• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 18:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Luke Smith
    Ik glimlachte wat en keek naar haar. "Ze zijn grotendeels gewoon tot me gekomen tijdens school, wedstrijden of tijdens het muziek maken." Ik luisterde rustig naar haar beredenering. Ze wilde dus een standaard meisjes tatoo. Ik glimlachte wat. "Je bent in mijn ogen lief, maar sterk. Echt een meisje, maar toch ook sterk genoeg om op je eigen benen te staan." Opeens bedacht ik het me. Ik pakte een zwarte dunne marker uit mijn broekzak. "Geef je pols eens." Ik pakte zacht haar pols vast en begon op haar onderarm wat te tekenen. Het was uit de losse pols maar het lukte wel. Ik gaf haar niet veel later haar onderarm terug waar nu een tatoo schets stond. "Vind je dit misschien iets?" vroeg ik verlegen. Zo goed tekenen kon ik niet, maar misschien was het wel iets voor haar.


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik kijk hem aan en zucht eventjes. Ja, wat had ik daar ana? Daar kon ik echt geen tattoo uit bedenken. Ik ben echt inspiratieloos en hopeloos. Ik kijk nieuwsgierig toe hoe hij begint te tekenen. Even later staat er een anker op mijn arm met de tekst I refuse to sink erop. Ik kijk op naar Luke en glimlach even. Ik grinnik zacht. 'Sinds wanneer ben jij verlegen?' Ik bijt op mijn lip. 'Ik vind de tekst geweldig. Ik denk dat ik alleen de tekst neem. En dan hier.' Ik wijs met mijn vinger over de zijkant van mijn arm. Dus niet bij mijn slagader of op de bovenkant van mijn pols, maar de lijn van mijn duim. Ik glimlach naar hem. 'Dank je, ik ben zelf weer inspiratieloos.' Ik lach zacht. 'Maar ik heb besloten eerst een Henna tattoo te zetten, dan kan ik nog terug als ik het niks vind.' Ik kijk hem grijnzend aan en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Smith
    Ik keek naar beneden en wreef over mijn arm. Tja, wat kon ik daar nou weer op antwoorden. Ik had nou eenmaal mijn medicijnen nog niet op. Als ik niet zou oppassen zou ik straks nog depressief in de keuken zitten of onder mijn bed. Ik glimlachte toen ik haar woorden hoorde. "Ik gaf alleen maar een idee. Ik ben al blij genoeg dat ik je ergens mee kan helpen." Ik ging weer met mijn hand door mijn haren en aaide toen weer over het griptape van mijn skateboard. Ja, dit was mijn meisje. Een beetje raar, maar een vriendin had ik nog nooit gehad en aan mijn skateboard had ik nu genoeg. Ik knikte bij haar idee. "Dat is slim. Zeker op plekken die je niet kan bedekken." Ik liep voortaan wel graag zonder shirt door mijn tatoos, ookal was ik wel te verlegen dat te doen in grote gezelschappen zoals tijdens optredens op skatewedstrijden.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Mijn gedachten van net waren ver te zoeken toen hij naar me glimlachte, maar de woorden hielpen zeker ook mee. 'Ik heb de afgelopen dagen teveel naar jou gekeken.' Ik trok hem iets dichter naar me toe en drukte nog een kusje op zijn lippen. Op dit moment voelde ik me niet bepaald slim, want wist echt niet waar het overging. Eenmaal in gedachten verzonken zat ik echt in mijn eigen droomwereld en kon je beter tegen de muur spreken, want dan kreeg je sneller antwoord. Door zijn woorden werden mijn wangen nog roder en wendde mijn blik af. Ik kon er niet tegen als iemand mij liet blozen. 'Ik vind het goed.' Antwoordde ik toen de vraag deze keer wel tot me doordrong. Ik had er geen problemen mee. Wat deze jongen had wist ik niet, maar voelde me sinds het begin af op mijn gemak bij hem en kon mezelf zijn. De hyperactieve kleuter die ik altijd al was. Ook gedroeg ik me in het begin al heel anders. Ik trok mijn shirt uit terwijl ik zag hoe hij zijn broek nu ook naar beneden trok. Ik liet me van de wastafel afglijden, maar voor ik me ook ontdeed van mij broek, zette ik een stap naar voor. Zo stond ik voor Mickey en sloeg mijn armen om zijn nek. Een kusje drukte ik op zijn lippen en glimlachte. 'Deze had je nog tegoed van net.' zei ik met een lieve glimlach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleanor Calder

    Hij reageert niet over de verlegen vraag, dus frons ik mijn wenkbrauwen. Ik bijt op mijn lip en glimlach even. Mijn blik glijdt af naar zijn skateboard, maar dan kijk ik kweer naar hem'. 'Luke?' Vragend kijk ik hem aan. 'Ja weet ik, daarom neem ik ook eerst een Henna.' Ik grinnik kleintjes. Dan word ik weer serieus en kijk hem aan. 'Wat is er? Ik zie dat er wat is. Na die vraag van verlegen, bedoel ik.' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'je kan me alles vertellen, dat weet je toch?' Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. Ik kijk naar de tekening op mijn arm. Voor een dagje kon ik het wel ophouden, hij was niet lelijk. Misschien een beetje te groot, alsnog, maar niet lelijk. Ik kijk weer op naar Luke en wacht op antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb pww, dus ik ben een stuk minder online waarschijnlijk]


    Bowties were never Cooler

    [oohw okwwj ): hahah succes!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( Succes ermee^^ Ben er gelukkig na morgen vanaf)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    Rol: Kandidaat Harry
    Naam: Rosalie 'Rose' Amy Michels
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk: (Bekend persoon)



    Innerlijk: Rosalie is een meisje die vaak op de achtergrond is. Door haar deelname aan de XFactor verlaat ze haar veilige houding en is ze van plan haar grootste angst te overtreden. Ze is doodsbang voor zingen voor publiek. Ze heeft nog nooit eerder gezongen voor publiek, dus ze neemt grote stappen. Dat doet ze met een reden. Haar vader is ernstig ziek. Het is zijn grootste wens haar te horen zingen. Ze doet dit voor hem. Hij heeft slechts een paar maanden. Hoewel ze dit voor hem doet, is het stiekem ook een vlucht om niet te hoeven zien hoe het leven van haar vader langzaam tot zijn eind komt. Haar moeder is het er niet overeens dat ze weggaat, maar ze doet het voor hem. Rosalie is verlegen, maar vastbesloten. Ze doet het niet eens om te winnen, het is mooi meegenomen, maar ze doet het vooral om te laten zien dat ook zij dapper is, dat ze niet een bang, angstig meisje is. Ze wilt haar vader laten zien dat hij trots kan zijn.
    Rosalie is erg op zichzelf en zelfstandig. Op haar zestiende leeftijd was Rosalie een losgeslagen gek. Elke avond was ze te vinden in de kroeg en dronken. Met alcohol verlegde ze haar grenzen. Dat deed ze om niet meer het verlegen meisje te hoeven zijn. Ze wilde niet minder zijn. Op haar zeventiende kreeg ze te horen dat haar vader kanker had. In een klap was ze verandert. Ze ging niet langer uit, ze sprak niet af met vriendinnen. Het enige wat ze deed was zingen, liedjes schrijven, met haar vader dingen doen en in haar eentje op haar kamer zitten. Ze sloot zich af van iedereen, behalve van haar vader. Muziek was haar uitweg geworden. Nu ze weet dat hij nog maar een paar maanden heeft en haar vader vindt dat ze haar dromen moet najagen, heeft ze besloten dat dit de tijd is voor haar. Haar vader moet zien dat ze haar droom waar maakt.
    Extra: Rosalie heeft twee tattoos. Op haar pols staat de tekst: Daddy, my hero. Die heeft ze laten zetten met haar vader. De tweede tattoo zijn vogels in haar nek. Die staan voor meerdere dingen. Voor de losgeslagen tijd in de kroeg, dat ze deed wat ze wilde en voor de vrijheid van haar vader als hij verlost is van de pijn.


    [Is ze goed zo? Weet niet of je haar al had gezien, maar dacjt quote hem even voor jet geval je er ovwrheen gelezen had ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Smith
    Ik kijk even naar haar en dan weer naar Athena. "Ik ben gewoon niet zo goed rond mensen. Ik heb medicijnen die wel wat kunnen helpen, maar die stompen me ook af en dat wil ik niet." Ik beet op mijn lip en legde mijn board weer op de grond. "Nu Liam toch geen tijd heeft, wil je kijken of mijn sprongen er een beetje uit zien? Erg spectaculair is het niet, maar ze moeten wel perfect zijn." Snel dan maar van onderwerp verwisselen naar een onderwerp waar ik me prettiger bij voelde. Ik was niet echt een prater, zeker niet over mijzelf. Als er iemand moest praten was het mijn hyperactieve tweelingbroer Mickey. Waar zou die smurf eigenlijk uithangen? Ik had echt geen idee, maar hij had vast de tijd van zijn leven. Dat had hij namelijk altijd, wat hij ook deed, zelfs al skate hij half naakt door een winkelstraat. iets waar ik me dan altijd zo voor schaamde dat ik weken tot maanden daar niet meer langs ging. Hij was niet zo, maar ik wel. Ik wist niet of het goed of slecht was, maar ik wist alleen dat het zo was.


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik kijk hem verbaasd aan. 'Oo mij maak je andets een prima indruk,' zeg ik hem. Ik houd mijn hoofd schuin. 'De tattooos en de piercings heeft natuurlijk niet iedereen, maar ik herken ke daardoor wel,' grinnik ik en kijk hem aan. Dan knik ik. 'Tuurlijk wil ik kijken. Niet dat je er veel aan hebt. Ik bedoel. Wat weet ik van skateboarden? Maar ik vind het leuk om te kijken,' glimlacj ik en ga er goed
    Voor zitten. Ik kijk hem met een lachje aan en wacht op zijn eerste trucje.
    'Ik wil trouwens ook nog leren skaten,' lach ik en kijk hem aan. Het leek wel alsof ik bij luke even alles vergeet. Ik had niet gedacht, dat een jongem zoals hij, zo'n goede vriend zou worden.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 22:47 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mickey Smith
    Ik glimlachte toen hij zijn blik afwendde. Ik had weer een van zijn zwakke plekken gevonden. onthouden, Mick... Gelukkig voor hem was mijn geheugen even warrig als mijn gedachtes, dus zou ik het niet voor lang onthouden. Een grijns van oor tot oor verscheen op mijn gezicht toen hij zei dat hij het goed vond. Ik liet mijn ogen even over hem heen glijden toen hij eerst zijn shirt en daarna ook zijn broek uitdeed. ik was niet gevallen voor zijn looks, maar die waren zeker een heel groot pluspunt. Toch was het dat hij net zo'n hyperactieve kleuter was als ik wat me hem lief liet hebben. Ik voelde zijn armen om mijn nek en zijn lippen op de mijnen. Snel beantwoordde ik de kus, die voor mij veels te snel alweer over was. Ik keek naar hem en sloeg mijn armen om zijn middel. "Kom, douchen." zei ik zacht in zijn oor voor ikeven met mijn kont wiebelde om mijn boxer te laten zakken. nee, die zat nooit zo strak vast. Dat was misschien ook wel de oorzaak van de skate incidenten. Ik sprong eruit en zo onder de warme stralen van de douche. Ik zuchtte gelukzalig toen ik eronder stond. Het voelde zo lekker, net als eindelijk de stukjes cornflakes van mijn borst te kunnen wassen, want die begonnen nu echt te plekken aan de enkele borsthaar die ik had.


    Bowties were never Cooler

    Luke Smith
    Ik glimlachte een beetje. "Dat is fijn. Naast een diepere betekenis is dat ook een van de redenen waarom ik ze heb. ik wil geen grijs muisje zijn." Ik was dan wel nationaal kampioen, of ten minste bijna weer, toch was ik vaak alsnog een grijs muisje op school en in de band. Ik sprong op mijn board en reed naar de plaats waarvan ik mooi snelheid kon maken om over het zwembad te springen/ Ik glimlachte nog even breed toen ze het had over leren skateboarden. "Als je enkel weer beter is. want die heb je er echt voor nodig." zei ik voor ik me een paar keer had afzette voor ik sprong. Ik maakte een dubbele olie en een salto voor ik aan de andere kant landde, maar wel met een voet naast mijn board. "Die ging echt prut." momeplde ik tegen mezelf. Ja, ik was hard tegen mezelf, misschien zelfs te hard, maar zo presteerde ik wel.


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik kijk naar Luke en bijt oo mijn lip. Ik had hem nog niet verteld dat ik van plan was naar huis te gaan.... Ik volg hem met mijn ogen en mij mond zakt open.
    'Wow,' mompel ik ongelovig. 'Wat? Prut?' Ik kijk hem aan en schud verbijsterd mij hoofd. 'Ik durf dat zelfs niet te dromen dat ik dat kan in mijn stoutste dromen,' lach ik. 'Wees is trots op jezelf,' grijns ik. 'Ik geef een 9,' zeg ik en grinnik. Ikhen wr toch geen verstand van. Hij zal vast niet liisteren. Wat volkomen logisch was. Ik lach even en steek een duim op. 'Luke?' Ik kijk hem aarzelend aan. 'Ik ga naar huis. Morgen of vanavomd. Denk ik.' Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    en ren naar de keuken. Ik trek Niall achter me aan en glimlach aanmoedigend naar hem. 'Aan jouw de eer,' grijns ik en overhandig hem de mixer.

    Niall Horan.

    Glimlachend kijkt ze me aan "Ik snap je dat je hem mist, zou ik ook doen en ik snap dat het moeilijk is. Toby was aardig en ik gun het je dat hij hier is, maar als je het uit een andere positie bekijkt. Je ziet hem snel weer en nu kan je je even richten op de kandidates, zorgen dat een van hen wint en dan als alle drukte weg is, even een pauze nemen, genieten van Toby en dan weer op tour.'. 'Goed vooruitzicht toch? Misschien kan hij nog eventjes langs komen? Wie weet?' grinnikt ze en woeld door mijn haren waardoor ik haar verontwaardigend aan kijk. "Pff zo oud ben ik nou ook weer niet' lacht ze en trekt me overeind "kom maar op met de Xfactor taart" grijnzend rent ze naar de keuken en trekt me mee. Aanmoedigend glimlacht ze "aan jou de eer" grijnst ze en geeft me de mixer. Grijnzend zet ik hem aan en houd de mixer af en toe iets te hoog zodat er wat rond spettert. Haar oppepgesprek heeft echt geholpen. Toen ik klaar was likte ik met een vinger wat spul en keek goedkeuren naar haar. Met een andere vinger ga ik naar haar "hierproef" lachend veeg ik twee strepen op haar wangen en begin te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan