• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ophelia Annabelle Payne
    Er rolde een zachte zucht over mijn lippen toen hij zich zo kleintjes naast me op de bank liet zakken. Dit was exact de Louis waar ik verliefd op was geworden, niet het icoon dat de hele wereld overvloog terwijl ik iedere avond alleen naar bed ging.
    'Ik vind het niet goed dat je weggaat,' prevelde ik na een tijdje terwijl ik me iets verplaatste op de bank zodat ik op zijn schoot kon kruipen. Zo wist ik in ieder geval dat hij niet zou vluchten deze keer. '-maar ik weet ook dat de band en muziek maken nu eenmaal een grote droom voor je is, en omdat ik je graag gelukkig zie laat ik je gaan. Zelfs als dat mij ongelukkig maakt.' Mijn vingers gleden een kort moment door zijn lokken terwijl ik mijn hoofd iets kantelde.
    'Ik houd van je, sukkel,' grinnikte ik hoofdschuddend toen hij murmelde hoe slecht hij wel niet voor me was: als er iéts was dat ik had geleerd, was het wel dat ik Louis op dat moment gewoon niet serieus kon nemen.
    Er rolde een lichte zucht over mijn lippen toen mijn ogen naar de klok afgleden. Mijn maag rommelde en daarnaast had deze dag aardig de energie uit mijn lichaam getrokken. 'Lou, doe me een plezier en beloof dat je me niet meer zo lang achterlaat.' Murmelde ik na een tijdje kleintjes, terwijl ik mijn ogen op mijn handen gericht hield.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 15:29 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Dit is vooral heel grappig omdat ik Liam nep wil laten vreemdgaan en jij echt.]


    Bowties were never Cooler

    [Nou en, dat is het grappige :Y)
    EDIT: Ik ga zo ook nog wat opruimen, koffers alvast voor juli. Doen we altijd.]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 15:39 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Uiteindelijk moet het wel goedkomen, toch?]


    Bowties were never Cooler

    [Yes, gaan we doen dat het nep is of niet?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Zullen we doen van wel? Ik wil niet dat Liam dood gaat...]


    Bowties were never Cooler

    [Dus, wel nep?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Als je het goed vind graag.]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    Ophelia ligt in mijn schoot. 'Lou, doe me een plezier en beloof dat je me niet meer zo lang achterlaat.' zegt ze tegen mij. Er verschijnt een glimlachje op mijn gezicht. 'Dat beloof ik, behalve op tour.' Ophelia weet dat een belofte genoeg is. Ze weet dat als ik iets beloof dat ik het dan ook echt doe. Ik aai met mijn hand over haar hoofd. Ik buig mezelf richting haar om haar een kus te geven. 'Ik ben benieuwd wat er bij de rest allemaal gebeurt.' zeg ik. Daar horen Amy en Niall ook bij. Ik schud mijn hoofd heen en weer. Nu niet weer over hun beginnen te denken, houd je gedachten bij je meisje. denk ik bij mezelf. 'Ik heb eigenlijk geen honger meer, jij?' Opeens geeuw ik. Ik bedenk dat ik bij bijn bed ook een televiesie heb. 'Zullen we boven tv kijken?' vraag ik aan Ophelia. Dan kan ik binnen no-time onder de dekens kruipen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Haha, natuurlijk (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik de badkamer gooide ik wat water in mijn gezicht. Dit kon allemaal niet waar zijn. Ik staarde naar mezelf in de spiegel. De wilde radeloze blik in mijn ogen deed me op een heel ander persoon lijken. Ik haalde een hand door mijn haren. Ik was totaal radeloos. Mijn vriendin geloofde niet dat ik niet vreemd was gegaan, wat echt zo was, ze was zwanger en ik werd waarschijnlijk vanavond nog vermoord door haar broer, die een van beste vrienden was, lekker dan. Ik pakte mijn mobiel weer en keek naar een aantal van de foto's. Degene die als het meest recent werd gepresenteerd was er een van Danielle en mij blijkbaar in LA twee weken geleden. Toen waren we toch in Nieuw Zeeland? Ik wist het wel zeker. We hadden er niks over tegen de fans gezegd, maar de vrije tijd in LA hadden we eigenlijk al in Nieuw Zeeland door gebracht, zodat we echt rust zouden hebben. Ik zuchtte. Ik had hulp nodig en ik had geen idee naar wie ik moest gaan. Ik liep weer naar mijn slaapkamer en liet me op mijn bed vallen. De tranen van hopeloosheid stroomden over mijn gezicht. Hoe kon ik haar ooit laten inzien dat ik haar nooit had bedrogen als ze me niet geloofde.


    Bowties were never Cooler

    Ophelia Annabelle Payne
    Er rolde een zachte grinnik over mijn lippen toen Louis voorstelde naar boven te gaan. Ik kon me best voorstellen dat zo'n dag verrassend vermoeiend was.
    'Alsjeblieft zeg, ik wil er niet aan denken wat Liam uitspookt met Marie-Anne.' Ik rilde kort terwijl ik overeind krabbelde om naar boven te gaan. Liam kennende zou enorm protesteren als ik zou laten weten dat ik bij Louis zou blijven - net als mijn ouders - maar ik wist dat ik hem verplicht was te laten weten waar ik was. Met een bedachtzame handeling sms'te ik de jongen dan ook. Ik ben bij Louis. Zeg mam en pap dat ik morgen thuis kom. Hou van je. x Phee.. Nadt ik op verzenden had gedrukt, liet ik mijn telefoon achter op het bed om in Louis' kast op zoek te gaan naar schone kleding. Ik had er helaas niet aan gedacht zelf kleding mee te nemen, en moest het dan maar doen met een te groot shirt van Louis. Ik schudde mijn hoofd kort voor ik mijn sneakers uitschopte en de overige kleding volgde. Ze belandden stuk voor stuk in de wasmachine die ik straks wel aan zou zetten, terwijl ik een gestreept t-shirt over mijn hoofd trok. Het was veel te ruim, maar voldeed om in te slapen. Ik haalde een hand door mijn lokken die ik uit de gewoonlijke knot peuterde, waarna ik richting de dekens kroop en naar de afstandsbediening begon te zoeken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Marie-Anne Malik

    Snel veegde ik mijn tranen weg en zuchtte diep voordat ik naar Liam toeliep en zijn arm vastpakte. ''Ik moet gewoon iets weten, ja. Houd je nog van me? Met heel je hart of niet?'' mompelde ik zacht. Ik keek naar mezelf in de spiegel en schrok van mezelf. Ik zag er vermoeid uit, rusteloos en dan ook heel erg. Het was dan ook een hele drukke dag vandaag. Eigenlijk hoopte ik dat het een leuke dag werd, wat in een grote complot uitpakte. ''Ik houd namelijk wel van jou, als je dat nog wilt weten.'' Ik beet hard op mijn lip en speelde wat met de ketting om mijn nek, daarna keek ik naar de ring die Liam me had gegeven. Gewoonweg prachtig, Ik glimlachte waterig. Dat hij dan ook zoveel moeite voor me deed. Maar ik geloofde te snel mensen, een rare gewoonte van me. ''Je weet dat je me alles kan vertellen, weet je. Ik ben dan ook je vriendin daarvoor.. Ik ben dat nog steeds.'' grinnikte ik. Ik sloeg mezelf op mijn hoofd. Ik moest ophouden om te wisselen van stemmingen. De andere keer was ik verdrietig en de andere keer was ik dan ook iemand die steeds praatte. ''Ik ga me even omkleden.'' zei ik en liep weer naar de slaapkamer. Ik keek naar Liam's kast. Waarom had ik niks meegenomen.. Ik had alleen maar mijn beanie en alle belangrijke spullen, behalve mijn kleren natuurlijk. Uiteindelijk pakte ik een shirt die tot mijn knie kwam en deed die aan. Daarna liep ik weer naar Liam toe en drukte een kus op zijn lippen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson:

    Als ik mijn kamer binnenkom zie ik dat Ophelia een shirt van mij heeft aangetrokken. 'Strepen staan je goed!' zeg ik tegen haar met een brede glimlach. Ik plof neer op mijn bed en tik met mijn hand op de lege plek naast me om aan te geven dat Ophelia naast me kan liggen. Met de afstandsbediening zet ik de tv aan. Ik leg mijn arm om Ophelia heen. Zulke momenten heb ik echt gemist. Ik leg de afstandsbediening aan de kant. Ik weet niet op welke zender de tv staat, maar dat maakt ook niet uit. Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment samen met Ophelia. Even later trek ik de dekens over me heen. 'Ik heb je echt gemist weetje!' Ik heb het idee dat ik het nog niet vaag genoeg gezegd heb. Ik zet mijn neus tegen die van Ophelia. Daarna pak ik haar handen. 'Jij bent van mij, en ik laat je nooit meer gaan.' zeg ik tegen haar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Malino schreef:
    Chayenne Rose Styles

    Hij drukt een zacht kusje op mijn lippen, 'I love you too babe.' zei hij glimlachend en mijn glimlach werd automatisch iets breder. 'En nu gaan we eten, want anders zijn die pizza's koud.' zei hij grinnikend en ik knik. 'Dat lijkt me wel slim.' lach ik. Ik kijk toe hoe hij alles klaar zet en ik pak mijn pizza. Ik neem een hap en grijns even. Pizza is niet voor niks mijn lievelingseten. Vervolgens neem ik een slok cola en kijk naar Zayn. 'Welke film wil je zo kijken?' vraagt hij en ik denk even na. 'Sinister?' zeg ik, ik had echt iets met horror...


    Zayn Malik
    'Is goed.' grinnikte ik toen ze met de zoveelste horror film aan kwam zetten. Ik had de helft van mijn pizza op toen ik mijn mobiel weer voelde trillen op de bank. 'Wat nu weer?' zuchtte ik toen ik de hap pizza in mijn mond doorslikte en het ding van de bank af griste. Marie-Anne, stond groot op mijn beeldscherm en een beetje beangstigend opende ik het berichtje. Ik las het, één keer, twee keer en zelfs een derde keer. En toen besefte ik dat ik het inderdaad las. Marie-Anne was zwanger. Zwanger van Liam.. Ik gooide het bord pizza op tafel en schudde mijn hoofd. Nee, dit kon niet waar zijn. Ze kon niet zwanger zijn, ze was nog zo jong.. Ze moest nog haar school afmaken en carriere maken, ze had het beloofd aan me.
    'Schatje.. We worden oom en tante.' zei ik zachtjes tegen Chay toen ik nog steeds staarde naar mijn beeldscherm.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.