• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 16:00 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Reactie aangepast met reactie van Zayn.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Reactie aangepast met reactie van Zayn.]
    *(Ik ook)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam James Payne
    Ik glimalchte wat en aaide zacht over haar rug. "Wij allebei, meiske, wij allebei." zei ik zacht toen ze zei dat ze hoopte dat het een foutje was. Ik glimlachte terug. "Dat weet ik, lieverd. We zijn gewoon te jong. Jij maakt lekker je school af en ik neem je mee op tour tijdens je vakanties en dan hebben we het er nog wel eens over als je je PhD hebt." Haar vingers in mijn aar deden me zuchten van geluk. Het voelde gewoon zo fijn. Zelf begon ik kleine vlechtjes in haar haren te maken. Wat zou de rest aan het doen zijn? Phee was bij Lou, maar daar wilde ik even niet aan denken. Voor de rest wist ik het niet. Zayn was met Chay, maar of Harry daar ook was, of dat die zelf op bed lag met Megan, geen idee. Ik wist wel vrij zeker dat Niall met Amy aan het flikfooien was. Louis vond het misschien niet leuk, maar hij leek er wat meer vrede mee te hebben nu hij Phee weer in zijn armen had. Ik had daar weer wat minder vrede mee, maar ik mocht niet zo hypocriet zijn omdat ik Zayn's kleine zusje hier in mijn armen aan het aflebberen was. Ik hield haar dicht tegen me aan. Niemand ging haar meer van me afnemen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik keek Liam met een moeilijk gezicht aan. ''We zijn te jong ja.'' zuchtte ik. Liam begon vlechtjes in mijn haar te maken en lachend schudde ik mijn hoofd. ''Raar mens. Vlechten maken.'' grinnikte ik. Ik begon kleine krullen te maken, probeerde ik tenminste. ''Waarom kan het gewoon niet morgen zijn? Ik zit wel lekker zo, maar toch verveel ik me.'' zei ik zacht en zuchtte. Eigenlijk wilde ik best zo blijven zitten, maar toch. Ik kon niet tegen nieuwsgierigheid en de drang was te groot om de wereld af te zoeken voor een tijdmachine en het morgen te laten worden. ''Bestaat er echt geen tijdmachine? Of iets wat erop lijkt en ik bedoel niet slapen, iemand laten slapen of iets in iemand's drankje doen zodat 'ie slaapt.'' zei ik en glimlachte breed. ''Wat gaan we morgen doen? Sowieso naar het ziekenhuis, maar als dat alles is, raak ik snel verveeld.'' Ik glimlachte even en barstte in lachen uit. Waarom, wist ik zelf ook niet.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 16:55 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chayenne Rose Styles

    Ik schrok me dood toen Harry opeens de kamer in kwam, en ik deed snel de bh aan die ik toe geworpen kreeg. Ik kijk kwaad naar Harry, serieus? Hij kon ons nieteens even privétijd geven?! Zuchtend keek ik naar Harry, en keek met een glimlach naar Zayn. 'Dat beslis jij niet. Ik hou van Chayenne en zij van mij. Is het nou zo'n probleem dat je zusje gelukkig is met je beste vriend?' zei Zayn en ik bijt op mijn lip. Waarom kon Harry niet gewoon accepteren dat ik gelukkig met Zayn ben? Ik haal een hand door mijn haar, en sla mijn armen over elkaar. 'Blijkbaar wil mijn broer niet dat ik gelukkig ben.' mompel ik..


    El Diablo.

    Praattopic om het topic 'schoon' te houden


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam james Payne
    Ik grinnekte. "Alsof krullen niet raar zijn." ik wist dat ik nu ook een grote bos krullen had, maar goed. Die lagen er binnekort weer af. Ik had echt geen zin om met een afro rond te blijven lopen. "Ik zit ook wel lekker zo en misschien maak ik nog wel warme chocolademelk als we over een uurtje niet slapen." ik drukte een kusje op haar wang en keek door het raam. Ik keek haar aan toen ze het over een tijdmachine had. "Ik ben de Doctor niet. Ik heb geen Tardis, maar misschien als je hadrd genoeg hoopt komt hij wel. Alleen dan zou ik je toch nooit laten gaan." Ik grinnekte bij de gedachte aan een duizend jaar oude alien die echt door tijd en ruimte vliegt, maar toch het liefst in London is. Rare tv show, maar wel erg leuk. Ik keek haar in de ogen toen ze het over het ziekenhuis had. "Het liefst zou ik daarna bij jou ouders en Zayn langs gaan. Ik wil niet dezelfde perikelen als met mijn ouders en daarbij wil ik het met hen even hebben over jou verjaardag." Ik drukte een kus op haar lippen zodat ze niet verder kon vragen, en hopelijk ook niet verder kon denken, ik kon dan in ieder geval niet meer.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik luisterde vol met bewondering naar Liam's verhaal en concludeerde dat het gewoon één grote flop was met onzin. Mijn blik ging naar mijn polsen waar ik twee tattoo's had. Op mijn rechterpols een infinity teken en op mijn linkerpols met grote letters 'Yolo' en dan daaronder 'You Only Live Once'. Ik hield van tattoo's met betekenissen, maar niet te veel, daar werd ik dan gek van. Kleine tattoo's, geen grote. Misschien ging ik er wel meer nemen, maar dan wel onopvallende. Ik glimlachte even. ''Ach. Wacht,-'' Liam drukte zijn lippen op die van mij en ik kuste gewillig terug. Daarna duwde ik hem zachtjes weg en keek hem uiterst serieus aan. ''Wat ga je doen met mijn verjaardag?'' vroeg ik nieuwsgierig. ''Geen feest. Beloof me dat maar.'' zei ik en keek met een doordringende blik aan. Feesten bij mijn verjaardag waren nogal gênant, vond ik. De kans dat er fans ons kwamen stalken was er dan ook nog en niet zo'n beetje. Ik glimlachte waterig en drukte nog een kus op zijn wang.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    quin98 schreef:
    Niall Horan

    Al snel ben ik klaar met de fans, ik wou nu gewoon alleen zijn met me meisje, ik heb der al veel te lang gemist. Ik maak nog de laatste foto en zwaai daarna een beetje terwijl ik wegloop. Ik zie Amy op een paaltje zitten en glimlach naar haar terwijl ik naar der toe loop. Ik sla mijn armen om haar heen en glimlach naar haar, 'kom we gaan' zeg ik met een glimlach en laat haar daarna weer los. Ik pak haar hand vast en trek der mee. Ik wil nu echt graag alleen zijn met der, dat heb ik echt gemist. Megan had ik ook gemist dus die moest ik ook snel weer even normaal spreken, niet alleen een ontmoeting op het vliegveld. Ik kijk even om me heen en dan weer naar Amy.

    Liam James Payne
    Ik voelde haar de kus beeindigen. Ik wist neit hoe snel ik een deel van de waarheid moest uitkiezen om te vertellen. "Ik wilde backstagepasjes voor je regelen voor ons concert op het Labour Day Festival in london waar we dan moeten spelen, maar ik wilde aan hen vragen of dat wel mag. Je weet hoe beschermend ze over je zijn, vooral ook omdat daar wel drank is en je dan 18 bent." vertel ik haar rustig. Well played, Payne. Well played. Dit was 100% waar, maar de reden waarom ik haar backstage wilde krijgen kreeg ze niet te horen en ik zou haar ouders en Zayn laten zweren het niet aan haar te vertellen. Daarbij, dat bracht ongeluk en dat wensten ze allemaal waarschijnlijk ons niet toe.Ik begon weer rustig door haar haren te aaien. "Zal ik dan maar warme chocomel gaan maken?" vroeg ik zacht met een glimlach op mijn gezicht.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Een lichte frons was te zien op mijn voorhoofd en knikte uiteindelijk. ''Liam. Ik drink al sinds mijn zestiende, hoewel dat dan niet mag. Ze denken toch dat ik achttien ben, een voordeel.'' glimlachte ik breed. Ach ja. Ik dronk toen ik veertien was een glaasje wijn, per ongeluk natuurlijk. Het was op iemand's bruiloft en toen kreeg ik opeens een glas wijn van een ober. ''Ik dronk al sinds mijn veertiende.. Maar dat was een ongelukje! Het smaakte ook vaag, maar dat is nogal logisch als je veertien bent.'' zei ik lachend. ''Warme chocomelk is goed.'' Zei ik met een knikje en een grote glimlach op mijn gezicht. Ik wreef zacht over mijn Infinity tattoo terwijl het helemaal geen nut had. ''Weet jij een ontwerp voor een tattoo met een betekenis?'' vroeg ik maar. Ik zou er later wel eentje halen, na mijn verjaardag. Als ik tijd zou hebben, tenminste.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Megan Horan
    Na nog geen seconde binnen te hebben gestaan vertelt Harry dat hij naar Zayn toe is. Vol ongeloof kijk ik hem na. Hij laat me alweer in de steek, voor de tweede keer binnen een uur. Alleen maar omdat zijn volwassen zusje met een jongen is, die nota bene zijn vriend is. Ik pak mijn mobiel erbij om Niall te vragen of hij me op wil komen halen. Als het er zo aan toegaat bij Harry, ben ik liever bij iemand die wel blij is om me te zien. Dan ontvang ik een bericht van een vriendin, om te zeggen dat ik Twitter moet gaan checken. Zonder twijfel open ik de app en kijk naar mijn vermeldingen. De eerste tranen glijden al over mijn wangen als ik de berichten langs zie komen. In elke staat precies hetzelfde, Harry is vreemdgegaan. Verschillende foto's zijn erbij gevoegd. Harry, die met een meisje staat te dansen die er half naakt bij loopt. Harry, die met het meisje aan het zoenen is. Het meisje bij Harry op schoot. Door geschreeuw uit Zayn zijn kamer weet ik dat er weer iets aan de hand tussen Chayenne en Harry. 'Ik heb je nodig, kun je me ophalen? Kijk maar op Twitter x' stuur ik alvast naar Niall. Met snelle passen loop ik naar de kamer. Dat Chayenne en Zayn er bij zijn maakt me niets uit. 'Hoe kon je dat doen? Je weet wat je hebt gedaan en alsnog laat je me stikken!' schreeuw ik naar hem. Ik wil boos klinken, maar mijn stem zit vol verdriet. Hij heeft geen idee dat hij alles verpest. Zijn vriendschap met Zayn, het contact met zijn zusje en nu ook de relatie met mij.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 20:06 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Liam James Payne
    Ik grinnekte. "Weet ik, maar het is toch beter om toesteming te hebben dan je gewoon mee te ontvoeren, vind je niet?" Ik drukte een kus op haar neus. "Mijn kleine alcoholistje." Ik grijnsde vrolijk en gaf haar een knipoog. Ik sloeg mijn benen over de rand van het bed en keek naar haar. "Ik weet dat ik er binnekort weer een laat zetten, maar voor jou heb ik geen idee." Ik vond dat je met tatoos medt betekenis zelf de tatoo moest verzinnen, anders had die voor jou geen betekenis. Zoals ik wilde: 'They say that love is forever. Your forever is all that I need.' op mijn arm laten tatooeren. Het kwam uit een liedje dat ik laatst op de radio had gehoord. het was niet echt mijn style, maar de tekst sprak me aan. Ik stond op en drukte een kusje op haar haren. "Ben zo terug." Ik stond op en liep stil naar beneden om in de keuken melk op te zetten in een pannetje en in de kastjes opzoek te gaan naar chocopoeder.


    Bowties were never Cooler

    quin98 schreef:
    Niall Horan

    Al snel ben ik klaar met de fans, ik wou nu gewoon alleen zijn met me meisje, ik heb der al veel te lang gemist. Ik maak nog de laatste foto en zwaai daarna een beetje terwijl ik wegloop. Ik zie Amy op een paaltje zitten en glimlach naar haar terwijl ik naar der toe loop. Ik sla mijn armen om haar heen en glimlach naar haar, 'kom we gaan' zeg ik met een glimlach en laat haar daarna weer los. Ik pak haar hand vast en trek der mee. Ik wil nu echt graag alleen zijn met der, dat heb ik echt gemist. Megan had ik ook gemist dus die moest ik ook snel weer even normaal spreken, niet alleen een ontmoeting op het vliegveld. Ik kijk even om me heen en dan weer naar Amy.


    Amy Celine Tomlinson
    Ik kijk nog even snel hoe Niall de fans begroet, als hij al snel naar mij toekomt, ik glimlach even, en kijk dan hoe de meeste fans al weglopen. Niet veel later gaat een mobiel af, en aan het deuntje te horen, is het zowiezo niet de mijne. 'Is dat joun mobiel die afgaat?' vraag ik aan hem. 'Oh en wat gaan we zo doen?' vraag ik dan ook aan hem, om hier nog langer op het vliegveld te blijven had ik ook geen zin in, ik heb hier vaak genoeg moeten staan, voor zowel uitzwaaien als ophalen, of om zelf op reis te gaan natuurlijk. Ik kijk Niall nog een keer aan en loop dan naar hem toe. Ik leun even op zijn schouder, en kijk even recht vooruit, niet dat daar iets bijzonders is, maar gewoon.


    That is a perfect copy of reality.