks had ik naast Louis opeens vijf andere relatie's en was Louis eigenlijk eigenlijk een vrouw. Echt, ik hoorde het hem zo zeggen. Ik glimlachte om mijn eigen idee en zag Louis al in een rokje lopen. 'Ik vraag me echt af waar dit opeens vandaan komt.' Mompelde ik. 'En misschien moeten we Hazza dan maar even waarschuwen.' Maar wie zei dat Niall het echt over Harry had. Ook al leek me dat toch wel het logisch. Ik glimlachte ligt en drukten mijn lippen op Louis' kaak. Ik wilde hem niet kwijt. Al zou ik er alles voor krijgen wat ik ooit gewilt had. -waarvan ik het meeste toch al had. Nee, ik wist het zeker en ik wist ook zeker dat ik morgen naar de juwelier ging. Ik ging Niall eens laten zien hoe perfect onze relatie was.

    [kur, volgens mij moet ik nog reageren met Hazza trouwens. Dat was toen ook mis gegaan, en heb het toen nooit meer opnieuw geplaatst. Even kijken hoor en anders komt hij eraan. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Catford schreef:
    Serena Woods.
    Ik knikte kort en likte even over mijn lippen. 'Nee, inderdaad, voor de seks hebben ze jou zeker niet nodig.' Een zachte grinnik verliet mijn mond, want ik wist wel zeker, ondanks het feit dat Louis uit het ziekenhuis kwam, dat ze dat gingen doen. 'Nee, maar, dat is goed. Gezellig.' Ik viste een elastiekje van mijn pols af en bond mijn haren in een knotje, zo zat het ook niet steeds in de weg. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb geen idee, we kunnen desnoods ook gewoon even een rondje wandelen. Ik had gewoon zin om even naar buiten te gaan.' Glimlachend keek ik even naar onze armen, die Harry zojuist verstrengeld had, voordat ik me weer focuste op de weg voor ons.


    harry Styles
    Nee, seks konden Zayn en Louis heel goed zelf. Maar eerlijk, hoeveel mensen droomde er biet van om die twee te vergezellen tijdens hun avontuur. Zelfs ik zag dat wel zitten. Rustig duwde ik de kinderwagen vooruit en knikten. Gewoon lopen. Zo moeilijk was dat niet, maar in mijn hoofd begon ik al routes uit te stippelen en waar we geen konden. Als we bij de stad naar rechts gingen waren we bij Louis. Nee, ik ging niet naar Louis en gezellig wandelen met mijn twee dames. Wel liepen we richting het park en als automatisch begin ik zachtjes te zingen. Dit deed ik altijd als ik niets wist om te zeggen. Ik hield gewoon niet van stiltes, maar wist ook niet waar ik over kon praten. Ik miste het zingen. Het op het podium staan en mens vermaken. Alles was weg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik draaide me om,om Zayn vervolgens makkelijker aan te kunnen kijken. Mijn duim streelde over zijn wang en wist dat hij opnieuw dezelfde gedachten had als mij. Maar dat was iets waar ik ondertussen niet meer van opkeek. Dat Niall mij pakte met iets dat niet waar was, vond ik nog wel het minste erge. Dat Zayn, en hoogstwaarschijnlijk Harry, hier ook bij betrokken werden, was het gene wat ik het ergste vond. Het is ook dat je niet weet hoe of wat je kon verwachten. Normaal kon je het wel een beetje inschatten, maar Niall was nu een complete vreemdeling. Althans zo leek het wel op dit moment. 'Of hij wilt ons gewoon echt niet samen zien. Of de oorzaak ligt ergens bij de dood van Skyler en alles wat zich eerder vandaag heeft afgespeeld. Ik weet het niet.' Zei ik zacht en bedenkelijk. ''Misschien is dat geen slecht plan. Ik denk namelijk niet dat er een kans is tot morgen te wachten. Maar wat moeten we dan zeggen. 'Ja, Hazz. Sorry dat we je lastige vallen, maar Niall heeft last van waanideeën en is op oorlogspad. Hij is hoogstwaarschijnlijk op weg naar jou met het nieuws dat alles gelogen tussen ons en de conclusie dat wij bij elkaar horen inplaats van zoals het nu is?' Dat kan toch ook niet?'' Ik kroop dicht tegen de jongen naast me aan en zuchtte zacht. Waarom kon alles niet een keer normaal lopen. 'Zolang je maar weet dat jij degene bent die ik wil.' Murmelde ik zacht en drukte een kusje op zijn neus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik zal de aankomende weken afwezig zijn, vanwege mijn examens.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn malik
    Ik zuchten. ik wist het niet. 'Maar wij hebben niets met skyler te maken.' mompelde ik zacht. behalve dan, dat wij tegenover Niall het gelukkigste stelletje op de wereld speelde, terwijl hij net zijn vriendin verloren was. Dat hete nou, rekening met andere houden. Maar was dat echt een reden om onze relatie stuk te maken? ik lachte zachtjes en knikten. 'Waarom niet, het is toch de waarheid.' grijnsde ik. Nee, misschien kon het iets subtieler, maar het moest wel gezegd worden. Want straks dacht Serena weer dat Harry vreemd ging, maar dit keer met Louis. ik streelde door de laatste zijn haar en drukten kusjes op zijn gezicht. 'Morgen middag komt Hazza toch?' Plots kreeg ik een briljant idee en speelde mijn vingers met de ring om Louis zijn nek. Hoe hard Niall zijn best ook ging doen. Niets hield me nog bij Louis vandaan. en ik wist precies hoe ik dat voor elkaar ging krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik knikte langzaam,want Zayn had wel gelijk. 'Klopt, maar misschien heeft die iemand nodig om het op af te reageren en zijn wij het perfecte doelwit. Ik bedoel wij zijn gelukkig met elkaar en dat is te merken.' mompelde ik. Eigenlijk waren er nog zoveel vragen onbeantwoord, maar zouden volgens mij ook niet meer beantwoord worden. Mijn vingers trippelde over zijn borst en dacht na. Al snel keek ik op en schudde mijn hoofd. 'Dat kunnen we de arme jongen niet aandoen. Hazza heeft geen idee waar het overgaat. Maar we zullen hem zo wel moeten bellen.' Het kwam er wel op neer, alleen moest er nog iets bij of andere woorden. En daarbij wilde ik het liever zeggen dan in een sms naar hem sturen. Heel even liet ik het zoals het was en richtte mijn aandacht alleen op Zayn en zijn aanrakingen. 'Mhm, Hazza komt inderdaad.' zei ik en was er eigenlijk nog steeds blij mee. 'Hoezo? Had je plannen of is het nieuwsgierigheid?' Ik keek Zayn met een glimlach aan en drukte een kus op zijn lippen. Heel vaak had ik wel een idee wat hij dacht, maar soms wist ik echt niet was ik moest denken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Het was nog vroeg in de ochtend en ik had er al een hele dagplanning opzitten. Ik had heel de nacht wakker gelegen omdat ik me schuldig had gevoeld tegen Louis. Dat ik ooit maar een seconde had getwijfeld in de sterkste relatie die er bestond. Dat ik getwijfeld had aan hem. De jongen die er altijd voor me was en me wel honderd keer op een dag vertelde hoeveel hij wel niet van me hield. Ik keek naar het dienblad voor mijn neus en rolde met de ring tussen mijn vingers. Ik was nog nooit zo zenuwachtig geweest en vroeg me af of dit wel het goed moment was. Maar het doosje had vanochtend toen ik het ging ophalen al zo in mijn zak gebrand, dag ik gewoon niet langer kon wachten. Daarbij twijfelde ik enorm aan de manier hoe ik het ging doen. Ik was echt nul romantisch, en er zelfs een enorme kluns in. Snel stopte ik de ring terug in het doosje en stopte deze in mijn zak, om vervolgens het dienblad op te pakken en hem naar boven te brengen. Een ding scheelde van al zo lang samen zijn. Ik wist precies waar Louis het liefst mee ontbeet. Louis lag nog te slapen en ik zetten het dienblad op tafel, waarna ik in kleermakerszit op het bed ging zitten. 'Wake you up with all the words that I still haven’t said
    And tender touches just to show you how I feel
    Or should I act so cool, like it was no big deal.' Probeerde ik mijn slapende dorenroosje wakker te maken, terwijl ik rustig zijn wang streelde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Heel langzaam werd ik wakker door iemand die mijn wang streelde en zong. Toch hield ik mijn ogen nog even gesloten en genoot, alleen de glimlach op mijn gezicht verraadde dat ik wakker was. Uiteindelijk opende ik dan ook mijn ogen, maar sloot deze al snel weer door het licht. Na een paar keer knipperen was ik wel instaat om deze open te houden en Zayn zo aan te kijken. De jongen zorgde er altijd wel voor dat ik in de ochtend al vrolijk was en geen ochtendhumeur meer had. Het maakte dan ook niet uit hoelang ik geslapen had of hoe vroeg het was. Vannacht was het bijvoorbeeld ook niet heel erg vroeg door de gedachten die door mijn hoofd bleven spoken. De vermoeidheid had toen wel de overmacht genomen. Waar ik ergens best blij mee was, aangezien ik alle energie en rust nu wel nodig had. Maar dat was iets om nu allemaal niet meer over na te denken. Mijn aandacht richtte ik op de jongen voor me, die ik nog steeds deels slaperig aankeek. 'Goedemorgen prins Charming.' Zei ik zachtjes met een brede glimlach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik glimlachte automatisch en bedacht me nu pas, dat ik Louis misschien beter gewoon had kunnen laten slapen. Hij zag er moe uit, maar ondanks dat, was er een glimlach op zijn lippen te vonden. 'Goedemorgen babycakes.' Ik boog me voorover om hem een klein kusje te geven en ging naast hem liggen, om tegen hem op te krullen. 'Ik kon niet meer langer zonder je afwezigheid.' Fluisterde ik zacht, terwijl ik kusjes op zijn kaak plaatsten. Misschien was ik gewoon verslaafd. Verslaafd aan zijn stem die lieve dingen zei. Aan zijn ogen die me altijd weer met dezelfde glinstering aankeken. Zijn zachte aanrakingen die me altijd weer kippenvel bezorgde. Ik kon er gewoon niet meer zonder. 'Maar, ik heb ontbijt voor je, als goedmaker.' Glimlachte ik onschuldig. Ik hield mijn mond nog maar even over vanavond en de verassing. Ik vond het leuker als hij echt verast werd en niet al wist dat er iets ging komen.

    [ik ga vandaag naar de dierentuin, dus zal waarschijnlijk vanavond pas weer reageren. ;x]

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 7:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Is het nu de volgende dag, of niet?]


    Bowties were never Cooler

    [ja ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik wreef in mijn ogen, maar wist dat de vermoeidheid straks ver te zoeken was. De glimlach van Zayn zorgde ervoor dat de mijne alleen maar breder werd. Nog steeds vond ik het geweldig om zo wakker te worden. Mijn armen vonden de vast plek weer om hem heen, zodra hij naast me ging liggen en gaf hem automatisch ook een kusje. 'Je weet dat -dat ook niet hoeft.Je mag me altijd wakker maken.'zei ik zachtjes waarna een genietend geluidje mijn mond verliet door de kusjes die hij op mijn kaak plaatsten. 'Maar was je al lang wakker dan?' Mijn woorden waren nooit gelogen dat deze jongen uit een sprookjesboek kwam en mijn leven er ondertussen ook zo uitzag. Deze jongen had me betovert. 'Aww, dat had je echt niet hoeven doen, maar het is wel heel erg lief en niet te vergeten lekker.' Glimlachte ik en drukte nog een kusje op zijn lippen. Daarna nestelde ik me nog dichter tegen hem aannestelde. Ik was gelukkig en dat kwam door deze jongen.

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 11:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik reageer denk ik morgen pas. Zisje is karig (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [gefeliciteerd!]


    Bowties were never Cooler

    Zayn malik
    Ik haalde langzaam mijn schouders op en kuste Louis opnieuw zachtjes. 'Ik kon niet slapen.' Legde ik simpel uit. dat ik om vijf uur al bezig was met het schoonmaken en opruimen van de logeerkamer, liet ik maar even achterwegen. Het zou hem vast enkel onnodig ongerust maken. Zachtjes kietelde ik met mijn vingers achter Louis oor. Ik glimlachten, wetend dat het goed was dat ik het ontbijtje voor Louis had gemaakt. Ik wikkelde mijn armen uiteindelijk stevig om hem heen en trok hem uiteindelijk op me, terwijl ik niet geplaatste geluiden produceerde.het puntje van mijn tong glipten tussen mijn tanden door, terwijl ik Louis lachend aankeek. Al zou ik nachten niet slapen, zolang deze jongen bij me was en lachte, kon ik het nog heel lang volhouden. ik hield Louis stevig tegen me aangedrukt terwijl ik mijn lippen overal op zijn gezicht drukten. 'Oke, we spreken dit af. jij gaat ontbijten, dan gaan we jou klaarmaken, dan komt Harry. en vanavond.' ik viel stil en liet mijn hoofd terug in het kussen vallen. Ik wilde nog helemaal niet vertellen wat we gingen doen vanavond. 'We kijken wel.' pobeerde ik het er met een schuldige glimlach vanaf te brengen en kuste Louis snel weer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''